Eutanasia

Näin kauniina päivänä on mukava ajatella jotain synkkää ja ajattelin kysyä teiltä että miten te
suhtautuisitte aktiiviseen eutanasia-ohjelmaan joka koskisi seuraavia yhteiskuntamme marginaaliryhmiä:

1. vammaiset

2. mielisairaat

3. rikolliset

4. köyhät

5. nikkivarkaat


http://www.youtube.com/watch?v=zLgFSD6e--w&feature=related


"Mustaa huumoria"


MarttyyriMallari-TTt

26

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarttyyriMallari-Tt

      luettuani viestisi, herneeni yksinkertaisesti loppuivat kaapista. Oli hyvin mautonta ottaa tuohon nimittäin mukaan.. He ovat täysin syyttömiä omaan asiantilaan.. vammaiset.

      "Huomenna voit aina parantaa"

      MarttyyriMallari-Tt

      • no ne vammaiset voidaan sitten poistaa listalta ja laittaa tilalle palstan lukijat.


        "Olisko se ok sulle?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-Tt
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        no ne vammaiset voidaan sitten poistaa listalta ja laittaa tilalle palstan lukijat.


        "Olisko se ok sulle?"


        MarttyyriMallari-TTt

        se on minulle ok.

        "jostain on pakko aloittaa"

        MarttyyriMallari-Tt


      • MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        se on minulle ok.

        "jostain on pakko aloittaa"

        MarttyyriMallari-Tt

        loppuisi tämä järjetön pulina täällä yhdellä iskulla.

        Ai niin, huomasiko kukaan että paljastin henkilöllisyytesi...


        "En usko"


        MarttyyriMallari-TTt


    • kuuluvat...

      ryhmään 2.

      Voit kysyä, en vastaa.

      • MarttyyriMallari-Tt

        ettet vastaa.

        "koska he eivät päästä sinua koneelle"

        MarttyyriMallari-Tt


    • cookos

      vai mitekä se nyt meni?

      • sinä sitten toteutit sen mistä keskustelimme aiemmin :)


        "Rohkea rokan syö..."


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä sitten toteutit sen mistä keskustelimme aiemmin :)


        "Rohkea rokan syö..."


        MarttyyriMallari-TTt

        olla vähä yllytyshurja.sinäkö se mua kiusasit? Taisit olla..

        Mut pinna ei pala, se ei pala...


      • cookos kirjoitti:

        olla vähä yllytyshurja.sinäkö se mua kiusasit? Taisit olla..

        Mut pinna ei pala, se ei pala...

        en kirjoita koskaan puskista. Niin, pinnasi ei näköjään pala mutta kun lukee juttujasi niin huomaa että olet turhautunut.


        "Oikea kiusaaja kohtaa uhrinsa kasvotusten"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en kirjoita koskaan puskista. Niin, pinnasi ei näköjään pala mutta kun lukee juttujasi niin huomaa että olet turhautunut.


        "Oikea kiusaaja kohtaa uhrinsa kasvotusten"


        MarttyyriMallari-TTt

        koska keskustelu ei johda mihinkään, ei tuota tulosta. Pistän lekkeriksi noi provoilut, niitähän ne on mun mielestä, ei niitä voi kovin vakavasti ottaa..

        Mut en mä mikään nynny oo koskaan ollut. Enkä tykkää, kun läppäri painaa mun vatsaa ja se koskee....


      • cookos kirjoitti:

        koska keskustelu ei johda mihinkään, ei tuota tulosta. Pistän lekkeriksi noi provoilut, niitähän ne on mun mielestä, ei niitä voi kovin vakavasti ottaa..

        Mut en mä mikään nynny oo koskaan ollut. Enkä tykkää, kun läppäri painaa mun vatsaa ja se koskee....

        et sentään pöytäkonetta pidä sylissäsi :) Nyt annan cookokselle sellaisen tehtävän että hän tekee aloituksen joka suututtaa jonkun pahaa aavistamattoman piruparan.


        "Odotan jännityksellä siirtoasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        et sentään pöytäkonetta pidä sylissäsi :) Nyt annan cookokselle sellaisen tehtävän että hän tekee aloituksen joka suututtaa jonkun pahaa aavistamattoman piruparan.


        "Odotan jännityksellä siirtoasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        en lähde henkilökohtaisuuksiin, paitsi jos mua kohtaan hyökätään.haluut sä mut pois täältä..sillä siihenhän se johtaisi? Mua nyt jo uhkailtiin, mikä oli silleen mielenkiintoista, että miten anonyymia voi uhkailla :L...ihan taukkia, heh...

        En pöytäkonetta, vaan varmaan viisi kiloo painavaa läppäriä..niin että oisin niin riippuvainen, että pöytäkonekin kulkee mukana :)).Paha.


    • sirpamaikkarilta

      eutanasia on aivan liian lempeä rangaistus. Tosin rikoksesta riippuen. Talousrikolliset omilla kavalluksillaan roskia kerämään huomenaamulla Hietaniemen rannasta.

      "Rikos = rangaistus"

      Eutanasiasta suopeasti ajatteleva suomalainen akka

      • Kuulin sellaista juttua että olet joutunut vankilaan tai matkustanut norjaan.


        "Enää en usko huhupuheisiin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Kuulin sellaista juttua että olet joutunut vankilaan tai matkustanut norjaan.


        "Enää en usko huhupuheisiin"


        MarttyyriMallari-TTt

        vähän kävi. Kesäloman kunniaksi käväsin tuolla Norjan puolella. Otin sitte sen ensimmäisen viikingin olalle ja lähin tallustamaan takasin Suomen puolelle. Mutta se viikinki alkoki yhtäkkiä huutamaan ihan ihme sönkötystä ja rimpuili irti. Ja ennen ku ehin edes mitään ymmärtämään huomasin olevani oikeudessa ja syytteessä sieppauksesta. Minä sitte siinä kävin itkemään ja sanoin että ukon kaipuun takiahan minä sen olisin mukanani vieny. Tuomarien kävi sitten niin paljon vanhapiikatäti sääliksi ja he luopuivat syytteistä.

        "Tässä sitä nyt ollaan ilman ukkoa"

        Edelleenkin ukoton suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vähän kävi. Kesäloman kunniaksi käväsin tuolla Norjan puolella. Otin sitte sen ensimmäisen viikingin olalle ja lähin tallustamaan takasin Suomen puolelle. Mutta se viikinki alkoki yhtäkkiä huutamaan ihan ihme sönkötystä ja rimpuili irti. Ja ennen ku ehin edes mitään ymmärtämään huomasin olevani oikeudessa ja syytteessä sieppauksesta. Minä sitte siinä kävin itkemään ja sanoin että ukon kaipuun takiahan minä sen olisin mukanani vieny. Tuomarien kävi sitten niin paljon vanhapiikatäti sääliksi ja he luopuivat syytteistä.

        "Tässä sitä nyt ollaan ilman ukkoa"

        Edelleenkin ukoton suomalainen akka

        älä yhtään sure...


        "Jos olisit toteuttanut tempauksesi ruotsissa niin istuisit elinkautista"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        älä yhtään sure...


        "Jos olisit toteuttanut tempauksesi ruotsissa niin istuisit elinkautista"


        MarttyyriMallari-TTt

        en edes ruåttalaista huolis. Ovat vähän liian neitejä mun makuun. Kunnon ukon otan sitte kun saan sen sieppauksen onnistumaan.

        "Olenko ennakkoluuloinen naapuristoamme kohtaan?"

        Norjaa opetteleva suomalainen akka


      • MarttyyriMallari-Tt
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        älä yhtään sure...


        "Jos olisit toteuttanut tempauksesi ruotsissa niin istuisit elinkautista"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ruotsissa on käynyt, muutenkin suomalaisia akkoja.

        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Naista epäillään miehen raiskauksesta Ruotsissa/1135236707949

        "Mihinkään ei voi enää luottaa"

        MarttyyriMallari-Tt


      • MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        Ruotsissa on käynyt, muutenkin suomalaisia akkoja.

        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Naista epäillään miehen raiskauksesta Ruotsissa/1135236707949

        "Mihinkään ei voi enää luottaa"

        MarttyyriMallari-Tt

        onhan se paljon tyylikkäämpää kun naiset riehuvat.


        "Epäilen tuota juttua väärinkäsitykseksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        en edes ruåttalaista huolis. Ovat vähän liian neitejä mun makuun. Kunnon ukon otan sitte kun saan sen sieppauksen onnistumaan.

        "Olenko ennakkoluuloinen naapuristoamme kohtaan?"

        Norjaa opetteleva suomalainen akka

        varmaankaan ole ennakkoluuloinen.


        "Ainoastaan hyvin valikoiva"


        MarttyyriMallari-TTt


    • eimikäänhienohelma

      vaihtoehdot ku nirhattais ni poistuis sit miltei kaikki rekkaritki =)

    • feministit.

      Ovat yhteiskunnan haitallisimpia loisia.

    • Sininen1977

      Kommarit ja muut riitaa haastavat henkilöt

      • Sininen1977

        Rikolliset kiinni jäätyään ja vammaset tekevät ihan kivoja korituoleja ja rekisterikilpiä, että voisiko yhteiskunnastamme jäädä jotakin puuttumaan jos ihan eutanasia? Lobotomia tai hyvin vahva lääkitys voisi olla parempi.


      • eikun . . .
        Sininen1977 kirjoitti:

        Rikolliset kiinni jäätyään ja vammaset tekevät ihan kivoja korituoleja ja rekisterikilpiä, että voisiko yhteiskunnastamme jäädä jotakin puuttumaan jos ihan eutanasia? Lobotomia tai hyvin vahva lääkitys voisi olla parempi.

        kaikki erimieltä olevat on tapettava, millä hyvänsä vaikka kirveellä nuijittavaha.

        Nwo.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe