Nuoret naiset

Täällä on esiintynyt jotain alkeellista keskustelua liittyen nuori nainen/vanhempi äijä-dilemmaan.

Asia on tabu joten kerron teille siihen liittyvät realiteetit hienovaraisesti.

Onhan se totta että 20-vuotias nuori nainen on fyysisesti mielyttävämmän oloinen kuin esimerkiksi 35-vuotias kahden lapsen äiti, mutta
mitä sitten filosofiseen puoleen tulee niin kumppaniaan huomattavasti vanhempi äijä turhautuu aika nopeasti jos keskustelun aiheet rajoittuvat ulkonäköön ja poikabändeihin.


"Asia on loppuunkäsitelty"


MarttyyriMallari-TTt

11

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh??

      Ei kai kukaan hanki nuorta chicksiä keskustelemisen takia saatanan idiootti! Hanki nyt jo apua jostain. Oikeesti.

    • se vanhempi vaihtoehto

      Entä 20-vuotias 2 lapsen äiti vai 30-vuotias lapseton hyvinsäilynyt?

      Ääh. Menenpä nukkumaan

    • Nykyisin ihmetyttää

      kun itse olen naisena ohittanut kolmenkympin rajapyykin, että nuoret miehet ei todellakaan kiinnosta.

      Liekö sitten biologinen juttu, että vanhempia miehiä jaksaa kiinnostaa nuoret naiset, suvun jatkaminen jne...

      Minä itse en jaksa arjessa kiinnittää ulkoisiin asioihin niin paljon huomiota. Nuorempana olin todella ulkonäköfriikki, tuskin kodistani poistuin ilman huolellista laittautumista. Ja jokaista pientäkin rypyn tai mahamakkaran alkua jaksoin huolehtia. Nyt ei toddd. haittaa moiset pikkuseikat. Ihanaa oli kasvaa moisista typeristä päähän pinttymistä ulos!!

      Ja ns. kiiltokuvamiehien perään en todellakaan katsele. Tavallinen mies, jolla on rento luonne ja huumorintajua, vetää paremmin puoleensa.

      Jokainen meistä tavallaan katselee itseään ja toisia ihmisiä, itse olen tyytyväinen ainakin itseeni aikuistumisen myötä. En tavoittele enää täydellisyyttä enkä odota sitä muilta - ulkonäön tahi luonteen suhteen. Inhimillisyyttä toki toivon muiltakin ja itse siihen pyrin.

      • paikkaansa

        "kun itse olen naisena ohittanut kolmenkympin rajapyykin, että nuoret miehet ei todellakaan kiinnosta."

        Mutta joitakin kiinnostaa.

        "Liekö sitten biologinen juttu, että vanhempia miehiä jaksaa kiinnostaa nuoret naiset, suvun jatkaminen jne..."

        Ei se ole mikään automaatio, että nuori nainen haluaa lapsia seurustellessaan vanhemman miehen kanssa.

        Kaikkea ei voi selittää biologialla.

        Minut saavat toisessa ihmisessä kiinnostumaan samanlaiset kiinnostuksen kohteet, äly, huumorintaju, sympaattisuus, viisaus jne. Nämä eivät ole ikäsidonnaisia juttuja.


        "Nuorempana olin todella ulkonäköfriikki,"

        Sinä ehkä olit, mutta se ei tarkoita, että kaikki ovat.


    • loppunkäsitelty

      Vaikka tästä aiheesta keskusteleminen alkaa muistuttaa kerransyödyn purkan jauhamista, vastaan silti.

      "Onhan se totta että 20-vuotias nuori nainen on fyysisesti mielyttävämmän oloinen kuin esimerkiksi 35-vuotias kahden lapsen äiti,"

      Ei todellakaan automaattisesti pidä paikkaansa tällainen oletus.

      "mitä sitten filosofiseen puoleen tulee niin kumppaniaan huomattavasti vanhempi äijä turhautuu aika nopeasti jos keskustelun aiheet rajoittuvat ulkonäköön ja poikabändeihin."

      1. Kaikki vanhemmat miehet eivät ole kiinnostuneita sellaisista asioista, kuin hyvät keskustelut, kulttuuri tms. On niitä sellaisiakin vanhempia miehiä, jotka ovat ikänsä tehneet ruumiillista työtä, pitävät kulttuuria turhana juttuna ja keskustelu rajoittuu arkisiin ja tavallisiin asioihin. Sinänsä tietenkään ruumiillisen työn teko ei sulje pois sivistyksen hankkimista.
      2. Kaikki nuoret naiset eivät ole kiinnostuneita ulkonäöstään ja poikabändeistä. Jotkut ovat kiinnostuneita hyvistä keskusteluista, kulttuurista, yhteiskunnallisista asioista jne.

      • siellä on joku älykäskin joukossa...



        "Katos vaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • kohteliaisuuden
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        siellä on joku älykäskin joukossa...



        "Katos vaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        raja on välillä häilyvä. Tulkinta vaatisi tarkempaa tietoa yksilöstä.

        "siellä on joku älykäskin joukossa..."

        Hmm...

        "viisastelu on sallittua ajanvietettä yöllä"


      • kohteliaisuuden kirjoitti:

        raja on välillä häilyvä. Tulkinta vaatisi tarkempaa tietoa yksilöstä.

        "siellä on joku älykäskin joukossa..."

        Hmm...

        "viisastelu on sallittua ajanvietettä yöllä"

        olen sarkasti :)


        "Ja roolini vanki"


        MarttyyriMallari-TTt


      • e.W.?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen sarkasti :)


        "Ja roolini vanki"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mikä/kuka on e.W.? Älynpaloni sammui tähän.

        "olen sarkasti :)"

        Tätä jään miettimään tarkasti.

        "huonot riimit kunniaan"


      • e.W.? kirjoitti:

        Mikä/kuka on e.W.? Älynpaloni sammui tähän.

        "olen sarkasti :)"

        Tätä jään miettimään tarkasti.

        "huonot riimit kunniaan"

        hän on saitin älykkäin henkilö.

        Ja ilmeisesti aika kova tyyppi kun kestää oman nikkivarkaansa jatkuvan pilkan.


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi


        "Omat haavekuvani ovat sortuneet ajat sitten"


        MarttyyriMallari-TTt


    • oona.

      Zen verran vaan, että 35-vuotias ei ole "vanha"...;)

      Oma tätini on ihan huippunuorekas (siis myös ulkonäöltään), vaikka on 50 ja risat...!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe