Täällä on esiintynyt jotain alkeellista keskustelua liittyen nuori nainen/vanhempi äijä-dilemmaan.
Asia on tabu joten kerron teille siihen liittyvät realiteetit hienovaraisesti.
Onhan se totta että 20-vuotias nuori nainen on fyysisesti mielyttävämmän oloinen kuin esimerkiksi 35-vuotias kahden lapsen äiti, mutta
mitä sitten filosofiseen puoleen tulee niin kumppaniaan huomattavasti vanhempi äijä turhautuu aika nopeasti jos keskustelun aiheet rajoittuvat ulkonäköön ja poikabändeihin.
"Asia on loppuunkäsitelty"
MarttyyriMallari-TTt
Nuoret naiset
11
621
Vastaukset
- häh??
Ei kai kukaan hanki nuorta chicksiä keskustelemisen takia saatanan idiootti! Hanki nyt jo apua jostain. Oikeesti.
- se vanhempi vaihtoehto
Entä 20-vuotias 2 lapsen äiti vai 30-vuotias lapseton hyvinsäilynyt?
Ääh. Menenpä nukkumaan - Nykyisin ihmetyttää
kun itse olen naisena ohittanut kolmenkympin rajapyykin, että nuoret miehet ei todellakaan kiinnosta.
Liekö sitten biologinen juttu, että vanhempia miehiä jaksaa kiinnostaa nuoret naiset, suvun jatkaminen jne...
Minä itse en jaksa arjessa kiinnittää ulkoisiin asioihin niin paljon huomiota. Nuorempana olin todella ulkonäköfriikki, tuskin kodistani poistuin ilman huolellista laittautumista. Ja jokaista pientäkin rypyn tai mahamakkaran alkua jaksoin huolehtia. Nyt ei toddd. haittaa moiset pikkuseikat. Ihanaa oli kasvaa moisista typeristä päähän pinttymistä ulos!!
Ja ns. kiiltokuvamiehien perään en todellakaan katsele. Tavallinen mies, jolla on rento luonne ja huumorintajua, vetää paremmin puoleensa.
Jokainen meistä tavallaan katselee itseään ja toisia ihmisiä, itse olen tyytyväinen ainakin itseeni aikuistumisen myötä. En tavoittele enää täydellisyyttä enkä odota sitä muilta - ulkonäön tahi luonteen suhteen. Inhimillisyyttä toki toivon muiltakin ja itse siihen pyrin.- paikkaansa
"kun itse olen naisena ohittanut kolmenkympin rajapyykin, että nuoret miehet ei todellakaan kiinnosta."
Mutta joitakin kiinnostaa.
"Liekö sitten biologinen juttu, että vanhempia miehiä jaksaa kiinnostaa nuoret naiset, suvun jatkaminen jne..."
Ei se ole mikään automaatio, että nuori nainen haluaa lapsia seurustellessaan vanhemman miehen kanssa.
Kaikkea ei voi selittää biologialla.
Minut saavat toisessa ihmisessä kiinnostumaan samanlaiset kiinnostuksen kohteet, äly, huumorintaju, sympaattisuus, viisaus jne. Nämä eivät ole ikäsidonnaisia juttuja.
"Nuorempana olin todella ulkonäköfriikki,"
Sinä ehkä olit, mutta se ei tarkoita, että kaikki ovat.
- loppunkäsitelty
Vaikka tästä aiheesta keskusteleminen alkaa muistuttaa kerransyödyn purkan jauhamista, vastaan silti.
"Onhan se totta että 20-vuotias nuori nainen on fyysisesti mielyttävämmän oloinen kuin esimerkiksi 35-vuotias kahden lapsen äiti,"
Ei todellakaan automaattisesti pidä paikkaansa tällainen oletus.
"mitä sitten filosofiseen puoleen tulee niin kumppaniaan huomattavasti vanhempi äijä turhautuu aika nopeasti jos keskustelun aiheet rajoittuvat ulkonäköön ja poikabändeihin."
1. Kaikki vanhemmat miehet eivät ole kiinnostuneita sellaisista asioista, kuin hyvät keskustelut, kulttuuri tms. On niitä sellaisiakin vanhempia miehiä, jotka ovat ikänsä tehneet ruumiillista työtä, pitävät kulttuuria turhana juttuna ja keskustelu rajoittuu arkisiin ja tavallisiin asioihin. Sinänsä tietenkään ruumiillisen työn teko ei sulje pois sivistyksen hankkimista.
2. Kaikki nuoret naiset eivät ole kiinnostuneita ulkonäöstään ja poikabändeistä. Jotkut ovat kiinnostuneita hyvistä keskusteluista, kulttuurista, yhteiskunnallisista asioista jne.- kohteliaisuuden
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
siellä on joku älykäskin joukossa...
"Katos vaan"
MarttyyriMallari-TTtraja on välillä häilyvä. Tulkinta vaatisi tarkempaa tietoa yksilöstä.
"siellä on joku älykäskin joukossa..."
Hmm...
"viisastelu on sallittua ajanvietettä yöllä" kohteliaisuuden kirjoitti:
raja on välillä häilyvä. Tulkinta vaatisi tarkempaa tietoa yksilöstä.
"siellä on joku älykäskin joukossa..."
Hmm...
"viisastelu on sallittua ajanvietettä yöllä"olen sarkasti :)
"Ja roolini vanki"
MarttyyriMallari-TTt- e.W.?
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
olen sarkasti :)
"Ja roolini vanki"
MarttyyriMallari-TTtMikä/kuka on e.W.? Älynpaloni sammui tähän.
"olen sarkasti :)"
Tätä jään miettimään tarkasti.
"huonot riimit kunniaan" e.W.? kirjoitti:
Mikä/kuka on e.W.? Älynpaloni sammui tähän.
"olen sarkasti :)"
Tätä jään miettimään tarkasti.
"huonot riimit kunniaan"hän on saitin älykkäin henkilö.
Ja ilmeisesti aika kova tyyppi kun kestää oman nikkivarkaansa jatkuvan pilkan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi
"Omat haavekuvani ovat sortuneet ajat sitten"
MarttyyriMallari-TTt
- oona.
Zen verran vaan, että 35-vuotias ei ole "vanha"...;)
Oma tätini on ihan huippunuorekas (siis myös ulkonäöltään), vaikka on 50 ja risat...!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034