purentakiskon. Onko kokemuksia auttaako kipuihin vai tarviiko myöhemmin raudat? Hammaslääkäri sanoi, että katsotaan 6kk tilannetta. OLen 34v. Minun pitää käyttää kiskoa myös päivisin
Syväpurenta todettu
3
2529
Vastaukset
- asdetg
Raudoilla korjataan jotekuten. Paras tulos olisi tullut laukaleikkauksella, mutta siihen en ryhdy.
Pelkillä raudoilla korjattaessa purenta voi syventyä uudestaan hoidon jälkeen. Varsinkin, jos purenta korjataan aikuisiässä. - kisko.
Itsellä myös sama purenta mutta ei ole koskaan ehdotettu mitään kiskoa. Miten sitä pidetään ja mitä sen odotetaan tekevän. Eihän tuota purentaa kai millään korjaa muuten kuin leikkauksella johon en suostu.
- ole oireita
syväpurennasta, niin ei huolta. Et tarvitse rautoja jatkossakaan, koska raudat ei helpota tilannetta siis oikominen, vaan tarvitaan myös leukaleikkaus joka on tosi riskihomma.Purentakisko on todella hyvä ratkaisu ja se auttaa. Itsellä kanssa syväpurenta mutta ei oireile, joten en alkanut oikomaan, koska oikominen ei siis auta vaan leukaleikkaus on ainoa ratkaisu jos oireet pahat ,muuten ei kannata alkaa. Itsellä todettu syväpurenta jo nuorena eikä ole haittaa. Kisko kyllä on. Olen nyt 52v. ja kaikki omat hampaat suussa eikä ole juurihoitojakaan tehty eli hyvin pärjää kun purentakisko apuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574