- Miehet, oletteko itse omalta kohdalta tällaista kokeneet että nainen väittää ettei tunne/muista teitä vaikka olette aiemmin jossain jutelleet ehkä pidempäänkin ja olette varmoja että nainen muistaa teidät? Entä onko ollut vielä niin että aavistelette naisen silti olevan kiinnostunut teistä, joka on naisen aiemmasta/myöhemmästä käytöksestä käynyt ilmi?
- Naiset, miksi käyttäydytte näin vaikka olette kiinnostuneita miehestä? Ettekö halua/uskalla antaa miehelle pientäkään vihjettä siitä, että muistaisitte hänet ja paljastaisitte että ootte kiinnostuneita hänestä koska muistitte miehen nimen tai jotain muuta hänestä vaikka olette jutelleet hänen kanssaan vain kerran tai muutamia kertoja esim. humalassa? Eli ette ole vielä sellaisella arkisella tuttavuusasteella vaan aikalailla vieraita toisillenne?
Esimerkki: joskus aiemmin toistensa kanssa jutelleet mies ja nainen tapaavat uudelleen esim. baarissa ja kumpikin on kiinnostunut toisistaan ja muistaa toisistaan nimet ja paljon muutakin mitä aiemmin ovat toisistaan saaneet selville jutellessaan toisilleen. He muistavat hyvin missä ovat toisensa tavanneet jne...
Eero: No moro, säkin oot täällä! Mitäs Johanna tietää? (iloisena ja hymyillen)
Johanna: .... hmm, anteeks mitä? (naama peruslukemilla, kuin vieraalle ihmiselle vastaisi)
Eero: Niin että mitäs Johanna tietää? (jo hieman jännittyneenä ja epävarmana)
Johanna: Ai? Eipä täs mitään kavereiden kans lähettiin käymään... (naama peruslukemilla ja esittää kuin ei tuntisikaan)
Eero: Etkö muista mua? (jo hieman nolostuneena)
Johanna: ... Siis kyl mä niinku naaman muistan jostain mutten nimee... (naama peruslukemilla, tietämätöntä esittävä katse naamassa)
Eero: (pettyneenä ja häpeällisenä) Ai, et muista vai? Siis Eero, nähtiin sillon siel sun kaverin kämpällä yks viikonloppu täs kevääl...
Johanna: Ai, oliks säkin siellä? (esittäen hämmentynyttä)
Eero: No olin olin, etkö muka muista? (epäuskoisena)
Johanna: Emmä kyl muista, olin kyl aika kännis sillon enkä muista paljoo siitä illasta... (ei ollut kovassa kännissä ja muistaa illan tapahtumat hyvin)
Myöhemmin Eero unohtaa tunteensa Johannaa kohtaan, koska pettyi rankasti siihen ettei Johanna muitanutkaan häntä ja suhtautui häneen kuin vieraaseen ihmiseen. Eero tuntee itsensä nolatuksi koska Johanna ei reagoinutkaan samoin kuin hän.
Johanna jää toiveikkaana odottamaan, että Eero seuraavalla näkemiskerralla jatkaa piiritystään ja tulee juttelemaan, tarjoaa ehkä pari drinkkiäkin ja pitää hänelle hieman pidempään seuraa.
Tarina päättyy niin, että Eeron ja Johannan välille ei koskaan syntynyt mitään koska Eero luuli ettei Johanna ole hänestä kiinnostunut ja Johanna pettyi siihen että Eero oli niin passiivinen hänen suhteensa eikä tehnyt itseään tarpeeksi tykö.
Nainen esittää, ettei tunne miestä
21
1604
Vastaukset
- toisinpäin
Tuo on tuttua myös miesten taholta: yhteisen tuokion jälkeen antaa käyntikorttinsa ja kun sähköpostitse ottaa jonkin ajan kuluttua yhteyttä, mies vastaa että kuka olet, en muista sinua.
- AP.
"Tuo on tuttua myös miesten taholta: yhteisen tuokion jälkeen antaa käyntikorttinsa ja kun sähköpostitse ottaa jonkin ajan kuluttua yhteyttä, mies vastaa että kuka olet, en muista sinua. "
eri asia kysees, miehillä ku on huonompi "ihmismuisti" ku naisilla. Naiset muistaa paremmin ihmisten kasvoja ja varmaan ihmisiä yleensäkin ku miehet, siks esim. jossain juhlissa nainen muistaa "hei tuol on se Kari joka oli sun kans samas työpaikas sillon 90-luvulla" ja mies vastaa "hä toi vai en mä tommosta muista".
eli väittäisin että jos mies ei tunne naista hän ei oikeasti osaa yhdistää esim. naisen nimeä ja kasvoja toisiinsa. - minun kuuluisi olla mies
AP. kirjoitti:
"Tuo on tuttua myös miesten taholta: yhteisen tuokion jälkeen antaa käyntikorttinsa ja kun sähköpostitse ottaa jonkin ajan kuluttua yhteyttä, mies vastaa että kuka olet, en muista sinua. "
eri asia kysees, miehillä ku on huonompi "ihmismuisti" ku naisilla. Naiset muistaa paremmin ihmisten kasvoja ja varmaan ihmisiä yleensäkin ku miehet, siks esim. jossain juhlissa nainen muistaa "hei tuol on se Kari joka oli sun kans samas työpaikas sillon 90-luvulla" ja mies vastaa "hä toi vai en mä tommosta muista".
eli väittäisin että jos mies ei tunne naista hän ei oikeasti osaa yhdistää esim. naisen nimeä ja kasvoja toisiinsa.Minulla ei kuitenkaan roiku haarojen välissä mitään.
- KylmäNainen
AP. kirjoitti:
eli väittäisin että jos mies ei tunne naista hän ei oikeasti osaa yhdistää esim. naisen nimeä ja kasvoja toisiinsa.Taas oikein aivopierujen logiikkaa. Ei kuule mikään laki sano, että kaikki naiset olisivat joitain muistiautomaatteja. Olen ollut usein tilanteessa, missä joku on selvästi tuntenut minut ja minä en todellakaan ole tiennyt, kuka on kyseessä tai mistä tämä ihminen pitäisi tuntea. Toisin kun esimerkkisi nainen, yleensä teeskentelen muistavani henkilön. Mutta en silti sanoisi, että naisen muistamattomuus on välttämättä teeskentelyä. Kyllä se varmasti useimmiten on ihan aitoa muistamattomuutta.
- Nainen ei ihan oikeasti muista miestä. Hän on saattanut puhua vaikka kuinka monen ihmisen kanssa kyseisenä iltana, ja jos illasta on kulunut kauan, ei ole ihme ettei naama ja nimi tule mieleen.
- Nainen ei halua muistaa. Nainen saatta olla sellaisessa porukassa, jossa on mukana hänen ihastuksensa, eikä halua että mies näkee hänen juttelevan vanhojen "säätöjen" kanssa. Tai sitten nainen katuu etä tuli puhuneeksi vieraalle ihmiselle henkilökohtaisia juttuja, ja jälkeenpäin kaduttaa tms.
Jos nainen muistaisi miehen ja olisi aidosti kiinnostunut, hän tuskin käyttäytyisi noin.- täysin
totta. Jos tosiaan nainen olisi kiinnostunut, ei todellakaan toimisi noin. Todennäköisesti kyseessä tilanne, jossa nainen ei halua muistaa :(
- kiinnostunut mutta...
"Jos nainen muistaisi miehen ja olisi aidosti kiinnostunut, hän tuskin käyttäytyisi noin."
Tuohan olisi miehen logiikalla se loogisin vaihtoehto, mutta onhan se jo tuhannet kerrat nähty ettei naisilla ole mitään logiikkaa ja he käyttäytyvät juuri päinvastoin kuin tietyissä tilanteissa odottaisi ihmisten toimivan. Esim. nainen on avoin ja puhelias miehen seurassa = ei ole kiinnostunut miehestä, nainen on hiljainen ja etäinen miehen seurassa = nainen on kiinnostunut miehestä jne.... näitä esimerkkejä riittää. - AP.
eipä me sillon mitään liian henkilökohtasia juttuja puhuttu, työ ja opiskeluasioita ja sellasta. Ja tuskinpa johtu siitäkää et naisen mies oli lähettyvillä.
"Jos nainen muistaisi miehen ja olisi aidosti kiinnostunut, hän tuskin käyttäytyisi noin."
tuskin ja tuskin.. heheh oon naisista yhden asian minäkin oppinu: naisten ajatukset ja käytös on yleensä aika pahassa ristiriidassa keskenään varsinki mitä miehiin tulee. :) AP. kirjoitti:
eipä me sillon mitään liian henkilökohtasia juttuja puhuttu, työ ja opiskeluasioita ja sellasta. Ja tuskinpa johtu siitäkää et naisen mies oli lähettyvillä.
tuskin ja tuskin.. heheh oon naisista yhden asian minäkin oppinu: naisten ajatukset ja käytös on yleensä aika pahassa ristiriidassa keskenään varsinki mitä miehiin tulee. :)"Nainen oli susta kiinnostunut ja halusi ja odotti että jatkat iskemistä. Ja nyt se itkee ittekseen kun niin ei käynytkään" Tänhän sä halusit kuulla? ;)
- olettamaan
että tarinasi nainen jää toiveikkaana odottamaan lisäpiiritystä?
- AP.
että minua tippaakaan kiinnostaa alkaa piirittämään kyseistä prinsessaa?
- sentään!
AP. kirjoitti:
että minua tippaakaan kiinnostaa alkaa piirittämään kyseistä prinsessaa?
Missä kohtaa minä sellaista väitin?
Sinä sen sijaan pidät itsestäänselvyytenä, että ko. nainen toivoo piiritystäsi.
- käynyt!
Kuin sulla kerran ravintolassa kun tapasin sattumalta vanhan koulukaverin joka pyöri samoissa porukoissa aikoinaan.
Hänkin esitti niin tuntematonta että mulla meinas palaa vati, mutta en jäänyt sanattomaksi vaan pienen hiljaisuuden jälkeen tokaisin hieman kovemmalla äänellä naiselle että "en mä nyt jumalauta kahdellakympillä sulle anna!!".
Jostakin syytä se häipyi saman tien ravintolasta en kerennyt edes hyvästellä, ihme toimintaa?!- sinusta?
No miten tuossa tilanteessa miehen logiikalla olisi pitänyt toimia? Haukkua sinut pystyyn? Lyödä lättyyn?
Miten itse toimit kun sinut nolataan julkisesti?
Ei muuten yhtään ihmetytä, ettei ko. nainen halunnut sinua tuntea. Taisi tietää entuudestaan miten huonokäytöksinen olet. - tarvetta..
sinusta? kirjoitti:
No miten tuossa tilanteessa miehen logiikalla olisi pitänyt toimia? Haukkua sinut pystyyn? Lyödä lättyyn?
Miten itse toimit kun sinut nolataan julkisesti?
Ei muuten yhtään ihmetytä, ettei ko. nainen halunnut sinua tuntea. Taisi tietää entuudestaan miten huonokäytöksinen olet.Siihen että jonkun pitäisi nolata minut julkisesti, en myöskään ole huonokäytöksinen.... Mutta jos muijalla oli noin kivahtanut kusi kaaliin ja muuttunut bimboksi joka ei edes vanhaa tuttua muka tunnista niin saa tulla nolatuksia!
- on huonoa käytöstä,
tarvetta.. kirjoitti:
Siihen että jonkun pitäisi nolata minut julkisesti, en myöskään ole huonokäytöksinen.... Mutta jos muijalla oli noin kivahtanut kusi kaaliin ja muuttunut bimboksi joka ei edes vanhaa tuttua muka tunnista niin saa tulla nolatuksia!
ymmärsi käyttäytyjä itse sitä tai ei.
Sinähän suorastaan ylpeilet (molemmissa puheenvuoroissasi) huonoilla käytöstavoillasi. - ylpeilen?
on huonoa käytöstä, kirjoitti:
ymmärsi käyttäytyjä itse sitä tai ei.
Sinähän suorastaan ylpeilet (molemmissa puheenvuoroissasi) huonoilla käytöstavoillasi.Jos mulle esittää idioottia niin saa myös idiootin kohtelun, hyvin yksi selitteistä!
- Heksu
ylpeilen? kirjoitti:
Jos mulle esittää idioottia niin saa myös idiootin kohtelun, hyvin yksi selitteistä!
Juuri oikein sanoit naiselle. Kyllä sen heti tajuaa milloin toinen muistaa ja milloin ei. Naiset vaan joskus esittävät välinpitämätöntä. Esim baarissa tapaamani pari naista eivät olleet tuntevinaankaan minua muutaman kuukauden päästä ja luulinkin että he eivät oikeasti muista. Sitten lähes 4 kk myöhemmin kun tulin baariin ja näin heidät he tunnistivat minut sekunnin kymmenyksessä. Kun käänsin selkäni he huusivat heti, että "etkö tuu ees juttelemaan?!?!" Olin ihan puulla päähän lyöty mutta tajusin, että edellisellä kerralla heidän seurassaan oli kai mies, joten he eivät olleet tuntevinaankaan minua.
- Heksu
ylpeilen? kirjoitti:
Jos mulle esittää idioottia niin saa myös idiootin kohtelun, hyvin yksi selitteistä!
Naisilta on ihan turha alata vain nielemään paskaa kohtelua, koska mitä enemmän nielee huonoa käytöstä, sitä enemmän sitä on luvassa! Kokemuksesta tiedän kun muutama hyväksi kaveriksini luulemani nainen on alkanut kohtelemaan minua paskasti ja sitähän on riittänyt, kun en heti tajunnut viheltää peliä poikki. No nyt taas suhteet "normalisoituneet" kun vittuilen heti takasin, jos tulee pienintäkään epäkunnioittavaa käytöstä.
- dayum
Kiinnostuksesta ei niinkään liene ollut kyse kummankaan puolelta, tosin epäilen että nainen kenties luuli minun olleen kiinnostunut hänestä. Kun seuraavan kerran nähtiin (baarissa yhteisen tutun kautta) kyseisen illan jälkeen ja huomautin jotain edellisestä näkemisestä, se kun päättyi hieman töksähtäen, nainen vetosi siihen ettei muista. En alkanut vänkäämään koska asialla ei ollut, eikä ole, sen kummempaa merkitystä minulle vaikka epäilinkin "muistamattomuuden" olleen ehken hätäisesti keksitty tekosyy. Vielä vuosia tapahtuman jälkeenkin, kun joskus sattumalta yhteisen tutun kautta törmätään, olen samaa mieltä. Oikeastaan koska kyseessä on aika helppolukuinen nainen, niin olen täysin varma että kyllä hän muisti / muistaa kyseisen tilanteen.
Silmät on sielun peilit. - tilanteesta
Johanna on jutellut Eeron kanssa aiemmissa juhlissa, mutta kokenut Eeron sen verran epäkiinnostavaksi tyypiksi että juttu on todellakin mennyt toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Eero taas on nousiksissaan kuvitellut Johannan kovinkin kiinnostuneen kun tämä on pintapuolisesti osallistunut keskusteluun. Johanna haluaa kuitenkin vaikuttaa kohteliaalta ja vetoaa siksi humaltumiseensa, vaikkei siitä ollutkaan kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.525778Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461785
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341662Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181620- 1021447
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281430Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163