Ketkäs teist on menos? :D Itte olen ja odotan innolla Nightwishiä, Amorphis ja Epica menee siinä sivussa, vaikka hyviä bändejä ovat hekin. :)
Kaisaniemen puisto 26.6.08
5
452
Vastaukset
- Suomen paras
Menisin enemmän kuin mieluusti katsomaan Amorphista, mutta en mistään hinnasta edes maksusta kuuntele Anetten ns. laulua. Tökkii ja pahasti 8o
- Jack Sparrow
Tottakai mennään katsomaan Nightwishiä ja siinä samalla muita.
Nightwish on kiistatta tämän hetken ykkösbändi!!!
Ja Miljoonarockiin myös ;-) - 987654
ohjelma alkaa? Luulis olevan enemmän iltapainotteisesti mutta mikä olis kellonaika?
- HellionX
Oli kyllä Nightwishilta mahtava keikka!!!
Suurimmat yllätykset olivat Sleeping Sun ja upea While My Lips Are Still Red.
Seuraavaksi Miljoonarockiin! :)- CenturyChild
Uskomaton keikka! Mie en voi oikeen muuta sanoo.. WYLASR Oli positiivinen yllätys, sai kyllä tipan linssiin. Samoten SS ja Poet And the Pendulum. Slaying the Dreamer, Dead To the World ja The Siren.. En osannu yhtään odottaa et nää olis tulossa! Kuuluu miun suosikkeihin. Ihana keikka. Iso kiitos Nightwish!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818