Neste Oilin prosessinhoitajan palkka

Pörinäpete

Terve,

Olisi kiva tietää millainen palkkaus Neste Oililla Porvoossa on? Olen koulutukseltani prosessinhoitaja.

Tietenkin palkka riippuu työvuosista ja osaamisesta, mutta paljonkohan siellä aluksi voisi tienata?

49

19407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri...

      Tuon mitä tuossa linkissä on !
      Alkuun sen 1500€/kk ja aikaisintaan 5-vuoden päästä pääset 1-palkkaryhmään eli se on nyt 1841€ ja ylimääräistä siellä ei makseta.

    • VHVI-

      St1:llä maksavat 2800 euroa lisät.. Nesteellä 1600 €.. Kohta kaikki nesteen miehet muuttaa Haminaan..

      • zerety

        kattokaa veropörssistä tuttujen nesteen operoijien palkkatuloja!
        Siellä pääsee jokainen operoija jo alkuunsa 30.000e/vuosi....ei pidä kk.palkkaa tuijottaa.
        Sitten nämä 20-30v.olleet,jotka menevät 50.000-80.000e vuosi.


      • Nimimerkki
        zerety kirjoitti:

        kattokaa veropörssistä tuttujen nesteen operoijien palkkatuloja!
        Siellä pääsee jokainen operoija jo alkuunsa 30.000e/vuosi....ei pidä kk.palkkaa tuijottaa.
        Sitten nämä 20-30v.olleet,jotka menevät 50.000-80.000e vuosi.

        Voisiko joku nesteen operaattori kertoa paljon on vuositulot ja mistä ne muodostuu. Jos kerran kuukausipalkka on n.1600€ mutta vuositulot 30.000€.?


      • operuattori
        Nimimerkki kirjoitti:

        Voisiko joku nesteen operaattori kertoa paljon on vuositulot ja mistä ne muodostuu. Jos kerran kuukausipalkka on n.1600€ mutta vuositulot 30.000€.?

        1533 lähtöpalkka nesteellä,ja vuoro lisiä ei todellakaan lasketa mukaan,ne ovat ainoastaan haitta lisiä,kun täällä viikonloput ja yöt ja muut pyhät kiikutaan.tolla kun lasket vuositulon niin kyllä naurattaa. 1533*12=18396 euroo

        vuorolisät mukaan laskettuna 1533 vuorolisät sunnuntailisät= 2100euroa

        2100*12=25200 euroo siinä on faktaa.

        osan nesteen porukan isommista tuloista johtuu ainoastaan siitä että ylitöitä on tehty rajaan asti.
        mutta todellinen vuosi ansio juuri tulleella operaattorilla ilman ylitöitä 25200.


      • eentäs
        operuattori kirjoitti:

        1533 lähtöpalkka nesteellä,ja vuoro lisiä ei todellakaan lasketa mukaan,ne ovat ainoastaan haitta lisiä,kun täällä viikonloput ja yöt ja muut pyhät kiikutaan.tolla kun lasket vuositulon niin kyllä naurattaa. 1533*12=18396 euroo

        vuorolisät mukaan laskettuna 1533 vuorolisät sunnuntailisät= 2100euroa

        2100*12=25200 euroo siinä on faktaa.

        osan nesteen porukan isommista tuloista johtuu ainoastaan siitä että ylitöitä on tehty rajaan asti.
        mutta todellinen vuosi ansio juuri tulleella operaattorilla ilman ylitöitä 25200.

        Minkäslainen työpaikka muuten.? Kun ilmeisesti siellä työskentelet..


      • Ei ne taulukot
        operuattori kirjoitti:

        1533 lähtöpalkka nesteellä,ja vuoro lisiä ei todellakaan lasketa mukaan,ne ovat ainoastaan haitta lisiä,kun täällä viikonloput ja yöt ja muut pyhät kiikutaan.tolla kun lasket vuositulon niin kyllä naurattaa. 1533*12=18396 euroo

        vuorolisät mukaan laskettuna 1533 vuorolisät sunnuntailisät= 2100euroa

        2100*12=25200 euroo siinä on faktaa.

        osan nesteen porukan isommista tuloista johtuu ainoastaan siitä että ylitöitä on tehty rajaan asti.
        mutta todellinen vuosi ansio juuri tulleella operaattorilla ilman ylitöitä 25200.

        Itse Nesteellä ollut vajaa 4 v.Lähtöpalkka päivätöissä 2000, nyt 2600.


      • oilerifrånporvoo
        eentäs kirjoitti:

        Minkäslainen työpaikka muuten.? Kun ilmeisesti siellä työskentelet..

        Hyvä paikka on olla duunissa. Palkka on ehkä huonohko aluksi, mutta eipä sen eteen tarvitse juurikaan rehkiä. =)


      • äitin serkku
        operuattori kirjoitti:

        1533 lähtöpalkka nesteellä,ja vuoro lisiä ei todellakaan lasketa mukaan,ne ovat ainoastaan haitta lisiä,kun täällä viikonloput ja yöt ja muut pyhät kiikutaan.tolla kun lasket vuositulon niin kyllä naurattaa. 1533*12=18396 euroo

        vuorolisät mukaan laskettuna 1533 vuorolisät sunnuntailisät= 2100euroa

        2100*12=25200 euroo siinä on faktaa.

        osan nesteen porukan isommista tuloista johtuu ainoastaan siitä että ylitöitä on tehty rajaan asti.
        mutta todellinen vuosi ansio juuri tulleella operaattorilla ilman ylitöitä 25200.

        etl laskemu vuosipalkkaa lomarahoja juntti!!!!!


      • Imho
        operuattori kirjoitti:

        1533 lähtöpalkka nesteellä,ja vuoro lisiä ei todellakaan lasketa mukaan,ne ovat ainoastaan haitta lisiä,kun täällä viikonloput ja yöt ja muut pyhät kiikutaan.tolla kun lasket vuositulon niin kyllä naurattaa. 1533*12=18396 euroo

        vuorolisät mukaan laskettuna 1533 vuorolisät sunnuntailisät= 2100euroa

        2100*12=25200 euroo siinä on faktaa.

        osan nesteen porukan isommista tuloista johtuu ainoastaan siitä että ylitöitä on tehty rajaan asti.
        mutta todellinen vuosi ansio juuri tulleella operaattorilla ilman ylitöitä 25200.

        Kesäharjottelijana olen Borealiksella ja ton 2100€ tienaan jo. Siinä on faktaa


      • Faktaa tämäkin
        Imho kirjoitti:

        Kesäharjottelijana olen Borealiksella ja ton 2100€ tienaan jo. Siinä on faktaa

        Reilu 4-vuotta olen ollut borealiksella vuoro-operaattorina ja vieläkin on alle 2000€/kk peruspalkka vuorolisät.


      • Imho
        Faktaa tämäkin kirjoitti:

        Reilu 4-vuotta olen ollut borealiksella vuoro-operaattorina ja vieläkin on alle 2000€/kk peruspalkka vuorolisät.

        Juu tuo 2100€ olikin lisineen päivineen :)


      • riku6
        äitin serkku kirjoitti:

        etl laskemu vuosipalkkaa lomarahoja juntti!!!!!

        Hyvähän se on täällä Anonyyminä haukkua toisia, jos olisit face to face, tuskin juntittelisit saatan paskaaivo


    • Vhvi

      Ai perskele ku ärsyttää tuo kun joka keskustelussa tuodaan peruspalkka esille :)
      Nesteoililla tosiaan on 5 palkkaryhmän lähtöpalkka 1533€/kk tosin tähän palkkaryhmään ei ole tullut viimeiseen 5 vuoteen kukaan töihin..

      Aloittelijan palkkaryhmä 3 ja lähtöpalkka n 1800€/kk yksikkölisä vuorolisät eli aivan aloittelijankin vuosiansiot ovat n 30-35 000€..

      Oma liksani tällä hetkellä karvan verran yli 4500€/kk työvuosia 13

      • hänmies357

        Aloitin juuri vuoro-operaattorina nesteellä ja aloituspalkka amatöörillä 2600e/kk. Töissä käydään se 12-13 päivää kuussa. Aika monta tonnia saisi maksaa lisää että palaisin takaisin 5 päivää viikossa työhön.


      • Anonyymi

        Nyt on tilanne muuttunut, tarjoavat alinta palkkaryhmään. Sitä en ymmärrä kun lukee sopimuksen mukaan. Kuitenkin tiukka tessin mukaan. Näköjään mennyt nyt palkat heikompaan suuntaan.


      • Anonyymi
        hänmies357 kirjoitti:

        Aloitin juuri vuoro-operaattorina nesteellä ja aloituspalkka amatöörillä 2600e/kk. Töissä käydään se 12-13 päivää kuussa. Aika monta tonnia saisi maksaa lisää että palaisin takaisin 5 päivää viikossa työhön.

        Nyt 1940€/kk plus lisät. Eli palkka tippuneet kun katsoo tota päivämäärää milloin viesti laitettu. Hirveet vaatimukset kaupan kassan palkka 2023.


    • joo mies

      Heikot on taulukkopalkat nykyisin.

    • ...

      Kesäharjoitteliana jalostamona labrassa ollessani sain 1930e plus lisät 970e...

    • Keijo691

      ei kannata jalostamolle töihin tulla.

    • Keijo691

      esim. vakituista paikkaa et suoraan saa vaan on operaattoritentti. sen lisäksi palkkaluokatkin joutuu tenttimään. Ja toisekseen palkat ei ole sen paremmatkuin muissakaan firmoissa. Asuminen ja kaikki muu kalliimpaa kuin muualla.

    • Pettynyt11

      Mites Nesteelle valitaan työntekijät? Oon kuullu että jos sukulaisia/tuttuja löytyy ni pääsee parin kuukauden opinnoillakin sisään ilman mitään tietämystä mistään. Näin se Suomi nousee!!

      • niinpänäinpä

        Eiköhän nepotismi kukoista lähes jokaisessa yrityksessä Suomessa. Töitä on lähes mahdotonta saada ilman suhteita tänä päivänä.


      • rekry

        Haastatteluun voit suhteilla päästä, mutta siitä eteenpäin ei suhteet auta.


    • Esko_R

      Suhteilla pääsee kunhan on joku sukulainen talossa, vaikka olis millanen dorka.
      Kunhan vaan muistaa mainita että serkunkumminkaima on duunissa niin varma paikka...

    • Gasland

      Just paperit laitoin oppisopimukseen. Nyt palkka toisessa hieman saman tyylisessä yrityksessä 2500€ ja päivätyö. Saa nähdä pääsenkö jatkoon. Joku kysy miten sinne voi hakea, itse katoin niiden nettisivuilta rekryä ja sieltä löyty. Kuuluuko nää muuten Team liittoon nää jalostamon naiset& miehet?

      • Rockstone32

        Gasland pääsitkö jatkoon? Eikö aluks ollu videohaastattelu ja sen jälkeen sitten paikanpäälle?


      • Gasland
        Rockstone32 kirjoitti:

        Gasland pääsitkö jatkoon? Eikö aluks ollu videohaastattelu ja sen jälkeen sitten paikanpäälle?

        Joo pääsin jatkoon. Videohaastattelu eka Ja nyt sit naamatusten haastattelua edessä. Sit sen jälkeen varmaa ne pakolliset huumausaine testit ja turvallisuus selvitykset. Turvallisuus selvitys mulle on tehty ennenkin ja huumeita ei o ikinä tullu vedettyä. Eli kaikki ens viikosta kiinni


    • Per-kel

      35vuotta kemian tehtaalla processihoitajana Ruotsissa, nykyään eläkeellä , verojen jälkeen ca. 2500 €/kk eläkettä .-

      • Jukicek

        Mä hain kanssa oppisopimuspaikkaa Naantaliin ja nyt on videohaastis tehtynä ja odotellaan päästäänkö seuraavalle kierrokselle.


      • ootellaan

        Onko nämä viedohaaastattelut olleet Naantalin vai Porvoon jalostamolle? Itse hain Porvooseen eikä ole vielä mitään kuulunut. Onko kukaan Porvooseen hakenut saanut jo kutsua haastatteluun? Hakijoita kuulemma lähemmäs tuhat ja 20 valitaan molempiin paikkoihin.


      • Odotellaan
        ootellaan kirjoitti:

        Onko nämä viedohaaastattelut olleet Naantalin vai Porvoon jalostamolle? Itse hain Porvooseen eikä ole vielä mitään kuulunut. Onko kukaan Porvooseen hakenut saanut jo kutsua haastatteluun? Hakijoita kuulemma lähemmäs tuhat ja 20 valitaan molempiin paikkoihin.

        Itse en ainakaan ole viellä mitään kuullu, rekry sivuilla, tila kohdassa lukee Perehdymme tarkemmin hakemukseesi


      • Tulevaoperaattoriko

        Videohaastatteluista eteenpäin päässeiden haastattelut jo aloitettu, täällä yksi jo haastattelussa käynyt. 20 paikkaa porvoossa, 10 naantalissa.


      • jukicek

        Oliko paikanpäällä soveltuvuusarviointi ja jos oli niin minkälainen testi oli? Itse menossa huomenna Naantalin haastatteluun.


    • Rikinpoistoyksikkö

      Konsulttifirman soveltuvuustestit vielä siihen päälle..... Ei oo helppoo päästä Nesteelle. Oisko moni 70-80-90-luvun kaverit nää läpäissyt?

    • Anonyymi

      1934€ tarjosivat kuussa plus lisät. Voi olla vaikea saada työntekijää. Puolen vuoden koeaika ja koenkin. Joka pitäs suorittaa.....

      • Anonyymi

        Hyi helvetti :D Jos alle 2500€ plus lisät niin mie ainakin vedän lonkkaa, naisten vuoro pyörittää yhteiskuntaa...


      • Anonyymi

        Pitää tehdä video esittely, sitten haastattelu, 6 kk Koeaika jonka aikana pitää suorittaa suht vaativa tentti. Siitä pitää päästä läpi. Palkkaluokat tentittävä. Alkupalkka taitaa olla tänään 1950€ siihen lisät 30% palkasta. 2600€/kk. Kuka tekee vuorotöitä tolla palkalla. 2-4 vuotta tentimällä pääset peruspalkassa 2300€ lisineen silloin 2990€. Mitään ylimääräisiä korotuksia ei anneta. Kyllä vanhat operaattorit tienaa. Neste on hienoyritys, halvalla pitäs saada ölyntislaajat töihin......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää tehdä video esittely, sitten haastattelu, 6 kk Koeaika jonka aikana pitää suorittaa suht vaativa tentti. Siitä pitää päästä läpi. Palkkaluokat tentittävä. Alkupalkka taitaa olla tänään 1950€ siihen lisät 30% palkasta. 2600€/kk. Kuka tekee vuorotöitä tolla palkalla. 2-4 vuotta tentimällä pääset peruspalkassa 2300€ lisineen silloin 2990€. Mitään ylimääräisiä korotuksia ei anneta. Kyllä vanhat operaattorit tienaa. Neste on hienoyritys, halvalla pitäs saada ölyntislaajat töihin......

        Ei hyvältä kuulostaa. Eli voiko ton tentin jälkeen saada kenkää? Hylsy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvältä kuulostaa. Eli voiko ton tentin jälkeen saada kenkää? Hylsy?

        Itse pääsin kaikista läpi ja sain työtarjouksen. Jostain kumman syystä kun rupesin kyselemään tarkemmin lisistä. Linjapäälikkö veti tarjouksen pois. Puhutaan 30% lisästä. Kuuluuko siihen ilta ja yö ja sunnuntai lisät, Älkää kyselkö liikaa... Nesteen M ei vastaa enää mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pääsin kaikista läpi ja sain työtarjouksen. Jostain kumman syystä kun rupesin kyselemään tarkemmin lisistä. Linjapäälikkö veti tarjouksen pois. Puhutaan 30% lisästä. Kuuluuko siihen ilta ja yö ja sunnuntai lisät, Älkää kyselkö liikaa... Nesteen M ei vastaa enää mihinkään?

        Vuorolisät ovat juuri noita ilta- ja yövuorolisät, sekä joillakin aloilla lauantaityölisä, ja sunnuntaivuorolisät. Näiden lisäksi voi tulla tuotantopalkkioita ja muita paikallisesti sovittuja lisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pääsin kaikista läpi ja sain työtarjouksen. Jostain kumman syystä kun rupesin kyselemään tarkemmin lisistä. Linjapäälikkö veti tarjouksen pois. Puhutaan 30% lisästä. Kuuluuko siihen ilta ja yö ja sunnuntai lisät, Älkää kyselkö liikaa... Nesteen M ei vastaa enää mihinkään?

        Kuulostaa että meno on 60 luvulta. Miksi ei voi palkasta puhua. Kuka tonne nesteelle menee jos palkkakehitys on olematon. Miksi lasketaan ylitöillä. Peruspalkka pitäs olla kunnossa. Tota koetta ihmettelen. Kenkää jos ei suorita? Kattelin öljyn tessiä. Paikallisesti sovittava? Oon pyrkinyt nesteelle nyt loppu haku. Kuulostaa paskalta taitaa olla pörssiyhtiön perusvauvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa että meno on 60 luvulta. Miksi ei voi palkasta puhua. Kuka tonne nesteelle menee jos palkkakehitys on olematon. Miksi lasketaan ylitöillä. Peruspalkka pitäs olla kunnossa. Tota koetta ihmettelen. Kenkää jos ei suorita? Kattelin öljyn tessiä. Paikallisesti sovittava? Oon pyrkinyt nesteelle nyt loppu haku. Kuulostaa paskalta taitaa olla pörssiyhtiön perusvauvoja.

        Kaikki alat missä tehdään paikallisia sopimuksia on paskaa.
        Neste kuuluu niihin. Toinen hukpouyritys on UPM vaneritehtaat. Lähtö 8,46€/h.
        Ja puhutaan työvoima pulasta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää tehdä video esittely, sitten haastattelu, 6 kk Koeaika jonka aikana pitää suorittaa suht vaativa tentti. Siitä pitää päästä läpi. Palkkaluokat tentittävä. Alkupalkka taitaa olla tänään 1950€ siihen lisät 30% palkasta. 2600€/kk. Kuka tekee vuorotöitä tolla palkalla. 2-4 vuotta tentimällä pääset peruspalkassa 2300€ lisineen silloin 2990€. Mitään ylimääräisiä korotuksia ei anneta. Kyllä vanhat operaattorit tienaa. Neste on hienoyritys, halvalla pitäs saada ölyntislaajat töihin......

        Tuon 1900e peruspalkan saa nykyään ihan missä vaan, vaikka siivojana, tai missä vaan missä ei tarvitse minkäänlaista osaamista tai koulutusta. Kaupan kassalla taitaa olla parempi lähtöpalkka uuden tessin myötä ja lisät paremmat. Aivan naurettavat palkat jalostamolla ja lisäksi sijaitsee keskellä ei mitään ja suurin osa palkasta valuu bensakuluihin. Ainoa lohtu taitaa tulla vuorojärjestelmästä, jotta voi tehdä vaikka kahta tai kolmea duunia jalostamon ohella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon 1900e peruspalkan saa nykyään ihan missä vaan, vaikka siivojana, tai missä vaan missä ei tarvitse minkäänlaista osaamista tai koulutusta. Kaupan kassalla taitaa olla parempi lähtöpalkka uuden tessin myötä ja lisät paremmat. Aivan naurettavat palkat jalostamolla ja lisäksi sijaitsee keskellä ei mitään ja suurin osa palkasta valuu bensakuluihin. Ainoa lohtu taitaa tulla vuorojärjestelmästä, jotta voi tehdä vaikka kahta tai kolmea duunia jalostamon ohella

        On kyllä kumma yritys nykyään. Tessin mukaan alkupalkat. Tuli käytyä haastattelussa. Oisin paikan saanut. 12 tunnit vuorot ja paikka huitsin pers.... lupasivat paremman palkka luokan. Se ei olisi kuullemma noussut moneen vuoteen. Jotenkin huvitti pitkätukka haastattelija kun lähti. Sano että palkat on tiukat. Mutta kyllä tommonen tekevä mies työtä löytää. Nyt päivä töissä olen. Oli oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää tehdä video esittely, sitten haastattelu, 6 kk Koeaika jonka aikana pitää suorittaa suht vaativa tentti. Siitä pitää päästä läpi. Palkkaluokat tentittävä. Alkupalkka taitaa olla tänään 1950€ siihen lisät 30% palkasta. 2600€/kk. Kuka tekee vuorotöitä tolla palkalla. 2-4 vuotta tentimällä pääset peruspalkassa 2300€ lisineen silloin 2990€. Mitään ylimääräisiä korotuksia ei anneta. Kyllä vanhat operaattorit tienaa. Neste on hienoyritys, halvalla pitäs saada ölyntislaajat töihin......

        Pitääkö nuo palkat paikkansa?

        Oma työnantaja oikein julkisesti ylpeilee sillä, että maksaa huonoja palkkoja ja silti palkat ovat merkittävästi paremmat. Itse olen kemian perusteollisuuden TES:n alaisuudessa, ja peruspalkka on n. 2 800 euroa kuukaudessa ja siihen päälle lisät keskeytymättömästä kolmivuorosta. Tosin tuossa kuukausipalkassa on meriittilisä, joka hieman nostaa tuota kuukausipalkkaa, mutta siltikään tuo ei kovinkaan kummoinen ole. Erilaiset yrityskohtaiset lisät sitten nostavat ansioita jonkin verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö nuo palkat paikkansa?

        Oma työnantaja oikein julkisesti ylpeilee sillä, että maksaa huonoja palkkoja ja silti palkat ovat merkittävästi paremmat. Itse olen kemian perusteollisuuden TES:n alaisuudessa, ja peruspalkka on n. 2 800 euroa kuukaudessa ja siihen päälle lisät keskeytymättömästä kolmivuorosta. Tosin tuossa kuukausipalkassa on meriittilisä, joka hieman nostaa tuota kuukausipalkkaa, mutta siltikään tuo ei kovinkaan kummoinen ole. Erilaiset yrityskohtaiset lisät sitten nostavat ansioita jonkin verran.

        Kyllä pitää. Tessin mukaan mennään, lähtö alle 2k.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää. Tessin mukaan mennään, lähtö alle 2k.

        Nesteen hr päälikön kannattaisi mennä a studioon ja puhua ministereille Nesteen duunareiden palkasta. Vois lopettaa keskustelun, ton työvoimapulan ja maahanmuuttajien vaatimat vuosiansiot. Tämmösiä ne on pörssiyhtiöt. Itellä kuukausi palkka 3500€ nesteelle jos lähtisi melkonen ois pudotus. Ei tarvii nesteelle hakea


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe