onko se hyvä? entä mitä eroa sillä on venus divineen?pysyykö karvat pois kauan ja voiko sillä ajella alapäätä? onko lopputulos pehmeä??joku ihana ihminen voisitko suositella jotain gillette venusia??
kokemusta gillette venus disposablessista?
4
937
Vastaukset
- ajattelin ostaa...
käytän nyt jotain veet geeli voidetta joka poistetaan terättömäl höyläl mut oon huomannu että se ei toimi ja haisee aivan paskalta yökk :@
joten pliis voitteko vastata tarvin uden!!!!!!!!!- sheivaaja..
En ole kokeillut noita hävitteviä versioita Venuksista, mutta Gillette Venus Divine on hyvä, ja siihen päälle Gillette for women Satin care aprikoosin tuoksuisena, niin kyllä saa säärikarvat kyytiä! Ai että kun sheivauksen jälkeen tuoksuu jalat mukavalta ja sileät on sääret! Että tälläisiä minä suosittelisin! :)
- bölpertoo
sheivaaja.. kirjoitti:
En ole kokeillut noita hävitteviä versioita Venuksista, mutta Gillette Venus Divine on hyvä, ja siihen päälle Gillette for women Satin care aprikoosin tuoksuisena, niin kyllä saa säärikarvat kyytiä! Ai että kun sheivauksen jälkeen tuoksuu jalat mukavalta ja sileät on sääret! Että tälläisiä minä suosittelisin! :)
kiitos tosi paljon vastaukasestasi !! saako noi tuotteet ihan vaan maketista? ja onko toi gillette for women satin care joku rasva?? (oon vähä tyhmä)??
- ajattelin ostaa...
en tiiä onko se viel kaupois ku googletin:gillette venus ja menin niide koti sivuille ni siel oli se ni aattelin et jos joku tietäis siit jotai ettei tarvis ostaa sikaa säkissä. ja ANTEEKS ettei nää oo samas viestis mut mä oon vaa yks huono muistine ihminen enkä voi muistaa kaikee ni sori...;)))))))))) vastatkaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842