Hei!
Eli löytyisikö seuraa laihduttamaan?
Aloitin tänään dieetin jossa syön päivässä n. 500 kaloria ja ajattelin tällä mennä 13 päivää ja sitten nostaa kalorien määrää.
Lähtö paino on 77.0 ja mitattu tänä aamuna.
Päivitän joka aamu painon.
Katotaan kuin käy.
500 kalorin dieetti
83
16221
Vastaukset
- kesä...
Eli tänään olen syöny
-aamupalaksi greippi
-ruoka sisälsi broilerin fileen, kaksi kananmunaa tuoresalaattia jonka päällä sitruuna mehua.
Vettä mennyt tähän mennessä n.1,5 litraa- drosophila__
Pelkästä greipistäkin tulee jo reilusti yli 500 kaloria. Ehkä noin kymmenkertaisesti enemmän..
- kesä...
drosophila__ kirjoitti:
Pelkästä greipistäkin tulee jo reilusti yli 500 kaloria. Ehkä noin kymmenkertaisesti enemmän..
Kannattaa ottaa selvää ennen kuin tulet kommentoimaan.
Ja muutenkin turhaan vastaat edes tähän kun ei kosketa asia sinua lainkaan.
- onnistut
minulle ei noin kova dieetti sovi.
Nälkiinnyn ja olo on koko ajan huono.
Olen laihduttanut hissukseen Helmikuulta lähtien.
Paino on pudonnut hitaasti mutta varmasti 10kg.
Olen syönyt noin 1400kcal vrk.
En liiku kuin hyötyliikunnan.- kesä...
Mä toivon että jaksan :)
Päivät koitan täyttää pienellä etukäteen suunnitellulla puuhailulla jotta ruoka ei pyörisi koko ajan mielessä.
Mä olen tammikuusta tiputtanut 16,3 kg just liikunnalla ja kalorit oon koittanu pitää siellä tonnin luokassa. Välillä tuli repsahduksia ja sitten vaan pidin tiukemman paluun arkeen.
Syy tähän tiukempaan viestiin on motivaation hiipuminen, toivonkin että kun vaaka vähän heilahtaa alas päin niin sitten saan taas intoa jatkaa normaalilla kalorin laskennalla.
Hurjaa taistelua tämä kaloreiden pois sulattelu !
Tsemppiä sulle kans! - kesä...
kesä... kirjoitti:
Mä toivon että jaksan :)
Päivät koitan täyttää pienellä etukäteen suunnitellulla puuhailulla jotta ruoka ei pyörisi koko ajan mielessä.
Mä olen tammikuusta tiputtanut 16,3 kg just liikunnalla ja kalorit oon koittanu pitää siellä tonnin luokassa. Välillä tuli repsahduksia ja sitten vaan pidin tiukemman paluun arkeen.
Syy tähän tiukempaan viestiin on motivaation hiipuminen, toivonkin että kun vaaka vähän heilahtaa alas päin niin sitten saan taas intoa jatkaa normaalilla kalorin laskennalla.
Hurjaa taistelua tämä kaloreiden pois sulattelu !
Tsemppiä sulle kans!Syy tiukempaan viestiin.. :) siis tahtiin :)
- jumppapallo
Toivon, että tarkoitat syöväsi päivässä 500 KILOKALORIA eli 500kcal.Syömissäsi ruuissa tosiaan on jo yli 500 KALORIA!
- kesä..
Eli en stressaa sen suhteen että täytyy olla aina alle 500 sen takia laitoin sen noin tuohon.
- kesä..
Eli en toivonut tänne turhaa kritisointi tai suun soittamista.
Vaan selkeästi tukea niiltä jotka olisivat valmiit kokeilemaan samaa.
Mutta pitihän se arvata että tänne ei eksy muuta kun negatiivisesti ajattelevia ihmisiä.
Toisen kannustaminenhan on ilmeisen vieras asia myös sinulle Jumppapallo.
Joten annan suosiolla koko ketjun olla. - .....................
kesä.. kirjoitti:
Eli en stressaa sen suhteen että täytyy olla aina alle 500 sen takia laitoin sen noin tuohon.
Kaikki tarkoittavat "negatiivisilla" viesteillään tätä: OLET 500 K-I-L-O-KALORIN DIEETILLÄ, ET 500 KALORIN DIEETILLÄ!!! 500 kaloria on melkein sama kuin et söisi mitään, saat 500 kaloria jo lähestulkoon pelkästä ilman hengittämisestä. Joo vähän liioittelua mutta menee hermot kun pitää vääntää rautalangasta.
Menikö nyt viimeinkin jakeluun???? - kesä..
..................... kirjoitti:
Kaikki tarkoittavat "negatiivisilla" viesteillään tätä: OLET 500 K-I-L-O-KALORIN DIEETILLÄ, ET 500 KALORIN DIEETILLÄ!!! 500 kaloria on melkein sama kuin et söisi mitään, saat 500 kaloria jo lähestulkoon pelkästä ilman hengittämisestä. Joo vähän liioittelua mutta menee hermot kun pitää vääntää rautalangasta.
Menikö nyt viimeinkin jakeluun????Eli kuten jo aikaisemmin kirjoitin tarkoitin NIMENOMAAN kilokaloria koska en edes ajatellut että kukaan kuvittelisi muuta!
Mutta näitäkin löytyy... että äly hoi niille jotka huutelee tuollaisista itsestään selvistä asioista!
Minä en ainakaan normaali käytössä puhu kilokaloreista vaan pelkistä kaloreista. niin ja kyllä tiedän niiden eron! - Jumppapallo
kesä.. kirjoitti:
Eli en toivonut tänne turhaa kritisointi tai suun soittamista.
Vaan selkeästi tukea niiltä jotka olisivat valmiit kokeilemaan samaa.
Mutta pitihän se arvata että tänne ei eksy muuta kun negatiivisesti ajattelevia ihmisiä.
Toisen kannustaminenhan on ilmeisen vieras asia myös sinulle Jumppapallo.
Joten annan suosiolla koko ketjun olla.Hei kuule, ei ollut tarkoitus kenenkään mieltä pahoittaa!Näillä palstoilla puhutaan niin hurjista dieeteistä, etten ihmettelisi vaikka joku tosiaan lopettaisi syömisen kokonaan.Oli tarkoitus osoittaa, että on tärkeää tietää mitä termejä käyttää, ettei sekaannuksia tapahtuisi.Pakko kuitenkin sanoa,että tuo sinun tavoittelema 500kcal tuntuu liian vähäiseltä kenelle tahansa.Toivon sinulle hyvää kesää ja jaksamista suureen urakkaan!
- 4356457
suotta hermostu, nää vaan ihmettelee et aiotko todella elää vain 500 kalorilla vai 500 kilokalorilla...
- kesä...
Mielestäni itsestään selvää vaikka en korostanutkaan sanaa kilokalori vaan puhuin pelkästään kaloreista.
Mutta täällä ilmeisesti turha etsiä mukavaa ja kannustavaa porukkaa.
- kesä...
Paino 75,7 aamulla.
Nesteet lähteneet ainakin liikkeelle. - kesä...
75.2
- tosi paljon
laihtumisestasi. Tsemppiä vain sinulle jatkoonkin. Sinulla on sisua näyttää epäilijöille, että onnistut tässä laihduttamisessa. Oikein hyvää kesää sinulle.
- kesä...
75,1
- minä vain
oletpas saanut jo pari kiloa puotettua! hienoa :) itse painan 77 kg ja aloitin saman tapaisen dieetin pari päivää sitten. ei kun kokemuksia jakamaan :)
- kesä...
minä vain kirjoitti:
oletpas saanut jo pari kiloa puotettua! hienoa :) itse painan 77 kg ja aloitin saman tapaisen dieetin pari päivää sitten. ei kun kokemuksia jakamaan :)
Niin tosi kiva kun muitakin tulee mukaan :)
Kerro ihmeessä kuinka edistyt :)
Millaisella dieetillä sä olet?
Huomen aamulla toivon painon olevan jo tuolla 74,7 tienoilla.
Saas nähdä kuin käy!
Ja tsemppiä myös sulle paljon! :)
- kesä...
Yritän joka päivä n. 10 kilsaa kävellä reippaasti rattaiden kanssa.
Ja nyt kävin illalla juoksu/hölkkä lenkillä. Matka oli vähän reilu 5 km.
Juoksua olen käynnistelly sen jälkeen kun tuo paino tänne seiska alkuiseksi luiskahti.
Huomenna alkaa taas jumppatreenit!
Eli tuolta marraskuusta maaliskuuhun kävin säännöllisesti salilla. Neljästä kuuteen kertaan viikossa. Ja sitten pidin tauon jolloin liikunnan hoidin lenkkeilyn ja uinnin muodossa.
Nyt on taas into jumpalle palannut joten sinne siis kaloreita sulattelemaan!
Oli ihana kun kävin tänään ufs:n myymälässä ostamassa uudet vaatteet ja koko oli jopa pienempi mitä oletin :) Jotain mukavaa kongreettista palautetta!- kesä..
Mutta teen sen kuitenkin :)
eli tammikuusta jumpat ja konkreettinen :)
- kesä...
74,8
vähän jäin tavoitteesta/haaveesta mutta kuitenkin edistystä. - kesä...
Eli sitten vähän fiiliksiä parin päivän ajalta.
Eli selkeesti rankin oli toka päivä. Olo oli jotenkin.. tikkunen :D en parempaakaan sanaa keksi kuvaamaan. Ja tokan ja kolmannen päivän yö meni tosi huonosti. Jotenkin oli tosi levoton olo.
No nyt tää ja eilinen on olleet tosi hyviä. Rankemmissa hommissa (siirtelin betonista valettuja pihalaattoja pois tieltä) joissa vaatii voimaa niin huomaa selkeästi että läheskään niin rivakasti kuin ennen ei homma suju. Mutta sisulla sitten loput :)
Mutta tälläisiä!
Kiva olisi kuulla muidenkin kuulumisia! :) - kesä...
Iltapainon mittasin ja oli 75,3.
Nestettä tullu juotua aika jonkun verran kun kävin siellä pumpissakin hikoilemassa.
Parin kuukauden tauon jälkeen oli aika rankka setti! Mutta niin ihana tunne kun lihaksia poltti! :)- ------
Voisitko antaa esimerkkejä päivän syömisistäsi? Tuntuu toimivan niin hyvin, että voisin ottaa mallia.
Oletko kärsinyt nälästä? - kesä...
------ kirjoitti:
Voisitko antaa esimerkkejä päivän syömisistäsi? Tuntuu toimivan niin hyvin, että voisin ottaa mallia.
Oletko kärsinyt nälästä?Hei!
Päivässä syön joko lihaa/kalaa/kanaa 1 fileen vaihtelevasti sitten salaattia/kananmunaa jne.
Helpoin on ehkä ottaa kalorilaskuri esille ja valita sieltä omaan ruokavalioonsa sopivat ruuat sinne n. 500 (KILO;)kaloriin saakka. Ja mulla välillä mennyt 550 jne.
Googletin tuon ruotsalaisen sairaaladieetin ohjeen, mutta koska en juo kahvia ja muutama muukin kohta sieltä löytyi jota en halunnut noudattaa niin päädyin tähän mukautettuun. Ja kiloja on lähtenyt kuitenkin aikaan nähden hyvin.
Ja nälän tunne.. totta kai sitä ajoittain on. Mutta kuten jo aikaisemmin kirjoitin siellä alussa oli se pahin päivä ja nyt oikeastaan menee jo suht hyvin.
Pidän tarkkaa päiväkirjaa sekä aamu- että iltapainosta ja kokonais painonpudotuksesta sieltä tammikuulta olen piirtäny kaavion.
Ne on sellasii hommia jotka tiedän itse tarvitsevani pudotukseen. (Jos ei oo mustaa valkosella mulla lähtee mopo käsistä. Siis siinä mielessä että pystyn pitämään sen hetkisen painon, mutten laihdu.)
Ja tämä laihdutushan ei pidemmän päälle ole hyvä mutta tälläisinä spurtteina saa varmasti motivaation nousuun kilojen lähtiessä.
Onko sulla millaiset lähtöpainot ja ylipäätänsä tilanne laihduttamisen suhteen?
Tsemppiä! :)
- kesä...
74,6
- hienoosti menee
voi kun saisin itsenikin niskasta kiinni.
- kesä..
hienoosti menee kirjoitti:
voi kun saisin itsenikin niskasta kiinni.
Kiitoksia :)
Vielä olis se seitsemän päivää edessä. Fiilis on nyt kyllä hyvä. Haaveilen josko paino alkaisi kutosella tämän jälkeen.. tosin tiedän, että se olisi aika paljon, mutta toivoahan saa aina.
Mittasin päivä painon äsken kun tultiin lenkiltä ja se oli sama kun aamupaino!
Jos olis mahdollisuuksia, huominen aamupaino olisi jo vaikka 73,9..
Mutta nyt hyötyliikuntaa siivouksen ja lapsen kanssa leikkimisen merkeissä :) - ------
kesä.. kirjoitti:
Kiitoksia :)
Vielä olis se seitsemän päivää edessä. Fiilis on nyt kyllä hyvä. Haaveilen josko paino alkaisi kutosella tämän jälkeen.. tosin tiedän, että se olisi aika paljon, mutta toivoahan saa aina.
Mittasin päivä painon äsken kun tultiin lenkiltä ja se oli sama kun aamupaino!
Jos olis mahdollisuuksia, huominen aamupaino olisi jo vaikka 73,9..
Mutta nyt hyötyliikuntaa siivouksen ja lapsen kanssa leikkimisen merkeissä :)Viitisen kiloa on päässyt salakavalasti kertymään viimeisen puolentoista vuoden aikana, ja vaatteet ahdistaa sen verran, että sen haluaisin nyt pois. Varsinaista tarvetta laihdutukselle ei ole, mutta en haluaisi uusia koko vaatevarastoani.
Painoni ei tunnu juurikaan muuttuvan, syön sitten mitä hyvänsä välillä 1000-3000 kcal. Täytyy siis varmaankin ottaa todella tiukka linja, jos jotain tuloksia haluan. Voisin jonkin aikaa nyt yrittää pysyä tuossa 500 kcal per päivä, ja sitten kun painoa on pudonnut kolme-neljä kiloa, niin sitten lisätä kalorimäärää.
Itsekuri tosin on mitä on, joten saa nähdä miten käy. Sulla näyttää paino vain tippuvan, varmasti kannustavaa! - Tyttönen.
------ kirjoitti:
Viitisen kiloa on päässyt salakavalasti kertymään viimeisen puolentoista vuoden aikana, ja vaatteet ahdistaa sen verran, että sen haluaisin nyt pois. Varsinaista tarvetta laihdutukselle ei ole, mutta en haluaisi uusia koko vaatevarastoani.
Painoni ei tunnu juurikaan muuttuvan, syön sitten mitä hyvänsä välillä 1000-3000 kcal. Täytyy siis varmaankin ottaa todella tiukka linja, jos jotain tuloksia haluan. Voisin jonkin aikaa nyt yrittää pysyä tuossa 500 kcal per päivä, ja sitten kun painoa on pudonnut kolme-neljä kiloa, niin sitten lisätä kalorimäärää.
Itsekuri tosin on mitä on, joten saa nähdä miten käy. Sulla näyttää paino vain tippuvan, varmasti kannustavaa!Oon nyt reilun viikon syöny 500kcal/pvä. Ihan hyvin kyllä oon jaksanu. Paino on tippunu sellasen 2,7 kiloa. Olen siis ihan normaalipainoinen nyttenkin, tahdon vain ylimääräsiä vielä pois. Mulla ei ainakaan mikään muu auta ku tosi tiukka linja, ei noilla 200-700kcal vajeilla lähde enää mitään tästä kropasta.
Lenkillä käyn 3-4krt/vko, sellasia viiden kilsan lenkkejä.
Mitenkäs aloittajalla on itsekuri pysynyt? Onko tehny mieli makeaa/herkkuja?
Oon itse ihan toivoton herkkusuu, varsinkin karkit (lue: suklaa) ja jäätelö houkuttaa. Viime viikolla söin kyllä vähän kevytjätskiä, mutta ei sillä ollut painoon merkittävää vaikutusta mun nähdäkseni. Vielä neljä kiloa ja oon tavoitteessani. - kesä...
------ kirjoitti:
Viitisen kiloa on päässyt salakavalasti kertymään viimeisen puolentoista vuoden aikana, ja vaatteet ahdistaa sen verran, että sen haluaisin nyt pois. Varsinaista tarvetta laihdutukselle ei ole, mutta en haluaisi uusia koko vaatevarastoani.
Itsekuri tosin on mitä on, joten saa nähdä miten käy. Sulla näyttää paino vain tippuvan, varmasti kannustavaa!Tuollaisessa tilanteessa varmasti ihan hyvä tälläinen tiukempi spurtti, jos muuten pysyy paino siellä samoissa lukemissa.
Aloitteletko nyt lähipäivinä, olisi kiva kuulla myös sun punnituksia ja päivittäistä etenemistä? :) - kesä...
Tyttönen. kirjoitti:
Oon nyt reilun viikon syöny 500kcal/pvä. Ihan hyvin kyllä oon jaksanu. Paino on tippunu sellasen 2,7 kiloa. Olen siis ihan normaalipainoinen nyttenkin, tahdon vain ylimääräsiä vielä pois. Mulla ei ainakaan mikään muu auta ku tosi tiukka linja, ei noilla 200-700kcal vajeilla lähde enää mitään tästä kropasta.
Lenkillä käyn 3-4krt/vko, sellasia viiden kilsan lenkkejä.
Mitenkäs aloittajalla on itsekuri pysynyt? Onko tehny mieli makeaa/herkkuja?
Oon itse ihan toivoton herkkusuu, varsinkin karkit (lue: suklaa) ja jäätelö houkuttaa. Viime viikolla söin kyllä vähän kevytjätskiä, mutta ei sillä ollut painoon merkittävää vaikutusta mun nähdäkseni. Vielä neljä kiloa ja oon tavoitteessani.Hyvin sulla lähteny viikossa!
Koska kerran normaalipainosta laihdutat niin hyvin todellakin paino laskenut :)
Niin tosta makeasta, mulla ei oikeastaan sen kanssa ollu nyt mitään suurempaa vaikeutta. Tosin normaalistikkin mulla on salmiakki ja ihan perus ruoka mikä ehkä eniten sit kerryttäny. Ja kyllähän se suklaapatukka silloin tällöin menny ;)
Mutta nyt tosiaan ollu suht helppoo olla ilman, toi vaa'an lukema varmaan pitäny himon poissa kun lasken aina paljon siitä tulis ylimääräisiä kaloreita.
Sitten kun palaan korkeammalle kalori määrälle niín otan sen herkkupäivän viikossa jolloin sitten saa vähän hemmotella itteensä. Mutta tän pari viikkoo ajattelin olla ilman.
Ja tuosta jaksamisesta, mulla kans menny hyvin. Siellä alussa oli se päivä ja nyt ollu hyvä olo. Jopa pirteämpi kuin yleensä.
Kirjoittelehan miten etenee :)
- kesä...
74,10
No huomenna sitten toivottavasti sinne 73,9!
Tänään on spinning niin siinä kuitenkin muutama kalori saa taas kyytiä :)- ------
Ajattelin, että jos tänään aloittaisin. Söin eilen pakastimesta viimeiset suklaapiirakatkin, niin nekään eivät ole enää houkuttelemassa. Täytyy nyt vain olla ostamatta mitään hyvää, ettei tule sortumisia.
Voisin vaikka tänne kirjoitellakin väliaikatuloksia, jos se saisi minut pysymään ruodussa. - kesä..
Nyt on päiväpaino 74,3
- kesä..
------ kirjoitti:
Ajattelin, että jos tänään aloittaisin. Söin eilen pakastimesta viimeiset suklaapiirakatkin, niin nekään eivät ole enää houkuttelemassa. Täytyy nyt vain olla ostamatta mitään hyvää, ettei tule sortumisia.
Voisin vaikka tänne kirjoitellakin väliaikatuloksia, jos se saisi minut pysymään ruodussa.Että liityit mukaan :)
Ilmoittele ihmeessä tuloksia ainakun ehdit!
Kiva seurata päiväkohtaisia pudotuksia kun jokaisen kroppa kuitenkin toimii aina vähän eri tavalla! :)
- ann`
bmi 23 eli normaalipainon sisällä laihduttavaa täälläkin.. 500 kcal apua :D
Paino tällä hetkellä 61 kg.- kesä...
Kiva kun tulee lisää porukkaa!
500 kaloria tuntuu alkuun rankalta mut nyt sitä ei edes huomaa oikeastaan miten vähällä sitä pärjääkin :)
Ja sitten kuitenkin miten paljon nopeammin tulee tuloksia varmaan motivoi! :)
Alotitsä tänään? Tuu ihmeessä kertomaan väliaika tuloksia! :)
- tsirp tsirp
Hei!
Vaude, oli tosi upea lukea tata viestiketjua, Sinulla on syoksynyt paino tosi hyvain alaspain! Onnea kovasti :)
Oma juttuni menee niin, etta noin pari viikkoa sitten herasin todellisuuteen, etta kotiudun kohta Suomeen (asun ulkomailla), ja etta painoa on tullut roimasti lisaa (kuitenkaan en ole kamalan ylipainoiseksi paassyt). Eli ei muuta kuin laihduttamaan. Ekaksi vahensin kaikki herkut jne, ja tipahti parilla kolmella puolentunnin lenkkikerralla viikossa 69 kgsta 65 kgeen, tama noin kahden viikon aikana. Alotuspaino 500 kilokalorin dietille oli siis siina 65 paikkeilla (kuulostaa vahalta, mutta olen tosi lyhyt, ja muutenkin rasva nakyy vartalossa jotenkin ihan liian hyvin..) ja nyt kahdessa viikossa tuollaisella n. 500 kilokalorin dietilla pudonnut noin 3,2 kg pois.
Talla hetkella siis painan tasan 62kg, aamulla punnitsin. Hieman olen pettynyt, kun olen luonteeltani niin kamalan kriittinen, kotoa kun tanne maailmalle lahdin, niin painoin suunnilleen 57 kiloa. Eli se olisi ihanne paino, vaikka olisihan se 60 jo kiva saavuttaa, kun viikko aikaa ennen kotiin lahtoa sulatella kaloreita.
Dietti menee niin, etta aamulla vain musta kahvi, paivalla yritan syoda vain salaatin (salaatti, kurkku, tomaatti, joskus hunajameloni), joskus riisia tms mukaan. Iltapaivalla omena, illalla kaksi jogurttia. Liikunnan puolella olen alkanut juoksemaan sellasta ei-kauhean-nopeaa kalorinsulatusvauhtia tunnin verran 4 kertaa viikossa.
Hankaluus on se, etta kun en asu yksin, vaan "sijaisperheessa" en voi syoda aivan niinkuin tykkaan, vaan taytyy syoda perheen kanssa samoja ruokia. Siksipa yritankin usein ehdottaa, etta syotaisiin salaattia, silla taalla ruokana on melkein aina makarooneja tai riisia oliivioljylla.. Leivan syonnin jatin kokonaan viikko sitten.
Elikkas normaalipainosta oikeastaan kaihdutan, ja mieliala vaihtelee ihan kamalan tiheaan; valilla peilissa nayttaa kivalta, valilla masentaa niin pirusti. Ja kun alku laihduttamisen nopea painonlasku on jo toppaillut, niin sehan on vain omiaan lisaamaan arsyynnysta. Kaiken paalle viela lahestyva kotiinpaluu, ja kaikkien tuttujen uudelleen kohtaaminen.
Huh, tulipa pitka viesti, toivottavasti jaksatte jotakin vastata! Paljonpaljon onnea kaikille laihdutukseen, kylla myo kestetaan! :)- kesä..
Tosi kiva kuulla tarkemminkin taustaa :) Ja muutenkin seuraan mielenkiinnolla kun tarkoitus on pudottaa sinne n. 69 tällä ja sitten pitää tauko ja vähän isommalla kalori määrällä ottaa pois n. neljä kiloa. Sitten taas tsempata pari viikkoa tällä ja karistaan paino sinne 57-59.
Tsemppiä vaan hurjasti!! - tsirp tsirp
kesä.. kirjoitti:
Tosi kiva kuulla tarkemminkin taustaa :) Ja muutenkin seuraan mielenkiinnolla kun tarkoitus on pudottaa sinne n. 69 tällä ja sitten pitää tauko ja vähän isommalla kalori määrällä ottaa pois n. neljä kiloa. Sitten taas tsempata pari viikkoa tällä ja karistaan paino sinne 57-59.
Tsemppiä vaan hurjasti!!hups, en tajunnut kuin asta nyt, etta olit vastannut viestiini ! ihan ei ole hallussa tama foorumi viela.. ;D
jep, aika hidasta on ollut eteneminen sen 63 jalkeen. todellakin arsyttavaa, kun aamuisin paino aina sita samaa kuuskakspilekolmea! Nyt onneksi tipahti, tuli heti lisaa intoa peliin!
Kiitos tsempista, onnea sinullekkin!
- kesä...
73,7
Nyt kiireellä menoks ! :)- ------
Ensimmäisen päivän tulos -700g. Pohjalla oli kyllä vielä viikonlopun mässäilyt, joten sai lähteäkin reilusti. Itse asiassa söin päälle 700kcal eilen, mutta nyt ei enää mitään ylimääräistä. Pelottaa vähän, miten tänään käy, kun aloittaja varoitteli toisesta päivästä.
- kesä...
------ kirjoitti:
Ensimmäisen päivän tulos -700g. Pohjalla oli kyllä vielä viikonlopun mässäilyt, joten sai lähteäkin reilusti. Itse asiassa söin päälle 700kcal eilen, mutta nyt ei enää mitään ylimääräistä. Pelottaa vähän, miten tänään käy, kun aloittaja varoitteli toisesta päivästä.
Hienosti lähtenyt paino putoomaan!
Ja tsemppiä hurjasti!
Kai tuo onko mikään päivä edes paha riippuu niin paljon ihmisestä ja aineenvaihdunnasta jne..
Toivottavasti selviät ilman tikkuista päivää :D
Nyt ulos ja lenkille! :)
- tsirp tsirp
aamulla paino 62,3 kg, taitaa eilinen hedelmasalaatti ja sampyla antaa potut pottuina kun 300g tullut lisaa ... huoh.
- Hyvää päivää
Ei jeesus täällä ei jengi taida edustaa niitä laatikon terävimpiä veitsiä? Tuollainen vaihtelu on ihan normaalia PÄIVÄSSÄ. Enemmän laihtumisesta kertonee vyötäröltä ja muualta karisseet sentit. Ja k u k a a n ei saa päivässä tuloksia... Painohan voi nousta, lihas painaa enemmän kuin läski. Toivottavasti olet viidessä vuodessa ymmärtänyt edes hieman mistä on kyse.
- ann`
Piti ihan tarkistaa, ettei ollut puntarissa vikaa. -2 kg
- tsirp tsirp
vau! hienosti menee sinulla, jos jo 59,9 paino! Onnea!
- kesä..
Tosi hienosti lähtenyt!!
Siitä vaan eteenpäin ja viimeisetkin tarvittavat kilot pois! :)
- kesä...
73,5
- kesä..
Eli nyt on päivä yhdeksän meneillään. Olo on tosi hyvä ja pirteä.
77.0 kokonaispudotusta on nyt 3,5 kg oon täysin tyytyväinen :)
Nyt sitten taistellaan se paino sinne 69,5 se olis tän dieetin aikanen tavoite :)
Huomenna toivon jos se paino olis 72,9.. mut saas nähdä :D- ------
Paino tippunut eilisestä 400g, eli kahden päivän aikana tippunut yhteensä 1,1kg.
Eilinen ei tehnyt tiukkaa, vaikka sitä pelkäsinkin. Ihan kivasti lähtenyt käyntiin tämä. Jotain mielitekoja on ollut, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Ihana tunne, en malta odottaa, että vaatteet lakkaavat kiristämästä. - kesä..
------ kirjoitti:
Paino tippunut eilisestä 400g, eli kahden päivän aikana tippunut yhteensä 1,1kg.
Eilinen ei tehnyt tiukkaa, vaikka sitä pelkäsinkin. Ihan kivasti lähtenyt käyntiin tämä. Jotain mielitekoja on ollut, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Ihana tunne, en malta odottaa, että vaatteet lakkaavat kiristämästä.hyvinhän sulla on lähtenyt sujumaan! :)
Ja kiva että ei ollut mitään heikompaa päivää :)
Ilmoittele ihmeessä edistymistä! :)
- kesä...
Eli ajattelin kasata vähän jo tähän yhteen viestiin koko ajan saldoa.
1. 77,0
2. 75,7 -1,3
3. 75,2 -0,5
4. 75,1 -0,1
5. 74,8 -0,3
6. 74,6 -0,2
7. 74,1 -0,5
8. 73,7 -0,4
9. 73,5 -0,2
Että tälläine litania. Jotenkin tuntuu oma olo niin malttamattomalta..
Kumpa se paino jo alkaisi kutosella.. Mut sitten tiedän et sit haaveilen jo vitosesta... :)
No kohta lähden pumppiin ja sen jälkeen on spinni. Niin muutama satakaloria tulee poltettua taas =)
Ihana kesä päivä ollut!
Kokeilin bikineitä... maha ja ylä-osa näyttää hyvältä mutta lantion kohdalla on vielä sellaista ei niin kivan näköistä.. :( tosin osittain siihen vaikuttaa että raskaudestakaan ole kuin se vuosi ja sen aiheuttamast muutokset ja nyt laihdutus niin varmasti hetki menee ennen kuin kroppa kiinteytyy.- kesä...
Oi kun se paino huomenna olisi jo 72,jotain!!
Sit ei olis enää hirveä pätkä sinne kutoseen!
Päätin, että tää laihis jatkuu siihen saakka kunnes se paino on siellä 69 sitten voi alkaa syömään taas n. 1000 kalorilla.
Nyt sit vaan jännään pääsenkö siihen tulokseen tän 13 päivän aikana =)
Luultavasti en mutta yrittäähän kannattaa aina :)
Tää oli kyllä niin hyväks havaittu dieetti. En olis uskonu että näin hyvin jaksan.
Luultavasti nuo nopeat tulokset auttavat sitten vaan päivästä toiseen.
Nyt vielä vähän vatsoja ja sitten miehen viekkuun nukkumaan (ja näkemään unia huomisesta painosta :D).
- kesä...
Eli iltapaino oli nyt 74,3.
Nestettä tuli juotua ja vastaavasti sitten kunnolla hikoiltua tunnin bodypumpin ja tunnin spinningin aikana.
Just tulin suihkusta ja mielettömän hyvä olo!
Miten muut millaisel liikunnalla meette ? - kesä..
kyllä sapettaa !
73,0 ARGH!
Vaikka miten päin vaa'alla olin niin ei :(- ------
No hei, sulla on kuitenkin tippunut paino puoli kiloa eilisestä, kyllä se huomenna on siellä 72kg puolella!
Mulla sen sijaan paino nousi eilisestä sen puoli kiloa, kun jouduin sosiaalisista syistä ravintolaan syömään. Tämä siis vielä sen 500kcal päälle. Ehkä kuitenkin jäin sen tuhannen alle. Osittain painon nousu on varmaankin ihan turvotusta, en tainnut eilen juoda tarpeeksi, sillä silmätkin on aivan turvoksissa.
Tänään taas jatkuu entistä kovemmin! - kesä..
------ kirjoitti:
No hei, sulla on kuitenkin tippunut paino puoli kiloa eilisestä, kyllä se huomenna on siellä 72kg puolella!
Mulla sen sijaan paino nousi eilisestä sen puoli kiloa, kun jouduin sosiaalisista syistä ravintolaan syömään. Tämä siis vielä sen 500kcal päälle. Ehkä kuitenkin jäin sen tuhannen alle. Osittain painon nousu on varmaankin ihan turvotusta, en tainnut eilen juoda tarpeeksi, sillä silmätkin on aivan turvoksissa.
Tänään taas jatkuu entistä kovemmin!tiedän kyllä et pitäis olla tyytyväinen ja tavallaan olenkin. Tuntuu vaan niin tyhmälle kun jäi 100grammasta kiinni :D MUR!
Mutta huomenna sitten!
Tänään sinkkuelämän ensi-iltaan omena viipaleiden kera :D en muutakaan keksiny kun varmasti kiva jotain siinä mutustaa, etten vaan sorru kaverin popcorniin tai mihinkään! - tsirp tsirp
kesä.. kirjoitti:
tiedän kyllä et pitäis olla tyytyväinen ja tavallaan olenkin. Tuntuu vaan niin tyhmälle kun jäi 100grammasta kiinni :D MUR!
Mutta huomenna sitten!
Tänään sinkkuelämän ensi-iltaan omena viipaleiden kera :D en muutakaan keksiny kun varmasti kiva jotain siinä mutustaa, etten vaan sorru kaverin popcorniin tai mihinkään!.. omenien kera! ^-^ taidan itsekin turvautua samaan, kun menemme serkun kanssa katsomaan saman leffan!
Omenista tuli mieleen, etta sain loistoidean tuossa eraana paivana, nimittain omenat maistuvat oudosti paljon entista paremmilta, kun paloittelee kuutioiksi ja syo niita rasvattomansokerittomanmaustamattoman jogurtin kanssa! Dippailen niita aina haarukalla jogurtiin, mmm :)
- tsirp tsirp
oioi jes, aamupaino 61,5 kg. ihana tunne, vaikka tavoitteeseen ei olla viela paastykkaan.
- kesä..
72,6
Nyt kiireellä spinningiin!- ------
Paino tippunut eilisen nousun jälkeen 300g.
Tänään joutunee taas syömään sosiaalisista syistä.
Täytyy jotenkin taktikoida, ja olla aamulla ja päivällä vähemmillä syömisillä, kylässä ei kuitenkaan kehtaa santsata, vaikka kuinka tekisi mieli ottaa lisää. Juuh, saa nähdä miten tässä taas käy.
- tsirp tsirp
61,2 ! jes, hyvin menee :)
- kesä...
72,2 oli aamupaino
Nyr ulos niin ihana ilma!- ------
Paino tippunut eilisestä 200g. Nyt siis taas siinä -1,1kg kokonaistuloksessa. Kuukauden läskipäivät menossa, ihan hyvin siihen nähden.
- ------
------ kirjoitti:
Paino tippunut eilisestä 200g. Nyt siis taas siinä -1,1kg kokonaistuloksessa. Kuukauden läskipäivät menossa, ihan hyvin siihen nähden.
Eilisestä -500g. Yhteesä -1.6kg.
- kesä..
paino 71,7 eli 5,3 kg on loppu tulos!
Tsemppiä kaikille jatkoon!
Mä olen nyt pari viikkoa normaalilla dieetillä ja sitten heinäkuun alusta tälläinen tiukka!
Palaan n. viikon päästä kertomaan painon joten tietää miten pysyivät poissa nuo pudotetut kilot.- Perästä tullaan =)
Jos sää pystyt tohon niin pystyn määki.
- kesä...
Niin tämän hetkinen paino on 56,8 kg :)
- TerraE
Aion aloittaa omani tänään. (: Ajattelin kirjata tulokseni blogiin ennemmin kuin tänne(ei sillä että siitä olisi haittaa, mutta haluan!). Saa kommentoida ja tsempata jos haluaa - se estää lipsumista!
http://makemeslim.wordpress.com/- monti
Ollaan Dieetillä =) viikon verran jo ollut ja ollut juuri tuo 500 kcal... lähtöpaino oli 94,7 ja tänään puntari näytti 89 kg! :) Luultavasti kaikki nestettä, mutta tästä on hyvä jatkaa.. Ajatus olisi saada 30 kg pois.
Paljoa en päivässä syö, ja kuuden jälkeen illalla otan hedelmän ja juon vettä.
päivittäin siivoan kotona, koiran kanssa väh. 3x lenkki ja joskus käyn salilla ja uimassa.. :)
tyytyväinen olen jo tähän alkuun :) päivitän viikottain tilannettani :) - mimmuh.
monti kirjoitti:
Ollaan Dieetillä =) viikon verran jo ollut ja ollut juuri tuo 500 kcal... lähtöpaino oli 94,7 ja tänään puntari näytti 89 kg! :) Luultavasti kaikki nestettä, mutta tästä on hyvä jatkaa.. Ajatus olisi saada 30 kg pois.
päivittäin siivoan kotona, koiran kanssa väh. 3x lenkki ja joskus käyn salilla ja uimassa.. :)
tyytyväinen olen jo tähän alkuun :) päivitän viikottain tilannettani :)minkälainen teidän kokopäivän ruokavalio on?
- lettijä
monti kirjoitti:
tyytyväinen olen jo tähän alkuun :) päivitän viikottain tilannettani :)Näin laihduttajana olen kovasti huolissani tuosta 500 kCal määrästä. Se on mielestäni aivan liian pieni. Keho huomaa pienen energian saannin ja rupeaa ns. säästöliekille, jolloin painon putoaminen ei ole nopeaa. Puhumattakaan terveellistä.
Tosin minä en ole ammattilainen, ja sen takia liityin erääseen ryhmään, jotta paino putoaa varmasti ja pysyn terveenä. Mutta onnea kuitenkin laihduttamiseen. Muistathan, ettet käy vaa'alla joka päivä, vaan kerran viikossa. Tällöin näet todellisen painon lähtemisen (näin ainakin mulle sanottiin).
- tuntematon_0432940dd
Miten hengittäisin ettei siitä tulisi yhtään kaloreita, olen tässä neljättä päivää juonut pelkkää vettä, ja jokaisen vesilasillisen jälkeen urheillut puoli tuntia, olen noin168 cm, ja lähdin laihduttamaan kun painoin 67kg nyt painan 63kg, ja vielä pitäisi saada 10kg pois varmaan, olen 16vuotias
Tänään kun meinaan koko ajan pyörtyä, ja tuupertua niin söin omenan, ja leivän, ja nyt pitäisi jatkaa treenamista - simbaixe
Olin vastaavalla kuurilla kerran, paino putosi, lihakset surkastui selluliitti lisääntyi ja kuurin jälkeen lihoin uudelleen. SUOSITTELEN :D:D:D. tee vaiks silleen et syöt tavallisesti (tai n, 2000kcal) päivässä ja liikut paljon.
- eden
Noin alhaisessa dietissä on se vika, että tukka lähtee ja iho muuttuu elottomaksi ja harmaaksi. Lihakset häviää myös kuten tuossa edelle joku sanoi, kohta jo rappusten nouseminen tuottaa tuskaa kun ei ole lihaksia millä nousta.
- Anonyymi
Et tiedä yhtään mistä puhut. Olet tyypillienen suomalainene.
Viha oksennat muiden päälle kaiken tuskasi, ja luulet etttä tämä parantaa mielesi ja ongelmasi, ei se paranna.
- efjuu
http://efjuu.blogspot.com/ Sinne myös muut kertomaan omia kokemuksiaan!
- Anonyymi
Olen nyt syönyt viikon 290-400 kalorissa päivässä. Nesteet on lähteneet ja ripuli iskenyt. Tänään teen ruokavalioon muutoksia, koska on se ripuli ja paha olla.
Nostan kalorit 443 kcal makrot seuraavat:
Rasva 25 g
Proteiini 19 g
Hiilihydraatti 30 g
Eli rasvan osuus laskee nyt käytetystä 150% ->51%
Hiilarit nostan 5% -> 28%
ja prodet pysyy aika samana17->18%, eli nousua 1% - Anonyymi
Tää on ihan vitun sairasta sit ku kommentoit viel "Hyvä hienoa vielä ne tarvittavatkin kilot pois" ":)" siis ei herranjumala oikeesti miks et voinu pitää tätä kaikkee vaan omana tietonas no ok periaatteessa ymmärrän että haluut jakaa mut must toi menee jo vähän yli ite sairastan syömishäiriöö niin tää kyl sattu jotenki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384228- 892049
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152031Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi621687Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541472Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341437VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1021352- 741256
- 981171
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181080