Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinka käräyttää pettäjä?

vastatkoon teoistaan

Olen tapaillut varattua miestä ja haluan saada miehen vastuuseen vaimonsa pettämisestä, en kaipaa moralisointia tai kuulla siitä että kertokoon itse vaimolleen. Eli kaipaisin vinkkejä kuinka saan miehen jäämään kiinni eli mitä tehdä että tämän vaimo arvaisi miehen pettävän? Luulisi nyt jo jotain arvaavan kun mies ei vastaa puhelimeen luonani ollessaan. Eli käytännön vinkkejä kiitos!

77

9812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 pisteen vinkki:

      Go to hell.

    • .......

      mieti ensin,onko se sen arvoista.joskus nuorena käräytin pettävän ukkoni niin,että soitin ukkoni salarakkaan ukolle ja kerroin faktat.häät niiltä sitten jäi viettämättä.en kadu,mutten tässä iässä enää ketään menis käräyttään.antaisin huomata itse,mikä on pelin henki.

    • paras ratkaisu!!!

      kertoa mahdollisimman pian vaimolle!joutuupa mies vastuuseen teoistaan!!!haluaisikohan vaimo jatkaakaan liitoa petollisen aviomiehen kanssa??? Tuskin

    • viiperi2

      Mitä järkeä siinä,että narautat. Itsehän sinä siinä olet samalla syyllinen. Jätä mies jos ei kelpaa.

    • käräytys top 10

      Pidä ensin vähän kirjaa siitä, missä tapaatte miehen kanssa ja milloin. Laita tekstiviestejä ja sähköpostteja talteen joita mies on sulle lähetellyt. Älä hävitä mitään todisteita, koska jos mies ei tunnustakaan niin vaimo saattaa haluta uskoa että sinä olet joku "hullu joka vain ihastunut mieheen ja sabotoi heidän suhdetta"
      Mutta jos on todisteet, niin niitä vaimo ei voi muuttaa miksikään. Toki hän voi myöhemmin antaa miehelle "anteeksi" mutta silloin sua ei aleta syyttää valehtelusta kun et kerro mitään pelkästään sanallisesti vaan vaimolle todisteet.

      Tämä että vaimo luulee valehtelijaksi, on erittäin tyypillistä, koska ei kukaan usko vieraitten ihmisten sanomisia ilman todisteita. Lisäksi miehet on niin taitavia valehtelemaan, että kun käräytystapahtumasta on noin viikko kulunut, on mies jo ehtinyt puhua vaimolleen niitä samoja valheita "se oli yhdenillan juttu mutta hän uhkasi kertoa joten en uskaltanut jättää", vaimon tuska voi aiheuttaa sen että alkaa mieluummin uskoa miestä kun todellisuus on liian tuskallista.

      Ja sen ymmärtää, koska se olisikin hullua että suhteet laitettaisiin poikki aina sen mukaan mitä joku ulkopuolinen keksii väittää.

      Ilman todisteitakin, Mies voi myöntää teon, ja sitten lisätä siihen roppakaupalla lieventäviä asianhaaroja jolloin saat vaimon vihat omaan päähäsi eikä hän jätä miestä.
      eri asia jos mies on ennenkin pettänyt, silloin käräytys sattuu otolliseen saumaan ja nainen ei ehkä enää anna anteeksi.

      1) Mene käymään ja esit todisteet vaimolle, tai

      2) Soita ja sovi tapaaminen vaimon kanssa, ja esitä todisteet vaimolle, tai

      3) Lähetä tekstiviesti

      Kuitenkin pahinta mitä voit tehdä on jokin nimetön vihje jossa ei lue muuta kuin että "MIEHESI PETTÄÄ"

      Niitä ei usko kukaan, ja varsinkin jos olet miehen kanssa kerennyt laittaa suhteen poikki niin ei vaimolla ole enää mitään mistä hän voisi "huomata" suhteen koskaan olleenkaan.

      Joten voit vaikka viestillä vaimon tahtoa jonnekin missä tapaatte miehen kanssa, niin että mies ei tiedä että vaimo tietää.

      MIes valehtelee vaimolle lähtevänsä pekan kanssa biljardia pelaamaan, ja vaimolle tulee hetkenpäästä viesti että minne mies oikeasti menossa, vaimo seuraa ja mies jää valheesta kiinni.

      • kär top 3

        Tosiaan, mietin että tuo voisi sittenkin olla tyhmä idea, minkä lainasin, nimittäin vaimo ei välttämättä pääse silloin vaan joutuu menemään töihin tms...ehkä parempi että katsot selaisen ajankohdan ettei mies ole teidän kummankaan kanssa, menet tapaamaan tai soitat vaimolle.

        sulla kuitenkin tosiaan kannattaa olla niitä todisteita, älä luota siihen liikaa että vaimo on huomannut jotain...en minäkään huomannut että mies on pettämässä vaikka sitä kesti vuoden ja en ihmetellyt miksi kännykkä on äänettömällä kun itsekkin pidän sitä töissä ollessani äänettömällä, ihan vains en takia ettei sen soiminen häiritse ketään. Ruokatunnilla katson puhelimeni, samoin tekee mies, joten sellaisien päälle ei kannata olla varma.

        "Joten voit vaikka viestillä vaimon tahtoa jonnekin missä tapaatte miehen kanssa, niin että mies ei tiedä että vaimo tietää.

        MIes valehtelee vaimolle lähtevänsä pekan kanssa biljardia pelaamaan, ja vaimolle tulee hetkenpäästä viesti että minne mies oikeasti menossa, vaimo seuraa ja mies jää valheesta kiinni."


      • puhumattakaan
        kär top 3 kirjoitti:

        Tosiaan, mietin että tuo voisi sittenkin olla tyhmä idea, minkä lainasin, nimittäin vaimo ei välttämättä pääse silloin vaan joutuu menemään töihin tms...ehkä parempi että katsot selaisen ajankohdan ettei mies ole teidän kummankaan kanssa, menet tapaamaan tai soitat vaimolle.

        sulla kuitenkin tosiaan kannattaa olla niitä todisteita, älä luota siihen liikaa että vaimo on huomannut jotain...en minäkään huomannut että mies on pettämässä vaikka sitä kesti vuoden ja en ihmetellyt miksi kännykkä on äänettömällä kun itsekkin pidän sitä töissä ollessani äänettömällä, ihan vains en takia ettei sen soiminen häiritse ketään. Ruokatunnilla katson puhelimeni, samoin tekee mies, joten sellaisien päälle ei kannata olla varma.

        "Joten voit vaikka viestillä vaimon tahtoa jonnekin missä tapaatte miehen kanssa, niin että mies ei tiedä että vaimo tietää.

        MIes valehtelee vaimolle lähtevänsä pekan kanssa biljardia pelaamaan, ja vaimolle tulee hetkenpäästä viesti että minne mies oikeasti menossa, vaimo seuraa ja mies jää valheesta kiinni."

        ..puhumattakaan siitä kun joku hölmö puhelimella vihjailee, niin niistä äkkiä kertoo vaimo miehelleen ja mies ehtii alkaa varovaiseksi ja peittää jälkensä, pahimmassa tapauksessa arvaa kuka viestit on vaimolle laittanut ja ehtii lopettaa suhteen.

        Muista että nimettömät vihjeet ilman todisteita ei ole mitään miehen käräyttämistä, vaan miehen varoittamista, jonka jälkeen hän ehtii miettiä mitä sanoa ja saa jo vaimon uskomaan..mies voi jopa väittää että hän saa itse samanlaisia viestejä, tai ihan mitä vaan.


      • eräsN1

        Käsittämättömiä nämä neuvot. Jossa kostatte ukkomies "poikaystävänne" naimisissa olon. Hänen puolisolleen. Joka on täysin tietämätön, tai syytön tapahtuneeseen uskottomuuteen. Mitä nautintoa tämä tuottaa teille?

        Kun, ette kestä kerran kyseistä suhdetta. Ja se ärsyttää teitä. Niin, lopettakaa se. Ja etsikää itsellenne vapaa mies. Niin ei ole noitakaan ongelmia.


      • käräytys top 10
        eräsN1 kirjoitti:

        Käsittämättömiä nämä neuvot. Jossa kostatte ukkomies "poikaystävänne" naimisissa olon. Hänen puolisolleen. Joka on täysin tietämätön, tai syytön tapahtuneeseen uskottomuuteen. Mitä nautintoa tämä tuottaa teille?

        Kun, ette kestä kerran kyseistä suhdetta. Ja se ärsyttää teitä. Niin, lopettakaa se. Ja etsikää itsellenne vapaa mies. Niin ei ole noitakaan ongelmia.

        No, voin kertoa kokemuksesta että olisin ollut iloinen jos joku käräyttää.

        Te jotka pidätte miehen käräytystä kostona vaimolle, olette itse niitä pettäviä miehiä tai ette tajua että pettäjän kanssa eläminen on todella kummallista ja henkisesti raskasta, eikä petetty tiedä siihen syytä,

        Yleensä käräytyksen tapahduttua saa vain vahvistuksen asioille ja saa voimaa lähteä suhteesta.

        Minä olen käräytyksen kannalla. Se mitä inhoan on nimettömät pelleilijät, jotka vihjailevat, sekä jotkut tutut jotka kautta rantain puhuvat että mies ehkä pettäisi.

        Ne vihjailut ja asian pitkittyminen sitä tuskaa tuottavat eikä rehellinen, suomalainen kunnon käräytys nainen naiselle, jossa tulee todisteet kaupan päälle.


      • anna muiden olla
        käräytys top 10 kirjoitti:

        No, voin kertoa kokemuksesta että olisin ollut iloinen jos joku käräyttää.

        Te jotka pidätte miehen käräytystä kostona vaimolle, olette itse niitä pettäviä miehiä tai ette tajua että pettäjän kanssa eläminen on todella kummallista ja henkisesti raskasta, eikä petetty tiedä siihen syytä,

        Yleensä käräytyksen tapahduttua saa vain vahvistuksen asioille ja saa voimaa lähteä suhteesta.

        Minä olen käräytyksen kannalla. Se mitä inhoan on nimettömät pelleilijät, jotka vihjailevat, sekä jotkut tutut jotka kautta rantain puhuvat että mies ehkä pettäisi.

        Ne vihjailut ja asian pitkittyminen sitä tuskaa tuottavat eikä rehellinen, suomalainen kunnon käräytys nainen naiselle, jossa tulee todisteet kaupan päälle.

        Jokainen lakaiskoon vain omat rappusensa.

        Mikä h****tin hinku joillakin on sekaantua lähimmäisen elämään!
        Missä nämä "avuliaat" ihmiset on silloin kun jollakin huonompiosaisella on avun tarve?

        Vähänkö naurattaa ne pikku moralistit joita inhottaa joku pettävä äijä! Ja sitten ei kun pelastamaan vaimoa; eli kerrotaan asia hänelle ja jaetaan pahaa mieltä.
        Menkää idiootit vapaaehtoistyöhön palvelemaan ja rakkaudella hoivaamaan niitä jotka tarvitsevat konkreettista apua.


      • nähtiin
        anna muiden olla kirjoitti:

        Jokainen lakaiskoon vain omat rappusensa.

        Mikä h****tin hinku joillakin on sekaantua lähimmäisen elämään!
        Missä nämä "avuliaat" ihmiset on silloin kun jollakin huonompiosaisella on avun tarve?

        Vähänkö naurattaa ne pikku moralistit joita inhottaa joku pettävä äijä! Ja sitten ei kun pelastamaan vaimoa; eli kerrotaan asia hänelle ja jaetaan pahaa mieltä.
        Menkää idiootit vapaaehtoistyöhön palvelemaan ja rakkaudella hoivaamaan niitä jotka tarvitsevat konkreettista apua.

        KUKAAN Muu kuin pettäjä ei puhu noin.
        Odotahan kun saat pääsi selväksi rakastumisen hurmiosta, muuttuu varmaan mielipide. Joskus kun sua joskus petetään.

        Kakkoset ja pettäjät ei koskaan

        a) halua että kenenkään "asioihin" sekaannutaan, koska heidän asiansa eivät kestä päivänvaloa

        b) ajattelevat kaikkia osapuolia eivätkä "halua tuottaa ylimääräistä tuskaa" kenellekään

        Pettäjät ajattelevat juuri niin. He elävät elämänsä jalointa aikaa.

        Pisteet ketjun aloittajalle, olet oikealla tiellä. Koita hoitaa homma kotiin niin, että se menee kerralla perille eikä tarvitse kenenkään enää kuvitella voivansa väittää mitään mustaa valkeaksi ja tapella ja rimpuilla.


      • eräsN1
        anna muiden olla kirjoitti:

        Jokainen lakaiskoon vain omat rappusensa.

        Mikä h****tin hinku joillakin on sekaantua lähimmäisen elämään!
        Missä nämä "avuliaat" ihmiset on silloin kun jollakin huonompiosaisella on avun tarve?

        Vähänkö naurattaa ne pikku moralistit joita inhottaa joku pettävä äijä! Ja sitten ei kun pelastamaan vaimoa; eli kerrotaan asia hänelle ja jaetaan pahaa mieltä.
        Menkää idiootit vapaaehtoistyöhön palvelemaan ja rakkaudella hoivaamaan niitä jotka tarvitsevat konkreettista apua.

        Niinpä, sinä sen sanoit. Itse uskon, että tässä "pelastamistyössä" on kysymys ainoastaan vain kostosta. Vaimo vain saa olla se kostonväline, jolla nämä rakastajataret haluavat napauttaa miestä sormille. Kun tämä syö kahdesta kuormasta yhtäaikaa.

        Ehkä vielä perimmäisempi syy on se. Että nämä rakastajataret haluavat kyseisen miehen itselleen. Ja kun mies ei ala ymmärtämään, heidän päämääräänsä. Niin edesautetaan avioliiton rikkoutumista. Siinä toivossa. että ko. vaimonvirka vapautuisi heille.


      • käräytys top 10
        eräsN1 kirjoitti:

        Niinpä, sinä sen sanoit. Itse uskon, että tässä "pelastamistyössä" on kysymys ainoastaan vain kostosta. Vaimo vain saa olla se kostonväline, jolla nämä rakastajataret haluavat napauttaa miestä sormille. Kun tämä syö kahdesta kuormasta yhtäaikaa.

        Ehkä vielä perimmäisempi syy on se. Että nämä rakastajataret haluavat kyseisen miehen itselleen. Ja kun mies ei ala ymmärtämään, heidän päämääräänsä. Niin edesautetaan avioliiton rikkoutumista. Siinä toivossa. että ko. vaimonvirka vapautuisi heille.

        Itse en ainakaan näin vaimona välitä vaikka kakkonen veisi miehen mennessään eikä palauttaisi ikinä.
        Enkä välitä tekeekö kakkonen käräytyksen itsensä hyväksi vai minua loukatakseen.
        Kunhan nyt tekee sen, koska siitä on sitten vaimolekin hyötyä että pääsee pettäjästä erilleen.

        Vitunko väli tosiaan sillä on, Miksi se sen tekee???
        Luulkoon vaikka tuovansa maailmanrauhan sillä, minulle se on helpotus kun saa tietää.


      • eräsN1
        käräytys top 10 kirjoitti:

        Itse en ainakaan näin vaimona välitä vaikka kakkonen veisi miehen mennessään eikä palauttaisi ikinä.
        Enkä välitä tekeekö kakkonen käräytyksen itsensä hyväksi vai minua loukatakseen.
        Kunhan nyt tekee sen, koska siitä on sitten vaimolekin hyötyä että pääsee pettäjästä erilleen.

        Vitunko väli tosiaan sillä on, Miksi se sen tekee???
        Luulkoon vaikka tuovansa maailmanrauhan sillä, minulle se on helpotus kun saa tietää.

        Jos on noin vähän väliä. Niin pääsethän sinä siitä ukosta eroon ilman sitä kakkostakin. Ei avioeroon tarvita enää mitään syyllistä. Avioeron voit panna vireille vaikka tältä istumalta. Tulostat vain netistä kaavakkeen ja siitä se lähtee.


      • kär top 3
        eräsN1 kirjoitti:

        Niinpä, sinä sen sanoit. Itse uskon, että tässä "pelastamistyössä" on kysymys ainoastaan vain kostosta. Vaimo vain saa olla se kostonväline, jolla nämä rakastajataret haluavat napauttaa miestä sormille. Kun tämä syö kahdesta kuormasta yhtäaikaa.

        Ehkä vielä perimmäisempi syy on se. Että nämä rakastajataret haluavat kyseisen miehen itselleen. Ja kun mies ei ala ymmärtämään, heidän päämääräänsä. Niin edesautetaan avioliiton rikkoutumista. Siinä toivossa. että ko. vaimonvirka vapautuisi heille.

        Ihmettelen teitä jotka pidätte pettämistä ja kakkosia sellaisena ihmeen kisana ja kilvoitteluna että "KUKA SAA LOPULTA PITÄÄ MIEHEN ITSELLÄÄN"

        Minä ainakin haluan rehellisyyteen ja avoimuuten perustuvan parisuhteen, rehellisen miehen joka ei petä.

        Joten tottakai haluan tietää onko mieheni sellainen vai ei. Jos käy ilmi että ei ole, niin kakkonen saa miehen minun puolestani: jos huolii. voin vaikka autolla nakata miehen kakkosenluokse.

        Voin antaa mukaan tarvikkeineen päivineen, ja ohjekirjankin voin lykätä mukaan jos kakkonen toivoo.

        Siinä on turha olla vihainen kenellekään jos on valinnut väärän miehen, pääasia lienee että pääsee jatkamaan omaa elämäänsä, ja etsiä sitä rehellisyyttä eikä tuhlata parhaita vuosiaan pettäjän kanssa.

        Käräytys on palvelus.Olkoonkin että kakkonen voi luulla loukkaavansa tai kostavansa. toki miehellehän se on kosto että lentää kotootaan pihalle.


      • käräytys top 10
        eräsN1 kirjoitti:

        Jos on noin vähän väliä. Niin pääsethän sinä siitä ukosta eroon ilman sitä kakkostakin. Ei avioeroon tarvita enää mitään syyllistä. Avioeron voit panna vireille vaikka tältä istumalta. Tulostat vain netistä kaavakkeen ja siitä se lähtee.

        jos ihminen ei tuon vertaa käsitä elämästä, niin ei kannata varmaan selittääkään.


      • anna muiden olla
        nähtiin kirjoitti:

        KUKAAN Muu kuin pettäjä ei puhu noin.
        Odotahan kun saat pääsi selväksi rakastumisen hurmiosta, muuttuu varmaan mielipide. Joskus kun sua joskus petetään.

        Kakkoset ja pettäjät ei koskaan

        a) halua että kenenkään "asioihin" sekaannutaan, koska heidän asiansa eivät kestä päivänvaloa

        b) ajattelevat kaikkia osapuolia eivätkä "halua tuottaa ylimääräistä tuskaa" kenellekään

        Pettäjät ajattelevat juuri niin. He elävät elämänsä jalointa aikaa.

        Pisteet ketjun aloittajalle, olet oikealla tiellä. Koita hoitaa homma kotiin niin, että se menee kerralla perille eikä tarvitse kenenkään enää kuvitella voivansa väittää mitään mustaa valkeaksi ja tapella ja rimpuilla.

        Sinä se peilaat muita oman näkemyksesi kautta.

        Et todella tiedä minusta mitään, mutta pidä luulosi kaikin mokomin..
        Olen kuusikymppinen, petetty ja jätetty oikein pidemmän (ja raskaimman) kaavan mukaan. Elän yksin, en ole kakkonen, mutta työssäni hoivaan näitä toisten satuttamia ihmisiä. Tervetuloo todelliseen elämään.

        Jos joku alkaa suhteen varatun kanssa, alkaa inhoamaan pettävää ja parantaa maailman kertomalla puolisolle, sanoisin että sellainen ei ole ihminenkään.
        Kovasti ollaan repimässä, hajottamassa ja erottamassa, mutta kuka hoitaa jäljet!

        Ja todella, elän elämäni "jalointa" aikaa, mutta rakastunut.... En yksilöön, heikompaan lähimmäiseeni kyllä.


      • sillä yleensäkin
        kär top 3 kirjoitti:

        Ihmettelen teitä jotka pidätte pettämistä ja kakkosia sellaisena ihmeen kisana ja kilvoitteluna että "KUKA SAA LOPULTA PITÄÄ MIEHEN ITSELLÄÄN"

        Minä ainakin haluan rehellisyyteen ja avoimuuten perustuvan parisuhteen, rehellisen miehen joka ei petä.

        Joten tottakai haluan tietää onko mieheni sellainen vai ei. Jos käy ilmi että ei ole, niin kakkonen saa miehen minun puolestani: jos huolii. voin vaikka autolla nakata miehen kakkosenluokse.

        Voin antaa mukaan tarvikkeineen päivineen, ja ohjekirjankin voin lykätä mukaan jos kakkonen toivoo.

        Siinä on turha olla vihainen kenellekään jos on valinnut väärän miehen, pääasia lienee että pääsee jatkamaan omaa elämäänsä, ja etsiä sitä rehellisyyttä eikä tuhlata parhaita vuosiaan pettäjän kanssa.

        Käräytys on palvelus.Olkoonkin että kakkonen voi luulla loukkaavansa tai kostavansa. toki miehellehän se on kosto että lentää kotootaan pihalle.

        olen todennut, että mitään "kakkosta" ei ole, vaan on lauma toisia.


      • gfh567ghjghj
        anna muiden olla kirjoitti:

        Jokainen lakaiskoon vain omat rappusensa.

        Mikä h****tin hinku joillakin on sekaantua lähimmäisen elämään!
        Missä nämä "avuliaat" ihmiset on silloin kun jollakin huonompiosaisella on avun tarve?

        Vähänkö naurattaa ne pikku moralistit joita inhottaa joku pettävä äijä! Ja sitten ei kun pelastamaan vaimoa; eli kerrotaan asia hänelle ja jaetaan pahaa mieltä.
        Menkää idiootit vapaaehtoistyöhön palvelemaan ja rakkaudella hoivaamaan niitä jotka tarvitsevat konkreettista apua.

        "Mikä h****tin hinku joillakin on sekaantua lähimmäisen elämään!"

        No AP, joka tässä vinkkejä kyselee, on kakkosnainen joten häntä on kyllä ihan turha lähteä moralisoimaan pettäjän käräyttämisestä. Ehkä hän haluaa miehen itselleen, ehkä aiheuttaa tälle lisäongelmia, mene ja tiedä.

        Eiköhän petturi ole tuota etukäteen miettinyt ja on siis hyväksynyt kiinnijäämisen mahdollisuuden.


      • sdf456456456
        eräsN1 kirjoitti:

        Niinpä, sinä sen sanoit. Itse uskon, että tässä "pelastamistyössä" on kysymys ainoastaan vain kostosta. Vaimo vain saa olla se kostonväline, jolla nämä rakastajataret haluavat napauttaa miestä sormille. Kun tämä syö kahdesta kuormasta yhtäaikaa.

        Ehkä vielä perimmäisempi syy on se. Että nämä rakastajataret haluavat kyseisen miehen itselleen. Ja kun mies ei ala ymmärtämään, heidän päämääräänsä. Niin edesautetaan avioliiton rikkoutumista. Siinä toivossa. että ko. vaimonvirka vapautuisi heille.

        " Itse uskon, että tässä "pelastamistyössä" on kysymys ainoastaan vain kostosta. "

        En ymmärrä,miksei tuo muka olisi täysin pätevä syy käräyttää?


    • kaikki kotona

      Kovin jaloa pelastaa joku puutteenalainen ensin puutteesta ja sitten pois "rikoksen tieltä"...
      Et satu huomaamaan että olet itse kanssarikollinen?

      Näyttää sille että miehet ne nyt on samanlaisia aina vain, mutta naiset ei kun tyhmistyy ;)

    • pahimman kautta

      hommaa klamydia tai jotain sille :)

      • alkuperäinen kirjoittaja

        ja lisääkin vinkkejä kaivataan.
        En todellakaan odota saavani mitään palkintoa tästä jalosta teosta enkä saavani aikaan maailmanrauhaa tai muutakaan, itse vaan haluaisin saada tietää jos mieheni pettäisi enkä voi antaa miehen vaimon elää pettäjän kanssa vastoin tahtoaan. Jos haluaa antaa miehelle anteeksi niin sitten antakoon, mutta ainakin tietää.
        Tautia en voi tartuttaa sillä käytämme kumia, enkä itselleni kyllä tauteja kaipaa ;)
        Asia on niin että he ovat menossa loppukesästä naimisiin ja osaan kuvitella kuinka kauheaa tästä naisesta olisi kuulla pettämisestä vasta liian myöhään.
        Kuinka hyvin vanha kunnon huulipunaa paidankauluksessa tai hajuvettä paidassa toimivat? Kuinka pienestä nainen uskoo miehensä pettäneen vai pitäisikö vaan soittaa suoraan tälle naiselle? Paras olisi tietenkin että mies itse paljastaisi tälle tekonsa mutta tiedän ettei näin tee.
        Todisteena minulla on kyllä kymmeniä ja taas kymmeniä tekstiviestejä ja pari sähköpostia, jotka eivät ole mistään viattomimmasta päästä.

        Ja kyse ei ollut mistään yhden yön jutusta, vaan olemme miehen kanssa tapailleet kuukauden ajan päivittäin. Tiesin alusta asti että mies asuu avovaimonsa ja pienen lapsensa kanssa, mutta antoi ymmärtää että suhteessa menee huonosti ja ovat puhuneet erosta, en todellakaan tiennyt että hääpäivä on jo varattu loppukesästä.


      • kär top 3
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        ja lisääkin vinkkejä kaivataan.
        En todellakaan odota saavani mitään palkintoa tästä jalosta teosta enkä saavani aikaan maailmanrauhaa tai muutakaan, itse vaan haluaisin saada tietää jos mieheni pettäisi enkä voi antaa miehen vaimon elää pettäjän kanssa vastoin tahtoaan. Jos haluaa antaa miehelle anteeksi niin sitten antakoon, mutta ainakin tietää.
        Tautia en voi tartuttaa sillä käytämme kumia, enkä itselleni kyllä tauteja kaipaa ;)
        Asia on niin että he ovat menossa loppukesästä naimisiin ja osaan kuvitella kuinka kauheaa tästä naisesta olisi kuulla pettämisestä vasta liian myöhään.
        Kuinka hyvin vanha kunnon huulipunaa paidankauluksessa tai hajuvettä paidassa toimivat? Kuinka pienestä nainen uskoo miehensä pettäneen vai pitäisikö vaan soittaa suoraan tälle naiselle? Paras olisi tietenkin että mies itse paljastaisi tälle tekonsa mutta tiedän ettei näin tee.
        Todisteena minulla on kyllä kymmeniä ja taas kymmeniä tekstiviestejä ja pari sähköpostia, jotka eivät ole mistään viattomimmasta päästä.

        Ja kyse ei ollut mistään yhden yön jutusta, vaan olemme miehen kanssa tapailleet kuukauden ajan päivittäin. Tiesin alusta asti että mies asuu avovaimonsa ja pienen lapsensa kanssa, mutta antoi ymmärtää että suhteessa menee huonosti ja ovat puhuneet erosta, en todellakaan tiennyt että hääpäivä on jo varattu loppukesästä.

        Huulipuna kauluksessa voi toimia, mutta meillä ainakaan ei toimisi,

        miehellä on myös naispuolisia ystäviä ja esim sisko, ja jos löytyisi huulipunaa kauluksesta en kehtaisi alkaa syyttelemään

        se ei aivan riitä, koska missä tahansa tilanteessa voi aina väittää halanneensa tms, ja vaikka se onkin epätodennäköistä että tavallinen kaverihalaus johtasi tahroihin vaatteissa, niin vaimo voi uskoa koska haluaa uskoa..

        hajuveden taas mies tajuaa itsekin, ja saattaa lakata tapaamasta sua kun huomaa että et kunnioita tai tajua sitä että mies ei halua varattuna mitään hajuja itseensä.

        Jopa fritsu on huono ratkaisu, koska senkin mies voi selittää---tiedän, fritsu on aivan ainutlaatuinen mustelma jota ei muualta saa mutta itsellänikin on ollut fritsua muistuttavia mustelmia joskus ja tiedän että nekin voi selitää..

        joten.

        Ainoa varma tapa on ne tekstiviestit ja sähköpostit jotka on tallessa-

        voit esim tulostaa ne ja viedä vaimolle,, mutta katso että tulostat suoraan viestin, tai lähetät sen vaimon sähköpostiin, koska jos se on vain tekstinä niin kuka tahansa voi tekstinkäsittelyohjelmalla säveltää sellaisen postin..eli katso että siinä on näkyvissä kaikki mistä tunnistaa että se on aito sähköposti.

        muista myös jotkut tietyt ajat milloin olette miehen kanssa olleet, niin vaimo voi verrata ja muistella että mies on silloin ollut poissa kotoa.

        Tekstiviestit voit näyttää vaimolle suoraan puhelimesta, siinä näkyy numero eikä vaimo voi luulla että olet itsellesi lähettänyt..

        Mutta ensin sinun täytyy voittaa vaimon luottamus että hän suostuu tapaamaan, eikä kerro ensin miehelleen..

        sen voit tehdä sillälailla että kerrot jo puhelimessa tai heit jotain miehestä jota ei voi tietää jos ei ole nainut hänen kanssaan..mitä se on..tai sitten joku tuttu puheenparsi mikä miehen puheissa esiintyy, jotta vaimo tunnistaa että puhutaan hänene miehestään.

        Sulla pitää olla siinä rauha, esim jos mies on matkoilla tms, koska jos menet soittelemaan miehen kotona ollessa vaimo voi paniikissa kysyä mieheltä että mitä tämä tarkoittaa, jolloin mies alkaa tekemään kaikkensa etttei vaimo tapaisi sua, esim kertoo tarinan jostain kassialmasta joka on uhannut tappaa vaimon ja on joku katkera exä tms

        Kokemusta on : mun mies myös aikoinaan varoitteli ettei kannata vastata mihinkään viesteihin koska taustalla on hänen eräs kaverinsa joka on väkivaltainen ja jonka tapana on särkeä ja tehdä tihutöitä, koska mies on jotain joskus muka hänelle tehnyt tms. Eli sellaisen voi herkkäuskoinen vaimo uskoakin jos haluaa sydämessään että toivoa vielä olisi.


      • on tyhmiä
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        ja lisääkin vinkkejä kaivataan.
        En todellakaan odota saavani mitään palkintoa tästä jalosta teosta enkä saavani aikaan maailmanrauhaa tai muutakaan, itse vaan haluaisin saada tietää jos mieheni pettäisi enkä voi antaa miehen vaimon elää pettäjän kanssa vastoin tahtoaan. Jos haluaa antaa miehelle anteeksi niin sitten antakoon, mutta ainakin tietää.
        Tautia en voi tartuttaa sillä käytämme kumia, enkä itselleni kyllä tauteja kaipaa ;)
        Asia on niin että he ovat menossa loppukesästä naimisiin ja osaan kuvitella kuinka kauheaa tästä naisesta olisi kuulla pettämisestä vasta liian myöhään.
        Kuinka hyvin vanha kunnon huulipunaa paidankauluksessa tai hajuvettä paidassa toimivat? Kuinka pienestä nainen uskoo miehensä pettäneen vai pitäisikö vaan soittaa suoraan tälle naiselle? Paras olisi tietenkin että mies itse paljastaisi tälle tekonsa mutta tiedän ettei näin tee.
        Todisteena minulla on kyllä kymmeniä ja taas kymmeniä tekstiviestejä ja pari sähköpostia, jotka eivät ole mistään viattomimmasta päästä.

        Ja kyse ei ollut mistään yhden yön jutusta, vaan olemme miehen kanssa tapailleet kuukauden ajan päivittäin. Tiesin alusta asti että mies asuu avovaimonsa ja pienen lapsensa kanssa, mutta antoi ymmärtää että suhteessa menee huonosti ja ovat puhuneet erosta, en todellakaan tiennyt että hääpäivä on jo varattu loppukesästä.

        "Itse haluaisin saada tietää..."
        Ihanko varmasti tiedät että pienen lapsen äiti, tulevan kesän morsian haluaa tietää!

        Niele nyt pettymyksesi ja poistu hiljaa kuviosta.


      • MITÄ??
        on tyhmiä kirjoitti:

        "Itse haluaisin saada tietää..."
        Ihanko varmasti tiedät että pienen lapsen äiti, tulevan kesän morsian haluaa tietää!

        Niele nyt pettymyksesi ja poistu hiljaa kuviosta.

        Sitä suuremmalla syyllä haluaa tietää.
        Olisiko sitten parempi että menevät ensin naimisiin ja sitten saa tietää vuosien päästä???Jos pettää kerran pettää aina, ja sillätavoin jatkuu koko nuoren morsiamen avioliitto?

        Hukkaa kaunis morsian koko elämänsä, ja turhaan pukeutuu onnellisena valkoiseen pukuunsa..voisi saada parempaakin elämältä.


      • viestin
        MITÄ?? kirjoitti:

        Sitä suuremmalla syyllä haluaa tietää.
        Olisiko sitten parempi että menevät ensin naimisiin ja sitten saa tietää vuosien päästä???Jos pettää kerran pettää aina, ja sillätavoin jatkuu koko nuoren morsiamen avioliitto?

        Hukkaa kaunis morsian koko elämänsä, ja turhaan pukeutuu onnellisena valkoiseen pukuunsa..voisi saada parempaakin elämältä.

        Viesti vaan eukolle!! salaviesti!!


      • :)))
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        ja lisääkin vinkkejä kaivataan.
        En todellakaan odota saavani mitään palkintoa tästä jalosta teosta enkä saavani aikaan maailmanrauhaa tai muutakaan, itse vaan haluaisin saada tietää jos mieheni pettäisi enkä voi antaa miehen vaimon elää pettäjän kanssa vastoin tahtoaan. Jos haluaa antaa miehelle anteeksi niin sitten antakoon, mutta ainakin tietää.
        Tautia en voi tartuttaa sillä käytämme kumia, enkä itselleni kyllä tauteja kaipaa ;)
        Asia on niin että he ovat menossa loppukesästä naimisiin ja osaan kuvitella kuinka kauheaa tästä naisesta olisi kuulla pettämisestä vasta liian myöhään.
        Kuinka hyvin vanha kunnon huulipunaa paidankauluksessa tai hajuvettä paidassa toimivat? Kuinka pienestä nainen uskoo miehensä pettäneen vai pitäisikö vaan soittaa suoraan tälle naiselle? Paras olisi tietenkin että mies itse paljastaisi tälle tekonsa mutta tiedän ettei näin tee.
        Todisteena minulla on kyllä kymmeniä ja taas kymmeniä tekstiviestejä ja pari sähköpostia, jotka eivät ole mistään viattomimmasta päästä.

        Ja kyse ei ollut mistään yhden yön jutusta, vaan olemme miehen kanssa tapailleet kuukauden ajan päivittäin. Tiesin alusta asti että mies asuu avovaimonsa ja pienen lapsensa kanssa, mutta antoi ymmärtää että suhteessa menee huonosti ja ovat puhuneet erosta, en todellakaan tiennyt että hääpäivä on jo varattu loppukesästä.


      • eräsN1
        MITÄ?? kirjoitti:

        Sitä suuremmalla syyllä haluaa tietää.
        Olisiko sitten parempi että menevät ensin naimisiin ja sitten saa tietää vuosien päästä???Jos pettää kerran pettää aina, ja sillätavoin jatkuu koko nuoren morsiamen avioliitto?

        Hukkaa kaunis morsian koko elämänsä, ja turhaan pukeutuu onnellisena valkoiseen pukuunsa..voisi saada parempaakin elämältä.

        Voi hitto! Ja "kakkonenko" se on tämän tulevan kesämorsiammen hyvän elämän vaalia?


      • Tryffelipossu
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        ja lisääkin vinkkejä kaivataan.
        En todellakaan odota saavani mitään palkintoa tästä jalosta teosta enkä saavani aikaan maailmanrauhaa tai muutakaan, itse vaan haluaisin saada tietää jos mieheni pettäisi enkä voi antaa miehen vaimon elää pettäjän kanssa vastoin tahtoaan. Jos haluaa antaa miehelle anteeksi niin sitten antakoon, mutta ainakin tietää.
        Tautia en voi tartuttaa sillä käytämme kumia, enkä itselleni kyllä tauteja kaipaa ;)
        Asia on niin että he ovat menossa loppukesästä naimisiin ja osaan kuvitella kuinka kauheaa tästä naisesta olisi kuulla pettämisestä vasta liian myöhään.
        Kuinka hyvin vanha kunnon huulipunaa paidankauluksessa tai hajuvettä paidassa toimivat? Kuinka pienestä nainen uskoo miehensä pettäneen vai pitäisikö vaan soittaa suoraan tälle naiselle? Paras olisi tietenkin että mies itse paljastaisi tälle tekonsa mutta tiedän ettei näin tee.
        Todisteena minulla on kyllä kymmeniä ja taas kymmeniä tekstiviestejä ja pari sähköpostia, jotka eivät ole mistään viattomimmasta päästä.

        Ja kyse ei ollut mistään yhden yön jutusta, vaan olemme miehen kanssa tapailleet kuukauden ajan päivittäin. Tiesin alusta asti että mies asuu avovaimonsa ja pienen lapsensa kanssa, mutta antoi ymmärtää että suhteessa menee huonosti ja ovat puhuneet erosta, en todellakaan tiennyt että hääpäivä on jo varattu loppukesästä.

        Alkuperäinen kirjoittaja: ”Ja kyse ei ollut mistään yhden yön jutusta, vaan olemme miehen kanssa tapailleet kuukauden ajan päivittäin. Tiesin alusta asti että mies asuu avovaimonsa ja pienen lapsensa kanssa, mutta antoi ymmärtää että suhteessa menee huonosti ja ovat puhuneet erosta, en todellakaan tiennyt että hääpäivä on jo varattu loppukesästä.”

        Siihen asti pääsit omilla hoksottimillasi, että sait koukutettua varatun miehen, mutta nyt et tiedä miten käräyttää tämä. Ai, ai. Sinulle käy vielä huonosti. Mitä kauemmin hiot sotastrategiaasi, sitä syvemmälle suossasi painut. Paras tässä vaiheessa olisi vain käännähtää kannoillasi ja jättää hyvästit koko touhulle.

        Jos haluat itsepintaisesti ilmiantaa miehen tämän avovaimolle, niin muista, että samalla ilmiannat myös itsesi ja ottanet vastaan kaiken sen mitä sieltä sitten ikinä tuleekin, olet nimittäin itse vastuussa puuttumisestasi toisten parisuhteeseen.

        Tiedätkö, mitä tekee fiksu toinen nainen tai toinen mies? Ei lähde suhteeseen varatun kanssa ja jos niin hullusti käy, että ei tiedä toisen olevan varattu, niin perääntyy välittömästi takavasemmalle, kun asia itselle valkenee pitäen omat tunteensa kurissa ja on aiheuttamatta etenkään varatun läheisille surua ja tuskaa.

        Toivotan Sinulle onnea valitsemallasi tiellä pohdiskelemalla muitakin vaihtoehtoja kuin omaan itsekkyyteesi perustuvan koston!


    • kanssa!

      Taas yks kateellinen jätetty ämmä, joka haluaa mukamas kertoa vaimolle minkälainen ukkonsa on.
      Missä helvetissä se kertomisen halu oli kun panit sen ukon kanssa? Ei paljon tullut vaimo silloin mieleen.

      Nyt sut on jätetty, ja sä haluat kostaa, koska olet hävinnyt sille vaimolle.

      Helvetti mikä akka. Hyppää järveen.

      • alkuperäinen kirjoittaja

        eli edellisen kirjoittajalle: minua ei todellakaan ole jätetty enkä siis ole katkera jätetty kakkonen, vaan mies erittäin mielellään jatkaisi suhdetta kanssani, ja vielä senkin jälkeen kun menee naimisiin elokuussa. Ja itse en ole ketään pettänyt, mies se on joka tässä väärin tekee, itseäni silti puolustelematta. Järveen voin hypätä sitten kun vesi vähän lämpenee.


      • joillakin...
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        eli edellisen kirjoittajalle: minua ei todellakaan ole jätetty enkä siis ole katkera jätetty kakkonen, vaan mies erittäin mielellään jatkaisi suhdetta kanssani, ja vielä senkin jälkeen kun menee naimisiin elokuussa. Ja itse en ole ketään pettänyt, mies se on joka tässä väärin tekee, itseäni silti puolustelematta. Järveen voin hypätä sitten kun vesi vähän lämpenee.

        ämmillä intoa pilata toisen elämä kun pitää tunkea pilluineen naimisiin menevän parin väliin...naisen maailma varmasti romahtaa aikalailla jos totuus tulee päivänvaloon...ja toivottavasti tulee...te olisitte miehen kanssa huomattavasti parempi pariskunta...ja tuleva morsian ansaitsee jotain paljon parempaa!!

        Ja mieshän on valehdellut sullekin ihan kympillä jos väitti että menee huonosti mutta häitä vietetään elokuussa... :D
        Ja tuosta seikasta voi päätellä myös sen ettei halua tulevaa vaimoaan menettää...ja sinä olet todennäköisesti hänelle yhdentekevä pillu vain...


    • Selittelyn...

      makua...rivien välistä voi kyllä lukea miksi sinä haluat miehen käräyttää...et suinkaan siksi että olet yhtäkkiä alkanut niin kovin jalomieliseksi vaimoa kohtaan ja haluat saada miehen vastuuseen :D Luuletko että joku uskoo tuohon paskaan...jos noin ajattelelisit niin et olisi alun alkaenkaan raottanut miehelle sitä pilluasi...sinä haluat nyt miehen kokonaan omaksi ja jotenkin pitäisi saada vaimolle infoa likaamatta omia näppejään...katsos kun jos ne omat näpit siinä likaa niin mies ei enää vilasekkaan sinun suuntaasi...

      Tässä taas hyvä esimerkki kakkosen epätoivoisista yrityksistä saada mies omakseen...SÄÄLITTÄVÄÄ!!

    • Teet oikein ja

      toivottavasti kaikki muutkin kakkoset saisivat saman loisto idean ja käyräyttäisivät pelehtijät.

      • kaikki vaan

        Just niin! Kaikki vaan käräyttämään nämä pettävät äijät eukoilleen!! Eihän meillä vapailla kakkosilla ole yhtään mitään menetettävää! Kyllä äijän pitäs tuntea nahoissaan kun pelaa niin likaista peliä vaimonsa selän takana!! Sit se on myöhästä miettiä tekosiaan kun on jo ns.housuissa!! heh...ei muuta ku viestejä vaan menemään tai puh.soittoja! Mitä helvettiä pettävää äijää pitäs jotenkin suojella?! Mitäs lähti toisen petiin lihan himoissaan?! Kyllä fiksu kunnollinen rakastava aviomies pystyy kieltäytymään vaikka miten tekisi mieli! Pettävät siat ei siihen pysty koska eivät enää rakasta vaimoaan!! Lämmintä kesää kaikille vapaille naisille, tehdään me mitä huvittaa ja nautitaan.......


      • tuota...
        kaikki vaan kirjoitti:

        Just niin! Kaikki vaan käräyttämään nämä pettävät äijät eukoilleen!! Eihän meillä vapailla kakkosilla ole yhtään mitään menetettävää! Kyllä äijän pitäs tuntea nahoissaan kun pelaa niin likaista peliä vaimonsa selän takana!! Sit se on myöhästä miettiä tekosiaan kun on jo ns.housuissa!! heh...ei muuta ku viestejä vaan menemään tai puh.soittoja! Mitä helvettiä pettävää äijää pitäs jotenkin suojella?! Mitäs lähti toisen petiin lihan himoissaan?! Kyllä fiksu kunnollinen rakastava aviomies pystyy kieltäytymään vaikka miten tekisi mieli! Pettävät siat ei siihen pysty koska eivät enää rakasta vaimoaan!! Lämmintä kesää kaikille vapaille naisille, tehdään me mitä huvittaa ja nautitaan.......

        samaa vanhaa virttä ettei mies enää rakasta vaimoaan kun menee vieraisiin...kerroppas sitten miksi tämä mies ei suosiolla eroa vaimostaan ja ota tuollaista himokasta huoraa jota vielä rakastaakin kaiken muun hyvän lisäksi?
        Kyllähän se niin on että mies saattaa hyvinkin rakastaa yhä vaimoaan...ja monesti näin onkin...sen näkee jo siitä että kun totuus tulee ilmi mies itkee ja rukoilee vaimonsa perään...jos ei mies rakastaisi niin näinhän ei tapahtuisi...vaan mies olisi yhtä hymyä kun pääsee vihdoinkin hirveästä akastaan eroon ja aloittelemaan elämää ihanan kakkosensa kanssa jota mies niin rakastaakin...

        Ihmetyttää tämä huorien jeesustelu..."kaikki vaan käräyttämään kun meillä ei ole mitään menetettävää" ensinnäkin teillä voi olla menetettävää...jos mies rakastaa vaimoaan ja sinä pilaat hänen suhteensa paljastamalla teidän nussimiset vaikka yhteis tuumin niitä ensin salailitte...niin mies tuskin ilahtuu kovin sun tekosista ja se munan saanti loppuu siihen...
        Ja muutenkin hyvin kaksnaamaista hommaa...ensin juostaan pillu levällään varatun ukon kyrvälle ja sitten jeesustellaan et hirveetä hommaa...kyllä vaimon pitäs saada tietää...sen verta hyväsydämisiä huoria meillä täällä nyt yhtäkkiä onkin sitten :D Vaimon hyvinvointi alkoikin yhtäkkiä kiinnostaa...vaikka todellisuudessa on se oma lehmä taas ojassa...kun ei sillä pillulla saatukaan miestä omaksi niin pitää ottaa muut kepulikonstit käyttöön...


      • oikeus ilmaista
        tuota... kirjoitti:

        samaa vanhaa virttä ettei mies enää rakasta vaimoaan kun menee vieraisiin...kerroppas sitten miksi tämä mies ei suosiolla eroa vaimostaan ja ota tuollaista himokasta huoraa jota vielä rakastaakin kaiken muun hyvän lisäksi?
        Kyllähän se niin on että mies saattaa hyvinkin rakastaa yhä vaimoaan...ja monesti näin onkin...sen näkee jo siitä että kun totuus tulee ilmi mies itkee ja rukoilee vaimonsa perään...jos ei mies rakastaisi niin näinhän ei tapahtuisi...vaan mies olisi yhtä hymyä kun pääsee vihdoinkin hirveästä akastaan eroon ja aloittelemaan elämää ihanan kakkosensa kanssa jota mies niin rakastaakin...

        Ihmetyttää tämä huorien jeesustelu..."kaikki vaan käräyttämään kun meillä ei ole mitään menetettävää" ensinnäkin teillä voi olla menetettävää...jos mies rakastaa vaimoaan ja sinä pilaat hänen suhteensa paljastamalla teidän nussimiset vaikka yhteis tuumin niitä ensin salailitte...niin mies tuskin ilahtuu kovin sun tekosista ja se munan saanti loppuu siihen...
        Ja muutenkin hyvin kaksnaamaista hommaa...ensin juostaan pillu levällään varatun ukon kyrvälle ja sitten jeesustellaan et hirveetä hommaa...kyllä vaimon pitäs saada tietää...sen verta hyväsydämisiä huoria meillä täällä nyt yhtäkkiä onkin sitten :D Vaimon hyvinvointi alkoikin yhtäkkiä kiinnostaa...vaikka todellisuudessa on se oma lehmä taas ojassa...kun ei sillä pillulla saatukaan miestä omaksi niin pitää ottaa muut kepulikonstit käyttöön...

        mielipiteensä, mutta pitääkö se tehdä noin rumasti ja rivosti kuin sinä sen teet? Pelkkää vittua ja huorittelua sun kirjoitukset, ihan oksettaa. Mitä suurta rakkautta se on, että toinen juoksee vieraissa, sitäkään en pysty käsittämään, ainakin siitä puuttuu toisen osapuolen kunnioittaminen - sekin luvataan vihkikaavassa.


      • kunnioitus...
        oikeus ilmaista kirjoitti:

        mielipiteensä, mutta pitääkö se tehdä noin rumasti ja rivosti kuin sinä sen teet? Pelkkää vittua ja huorittelua sun kirjoitukset, ihan oksettaa. Mitä suurta rakkautta se on, että toinen juoksee vieraissa, sitäkään en pysty käsittämään, ainakin siitä puuttuu toisen osapuolen kunnioittaminen - sekin luvataan vihkikaavassa.

        on sitten eri juttu...mutta se että laukkoo vieraissa ei useinaakn tarkoita sitä ettei vaimoa enää rakasteta...kyllä sellainen mies jolla ei oikeasti tunteita ole eroaa...
        Mutta mies joka juoksee vieraissa ei ole mikään empaattisuuden huipentuma kyllä muutenkaan...vaimolle ensin valehdellaan ummet ja lammet...sitten kakkosta käytetään häikäilemättömästi hyväksi ja sillekin valehdellaan yhtälailla...hieman eri valheet vain...
        Tuollainen ihminen on sairas joka etsii aina toisesta sitä "heikkoa kohtaa" jotta voi käyttää tätä hyväksi omiin tarpeisiinsa...
        Ja kyllähän kakkosenkaan on ihan turha jeesustella mistään toisen ihmisen kunnioituksesta kun ei itselläkään ole ensikäden tietoa mitä se tarkoittaa...

        Minä ilmaisen asiat omalla tavallani...nainen joka tietoisesti nussii varattua miestä on huora...normaalin naisen ei tarvitse turvautua tuollaisiin konsteihin miestä saadakseen!!


    • sivuilia

      Ei ole sitten vielä se järjenääni syttynyt itselläsi, että jättäisit sen toiselle kuuluvan aviomiehen, ihan oma aloitteesti rauhaan.
      Sillä kirjoituksestasi päätellen, minulle tuli vahvasti tunne, ettet sinä mihinkään vastuuseen tätä miestä halua, vaan haluat hänet itsellesi, keinolla millä hyvänsä.

    • Ihmetyttää taas

      Jännä juttu tuo kakkosten ajatuksen juoksu ja sen pyöriminen oman navan ympärillä. Jos vaimo on äkeissään kakkoselle miehensä teoista, kakkoset kilvan kirjoittavat tälle palstalle, että heillä ei ole mitään tekemistä pettäjän ja petetyn parisuhteessa. He vain sattuivat olemaan kohteena, kun pettäjää panetti. Pettäjähän olisi pannut vaikka tikapuita, jos ne olisivat kohdalle osuneet, kakkosen persoonalla ei ollut pettämisen kanssa mitään tekemistä.

      Nyt sitten kakkosta on syystä tai toisesta alkanut ottaa pattiin joko oma typeryytensä tai pettäjän teot. Yhtäkkiä vaimo pitää saada mukaan välien selvittelyyn. Kosto puetaan nättiin "empatia"-valeasuun ja kakkonen haluaakin tehdä palveluksen vaimolle, vaikka todellinen motiivi on pelkkä kostonhalu vaimolle ja pettäjälle.

      Jos kakkonen on hyvinä hetkinä sitä mieltä, että hän ei ole tilivelvollinen pettäjän vaimolle, saman logiikan pitäisi toimia myös huonoina hetkinä. Varmasti useimmat vaimot haluavat tietää miehestä pettämisistä, mutta pettäjän tehtävä on paljastaa omat tekonsa. Ainakin itse haluaisin viimeisenä maailmassa tietää mieheni touhuistaan hänen salapanoltaan. Jos kuitenkin kertomisen motiivina on kosto vaimolle, kerro ihmeessa, mutta myönnä rehellisesti olevasi vaimolle mustasukkainen ja kostonhaluinen.

      Petettyjenkin on helppo sanoa jälkeenpäin, että olisipa edes kakkonen kertonut asiasta. Noin on helppo sanoa, kun miehen pettäminen on jo itsestään selvää. Kannattaa kuitenkin miettiä, mitä ihan aikuisten oikeasti olisi ajatellut, jos pettämistä ei olisi edes epäillyt ja joku tuntematon nainen kertoo suhteesta omaan mieheen.

      • ettei kakkoset

        kerro petetyille puolisoille mitään. Toivon heidän kaikkien pitävän suhteen mahdollisimman salaisena. Näin vältytään monelta mielipahalta ja pettäjä voi turvallisin mielin elää kaksoiselämää tehden itsensä lisäksi vähintään kaksi tyytyväiseksi.


      • Ei blondi
        ettei kakkoset kirjoitti:

        kerro petetyille puolisoille mitään. Toivon heidän kaikkien pitävän suhteen mahdollisimman salaisena. Näin vältytään monelta mielipahalta ja pettäjä voi turvallisin mielin elää kaksoiselämää tehden itsensä lisäksi vähintään kaksi tyytyväiseksi.

        Eikös se kakkosten toiminta ala juuri tuollaisella motiivilla? Haetaan itselle mielihyvää hinnalla millä hyvänsä. Jos kakkonen haluaisi tehdä asiat oikein, hän ei olisi kakkonen.


      • motiivi
        Ei blondi kirjoitti:

        Eikös se kakkosten toiminta ala juuri tuollaisella motiivilla? Haetaan itselle mielihyvää hinnalla millä hyvänsä. Jos kakkonen haluaisi tehdä asiat oikein, hän ei olisi kakkonen.

        on kyllä enemmänkin pettäjän. Pettäjähän se haluaa kusettaa sitä kotona hyvässä uskossa elävää kumppaniaan.
        Pettäjähän se haluaa voita molemmin puolin leipää.

        Kakkonen mahdollistaa sen olemalla hys hys ja puoliso olemalla haluamatta kuulla totuutta.


      • sun kanssas

        Kerrankikn fiksua puhetta.
        Jatka vaan samaan malliin.


    • Oletko

      Todella miehelle hänen avioiduttua kakkonen.

      Eikö siinä ole jo miehelle pelko käräytykseksi tuleminen.

      Keskustele miehen kaa ja käytä sydäntäsi ,älä anna miehen tietää että ajattelet käräytystä,vaan katso mitä hän todella tekee avokkinsa suhteen.

      Ja ,jos pettäminen jatkuu niin tee oma valintas.

      • sillä kun teidän

        suhde loppuu, se ottaa kehiin vain uuden kakkosen. Ja sua ennen takuulla oli jo joku/muutama.

        Pelasta tosiaan se raukka, joka kuvittelee, että toi mies sitä rakastaa ja menee rakkaudesta naimisiin.

        Pettäjä on ikänsä pettäjä - eihän kukaan samaa kakkosta vuosikymmeniä pidä. Vaihdetaan sekin kun kyllästytään.

        Kyllä naisella on oikeus tietää, että ei nyt naimisiin tuollaisen häntäheikin kanssa joudu!


    • erääs

      Jos aloittaja kysyy vinkkejä, hän on jo päättänyt käräyttää eikä lapselliset avautumiset siitä onko se hyvä vai huonoasia auta mitään.

      Antakaa mieluummin niitä vinkkejä.

      MInulle tulee mieleen parikin: Laita veppikamera sänkyn päälle ja mesetä vaimolle koko akti.

      Tai sitten laita miehen puhelin pieluksen väliin, miehen ollessa vessassa ota vaimon numero esiin ja kun akti alkaa niin ota vaimolle puhelu.

      Näin vaimo saa miehen puhelimesta puhelun, tunnistaa hänen äänensä ja kuulee mitä puhutte ja rakasteletta. Ja toki tämän tempun voi tehdä myös "vahingossa", et välttämättä jää kiinnikään.

      • Vai että...

        vahingossa...kuinka tyhmiä miehiä te oikein tapailette :D
        Täytyy olla kyllä melkoinen puupää jos ei sitä tajua :D


      • ihmettelevämit vit
        Vai että... kirjoitti:

        vahingossa...kuinka tyhmiä miehiä te oikein tapailette :D
        Täytyy olla kyllä melkoinen puupää jos ei sitä tajua :D

        MIksi joku jaksaa osallistua ketjuihin ilman mitään kunnollista sanottavaa?

        Jos sun miehes olis yhtään fiksumpi niin tekisit jotain muuta kuin länkyttäisit keskustelupalstalla.
        Joten vastaus on että ihmisiä on eri tyhmyisiä, ja jollekin voi mennä läpi, riippuu omista kännykkätavoista. Joku voi olla jopa niin tyhmä että lähettää vahingossa vaimolle rakastajattarelle tarkoitetut viestit, sitäkin sattuu. Saatikka että jää/ painautuu päälle puhelu auki kun on nussimassa.


      • mitäpä...
        ihmettelevämit vit kirjoitti:

        MIksi joku jaksaa osallistua ketjuihin ilman mitään kunnollista sanottavaa?

        Jos sun miehes olis yhtään fiksumpi niin tekisit jotain muuta kuin länkyttäisit keskustelupalstalla.
        Joten vastaus on että ihmisiä on eri tyhmyisiä, ja jollekin voi mennä läpi, riippuu omista kännykkätavoista. Joku voi olla jopa niin tyhmä että lähettää vahingossa vaimolle rakastajattarelle tarkoitetut viestit, sitäkin sattuu. Saatikka että jää/ painautuu päälle puhelu auki kun on nussimassa.

        voisi odottaakkaan kun patjana on tyhmä lutka...tuskin se mieskään mikään ruudin keksijä sitten on :D

        Ja mitäs kummaa siinä on jos ihmettelen mitkä puupäät siellä naikaan keskenään :D

        "Jos sun miehes olis yhtään fiksumpi niin tekisit jotain muuta kuin länkyttäisit keskustelupalstalla."

        Mulla ei ole miestä tällä hetkellä...
        Länkytäthän muuten itsekin täällä... :D Ja mitäpä se sulle kuuluu mitä minä teen...

        No kyllä täytyy olla melkoisen tyhmä jos nielee sen että linja on auki vaimolle ihan vahingossa juuri kun nussitaan...vaikka "kukaan" ei ole koskenut edes puhelimeen :D
        Entäpäs jos mies jättikin puhelimen vaikka pöydälle ja te nussitte sängyllä ja puhelin siellä pöydällä ottaa itsekseen yhteyttä vaimoon...menisköhän se läpi miehelle :D
        tai jos mies käy vessassa ja sillä välin se puhelin soittelee mystisesti vaimolle...uskoiskohan mies että siellä joku pettämistä inhoava kummitus rinkauttelee vaimolle?
        Kas kummaa kun se soittaakin juuri vaimolle...ja juuri sillä hetkellä kun te nussitte...ja sinäkin olet yllättäen kovin äänekäs :D

        Jooooo...kokeile ihmeessä kuinka tyhmä mies sulla onkaan :D Onko ihan yhtä tyhmä ku sinä...


      • kun kerran
        ihmettelevämit vit kirjoitti:

        MIksi joku jaksaa osallistua ketjuihin ilman mitään kunnollista sanottavaa?

        Jos sun miehes olis yhtään fiksumpi niin tekisit jotain muuta kuin länkyttäisit keskustelupalstalla.
        Joten vastaus on että ihmisiä on eri tyhmyisiä, ja jollekin voi mennä läpi, riippuu omista kännykkätavoista. Joku voi olla jopa niin tyhmä että lähettää vahingossa vaimolle rakastajattarelle tarkoitetut viestit, sitäkin sattuu. Saatikka että jää/ painautuu päälle puhelu auki kun on nussimassa.

        vastasin puhelimeen: "huomenta rakas muruseni", siinäpä olikin selittämistä kun soittaja olikin vaimo :(


      • Ongelmia??
        mitäpä... kirjoitti:

        voisi odottaakkaan kun patjana on tyhmä lutka...tuskin se mieskään mikään ruudin keksijä sitten on :D

        Ja mitäs kummaa siinä on jos ihmettelen mitkä puupäät siellä naikaan keskenään :D

        "Jos sun miehes olis yhtään fiksumpi niin tekisit jotain muuta kuin länkyttäisit keskustelupalstalla."

        Mulla ei ole miestä tällä hetkellä...
        Länkytäthän muuten itsekin täällä... :D Ja mitäpä se sulle kuuluu mitä minä teen...

        No kyllä täytyy olla melkoisen tyhmä jos nielee sen että linja on auki vaimolle ihan vahingossa juuri kun nussitaan...vaikka "kukaan" ei ole koskenut edes puhelimeen :D
        Entäpäs jos mies jättikin puhelimen vaikka pöydälle ja te nussitte sängyllä ja puhelin siellä pöydällä ottaa itsekseen yhteyttä vaimoon...menisköhän se läpi miehelle :D
        tai jos mies käy vessassa ja sillä välin se puhelin soittelee mystisesti vaimolle...uskoiskohan mies että siellä joku pettämistä inhoava kummitus rinkauttelee vaimolle?
        Kas kummaa kun se soittaakin juuri vaimolle...ja juuri sillä hetkellä kun te nussitte...ja sinäkin olet yllättäen kovin äänekäs :D

        Jooooo...kokeile ihmeessä kuinka tyhmä mies sulla onkaan :D Onko ihan yhtä tyhmä ku sinä...

        Kylläpä sinä nyt otat pahasti itseesi tämän koko jutun.

        Mikähän siinä on että kaikki ilkeimmät ja sydämeltään rumimmat lähiöruusut tulevat tänne aina väittelemään itsestään selvistä asioista?

        On huoraa, pillua, patjaa, lutkaa, naimista, tyhmää

        En ihmettele jos huonosti menee teillä kaikilla, kun ei muita sanoja ole päässä, eikä muita ajatuksia kuin katkeraa lutkittelua.

        MIllainen nainen sanoo ketään toista naista LUTKAKSI?

        Et taida arvostaa itseäsi, etkä omaa sukupuoltasi.
        Kuinka kehtaat aukoa päätäsi???Kuulosta niin köyhälistön huvilta tämä koko palsta.


      • ota...
        Ongelmia?? kirjoitti:

        Kylläpä sinä nyt otat pahasti itseesi tämän koko jutun.

        Mikähän siinä on että kaikki ilkeimmät ja sydämeltään rumimmat lähiöruusut tulevat tänne aina väittelemään itsestään selvistä asioista?

        On huoraa, pillua, patjaa, lutkaa, naimista, tyhmää

        En ihmettele jos huonosti menee teillä kaikilla, kun ei muita sanoja ole päässä, eikä muita ajatuksia kuin katkeraa lutkittelua.

        MIllainen nainen sanoo ketään toista naista LUTKAKSI?

        Et taida arvostaa itseäsi, etkä omaa sukupuoltasi.
        Kuinka kehtaat aukoa päätäsi???Kuulosta niin köyhälistön huvilta tämä koko palsta.

        itseeni eikä ole ongelmiakaan...lähinnä tämä on huvia kun kiukkuiset lutkat avautuvat vuorotellen kun tunnistavat itsensä kirjoituksistani :D

        En ole ilkeä enkä sydämeltäni ruma...mietippäs mitä lutka tekee? Sekö on kaunista ja hyvä sydämistä tunkea vittuineen pariskunnan väliin kolmanneksi pyöräksi? Minähän nimenomaan paheksun tuollaisia leväperseisiä lehmiä jotka itsekkäästi jyräävät yli muiden ihmisten ja tunteiden...
        Älä siis jeesustele...pieni paha nämä kirjoitukset ovat lutkien toiminnan rinnalla...

        "MIllainen nainen sanoo ketään toista naista LUTKAKSI?"

        Ihan tällainen tavallinen nainen...enkä suinkaan sano kaikkia naisia lutkiksi...vain niitä jotka ovat lutkia!
        Ja arvostan kyllä itseäni...minulla on arvot ja toisten ihmisten kunnioitus kohdillaan (lutka ei ole ihminen)
        Mutta entäpäs sinä...arvostatko itseäsi? Arvostat ainakin perin oudolla tavalla alkamalla varatun miehen leluksi...ja viis veisaamalla miehen vaimosta, lapsista tai avioliitosta...tärkeintä on saada täytettä pilluun ja yrittää saada mies itselle...suurin tyydytys tulee tietysti siitä jos saa sen vieläpä toiselta viedyksi...
        Ja miksi en arvostaisi naisia...lutka vaan sattuu olemaan vähän eri asia...


      • ihmettelen kyllä
        ota... kirjoitti:

        itseeni eikä ole ongelmiakaan...lähinnä tämä on huvia kun kiukkuiset lutkat avautuvat vuorotellen kun tunnistavat itsensä kirjoituksistani :D

        En ole ilkeä enkä sydämeltäni ruma...mietippäs mitä lutka tekee? Sekö on kaunista ja hyvä sydämistä tunkea vittuineen pariskunnan väliin kolmanneksi pyöräksi? Minähän nimenomaan paheksun tuollaisia leväperseisiä lehmiä jotka itsekkäästi jyräävät yli muiden ihmisten ja tunteiden...
        Älä siis jeesustele...pieni paha nämä kirjoitukset ovat lutkien toiminnan rinnalla...

        "MIllainen nainen sanoo ketään toista naista LUTKAKSI?"

        Ihan tällainen tavallinen nainen...enkä suinkaan sano kaikkia naisia lutkiksi...vain niitä jotka ovat lutkia!
        Ja arvostan kyllä itseäni...minulla on arvot ja toisten ihmisten kunnioitus kohdillaan (lutka ei ole ihminen)
        Mutta entäpäs sinä...arvostatko itseäsi? Arvostat ainakin perin oudolla tavalla alkamalla varatun miehen leluksi...ja viis veisaamalla miehen vaimosta, lapsista tai avioliitosta...tärkeintä on saada täytettä pilluun ja yrittää saada mies itselle...suurin tyydytys tulee tietysti siitä jos saa sen vieläpä toiselta viedyksi...
        Ja miksi en arvostaisi naisia...lutka vaan sattuu olemaan vähän eri asia...

        ihmettelen sekä kielenkäyttöäsi, ja edelleen sitä että kehtaat haukkua lutkaksi ketään. kiroilla voi, mutta sinuna en kehtaisi ihan tuolla tavalla soitella.

        Jos seksin harrastaminen varatun kanssa on mielestäsi sellainen rikos, että sen jälkeen ei ole enää ihminen niin mene ihmeessä hoitoon.

        Itse olen ihan ykkönen, enkä kakkonen, ja petetty. Toivotan silti kakkosen eli miehen petoskumppanin ihmisten kerhoon. En voi tietää mitä hän kuvittelee elämästä, mutta ei ole ainakaan tappanut ketään. Eikä mielestäni menetä ihmisarvoaan siinä kun antaa ukkomiehen kusettaa itseään.


    • epäilisi mitään?

      Aika hepponen merkki pettämisestä jos mies ei vastaa luonasi ollessaan puhelimeen. Itse tietenkin tiedät missä mies silloin on, mutta eiköhän mies ole sanonut olevansa esim. palaverissa tai treeneissä tms. Niissä harvemmin puhelimeen vastataan.

      Selityksenä miksi ei vastannut menee nuo varmasti läpi ilman että vaimolla olisi syytä ihmetellä. Jos kotona seksi ym. elämä pelaa normaaliin malliin, niin mikä oikeastaan saisi vaimon epäilemään? Normaalisti ihmisillä on omia menoja, eikä aina ole mahdollista vastata puhelimeen. Eiköhän mies luotasi lähdettyään soita vaimolleen että "sä olit soittanut kun olin treeneissä..."

      • smaa ihmetteli

        Samaa ihmettelen minäkin. Ei kannata liikaa luottaa siihen että vaimo arvaa.


      • alkuperäinen kirjoittaja
        smaa ihmetteli kirjoitti:

        Samaa ihmettelen minäkin. Ei kannata liikaa luottaa siihen että vaimo arvaa.

        ...kysyinkin lisää vinkkejä ;) kun tuskin kyseinen naimen pelkästään siitä arvaa ettei mies vastaa puhelimeen.


    • mies kolmikymppinen

      Tottakai rakkaastaan haluaa ottaa valokuvia ja on täysin luonnollista, että niitä napsitaan.

      Eli otat sellaisen valokuvan, jossa mies on kylpytakki/pyyhe päällään sun tykönä. Tai tietenkin jos saat vielä rohkeampia niin aina parempi, mutta eiköhän tuollainen riitä. Nimittäin voi olla vähän hankala selittää sitä, miten biljardiretki Penan tykönä muuttuikin suihkuksi vieraan naisen asunnossa. Toki mies voi saunailtaselitystä aina yrittää, mutta missä ne muut miespuoliset kaverit luuraavat, jotka siellä saunaillassa olivat?

      Etenkin kamerakännykällä voi huolimattomasti räpsiä kuvia vaikka kuinka paljon.

      Tämmöisen kuvan/kuvasarjan kun yhdistää tarkkoihin meno/tapaustietoihin sekä sähköposti, että txt-viesteihin, niin niitä ei saa mitenkään selitettyä pois.

      Yksittäisen asian voi aina selittää, mutta kokonaisuutta ei.

      Eikä kannata siis heti kiirehtiä, vaan kerätä pomminvarma aineisto.

      Voit alkaa myös soittelemaan ja tekstailemaan pitkin iltaa, tekstiviestitulva joltain "työkaveri-Markolta" laittaa varmasti hälytyskellot soimaan.

      • mies kolmikymppinen

        Jos vain mitenkään mahdollista ja jos vielä tapailette niin järjestät ne tapaamiset mahdollisimmat omituisiin ja epäsäännöllisiin aikoihin.

        Mies voi helposti selittää käyvänsä puulaakijoukkieen treeneissä, mikäli tapaamiset ovat joka viikko samoihin aikoihin, mutta on kyllä ihme puulaakijoukkue, mikäli se kokoontuu aivan miten sattuu ja treenien tahti muuttuu mystisesti. Kyllä se varmasi kummastuttaa, jos ennen niin laiska mies ravaa "pallotreeneissä" ja salilla joka toinen päivä ja laittaa sinne mennessää ykköset päälle, ajaa parran ja kampaa hiukset.

        Jos mies käyttää ylityöselitystä, niin se on aika kummallinen työpaikka, ellei siellä yhtäkkiä ehdi kännykkään vastaamaan, vaikka aikaisemmin on pystynyt.

        Toisen naisen/miehen tapailu on sellaista touhua, että se pakosta muuttaa entistä elämänrytmiä. Joko ylitöitä alkaa ilmantumaan, sillä jos on aina tehnyt ylitöitä niin ei niitäkään voi jättää tekemättä ja lähteä suhteilemaan. Jos on treenannut paljon, niin sitten pitää jättää treenit välistä, mutta ei sitä kukaan usko, jos ei oikeasti ota treenikassai mukaan ja näytä siltä että on tullut treeneistä.


    • mistä on kysymys

      Miksi haluat "ku.ettaa" sitä miestä, jota olet tapaillut???
      Hänkö ei siis ole merkannut sinulle mitään?
      Olet leikkinyt hänen tunteillaan, ja kenties myös omillasi?
      Olet mustis, ja haluat kostaa, kun et voi saada häntä itsellesi?
      Ei kovin ajattelevaista!
      Lopeta moiset mietteet tykkänään!
      Älä tuhoa hänen elämäänsä!!!!

      • voi näpit palaa

        Toivottavasti pettäjämies on alunperin tajunnut, että tässä voi näinkin käydä.

        Se joka pettäjää kusettaa, saa anteeksi.


      • Kuuma Lola
        voi näpit palaa kirjoitti:

        Toivottavasti pettäjämies on alunperin tajunnut, että tässä voi näinkin käydä.

        Se joka pettäjää kusettaa, saa anteeksi.

        Kertominen on ainoa oikea teko. Ei se kertominen kenenkään elämää pilaa, vaan se että on pettänyt ja valehdellut. Rehellisyys on ainoa säädyllinen teko kakkoselta! Miesten yleisin tekosyy kakkoselle on se että kun parisuhteessa menee huonosti, miksi sitten on kirkko varattu ja mies ei ole jo eronnut jos kerta suhde on niin huonolla pohjalla...?

        Itseäni on petetty ja itse otin asiasta selville 4kk tapahtuneen jälkeen, kun mies ei ollut peittänyt jälkiään tarpeeksi hyvin. Olisin toivonut että olisin saanut heti tietää, koska päin naamaa valehtelu teki asiasta paljon suuremman. Tyypillisesti mies oli kakkoselle sanonut että menee todella huonosti, että ollaan eroamassa, vaikka näin ei ollut. Toki riitoja oli ollut, mutta eikös niistä pitäisi yhdessä selvitä...?

        Harva mies on muuten niin fiksu että pystyisi peittämään jälkensä täysin!
        Pliis! Rehellisyyttä kehiin!


      • Tuleva Käräyttäjä
        Kuuma Lola kirjoitti:

        Kertominen on ainoa oikea teko. Ei se kertominen kenenkään elämää pilaa, vaan se että on pettänyt ja valehdellut. Rehellisyys on ainoa säädyllinen teko kakkoselta! Miesten yleisin tekosyy kakkoselle on se että kun parisuhteessa menee huonosti, miksi sitten on kirkko varattu ja mies ei ole jo eronnut jos kerta suhde on niin huonolla pohjalla...?

        Itseäni on petetty ja itse otin asiasta selville 4kk tapahtuneen jälkeen, kun mies ei ollut peittänyt jälkiään tarpeeksi hyvin. Olisin toivonut että olisin saanut heti tietää, koska päin naamaa valehtelu teki asiasta paljon suuremman. Tyypillisesti mies oli kakkoselle sanonut että menee todella huonosti, että ollaan eroamassa, vaikka näin ei ollut. Toki riitoja oli ollut, mutta eikös niistä pitäisi yhdessä selvitä...?

        Harva mies on muuten niin fiksu että pystyisi peittämään jälkensä täysin!
        Pliis! Rehellisyyttä kehiin!

        Olen päätynyt olemaan rehellinen ja kertoa vaimolle, suhteesta hänen mieheen, mies on loukannut minua usean vuoden, naisia riittää joka reissulle, enkä jaksa enää. Haluan eroon tästä helvetistä. Vastatkoon mies teoistaan.


      • selväpää

        Mikä puolustuspuhe toi muka oli? Se ei tuhoa toisen elämää mikä on rehellistä mutta valheet tuhoaa. On viisasta rehellisesti sanoa vaimolle minkälainen hänen miehensä on. Syyllinen on kakkonenkin, miksi pitäisi peitellä ja jatkaa valehtelua.


      • virhe kertoa
        selväpää kirjoitti:

        Mikä puolustuspuhe toi muka oli? Se ei tuhoa toisen elämää mikä on rehellistä mutta valheet tuhoaa. On viisasta rehellisesti sanoa vaimolle minkälainen hänen miehensä on. Syyllinen on kakkonenkin, miksi pitäisi peitellä ja jatkaa valehtelua.

        Jos tahtoo miehestä eroon, niin silloin voi kertoa vaimolle suhteesta. Mies jättää sellaisen kakkosen, joka menee kertomaan. Se on pelin henki. Parasta kaikille on se, että antaa vaimon elää rauhassa valehtelevan pettävän miehensä kanssa. Jos vaimo on luottavainen ja hyväuskoinen niin se on hänen asiansa. Jos tahdot jatkaa suhdetta, niin suurin virhe on mennä kertomaan siitä.


    • mun mielipide

      Jos on paha olla suhteessa varattuun mieheen, niin vaihtoehtoja ei ole kuin tasan yksi: lopeta sinä se suhde. Mitään et hyödy siitä, että menisit kertomaan vaimolle. Miestä et sillä itsellesi voita, jos se motiivinasi on. Kostotoimenakaan tuo ei kannata. Saisit vain hullun maineen.
      Oman huonon omantuntosi saisit toki hetkeksi rauhoitettua. Oletetaan, että pariskunnalle tulisi ero. Pystyisitkö elämään loppuelämäsi tietoisena siitä, että omilla teoillasi rikoit liiton? Mies on syyllinen, mutta et voi omaa vastuutasi hänen niskaansa kokonaan heittää. Jos mies haluaa sinut loppuelämäkseen rinnalleen, niin kertokoon itse vaimolleen. Muutoin pidä suusi kiinni ja sakset ristissä.

    • Rouva X

      koska minua ei paljon kiinnosta. Kiitos vain ilmaisista palveluistasi.

    • Ei uskonut

      vaimolle, kun sen ukko pettää. Vaimo ei uskonut, ukko on tosi hyvä valehtelija ja näyttelijä. No, ainakin yritin, ovat olleet naimisissa 29 v. joten kaipa vaimo halusi olla uskomatta....

    • Raaka totuus

      Suomalaiset on vaan niin pirun nöyriä ja kyykkii jonkun ikivanhan moraalikoodin edessä - olette toistenne vanginvartioita. Miksi ei voi elää omaa elämäänsä puuttumatta muiden asioihin, eritoten parisuhteisiin, joiden vuorovaikutuksesta, sopimuksista ja tunteista teillä ei ole harmainta hajua?

      Eri asia on puuttua kadulla tapahtuvaan väkivaltaan tai toisen terveyteen kohdistuvaan uhkaan ja siinä ei kovin usein nimettömät viestit paljon auta. Sisimmässänne olette pelkureita jotka ovat kateellisia siitä mitä muilla on.

      Itselläni on vaimon kanssa hyvä avoin suhde menossa ja minutkin on käräytetty jo ainakin kolmesti "petturisikana". Meidän parisuhteen asiat eivät kuulu ulkopuolisille eikä haluta niitä kenellekään selitellä.

      • paha nainen?

        Nyt tuli kerrankin asiaa. Mulla on ollut vuosikausia suhde naimisissa olevaan mieheen. Mulle ei kuulu, mitä he ovat liitossaan sopineet ja miten heillä yleensäkään menee. Mies ei ole luvannut mulle kuuta taivaalta, ei erota vaimostaan. Enkä mä sellaista haluakaan. Oma pitkä liitto päättyi eroon ja en halua parisuhdetta 24/7. Ja kun kohta joku sanoo, että onhan niitä vapaitakin miehiä. Onhan niitä. He ovat juuri niitä, jotka haluavat sen parisuhteen 24/7 ja ehdottomasti saman katon alle asumaan. Ei kiitos mulle, ainakaan vielä. Mulle ei sinänsä ole merkitystä toisen siviilisäädyllä. Tärkeintä on, että tuntee toiseen intohimoa heti ensi tapaamisella :).

        Ei ole tullut koskaan mieleenkään mennä vaimolle kertomaan mitään. Miksi sen tekisin? En kai miehelle, josta tykkään, halua mitään pahaa. Hän on itse luvannut vastuun kantaa, jos käry käy. Mä taas olen luvannut hänelle, etten käy mitään kieltämään, jos näin käy. Vapaaehtoista tämä minunkin puolelta on.

        Mun mielestä on suorastaan tekopyhää mennä vaimolle kertomaan, kun on itse omasta halustaan sen ukkomiehen sänkyynsä päästänyt. Jos omatunto painaa, niin helppo sanoa se yksi pieni sana miehelle eli ei käy. Pahinta pelkuruutta on käräytys nimettömänä.


      • huhhuh1

        Avoin suhde on kauhistelun aihe monille, kerro se sitten seksikumppaneillesi. Ja sitten et saisi käyttää naisten rakastumista hyväksi kun haet seksiä, oletko niin tehnyt? Kun homma loppuu heihin sattuu? Ei ihme jos joku silloin "käräyttää". En usko että vaimosi nauttii että käyt muualla vieraissa. Kai vamosikin hakee muualta.


      • 123.
        paha nainen? kirjoitti:

        Nyt tuli kerrankin asiaa. Mulla on ollut vuosikausia suhde naimisissa olevaan mieheen. Mulle ei kuulu, mitä he ovat liitossaan sopineet ja miten heillä yleensäkään menee. Mies ei ole luvannut mulle kuuta taivaalta, ei erota vaimostaan. Enkä mä sellaista haluakaan. Oma pitkä liitto päättyi eroon ja en halua parisuhdetta 24/7. Ja kun kohta joku sanoo, että onhan niitä vapaitakin miehiä. Onhan niitä. He ovat juuri niitä, jotka haluavat sen parisuhteen 24/7 ja ehdottomasti saman katon alle asumaan. Ei kiitos mulle, ainakaan vielä. Mulle ei sinänsä ole merkitystä toisen siviilisäädyllä. Tärkeintä on, että tuntee toiseen intohimoa heti ensi tapaamisella :).

        Ei ole tullut koskaan mieleenkään mennä vaimolle kertomaan mitään. Miksi sen tekisin? En kai miehelle, josta tykkään, halua mitään pahaa. Hän on itse luvannut vastuun kantaa, jos käry käy. Mä taas olen luvannut hänelle, etten käy mitään kieltämään, jos näin käy. Vapaaehtoista tämä minunkin puolelta on.

        Mun mielestä on suorastaan tekopyhää mennä vaimolle kertomaan, kun on itse omasta halustaan sen ukkomiehen sänkyynsä päästänyt. Jos omatunto painaa, niin helppo sanoa se yksi pieni sana miehelle eli ei käy. Pahinta pelkuruutta on käräytys nimettömänä.

        Kuin sä voit toisen mieheen koskea? Vaikka ei kai mikään ole pyhää nykyään. Miksi mies pettää vaimoaan? Nimenomaan käräytys paikallaan. Mies tekee vaimolleen hallaa ja pahasti. Et kyllä mikään pyhimys ole, vaan sulla on ihme sopimuksia pettäjän kanssa. Puukotatte vaimoa selkään sanonnan mukaan, se on selän takana touhuamista. Vaimo ei ole suostumustaan antanut heidän suhteessa, että häntä petetään intiimisti muiden kanssa. Annat miehen tehdä tarpeesi sinuun? Mies käyttää patjana? Luuletko että mies arvostaa? Moni mies pitää huonoina naisina seksikumppaneitaan, haluavat vaan reikää. Älä sympatioi miestä. Joidenkin naisten ajatuksissa maailma on tasa-arvoinen ja kunnioittava (eli miehet niin ajattelisivat), mutta ikävä kyllä niin ei ole.

        Mies ei ota koskaan vastuuta suhteistaan ja moraalistaan, jos naiset hyväksyvät pettämisen. Ja voihan sunkin tuleva mies pettää, kai haluaisit tietää sen? Pelaatko aina omaa etua muiden kustannuksella? Ainakin mies tekee niin. Jos hänen suhde ei toimi, erotkoon reilusti tai selvittäkööt asiat siinä. Maailma ei muutu yhtään paremmaksi jos miehet naivat kuin eläimet vieraissa. -Suomessa ei ole vapaana hyviä miehiä juu, mutta ei kannata antaa pikkusormea, se vie koko käden.


      • sekin että
        123. kirjoitti:

        Kuin sä voit toisen mieheen koskea? Vaikka ei kai mikään ole pyhää nykyään. Miksi mies pettää vaimoaan? Nimenomaan käräytys paikallaan. Mies tekee vaimolleen hallaa ja pahasti. Et kyllä mikään pyhimys ole, vaan sulla on ihme sopimuksia pettäjän kanssa. Puukotatte vaimoa selkään sanonnan mukaan, se on selän takana touhuamista. Vaimo ei ole suostumustaan antanut heidän suhteessa, että häntä petetään intiimisti muiden kanssa. Annat miehen tehdä tarpeesi sinuun? Mies käyttää patjana? Luuletko että mies arvostaa? Moni mies pitää huonoina naisina seksikumppaneitaan, haluavat vaan reikää. Älä sympatioi miestä. Joidenkin naisten ajatuksissa maailma on tasa-arvoinen ja kunnioittava (eli miehet niin ajattelisivat), mutta ikävä kyllä niin ei ole.

        Mies ei ota koskaan vastuuta suhteistaan ja moraalistaan, jos naiset hyväksyvät pettämisen. Ja voihan sunkin tuleva mies pettää, kai haluaisit tietää sen? Pelaatko aina omaa etua muiden kustannuksella? Ainakin mies tekee niin. Jos hänen suhde ei toimi, erotkoon reilusti tai selvittäkööt asiat siinä. Maailma ei muutu yhtään paremmaksi jos miehet naivat kuin eläimet vieraissa. -Suomessa ei ole vapaana hyviä miehiä juu, mutta ei kannata antaa pikkusormea, se vie koko käden.

        Jos olisit edes rakastunut vahingossa, mutta lähtökohta on ilmeisesti että haluaa vaan seksiä tai jotain.


    • Anonyymi

      Onkohan nyt varmaa, että tapailut ovat olleet edes sellaisia, joista on aihetta käräyttää ketään. Vai onko kysymyksessä täyttä kiusantekoa toisen parisuhteelle, aiheetta? Onko mies torjunut sinut, ja nyt haluat kostaa?

    • Anonyymi

      Kertokaa ennemmin kakkoset hyviä vinkkejä meille sinisilmäisille ykkösille miten mies pettää meitä ja millä tavalla noin käytännössä, siis miten peittää pettämisensä ja miten kun mies on tapaamisessa kakkosen kanssa?

      • Anonyymi

        Esim. entä jos ja kun ykkönen soittaa miehen ollessa luonasi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe