Ongelmani on vanhempani.olen 17v tyttö ja äiti ja isä haukkuu aina mun pukeutumista,koruja ym ja mun vartaloa.Käytän ihan normaaleja vaatteita,mitä joka päivä näkee nuorilla,ei mitään erikoisia ja epänormaaleja.olen vähän pyöreä ja äiti arvostelee aina sitäkin..miks ne haukkuu mua ja miten sen sais loppumaan?
vanhemmat runnoo itsetunnon nolliin
8
2481
Vastaukset
- mimmi..
Monien äideillä on taipumusta huomauttaa omille lapsille pyöreydestä ynnämuuta. He eivät vain halua lapsiensa olevan pyöreitä tai muuten poiketa tavallisuudesta. Ovat muuten vain olla huolissaan, että lapset eivät pärjää elämässä.
Kyllä se satuttaa, kun omat vanhemmat arvostelee, kun heidän pitäisi päinvastoin kannustaa ja rohkaista.
Voit sanoa äidillesi, että sinun vartalosi ei ole hänen asia ja saat pukeutua juuri niinkuin itse haluat.
Pieni valkoinen valhekaan ei välttämättä ole pahitteeksi. Sano äidillesi, että olet aloittanut kuntoilun/uimisen tai jotakin, jolloin äitisi voi sitten huojentua ja ajatella että nythän se tyttö laihtuu. Ehkä sitten ei enää tule pyöreydestä kommentteja, vaikka et laihtuisikaan. Ja aina voit vedota äidillesi siihen, että "minähän kuntoilenkin koko ajan,ihme kun ei paino laske." - ...
Vaihda kuteet hillittyyn "kansakoulun ope" -linjaan. Rupea lenkkeileen. Ala soittaa vaikka viulua/huilua/tms. Ja käänny uskoon.
Jos vielä maristaan jostain niin kysyt että mikä v**** nyt vielä märkii?- Kokeile kumarrusta
Jos kumartuessasi ne lantiohoususi menevät niin alas, että se persevako näkyy, ovat vanhempasi oikeassa.
Sellaisia pulliaisia ja haisevia otuksia näkee ihan ruokailupaikoissakin eli menee se ruokahalu nopeaan tahtiin.
- ....surku....
Tai paremminkin isäni arvosteli meitä kaikkia perheen naisia... Loppui kun muutin kotoa. Nyt olen huomattavasti elämänmyönteisempi ja osaan jopa ajatella itsestäni hyviä asioita! :) Vaikka olen vo parikymppinen, ne pahat sanat satuttavat vieläkin..
Voi siskoparkaani kun jätin hänet sinne arvostelun kouriin... :/ - Blackened91
Polta faijan auto, ni huomio kiinnittyy muualle...
- meitsikkäläinen
Voi itku, ärsyttävä tilanne. Mä ehkä yrittäisin letkauttaa jotain vastaan, jos se herättäis vähän. Jos sanotaan vaikka jotain vaatteista, niin letkauttaisin takaisin, että ei tuo sunkaan pusero oikein sulle sovi :) Siis ehkä se vois herättää sun vanhempia, jos joka kerta laittaisit takaisin jotakin arvostelua heistä samalla mitalla. Ovat aluksi ehkä hämillään ainakin...
- tietää
viimeistään kolmikymppisenä terapiaan hakeutumista, kokemusta on. kenenkään psyyke ei kestä vaurioitumatta moista kohtelua. vanhempiesi kaltaiset ihmiset eivät ansaitsisi saada lapsia.
ehkä vanhempas on niin suojelu haluisia että lukee et millä sivuilla olit ja ehkä jopa hieman järkyttyvät omasta käytöksestään.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108