Enkä tarkoita sanasotaa, vaan oikein "ryteissä" roikkumista. Ollaan molemmat räjähdysalttiita tietyistä asioista, ja sillon hajoo..
Mutta se jälkipeli siinä on se mukavin puoli. Kun koitetaan olla vihasia vakavissaan, eikä kummallakaan meinaa pokeri pitää.
Mustelmia sit vaan peitellään ennen seuraavaa matsia.
Ja seksiä ei mitenkään voi jättää huomiotta. Kun vaivihkaa joutuu aneleen, et pääsiskö kainaloon hetketksi, vaikka sen kummatkin tietää mitä on tulossa -eli sairaan kiihkeetä rakastelua.
Tää tyyli ei varmasti sovi pitkävihasille, mut kukin tyylillään.
Tappelu on
3
786
Vastaukset
- ei.......
Kyllä ensimmäisestä lyönnistä pitää lähteä henki, jos sellaiseen joutuu joskus syyllistymään.
Jännä juttu kun lukee näitä keskusteluita tappeluista/riidoista niin itselleni tulee aina outo tunne. Nimittäin minä ja naisystäväni emme ole riidelleet KERTAAKAAN emmekä tapelleet vaikka olemme seurustelleet seitsemän kuukautta! Olemme sopineet asiat aina puhumalla. Onko meidän suhteessa jotain vialla vai onko suhteemme vain ainutlaatuinen!? Joskus kuitenkin on tullut sellaisia tilanteita että toinen pahoittaa mielen mutta asia on vain selvitetty puhumalla eikä sen suuremmalla riitelemisellä. Itse olen persoonaltani rauhallinen enkä lapsuuteni takia ehkä pystykään riitelemään ilman tosi kovia virikkeitä mutta tiedän ja tunnen sen että pettämisestä räjähtäisi oma pankki.
- aika
olette seurustelleet vasta puoli vuotta, vielä ehditte:P asutteko yhdessä? silloin nousee usein sellaisia asioita pintaan, joita ei seurustelun alkuvaiheessa vielä tiennyt, esim. kotihommista.
eli nauttikaa vielä kun voitte:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817