saalista ei tullut.
Uteliaisuudesta katsoin naapurin katiskan sisältöä.
Iso kasa kuolleita ja haisevia ahvenia. :(
Pitääkin muistuttaa mitä he ovat jorpakkoon unohtunut. :!
Kävin kalassa
13
349
Vastaukset 13
Mitä sinä unohdat tyystin?
- Sarvikuonokas
niin sitten en tyystin unohtaisi
- vänkyrä-nainen
Sarvikuonokas kirjoitti:
niin sitten en tyystin unohtaisi
se on. Ei mulle ainakaan tule mieleen nyt mitään. Jotain olen saattanut tyystin unohtaa, joten niitä en kyllä sitten muista.
- Sarvikuonokas
ei saa käydä prkl..
se on rangaistava teko!- Sarvikuonokas
runontaja kirjoitti:
sieltä mitää vienyt.
Välillä kurkkaan millaista kalaa mahdollisesti on liikkeellä.muutit kuitenkin suuaukon suuntaa..
Sarvikuonokas kirjoitti:
muutit kuitenkin suuaukon suuntaa..
sitä tehnyt ja kyse on sivun 26/32 yläsivun ahven-, madekatiskasta, missä kaksi aukkoa.
http://www.hongkong.fi/paper.php?paper=ketjukatalogi
- Ananasvakuuttaja
virvelöimässä, kerta et kalaa saanut? Mato-ongella luulisi saavan kuka tahansa kalaa xD
- sanontaja
eli kala saikin sinut :P
>< c◦> ° ○ O - gek-ko
Aika noloa.
Kummallekin teille xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661411
- 1151068
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37855Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.13833Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54745En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56731- 70718
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33674Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle25669- 70661