Himoitsen serkkupoikiani.

voi ei

Mulla on paha tilanne. Oon jo yli vuoden käyny kuumana kahta serkkupoikaani (jotka ei ikinä puhu mulle, ku pitävät ujona) kohtaan. Ne on veljekset ja mua 2-vuotta vanhempia. Mulla on kännyssä niitten kuvat, mä koitan aina päästä halaamaan niitä (ne kropat on aivan loistavat, NAM), mä kuvittelen kaikenlaisia likasia asioita niistä, oon mustasukkanen niitten tytöystäville, tuojotan aina kun ne ei huomaa (varsinki peffaa) ja pahinta meen kattoo toisen serkunni treenejä vain nähdäkseni sen hikoilen ilman paitaa (Onneks treenejä voi seurata huomaamattomasta kuntosalilta, joka on sen salin yläpuolella). Mitä mä teen? Tiiän et mun pitäs saaha hillittyä ihteni enne ku teen mitään tyhmää.

68

15144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksvaann

      Älä ees jattele niistä mitään seksuaalista äläkä todellakaan katso kun ne treenaa.

      Himo on vain asia, jonka jokaisen pitää voittaa.

      Himon pahin tulos lienee tää Itävallan juttu.

      • HappyFamily

        Haistappa nyt pitkä P.


    • opettajamies

      Himo on yksi kuolemansynneistä. Olen itsekin syyllistynyt niihin kaikkiin seitsemään, parhaillaan useampaan yhtäaikaa. Kannattaa katsoa elokuva Se7en ja miettiä omaa syntisyyttään.

      • ruikultaja

        no ei toi ap nyt niin pahoihin synteihin ole syyllistyny kuin elokuvan se7en tyypit


      • hdfhdfh

        Opettajanies, oot siis samaan aikaan käynyt vieraissa, varastanut sen kamaa, tappanut sen ja runkannut? Joutuvos kadotukseen!


    • jeespoks...

      mäki oon aina ollu íhastunut mun serkkupoikiin jotka muutaman vuoden vanhempii.. ne ei tiedä eikä koskaa vois tykätä, mut paremman mielen saa ku näkee ne pitkästä aikaa... serkkujen kanssa seurusteluhan on nykyään yleistä ja jopa sallittua. onneksi! (tarkasta vielä onko..) :)
      menee vaan juttelee niille, voit saada elämäsi ystävän ainakin! saatat katua myöhemmin jos et tutustu näihin tyyppeihin! tsemppiä! :)))

      • On on

        on. Sallittua on.


      • yksvaann

        Moni asia tässä maailmassa on sallittua ja yleistä mutta se onkin eri asia ovatko ne oikein.


      • hherrrh
        yksvaann kirjoitti:

        Moni asia tässä maailmassa on sallittua ja yleistä mutta se onkin eri asia ovatko ne oikein.

        Mikähän siinä on väärin?


    • ihan tosi

      Toivottavasti tuo jää haaveiluksi vain. Eikä mene alapään tasolle. Oletko kuullut sukurutsauksesta? Ainakaan terveitä lapsia ei syntyisi sinulle, jos serkkusi lähtisi tunteiluusi mukaan ja kyseiset lapset olisi todella rankkoja hoidettavia... Mieti...

      • valehtele!

        Tuo mitä sanot ei pidä lainkaan paikkaansa


      • yksvaann
        valehtele! kirjoitti:

        Tuo mitä sanot ei pidä lainkaan paikkaansa

        Sukulaisten lapset eivät ole perimältään terveimpiä.

        Näkyyhän se koiristakin, joita siitetään sukulaisten kanssa.
        Perinnölliset sairaudet lisääntyvät jne.


      • höpöjä...
        yksvaann kirjoitti:

        Sukulaisten lapset eivät ole perimältään terveimpiä.

        Näkyyhän se koiristakin, joita siitetään sukulaisten kanssa.
        Perinnölliset sairaudet lisääntyvät jne.

        Serkkujen välillä ei ole kuin pari prosenttiyksikköä suurempi riski verrattuna normipariskuntiin. Se on käytännön elämässä ei yhtään mitään.

        Jopa 40 synnyttäjillä on suurempi riski saada vammainen lapsi kuin serkuilla, joten se tästä keskustelusta. Lopettakaa paskanpuhuminen ja luulojen levittely ja tietäkää kerrankin asioista jotain.

        Normipareilla riski on noin 3%
        Serkuksilla riski on noin 4-5%
        Siaruksilla ensimmäisessä polvessa riski on noin 6%
        40 synnyttäjillä riski on noin 6%

        Koirien kesken toteutetaan rodunjalostusta ja sisäsiitosta. Riski kasvaa jokaisessa sisäsiitossukupolvessa pikkuhiljaa. Koirilla tämän lisäksi asiaan vaikuttavat rodunjalostuksen seikat joilla yritetään korostaa jotain tiettyä ulkonäöllistä asiaa. Rotukoirien, joilla on ongelmia, sukupuut ovat myös hyvin vanhoja.


      • yksvaann
        höpöjä... kirjoitti:

        Serkkujen välillä ei ole kuin pari prosenttiyksikköä suurempi riski verrattuna normipariskuntiin. Se on käytännön elämässä ei yhtään mitään.

        Jopa 40 synnyttäjillä on suurempi riski saada vammainen lapsi kuin serkuilla, joten se tästä keskustelusta. Lopettakaa paskanpuhuminen ja luulojen levittely ja tietäkää kerrankin asioista jotain.

        Normipareilla riski on noin 3%
        Serkuksilla riski on noin 4-5%
        Siaruksilla ensimmäisessä polvessa riski on noin 6%
        40 synnyttäjillä riski on noin 6%

        Koirien kesken toteutetaan rodunjalostusta ja sisäsiitosta. Riski kasvaa jokaisessa sisäsiitossukupolvessa pikkuhiljaa. Koirilla tämän lisäksi asiaan vaikuttavat rodunjalostuksen seikat joilla yritetään korostaa jotain tiettyä ulkonäöllistä asiaa. Rotukoirien, joilla on ongelmia, sukupuut ovat myös hyvin vanhoja.

        Luvut pitää paikkansa.

        Mua tietysti vielä kiinnostaisi muiden perinnöllisten sairauksien periytymisen riski serkuksilla.

        Vammaisuutta kun on montaa astetta.

        Suomalaiset on muutenkin sukua jotenkin toisilleen.
        Itä-Suomessa sydänsairuksien riski on suurin läheisten sukulaisuuksien takia.

        Et miksi pahentaa tätä tilannetta lisää


      • tulee tässä
        yksvaann kirjoitti:

        Luvut pitää paikkansa.

        Mua tietysti vielä kiinnostaisi muiden perinnöllisten sairauksien periytymisen riski serkuksilla.

        Vammaisuutta kun on montaa astetta.

        Suomalaiset on muutenkin sukua jotenkin toisilleen.
        Itä-Suomessa sydänsairuksien riski on suurin läheisten sukulaisuuksien takia.

        Et miksi pahentaa tätä tilannetta lisää

        "Mua tietysti vielä kiinnostaisi muiden perinnöllisten sairauksien periytymisen riski serkuksilla."

        Ihan yhtä suuri kuin muillakin pareilla.


      • yksvaann
        tulee tässä kirjoitti:

        "Mua tietysti vielä kiinnostaisi muiden perinnöllisten sairauksien periytymisen riski serkuksilla."

        Ihan yhtä suuri kuin muillakin pareilla.

        Kyl tää on ihan hyvää tietoo yleistiedon kannalt.


      • avioituminen

        on laissa ihan sallittua, samoin lapsenteko. Ei tarvita poikkeuslupia tms. Ei ole siis sukurutsausta kuten sisarusten tai vanhempien/omien lasten kanssa rakastelu.
        Toinen asia on sitten toisen seurustelusuhteen rikkominen tai väliin tulo...


      • lukea?
        yksvaann kirjoitti:

        Luvut pitää paikkansa.

        Mua tietysti vielä kiinnostaisi muiden perinnöllisten sairauksien periytymisen riski serkuksilla.

        Vammaisuutta kun on montaa astetta.

        Suomalaiset on muutenkin sukua jotenkin toisilleen.
        Itä-Suomessa sydänsairuksien riski on suurin läheisten sukulaisuuksien takia.

        Et miksi pahentaa tätä tilannetta lisää

        Sinulle juuri edellä vastattiin että mahdollisuus on 4-5%

        Koska et osaa itse etsiä lähteitä näille tiedoille, niin älä tule niitä pyytämäänkään ja esittämään samalla jotain tietäjää, osoitat vain sen ettet tiedä näistä asioista yhtään mitään.


      • yritetään90
        lukea? kirjoitti:

        Sinulle juuri edellä vastattiin että mahdollisuus on 4-5%

        Koska et osaa itse etsiä lähteitä näille tiedoille, niin älä tule niitä pyytämäänkään ja esittämään samalla jotain tietäjää, osoitat vain sen ettet tiedä näistä asioista yhtään mitään.

        Kysyinkin perinnöllisisten sairauksien periytymisen riskiä enkä kehitysvammaisuuden riskiä.


      • sairausten
        yritetään90 kirjoitti:

        Kysyinkin perinnöllisisten sairauksien periytymisen riskiä enkä kehitysvammaisuuden riskiä.

        periytymisen riski on ihan sairaudesta riippuvaa ja se vaihtelee erittäin paljon, eikä siinä ole mitään tekemistä sukulaisuudella


      • yksvaann
        sairausten kirjoitti:

        periytymisen riski on ihan sairaudesta riippuvaa ja se vaihtelee erittäin paljon, eikä siinä ole mitään tekemistä sukulaisuudella

        Itä-Suomessa sydän- ja verisuonisairaudet ovat yleisimpiä läheisten sukulaisuuksien takia.
        Terveystiedon maikkani sanoin: Perinnölliset sairaukset lähti laskuus kun polkupyörä tuli Suomeen.

        Koirista näkee hyvin miten ne sairaudet periytyy.
        Sekarotuset on terveimpii.


      • fhguidiu
        yksvaann kirjoitti:

        Itä-Suomessa sydän- ja verisuonisairaudet ovat yleisimpiä läheisten sukulaisuuksien takia.
        Terveystiedon maikkani sanoin: Perinnölliset sairaukset lähti laskuus kun polkupyörä tuli Suomeen.

        Koirista näkee hyvin miten ne sairaudet periytyy.
        Sekarotuset on terveimpii.

        Niin, kyllä sukulaisten lapsilla on suurempi todennäköisyys sairastua perinnöllisiin sairauksiin. Esim. peittyvästi periytyvät geenit, jotka eivät ilmene kantajillaan päällepäin. Mutta kun kaksi piilevän geenin kantajaa savat lapsen, on 1/4 mahdollisuus että lapselle tulee tämä sairaus.

        Eli siis harvinaiset geenivirheet (joita kulkee monesti suvussa piilevänä) osuvat yksiin serkuksilla todennäköisemmin kuin eri puolilta Suomea ja eri suvuista kotisin olevilla.

        Meillä kävi näin. Emme ole miehen kanssa sukua siinä mielessä, että pystyisimme jäljittämään yhteisen esi-isämme. Kuitenkin sellainen on olemassa, ja kummallakin meillä oli geeneissä piilevä sairaus. Meidän molempien sukujuuret ovat samalla pienehköllä paikkakunnalla.

        Meillä kävi siinä mielessä huono tuuri, että kummallekin lapselle tuli tämä perinnöllinen sairaus. Vaikka oli 3/4 mahdollisuus saada terveet lapset, ja piilevä geeni olisi jatkanut kulkuaan suvussa eteenpäin kenenkään tietämättä. Onneksi sairaus ei kuitenkaan ole vakava. Kuuluu suomalaiseen tautiperimään.


      • on sekoittunut
        fhguidiu kirjoitti:

        Niin, kyllä sukulaisten lapsilla on suurempi todennäköisyys sairastua perinnöllisiin sairauksiin. Esim. peittyvästi periytyvät geenit, jotka eivät ilmene kantajillaan päällepäin. Mutta kun kaksi piilevän geenin kantajaa savat lapsen, on 1/4 mahdollisuus että lapselle tulee tämä sairaus.

        Eli siis harvinaiset geenivirheet (joita kulkee monesti suvussa piilevänä) osuvat yksiin serkuksilla todennäköisemmin kuin eri puolilta Suomea ja eri suvuista kotisin olevilla.

        Meillä kävi näin. Emme ole miehen kanssa sukua siinä mielessä, että pystyisimme jäljittämään yhteisen esi-isämme. Kuitenkin sellainen on olemassa, ja kummallakin meillä oli geeneissä piilevä sairaus. Meidän molempien sukujuuret ovat samalla pienehköllä paikkakunnalla.

        Meillä kävi siinä mielessä huono tuuri, että kummallekin lapselle tuli tämä perinnöllinen sairaus. Vaikka oli 3/4 mahdollisuus saada terveet lapset, ja piilevä geeni olisi jatkanut kulkuaan suvussa eteenpäin kenenkään tietämättä. Onneksi sairaus ei kuitenkaan ole vakava. Kuuluu suomalaiseen tautiperimään.

        kaksi asiaa.

        Sisäsiitoksen ongelmana on perimän muuttuminen.

        Tästä perimän muuttumisesta syntyvät juuri nämä sukutaudin aiheuttavat geenit.

        Sen sijaan itse sukutaudin periytymisellä ei ole mitään erityistä vaikutusta silloin onko kyseessä sukulaiset, vaiko normaali heteropari.

        Jos vain toisella näiden parien osapuolista on se sairausgeeni, silloin sairautta ei jälkipolvella ilmene, vaikka kyse olisi hyvin läheisistä sukulaisista.

        Jos taas molemmilla on taudinaiheuttaja perimässään, silloin riski saada vammainen jälkeläinen on tietenkin olemassa. Kuitenkaan riski ei millään tavalla sukulaisten välillä ole suurempi kuin sillä tavis heteroparillakaan.

        Tämä vastaa siihen "Yksvaan" kysymykseen ja toivon totisesti että asia menee teille lopultakin jakeluun. Perinnöllisen sairauden ilmenemisen riskit ovat sairauskohtaisia. Joillakin sairauksilla ilmemenimen jälkipolvilla on hyvinkin harvinaista, ja toisilla sairauksilla ilmeneminen jälkipolvilla on hyvinkin huomattava, jopa 80%

        Kyse ei ole siis mistään sukulaisuudesta, vaan siitä onko vanhemmilla se sairautta aiheuttava geenivirhe. Vai luuletteko tosiaan että pelkästään toisilleen sukua olevat saavat tässä maailmassa vammaisia jälkeläisiä?


      • lilyallennn
        tulee tässä kirjoitti:

        "Mua tietysti vielä kiinnostaisi muiden perinnöllisten sairauksien periytymisen riski serkuksilla."

        Ihan yhtä suuri kuin muillakin pareilla.

        Kyl nyt plikka kattelet toiseen suuntaan. En vois ikinä haaveillakkaan mun omasta serkustani!hyi hitsi!sen oikeen tuntee sen sukulaissuhteen. Ei voi ikinä sitä kyl murtaa:O


      • juutotanoin

        kyllähän serkukset saa mennä naimisii!

        vaikka on toi moraalisesti aika ..................


      • mhgmhm
        lukea? kirjoitti:

        Sinulle juuri edellä vastattiin että mahdollisuus on 4-5%

        Koska et osaa itse etsiä lähteitä näille tiedoille, niin älä tule niitä pyytämäänkään ja esittämään samalla jotain tietäjää, osoitat vain sen ettet tiedä näistä asioista yhtään mitään.

        Haista vittu tottakai lähteet tulee mainita. Se on tieteellisen argumentoinnin lähtökohtia. Pitäiskö sun mielestä uskoa kaikkeen, mitä kuka vain väittää? Tai ensin keksiä väite ja sitten etsiä väitettä tukevat perustelut? Vedä nyt jo vittu päähäs


      • mhmfj
        juutotanoin kirjoitti:

        kyllähän serkukset saa mennä naimisii!

        vaikka on toi moraalisesti aika ..................

        Korjaus: sinun moraalikäsityksesi mukaan.


      • HappyFamily

        Sä oot sekasin.


      • HappyFamily
        lilyallennn kirjoitti:

        Kyl nyt plikka kattelet toiseen suuntaan. En vois ikinä haaveillakkaan mun omasta serkustani!hyi hitsi!sen oikeen tuntee sen sukulaissuhteen. Ei voi ikinä sitä kyl murtaa:O

        Ehkä sinä et, mutta jotkut toiset voivat. Harrastaahan nykyään äidit ja pojat, siskot ja veljet, sekä isät ja tyttäret. Se, että harrastaa seksiä ei automaattisesti tarkoita lisääntymistä. Ehkäisy kuntoon ja eikun nussimaan. Tai sitten harrastaa anaaliseksiä. Tuhmaa ja ei riskiä raskaudesta.


    • jotkut....

      sisaruksetkin panee keskenään. Täällä meilläpäin oli sisarukset jotka kulki bilettämässäkin kaksisteen, suutelivat ja hinkkasivat toisiaan kiihkeästi yleisillä paikoilla eikä välittäneet mitä muut ajattelivat.
      Ällöttävää.
      Nyt kun himoitset noita serkkupoikiasi, niin mieti samalla vaikka Josef Fritzliä (vai mikä se oli?)

      • että hyväksikäyttö

        ja raiskaaminen ovat ihan sama asia kuin rakkausseksi?

        Jos niin tarkoitat, niin sinuna miettisin ensimmäiseksi hoitoon hakeutumista ja pikaisesti sillä sellainen ei ole missään tapauksessa normaalia.

        Älä sinä levittele sellaista luuloa että sukulaisseksi on yhtä kuin hyväksikäyttöä ja raiskaamista. Heissä on myös pareja jotka oikeasti rakastavat toisiaan ja eivät koskaan toisia satuttaisi millään tavalla. Luuletko sinä että siellä teilläpäin ollut pari, bileillan jälkeen lukitsi toisensa kellariin ja kävivät sitten kilpaa raiskaamassa ja pahoinpitelemässä toisiaan? Ällöttävä tässä olet sinä joka et mistään mitään ymmärrä.


      • yksvaann
        että hyväksikäyttö kirjoitti:

        ja raiskaaminen ovat ihan sama asia kuin rakkausseksi?

        Jos niin tarkoitat, niin sinuna miettisin ensimmäiseksi hoitoon hakeutumista ja pikaisesti sillä sellainen ei ole missään tapauksessa normaalia.

        Älä sinä levittele sellaista luuloa että sukulaisseksi on yhtä kuin hyväksikäyttöä ja raiskaamista. Heissä on myös pareja jotka oikeasti rakastavat toisiaan ja eivät koskaan toisia satuttaisi millään tavalla. Luuletko sinä että siellä teilläpäin ollut pari, bileillan jälkeen lukitsi toisensa kellariin ja kävivät sitten kilpaa raiskaamassa ja pahoinpitelemässä toisiaan? Ällöttävä tässä olet sinä joka et mistään mitään ymmärrä.

        Päätty aina huonosti.
        Muinainen Egypti on hyvä esimerkki.
        Lapset sairaita jne.


      • tässä...
        yksvaann kirjoitti:

        Päätty aina huonosti.
        Muinainen Egypti on hyvä esimerkki.
        Lapset sairaita jne.

        puhuttiin SERKUKSISTA, ei sisaruksista (ap kirjoittaja). Tarkistapa lakipykälät siitä asiasta.


      • yksvaann
        tässä... kirjoitti:

        puhuttiin SERKUKSISTA, ei sisaruksista (ap kirjoittaja). Tarkistapa lakipykälät siitä asiasta.

        mainittiin sisarus suhde.
        Kommentoin siihen.


      • vielä täysin
        yksvaann kirjoitti:

        mainittiin sisarus suhde.
        Kommentoin siihen.

        väärin.


      • HappyFamily

        Idiootti. Josef oli sekopää hyväksikäyttävä ihmishirviö. Ihan eri asia jos kaksi ihmistä omasta tahdostaan haluavat olla yhdessä niin aivan se ja sama ovatko sukua keskenään. Eivät he ketään satuta.


    • abes.are.c00l

      panisin serkkutyttöä, joka himoitsisi minua] kyllä ne antaa sun ottaa suihin niiltä, Trust me ;-]

      • voi ei

        Veikkaisin enemmänki et juoksisivat karkuun pää kolmantena jalkana, ku antasivat mun koskee ihteensä. Kuka nyt ujoa jääprinsessaa haluais?!?

        Joten antakaa nyt neuvoja miten mä pääsen eroon tästä suorastaan pelottavan voimakkaasta himosta. En mä voi jatkaa tälleen! Mun on pakko tehä tälle jotain.


      • yksvaann
        voi ei kirjoitti:

        Veikkaisin enemmänki et juoksisivat karkuun pää kolmantena jalkana, ku antasivat mun koskee ihteensä. Kuka nyt ujoa jääprinsessaa haluais?!?

        Joten antakaa nyt neuvoja miten mä pääsen eroon tästä suorastaan pelottavan voimakkaasta himosta. En mä voi jatkaa tälleen! Mun on pakko tehä tälle jotain.

        älä ees oo serkkujes kaa ja kato ku ne bodaa.

        Jos oot niin tehkää ihan normaaleja juttuja yhessä.

        Ei sun pidä niiden kanssa tehä mitään.


      • rantamarttyyri
        voi ei kirjoitti:

        Veikkaisin enemmänki et juoksisivat karkuun pää kolmantena jalkana, ku antasivat mun koskee ihteensä. Kuka nyt ujoa jääprinsessaa haluais?!?

        Joten antakaa nyt neuvoja miten mä pääsen eroon tästä suorastaan pelottavan voimakkaasta himosta. En mä voi jatkaa tälleen! Mun on pakko tehä tälle jotain.

        jos tehää sillei että mä uhraudun sun serkuksesi ja sä voit pahimman himon palosi tukahduttaa muhun. eli saat kuvitella mua vaik ihan joksikin muuksi kuin mikä mä oon eli serkukses. oon vaan kyl sen verran komea että saattasit unohtaa serkkus kokonaan ellei se pointti koko jutussa ole se "kielletty hedelmä" tosin voin mäkin tehä sun kans kaikkee "kiellettyy" ;)

        mä taas oon aina himoinnu tommosta salilla reenaavaa hiljasta hissukkaa joka kätkee kaiken himon sisäänsä. täytys varmaa ottaa melkein alkulämmöt ennekun lähtee tommosta räjähdysaltista pakettia purkamaan ;)


      • HappyFamily
        yksvaann kirjoitti:

        älä ees oo serkkujes kaa ja kato ku ne bodaa.

        Jos oot niin tehkää ihan normaaleja juttuja yhessä.

        Ei sun pidä niiden kanssa tehä mitään.

        Saahan se tehdä jos haluaa. Ja seksikin on normaali juttu.


    • lol:'D

      tää on jännä keskustelu serkuista panemiseen ja koiriin ja sukurutsaukseen ja hinkkaaviin siskoihin ja veljiin xDD hyvin te vedätte :'DD

      • sukua

        joo hinkatkaa ja harjoittakaa ihanaa rakkautta ja toteuttakaa lihallisia himojanne omien herkkujen serkkujenne ja siskojenne ja veljienne kanssa sekä enojen ja kaimojen ja kummien .

        äitinne ja isänne on varmaa ylpeitä jälkikasvustaan joka on noin läheisissä väleissä toistensa kanssa. oikeaa sukurakkautta. lisääntykää vielä perheenjäsentenne kanssa. sukulaisuussuhteet iloisesti mullin mallin. jee! :)ja muuttakaa jonneki korpeen ettei paikalle eksy ulkopuolisia sekoittumaan ruttoiseen sukuunne ...aika alkukantaista kivikautista ja geenitkin köyhtyy,,,LOL


      • teitä vaan
        sukua kirjoitti:

        joo hinkatkaa ja harjoittakaa ihanaa rakkautta ja toteuttakaa lihallisia himojanne omien herkkujen serkkujenne ja siskojenne ja veljienne kanssa sekä enojen ja kaimojen ja kummien .

        äitinne ja isänne on varmaa ylpeitä jälkikasvustaan joka on noin läheisissä väleissä toistensa kanssa. oikeaa sukurakkautta. lisääntykää vielä perheenjäsentenne kanssa. sukulaisuussuhteet iloisesti mullin mallin. jee! :)ja muuttakaa jonneki korpeen ettei paikalle eksy ulkopuolisia sekoittumaan ruttoiseen sukuunne ...aika alkukantaista kivikautista ja geenitkin köyhtyy,,,LOL

        vituttaa kun ette saa edes tuntemattomilta ihmisiltä pillua.


      • sukulaisilta
        teitä vaan kirjoitti:

        vituttaa kun ette saa edes tuntemattomilta ihmisiltä pillua.

        aina saa. terv. peräkylän jooseppi


    • rivo-jeesus

      ohi menee. aikuistut viimeistään armeijassa ja kohta sinullakin on talo, auto, vaimo ja pari lasta ja olet unohtanut koko jutun.

    • täti

      Ekaksi lakkaat tuijottamasta niitä kuvia. Toiseksi lakkaat käymästä katsomassa niitä treenejä. Kolmanneksi: ajattelu ei ole sama kuin teot, silti voit yrittää aktiivisesti välttää serkkujen ajattelua. Lienet aika nuori? Katsele ympärillesi, löydä ehkäpä jonkun toisen pojan ihastuksesi kohteeksi. En halua väheksyä tunteitasi, mutta tuo, että seurailet KAHTA serkkupoikaa on mielestäni merkki siitä, että haluat kovasti ihastua ja haet sille turvallista kohdetta. Vähän samaa kuin johonkin laulajaan ihastustuminen. Mä olen aika paljon sua vanhempi, mutta usko mua, melkein kaikki tytöt kokee jotain tuollaista nuorena. Se on hauskaa, ja sitten sen jälkeen tulee ne pojat, joiden kanssa oikeasti aletaan seurustelemaan... :)

    • hillitse itses

      Tuo ei ole tervettä. Leikittiin sitä lapsena serkkupoikienkin kans mut ei tuollaisii ajatuksii tullut mieleenkää.

      • Anna mennä vaan!

        ----


      • yksvaann
        Anna mennä vaan! kirjoitti:

        ----

        Himo ei ole ikinä tervettä.


      • rise.against
        yksvaann kirjoitti:

        Himo ei ole ikinä tervettä.

        Mikä on oikein ja väärin arvot tulee kirkosta kaikki ja miten helvetissä kirkot tietää mikä on moraalisesti oikein? Ihmisen manipulointia ja käännytystä,tappamista ja henkilöpalvontaa.


      • yksvaann
        rise.against kirjoitti:

        Mikä on oikein ja väärin arvot tulee kirkosta kaikki ja miten helvetissä kirkot tietää mikä on moraalisesti oikein? Ihmisen manipulointia ja käännytystä,tappamista ja henkilöpalvontaa.

        kirkon kanta minun kantani.

        Olen ihan itse tuota mieltä.
        Kokemusta on liikaakin.


      • kokemuksiasi
        yksvaann kirjoitti:

        kirkon kanta minun kantani.

        Olen ihan itse tuota mieltä.
        Kokemusta on liikaakin.

        sitten jos kerran himo on sinusta epätervettä.

        Pelkkä tuollainen joutava saarnaaminen tyyliin "himo ei ole koskaan tervettä", ei varsinkaan ole tervettä! Ihan sama onko se sinun kantasi vaiko kirkon, mutta ilman perusteluja se on perkeleen ärsyttävää luettavaa. Ja saarnauksesi vaikuttaa enemmänkin siltä että sinun addiktiosi, oli se sitten ihan mitä vaan, on nyt muuttunut himon epäterveydestä saarnaamiseksi, mikä EI OLE yhtään sen terveellisempää!

        Ellei sinulla ole mitään muuta täällä sanottavana kuin toistaa kerta toisensa jälkeen näihin ketjuihin kuinka himo ei ole tervettä, niin painu suosiolla helvettiin täältä!


      • yritetään90
        kokemuksiasi kirjoitti:

        sitten jos kerran himo on sinusta epätervettä.

        Pelkkä tuollainen joutava saarnaaminen tyyliin "himo ei ole koskaan tervettä", ei varsinkaan ole tervettä! Ihan sama onko se sinun kantasi vaiko kirkon, mutta ilman perusteluja se on perkeleen ärsyttävää luettavaa. Ja saarnauksesi vaikuttaa enemmänkin siltä että sinun addiktiosi, oli se sitten ihan mitä vaan, on nyt muuttunut himon epäterveydestä saarnaamiseksi, mikä EI OLE yhtään sen terveellisempää!

        Ellei sinulla ole mitään muuta täällä sanottavana kuin toistaa kerta toisensa jälkeen näihin ketjuihin kuinka himo ei ole tervettä, niin painu suosiolla helvettiin täältä!

        Ku ei siitä mitään hyvää seuraa ja muutenkin aiheuttaa vaik mitä.

        Mut mä en jaksais taas alkaa heitellä niit esimerkkei Itävallast japanilasiin sodas et jätetään se nyt.


      • tietoa
        yritetään90 kirjoitti:

        Ku ei siitä mitään hyvää seuraa ja muutenkin aiheuttaa vaik mitä.

        Mut mä en jaksais taas alkaa heitellä niit esimerkkei Itävallast japanilasiin sodas et jätetään se nyt.

        asiasta, niin ei tarvitse pelkästään luulla!

        Sitäpaitsi kysymys oli suunnattu "yksvaalle", ei sinulle joka et näytä ymmärtävän lainkaan mistä tässä nyt puhutaan.

        Itävallan tapaus ei ole todellakaan mikään malliesimerkki rutsauksesta, ja mitä ne japanilaiset teki sodassa?

        Luuletko sinä että rustaaminen on pelkkää raiskausta? Näytät luulevan. Rustaamista voivat ihmiset toteuttaa kuitenkin ilman tuollaisia raiskauksia tai vapaudenriistoja. Tiedätkö että tuollaiset raiskaamiset joissa uhrina on oman suvun jäsen ovat onneksi harvinaisia kun asiaa verrataan koko rutsausilmiöön. Rustaamista kun on yleensä harrastettu osapuolten täydestä suostumuksesta.

        Sitäpaitsi, erona sukurutsaukseen, serkkuseksiä ei lueta rustaamiseksi ja se on täysin laillista, eli serkkujen välinen seksi ei "aiheuta vaik mitä".


      • yksvaann
        tietoa kirjoitti:

        asiasta, niin ei tarvitse pelkästään luulla!

        Sitäpaitsi kysymys oli suunnattu "yksvaalle", ei sinulle joka et näytä ymmärtävän lainkaan mistä tässä nyt puhutaan.

        Itävallan tapaus ei ole todellakaan mikään malliesimerkki rutsauksesta, ja mitä ne japanilaiset teki sodassa?

        Luuletko sinä että rustaaminen on pelkkää raiskausta? Näytät luulevan. Rustaamista voivat ihmiset toteuttaa kuitenkin ilman tuollaisia raiskauksia tai vapaudenriistoja. Tiedätkö että tuollaiset raiskaamiset joissa uhrina on oman suvun jäsen ovat onneksi harvinaisia kun asiaa verrataan koko rutsausilmiöön. Rustaamista kun on yleensä harrastettu osapuolten täydestä suostumuksesta.

        Sitäpaitsi, erona sukurutsaukseen, serkkuseksiä ei lueta rustaamiseksi ja se on täysin laillista, eli serkkujen välinen seksi ei "aiheuta vaik mitä".

        Mä en aina jaksa kirjautuu sisään et laitan ton yksvaann aina välil.
        Kun aika moni tääl nuoret palstal tunnistaa mut niin aattelin et nytkin kävis niin.

        Laillisuus ei tee mistään asiasta sen oikeampaa.
        Mun yhet sukulaisen puolison serkut on naimisis et haluaisin kyl tietää enemmän.
        En halua tuomita ketään.
        En halua.

        Japanilaiset sodassa oli vain esimerkki mitä himosta seuraa.
        Joukkoraiskauksia ja pakko prostituutiota.
        Hirveitä asioita.


      • perustella
        yksvaann kirjoitti:

        Mä en aina jaksa kirjautuu sisään et laitan ton yksvaann aina välil.
        Kun aika moni tääl nuoret palstal tunnistaa mut niin aattelin et nytkin kävis niin.

        Laillisuus ei tee mistään asiasta sen oikeampaa.
        Mun yhet sukulaisen puolison serkut on naimisis et haluaisin kyl tietää enemmän.
        En halua tuomita ketään.
        En halua.

        Japanilaiset sodassa oli vain esimerkki mitä himosta seuraa.
        Joukkoraiskauksia ja pakko prostituutiota.
        Hirveitä asioita.

        sitä miksi serkkuseksi olisi väärin.

        Sinä puhut tässä himosta koko ajan raiskauksina ja muuna iljettävänä asiana ja vedät samalla yhtäläisyysmerkin sen ja serkkuseksin kanssa.

        Miten sinä voit yhdistää kahden rakastuneen ihmisen (serkun) seksin pelkäksi himoksi = raiskauksiksi? Hommaa pikkuisen enemmän kokemusta tästä elämästä ennenkuin tulet tänne viisastelemaan näistä asioista.

        Et muka halua tuomita ketään, mutta sen sinä juuri teet = "laillisuus ei tee mistään asiasta sen oikeampaa". Eikö Raamatussakin sanota että sinun tulee kunnoittaa esivaltaa.

        Olet nuori ja kyllä sinunkin mustavalkoinen maailmankuvasi alkaa hieman saada harmaansävyjä kun tulet aikuiseksi. Silloin alat erottaa nuo raiskaustapaukset rakkaudellisesta seksistä.


      • Tervettä
        Anna mennä vaan! kirjoitti:

        ----

        Mitä suurempi himo sitä suurempi nautinto.


      • HappyFamily

        Itse et ole terve.


      • HappyFamily
        yksvaann kirjoitti:

        kirkon kanta minun kantani.

        Olen ihan itse tuota mieltä.
        Kokemusta on liikaakin.

        Ajattele omilla aivoillasi, äläkä niinkuin joku toinen käskee sinun ajattelevan.


    • kanssa seksiä.

      Mullakin on kiva vuoden nourempi serkku tyttö. Alettiin harrastaa seksiä, kun olimme noin 17-vuotiaita. Ei se ole jälkeenpäin suhdettamme yhtään huonontanut. On vain hauskoja muistoja nuoruusvuosilta. Kivaa se seksi olikin serkun kanssa.

      • Genetix

        Oikeasti tuntuu siltä ettei monikaan vastannut alkuperäiseen kysymykseen. Mielipiteitä on paljon, vähemmän konkreettisia vaihtoehtoja tai todellista tietoa.
        Kysymyshän oli mitä tehdä. Jos haluaa seksiä tarvitaan siihen kaksi, Haluaako toinenkin on jo eri asia. Seksiä voi harrastaa ilmankin että tekee lapsia ja serkukset ovat vain sekuksia ei enempää eikä vähempää.
        Mutta jos tekee lapsia tulee jo muitakin asioita kuvaan. Genetiikka on paljon monimutkaisempa, eikä sekään ole täysin yksiselitteistä. Sekkujakin on monenlaisia, jos kummankin äidit ovat sisaruksia ei hyvä. Helpoin vaihtoehto jos pojan äiti ja tytön isä ovat sisarukset. Usein arvomaailmat aika samanlaiset mikä helpottaa yhteisymmärrystä. Riski ongelmiin kasvaa jos pienellä paikkakunnalla näitä serkusavioliittoja on useammassa sukupolvessa jo aikaisemmin. Riskit tavallaan kumuloituvat.
        Jokainen meistä on kuitenkin aika yksin päätöstensä kanssa, hienoa olisi jos pystyisi etukäteen tietämään mitä tapahtuu. Osa ihmissuhteita toimii, osa ei.


      • Nimetön

        luonnollista ja mukavaa, mikäs siinä? ei se muille kuulu mitä ihmiset tekee keskenään. pahoja ovat ne, jotka muuta väittävät.


      • joka kesä

        Ekan kerran varmaan joskus 13v ja sitä jatkuikin sitten aina 20v korville. Kivaa oli.


    • babygirl.

      En tajuu tätä serkku hommaa joka on vallannut suomen. Kauheen moni menee serkkunsa kanssa esimerkiksi yhteen enkä näe siinä mitään järkeä. Maailmassa on ihan mielettömästi ihmisiä ja teidän täytyy just valita oman serkkunne mielenkiinnon kohteeksi? aika outoo kyl...:/

    • Nimetön

      minusta tuossa ei silti ole käynnissä mitään hyvän ja pahan taistelua. Olet ihminen, Olet seksuaalinen.

    • voi ei

      Ensinäkin kiitos kaikilla vastanneilla ja varsinkin niille, jotka ovat pysyneet aiheessa.

      Mut mokasin pahasti viime viikolla. Oltiin kavereiden kaa juhlimassa ja sitten pienessä sievässä yritin suudella toista serkkuani. No serkku säihkähti ja hävis johonkin haukuttuaan mua ensin hulluks. Ite itkin sit koko illan ja nyt pitäs välttää seuraavat sukujuhlat (ens kuus ristiäiset). Serkku on kyl yrittäny soittaa ja käyny meiltä hakemassa mua. Haluis kuulemma puhua, mut mua hävettää nii älyttömästi etten haluu tavata ketään sen veljistä (varsinkaan 2veljee). Porukat ihmettelee miks pojat ehtii mua, mut enhän mä voi syytä niille kertoo. Jos viititte niin kerrotteko mitä hittoo mä nyt teen. Kiitos jo etukäteen.

      • yksvaann

        Tää juttu kyl varmaan laantuu ajan kanssa.

        Serkkus vaan haluaa kertoa mitä ajatteli tästä jutusta.
        Varmaan haluaa kertoa ettei halunnut haukkua hulluks.

        Jos olit vähän sievässä(kai toi meinaa maistissa?) niin alkoholinkin vaikutus oli selvä.

        Serkkus haluaa vain puhua asiat selviks.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe