Onko joku testannut sitä arpijuovia tasoittavaa voidetta? Toimiiko esim raskausarpiin(´värittömiin´)?
Ja saako niitä tuotteita tilattua mitenkään muuten kuin ottamalla konsulttiin yhteyttä? Aika erikoiset nettisivut kun ei mistään pääse tilaamaan... Kiitos vastauksista!
Avonista
3
795
Vastaukset 3
- <Jaanuska>
muuta en osaa sanoa. Ainoastaan konsultin kautta pystyy tilaamaan jos ei ota itselleen tunnuksia, lisätietoja [email protected]
- Dor
Olen Avonin konsultti ja itselläni on käytössä voide jonka pitäisi häivyttää arpijuovia ja poistaa selluliittia. Totuushan on että mikään ihme voide ei tehoa, vaan terveelliset elämäntavat ja liikunta ovat a ja o. Mutta tuntuu että voide pikkasen kiinteyttäis ihoa, ja ohan se kiva itseään hoivata ja uskotella voiteebn tehoa vaikka tietää mikä on totuus =D
- kauneuskonsultti09
nuo AVONin tuotteet ovat omien kokemusteni mukaan todella tehokkaita.
Olen itsekin Avon kauneuskonsultti ja suosittelen.
Voit ottaa minuun yhteyttä ja saat kauttani ilmaisen kuvaston ja lisätietoa tuotteesta.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 115874
- 58782
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534