Eutanasia

Näin kauniina päivänä on mukava ajatella jotain synkkää ja ajattelin kysyä teiltä että miten te
suhtautuisitte aktiiviseen eutanasia-ohjelmaan joka koskisi seuraavia yhteiskuntamme marginaaliryhmiä:

1. vammaiset

2. mielisairaat

3. rikolliset

4. köyhät

5. nikkivarkaat


http://www.youtube.com/watch?v=zLgFSD6e--w&feature=related


"Mustaa huumoria"


MarttyyriMallari-TTt

26

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarttyyriMallari-Tt

      luettuani viestisi, herneeni yksinkertaisesti loppuivat kaapista. Oli hyvin mautonta ottaa tuohon nimittäin mukaan.. He ovat täysin syyttömiä omaan asiantilaan.. vammaiset.

      "Huomenna voit aina parantaa"

      MarttyyriMallari-Tt

      • no ne vammaiset voidaan sitten poistaa listalta ja laittaa tilalle palstan lukijat.


        "Olisko se ok sulle?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-Tt
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        no ne vammaiset voidaan sitten poistaa listalta ja laittaa tilalle palstan lukijat.


        "Olisko se ok sulle?"


        MarttyyriMallari-TTt

        se on minulle ok.

        "jostain on pakko aloittaa"

        MarttyyriMallari-Tt


      • MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        se on minulle ok.

        "jostain on pakko aloittaa"

        MarttyyriMallari-Tt

        loppuisi tämä järjetön pulina täällä yhdellä iskulla.

        Ai niin, huomasiko kukaan että paljastin henkilöllisyytesi...


        "En usko"


        MarttyyriMallari-TTt


    • kuuluvat...

      ryhmään 2.

      Voit kysyä, en vastaa.

      • MarttyyriMallari-Tt

        ettet vastaa.

        "koska he eivät päästä sinua koneelle"

        MarttyyriMallari-Tt


    • cookos

      vai mitekä se nyt meni?

      • sinä sitten toteutit sen mistä keskustelimme aiemmin :)


        "Rohkea rokan syö..."


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä sitten toteutit sen mistä keskustelimme aiemmin :)


        "Rohkea rokan syö..."


        MarttyyriMallari-TTt

        olla vähä yllytyshurja.sinäkö se mua kiusasit? Taisit olla..

        Mut pinna ei pala, se ei pala...


      • cookos kirjoitti:

        olla vähä yllytyshurja.sinäkö se mua kiusasit? Taisit olla..

        Mut pinna ei pala, se ei pala...

        en kirjoita koskaan puskista. Niin, pinnasi ei näköjään pala mutta kun lukee juttujasi niin huomaa että olet turhautunut.


        "Oikea kiusaaja kohtaa uhrinsa kasvotusten"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en kirjoita koskaan puskista. Niin, pinnasi ei näköjään pala mutta kun lukee juttujasi niin huomaa että olet turhautunut.


        "Oikea kiusaaja kohtaa uhrinsa kasvotusten"


        MarttyyriMallari-TTt

        koska keskustelu ei johda mihinkään, ei tuota tulosta. Pistän lekkeriksi noi provoilut, niitähän ne on mun mielestä, ei niitä voi kovin vakavasti ottaa..

        Mut en mä mikään nynny oo koskaan ollut. Enkä tykkää, kun läppäri painaa mun vatsaa ja se koskee....


      • cookos kirjoitti:

        koska keskustelu ei johda mihinkään, ei tuota tulosta. Pistän lekkeriksi noi provoilut, niitähän ne on mun mielestä, ei niitä voi kovin vakavasti ottaa..

        Mut en mä mikään nynny oo koskaan ollut. Enkä tykkää, kun läppäri painaa mun vatsaa ja se koskee....

        et sentään pöytäkonetta pidä sylissäsi :) Nyt annan cookokselle sellaisen tehtävän että hän tekee aloituksen joka suututtaa jonkun pahaa aavistamattoman piruparan.


        "Odotan jännityksellä siirtoasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        et sentään pöytäkonetta pidä sylissäsi :) Nyt annan cookokselle sellaisen tehtävän että hän tekee aloituksen joka suututtaa jonkun pahaa aavistamattoman piruparan.


        "Odotan jännityksellä siirtoasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        en lähde henkilökohtaisuuksiin, paitsi jos mua kohtaan hyökätään.haluut sä mut pois täältä..sillä siihenhän se johtaisi? Mua nyt jo uhkailtiin, mikä oli silleen mielenkiintoista, että miten anonyymia voi uhkailla :L...ihan taukkia, heh...

        En pöytäkonetta, vaan varmaan viisi kiloo painavaa läppäriä..niin että oisin niin riippuvainen, että pöytäkonekin kulkee mukana :)).Paha.


    • sirpamaikkarilta

      eutanasia on aivan liian lempeä rangaistus. Tosin rikoksesta riippuen. Talousrikolliset omilla kavalluksillaan roskia kerämään huomenaamulla Hietaniemen rannasta.

      "Rikos = rangaistus"

      Eutanasiasta suopeasti ajatteleva suomalainen akka

      • Kuulin sellaista juttua että olet joutunut vankilaan tai matkustanut norjaan.


        "Enää en usko huhupuheisiin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Kuulin sellaista juttua että olet joutunut vankilaan tai matkustanut norjaan.


        "Enää en usko huhupuheisiin"


        MarttyyriMallari-TTt

        vähän kävi. Kesäloman kunniaksi käväsin tuolla Norjan puolella. Otin sitte sen ensimmäisen viikingin olalle ja lähin tallustamaan takasin Suomen puolelle. Mutta se viikinki alkoki yhtäkkiä huutamaan ihan ihme sönkötystä ja rimpuili irti. Ja ennen ku ehin edes mitään ymmärtämään huomasin olevani oikeudessa ja syytteessä sieppauksesta. Minä sitte siinä kävin itkemään ja sanoin että ukon kaipuun takiahan minä sen olisin mukanani vieny. Tuomarien kävi sitten niin paljon vanhapiikatäti sääliksi ja he luopuivat syytteistä.

        "Tässä sitä nyt ollaan ilman ukkoa"

        Edelleenkin ukoton suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vähän kävi. Kesäloman kunniaksi käväsin tuolla Norjan puolella. Otin sitte sen ensimmäisen viikingin olalle ja lähin tallustamaan takasin Suomen puolelle. Mutta se viikinki alkoki yhtäkkiä huutamaan ihan ihme sönkötystä ja rimpuili irti. Ja ennen ku ehin edes mitään ymmärtämään huomasin olevani oikeudessa ja syytteessä sieppauksesta. Minä sitte siinä kävin itkemään ja sanoin että ukon kaipuun takiahan minä sen olisin mukanani vieny. Tuomarien kävi sitten niin paljon vanhapiikatäti sääliksi ja he luopuivat syytteistä.

        "Tässä sitä nyt ollaan ilman ukkoa"

        Edelleenkin ukoton suomalainen akka

        älä yhtään sure...


        "Jos olisit toteuttanut tempauksesi ruotsissa niin istuisit elinkautista"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        älä yhtään sure...


        "Jos olisit toteuttanut tempauksesi ruotsissa niin istuisit elinkautista"


        MarttyyriMallari-TTt

        en edes ruåttalaista huolis. Ovat vähän liian neitejä mun makuun. Kunnon ukon otan sitte kun saan sen sieppauksen onnistumaan.

        "Olenko ennakkoluuloinen naapuristoamme kohtaan?"

        Norjaa opetteleva suomalainen akka


      • MarttyyriMallari-Tt
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        älä yhtään sure...


        "Jos olisit toteuttanut tempauksesi ruotsissa niin istuisit elinkautista"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ruotsissa on käynyt, muutenkin suomalaisia akkoja.

        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Naista epäillään miehen raiskauksesta Ruotsissa/1135236707949

        "Mihinkään ei voi enää luottaa"

        MarttyyriMallari-Tt


      • MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        Ruotsissa on käynyt, muutenkin suomalaisia akkoja.

        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Naista epäillään miehen raiskauksesta Ruotsissa/1135236707949

        "Mihinkään ei voi enää luottaa"

        MarttyyriMallari-Tt

        onhan se paljon tyylikkäämpää kun naiset riehuvat.


        "Epäilen tuota juttua väärinkäsitykseksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        en edes ruåttalaista huolis. Ovat vähän liian neitejä mun makuun. Kunnon ukon otan sitte kun saan sen sieppauksen onnistumaan.

        "Olenko ennakkoluuloinen naapuristoamme kohtaan?"

        Norjaa opetteleva suomalainen akka

        varmaankaan ole ennakkoluuloinen.


        "Ainoastaan hyvin valikoiva"


        MarttyyriMallari-TTt


    • eimikäänhienohelma

      vaihtoehdot ku nirhattais ni poistuis sit miltei kaikki rekkaritki =)

    • feministit.

      Ovat yhteiskunnan haitallisimpia loisia.

    • Sininen1977

      Kommarit ja muut riitaa haastavat henkilöt

      • Sininen1977

        Rikolliset kiinni jäätyään ja vammaset tekevät ihan kivoja korituoleja ja rekisterikilpiä, että voisiko yhteiskunnastamme jäädä jotakin puuttumaan jos ihan eutanasia? Lobotomia tai hyvin vahva lääkitys voisi olla parempi.


      • eikun . . .
        Sininen1977 kirjoitti:

        Rikolliset kiinni jäätyään ja vammaset tekevät ihan kivoja korituoleja ja rekisterikilpiä, että voisiko yhteiskunnastamme jäädä jotakin puuttumaan jos ihan eutanasia? Lobotomia tai hyvin vahva lääkitys voisi olla parempi.

        kaikki erimieltä olevat on tapettava, millä hyvänsä vaikka kirveellä nuijittavaha.

        Nwo.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe