Sinkkumiehiä vaikea löytää

mitä pelkäätte?

Miksi sinkkumiehiä on niin vaikea löytää vakipanoiksi? Täällä väitätte, että olisi kiva, mutta kun tosipaikka tulee, niin ei käykään. Ihan selvästi pelkäätte, että naisesta tulee ns. riesa. Ukkomiehiä kyllä saisi, mutta haluaisin mieluummin toisen sinkun.

Edes noiden treffien kautta teitä ei pääse edes yhtä kertaa tapaamaan - missään merkeissä.

91

13061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peloton..

      Itse olen mies ja olen todennut käänteisesti saman mitä kirjoitit, eli se naisen löytäminen on varmasti aivan yhtä vaikeaa, jos ei jopa vaikeampaa...

    • jukka_z

      Terve vaan.

      Jos et ole aivan "poikkeuksellisen" kamala luonteeltasi tai muutoin liian kummallinen, niin ihan varmasti meitä löytyy. Tässäkin yksi.

      En yhtään tiedä, minkä ikäinen olet, mutta itsestäni välillä tuntuu, että teitä naisia vasta onkin hankala löytää. Kai se on se ikuinen sukupuolten välinen ymmärtämyksen puute...

      • miestä etsivä

        Minkä ikäinen olet ja missä asut haluan miehen joka todella rakastaa minua en vain ole löytänyt miestä jota todella haluan elämässäni????


    • oikein ymmärrä

      että mitä tarkoitit? Siis sinulla on naisena VAIKEA löytää sinkkumiehiä vakipanoksi, mutta et halua seurustelua? Tarkoititko sitä? Minkä ikäinen olet? Iloitsin tuossa alempana (useita avoimia suhteita) juuri sitä asiaa, kun niitä sinkkumiehia on vaikka kuinka paljon pitkin ja poikin suomea ihan vain vakipanoksi, mutta ei sitotuakseen... Mulla on nyt neljä vakipanoa, ko. tekstin jälkeen tuli yksi lisää.. Mitenhän sinä asiasi esität, kun et onnistu? vai oletko liian nuori?
      Itse kerron asian heti, kun mies alkaa kiinnostumaan. Sanon että en halua sitoutua ja että minulla on jo muitakin "kolleja kierroksessa" ja että jos sellainen ei passaa, niin sopii katsella muuta seuraa..
      Älä lannistu, vaan anna tilaisuuksia ja ole suorapuheinen. Oikein mukavaa kesää ja muista, että muiden nimittelyt on itsetunnon heikkoutta..
      Suomen sinkkumiehet on ihania ja hyvin tunteellisia, halukkaita miellyttämään naista ja uskomattoman hauskoja. ÄLÄ ota kännikalaa mukaasi, niistä ei ole kuin huohottamaan... T: nainen 50v.

      • uhrille :)

        No just. Mulla on näköjään joku perusteellinen vika tässä hommassa. :)

        Nelkyt ja risat. Täytyy varmaan huudella lujempaa ja suorempaa, kun ulkoudun seuraavan kerran.

        No yritin mä nyt tämän suomi24 treffipalstankin kautta - siis ihan niitäkin, jotka ilmoittaa suoraan, että seksiä ja seuraa. Mut jotenkin en pääse edes yksille treffeille. Pahasti mättää.

        Ja sä sait täältäkin? Tyypillistä. Mullekin muuten yksi ehdotti, ja oli jopa meiltä päin, ja pistin meilisoitteen, vaan eipä ole siitäkään herrasta kuulunut mitään.


      • vielä 1 kommentti
        uhrille :) kirjoitti:

        No just. Mulla on näköjään joku perusteellinen vika tässä hommassa. :)

        Nelkyt ja risat. Täytyy varmaan huudella lujempaa ja suorempaa, kun ulkoudun seuraavan kerran.

        No yritin mä nyt tämän suomi24 treffipalstankin kautta - siis ihan niitäkin, jotka ilmoittaa suoraan, että seksiä ja seuraa. Mut jotenkin en pääse edes yksille treffeille. Pahasti mättää.

        Ja sä sait täältäkin? Tyypillistä. Mullekin muuten yksi ehdotti, ja oli jopa meiltä päin, ja pistin meilisoitteen, vaan eipä ole siitäkään herrasta kuulunut mitään.

        Jäi mulle yksi kirjoittelukaveri vielä noista treffeistä - täytyy sille sitten sanoa suoraan, että vakipanoksi.

        Paitsi se yksi, jolta kysyin suoraan, muuten, että etsiikö seksiseuraa vai seurusteluseuraa, niin se ei sitten sen kysymyksen jälkeen muuten enää kirjoittanut minulle.

        Joten ei se helppoa ole.


      • ei kiertelyä ja kaartelua
        vielä 1 kommentti kirjoitti:

        Jäi mulle yksi kirjoittelukaveri vielä noista treffeistä - täytyy sille sitten sanoa suoraan, että vakipanoksi.

        Paitsi se yksi, jolta kysyin suoraan, muuten, että etsiikö seksiseuraa vai seurusteluseuraa, niin se ei sitten sen kysymyksen jälkeen muuten enää kirjoittanut minulle.

        Joten ei se helppoa ole.

        Ei kai se homma siitä etene, jos et kysy suoraan! Ehkä miehet olisivat olleet valmiita pelkkään seksisuhteeseen, mutta eivät ole saaneet selvää mitä sinä haluat. Ne jotka haluavat vakavaa suhdetta ja joille pelkkä seksi on kauhistus, tietysti säikähtävät kysymystä pelkästä seksistä, mutta jo on ihme jos ei seksinhaluisia miehiä suomenmaasta löydy! Niitä ilmoittautuu vakavaakin suhdetta etsivälle täällä suomi 24:llä vaikka kuinka paljon.


      • Onnellinen nainen
        uhrille :) kirjoitti:

        No just. Mulla on näköjään joku perusteellinen vika tässä hommassa. :)

        Nelkyt ja risat. Täytyy varmaan huudella lujempaa ja suorempaa, kun ulkoudun seuraavan kerran.

        No yritin mä nyt tämän suomi24 treffipalstankin kautta - siis ihan niitäkin, jotka ilmoittaa suoraan, että seksiä ja seuraa. Mut jotenkin en pääse edes yksille treffeille. Pahasti mättää.

        Ja sä sait täältäkin? Tyypillistä. Mullekin muuten yksi ehdotti, ja oli jopa meiltä päin, ja pistin meilisoitteen, vaan eipä ole siitäkään herrasta kuulunut mitään.

        Olen nainen ,enkä ihan nuorikaan enää. Mulla oli kuvallinen ja kuvaton profiili ja sain koko ajan monia vastauksia.
        Nyt olen seurustellut 1,5 vuotta ihanan miehen kanssa .
        Häntä ennenkin kävin muutaman kivan kaverin kanssa treffeillä.
        Tänään juuri tapasin heistä yhden ,jonka kanssa ollaan hyviä ystäviä edelleen,siis vain ystäviä.


      • töksäytystyttö
        uhrille :) kirjoitti:

        No just. Mulla on näköjään joku perusteellinen vika tässä hommassa. :)

        Nelkyt ja risat. Täytyy varmaan huudella lujempaa ja suorempaa, kun ulkoudun seuraavan kerran.

        No yritin mä nyt tämän suomi24 treffipalstankin kautta - siis ihan niitäkin, jotka ilmoittaa suoraan, että seksiä ja seuraa. Mut jotenkin en pääse edes yksille treffeille. Pahasti mättää.

        Ja sä sait täältäkin? Tyypillistä. Mullekin muuten yksi ehdotti, ja oli jopa meiltä päin, ja pistin meilisoitteen, vaan eipä ole siitäkään herrasta kuulunut mitään.

        vaalee 49 blondi,ollut yksin pitkään.etsin töksäyttelijää.


    • ukkeli

      Ota eronnut YH-isä vakipanoksi. Ei taatusti
      halua leikkiä kotia eikä halua vakavaa suhdetta...

      • ...................

        "ota" ... mistä niitä löytää? ;-)


      • jostain löytäisin

        Mielelläni tällaisen "ukkelin" ottaisin sillä olenhan itsekin eronnut, monen lapsen äiti. Uutta, vakavaa parisuhdetta tuskin koskaan haluan mutta vakipano ja säännöllinen seksi kyllä kelpaisi. Mutta mistä ihmeestä sellaisen ihmisen löytää? Ei mistään, olen tullut huomaamaan.


      • MrHidalco
        jostain löytäisin kirjoitti:

        Mielelläni tällaisen "ukkelin" ottaisin sillä olenhan itsekin eronnut, monen lapsen äiti. Uutta, vakavaa parisuhdetta tuskin koskaan haluan mutta vakipano ja säännöllinen seksi kyllä kelpaisi. Mutta mistä ihmeestä sellaisen ihmisen löytää? Ei mistään, olen tullut huomaamaan.

        Missä sä oot...on se vaan niin, että kysyntä ja tarjonta ei kyllä kohtaa oman kokemukseni mukaan. Olen vanhempi herrasmies, naimisissa ja vastannut seksiseura-ilmoituksiin ja laittanut itsekin treffi-ilmoituksia mutta yhtään tarjousta ei ole tullut. Haluaisin juuri sinunlaistasi seksiseuraa ilman sitoumuksia, koska olen naimisissa. Vaimoltani on loppuneet seksihalut ja minä kaipaisin säännöllistä seksiä, tunnen intohimoa naisia kohtaan ja haluaisin nauttia täysipaimoisesti elämästä.
        Olen terve ja itsestäni huoltapitävä ehdottoman luotettava ja fiksu mies. Mistä teitä seksin puutteessa olevia naisia löytää....


    • ap.

      Mistä päin Suomea?

    • kauniiksi

      Kauniit, naiselliset naiset saa AINA. Miehiä saa suorastaan hätyytellä pois, tarjolla olisi niin yhdenillan seuraa kuin vaimoa etsiviä. Kyllä nyt epäilyttää että sinussa itsessäsi on jotain joka karkottaa miehet.

      • että pitää

        naama pestä ja vaihtaa puhdas paita, kun lähtee baanalle?

        täytyypä kokeilla ensikerralla ;-)


    • bisnesmies...

      Ilmaistarjous herättää aina epäilyksiä. Miesten pelko hälvenee kun esiinnyt ammattilaisena ja vasta jälkikäteen kieltäydyt maksusta.

      • ei ole helppoa naisen elämä

        no just :)

        Liittyy varmaan tuohon edelliseen viestiin, että "laittaudu kauniiksi" ... pitänee ottaa sanonko mistä ulkumuoto-oppia


    • näin on

      Kyllä on niin että fiksu mies välttyy sellaisista naisista jotka eivät tarjoa muuta kun yhden yön juttua.

    • sdjksdjk

      Oliko se iskuri vai mikä se oli. Siellä on noin 1000 miestä yhtä naista kohden. 700 on varattuja mutta jäähän sulle vielä 300 sinkkupanoa.

    • saa panoja

      niin vika löytyy varmasti naisesta. Naisellehan se on ihan naurettavan helppoa. Jos baarissa huudat että kuka mies lähtee panemaan minun kanssa. Puolet ilmoittautuu heti vapaaehtoiseksi. kolmas osa lopuista antaa sulle puhelinnumeron kun oma nainen käy vessassa.

      Löytyisköhän sinun ongelma ulkonäössäsi?

      • sillä kuten sanoin

        en ole hakemassa yhdenyönpanoseuraa - saatikka humalaista sellaista


    • oikein ymmärrä

      Olet siis nelkyt? Pitäis onnistua, kyllä ikää on riittävästi. Mistä "etsit" miehiä? Olisiko siinä vika? Mene tavallisille tanssipaikoille, sieltä minutkin on jokainen "saalistanut". Ja jos et osaa tanssia, niin opettele ja miehia suorastaan "virtaa" sänkyysi. Ei ole väliä, minkä näköinen olet, jos olet siisti, iloinen, suorapuheinen, huumorintajuinen ja VARSINKIN älä YRITÄ pyydystää ketään, vaan anna miesten pyydystää sinua, sinun ei tarvitse, kuin nirsoilla, kertoa, että sinulla kyllä on jo "muutamia kolleja kierroksessa". Kukaan ei halua enää mukaan "kollilaumaan", mutta eivät voi jättää sinua rauhaan kuitenkaan, sitten vain suostut.. Usko nyt ihan todella. Ei niitä mukavia vapaita miehiä palstoilta löydy, vaan kohtaa ne itse ja baana on auki taivasta myöten.. Eikä kenenkään kakkoseksi kannata alkaa, vapaita on ihan niin paljon, kuin paikat kestää.
      Riehakasta kesää meille molemmille t:nainen 50v.

      • lavatansseissa

        mutta pitään ottaakin tämän kesän tavoitteeksi alkaa se(kin) harrastus uusiksi :)


    • -sinkkumies-

      että kiinnyn jos olet sen näköinen ja oloinen että kiinnostaisi paneskella enkä halua kiintyä lorttoon joka etsii vain panokaveria. Jos taas olet sen oloinen etten pelkäisi kiintyväni niin eipä kyllä sitten panetakaan.

      Treffeiltä et mua kyllä löydä muutenkaan, sori.

      • ei löydy seukkaseuraa sieltä

        Chatin puolella on mielestäni hyvinkin nopeita tarjokkaita jos itse sillä tiellä on... Suorasukaisia kyssäreitä tulee saman tien...


      • ap.
        ei löydy seukkaseuraa sieltä kirjoitti:

        Chatin puolella on mielestäni hyvinkin nopeita tarjokkaita jos itse sillä tiellä on... Suorasukaisia kyssäreitä tulee saman tien...

        Joo, olen kyllä chatissa käynyt, ja "joka" mies aloittaa keskustelun että "annapa mittasi". Jotenkin vähän niinkuin v... tuo. ;-)

        Ja - takuulla pääkaupunkiseudulla chateista seuraa saakin, mutta ... harvoin sinne taitaa täältä meiltäpäin kukaan eksyä. Ja tosiaan, en etsi yhdenyöpanoa, enkä ketää, joka kerran vuodessa kävisi sieltä pääkaupunkiseudulta minua panemassa. :)


      • onnellinen n n

        Saman tapainen ongelma minulla. Kun ei löytynyt sopivaa seurustelukaveria, ajattelin että etsisin sitten edes seksikumppanin. Sänkykaverin olisi pitänyt olla riittävän älykäs, sillä en koe yksinkertaisia miehiä millään tavalla seksikkäiksi. Miehen olisi pitänyt tuntua mukavalta eli siltä että ymmärrämme toisiamme. Samoin miehen olisi pitänyt olla siistin ja miellyttävän näköinen. Jos mies olisi ollut sellainen, että olisin halunnut hänet seksikumppaniksi, hän olisi samalla täyttänyt myös seurustelukaveriksi sopivan miehen kriteerit, mutta kun sellaista ei löytynyt, niin sain olla ilman mitään:o

        Onneksi löysin syksyllä omani, niin saan sekä seksiä että seurustelua tällä hetkellä. Toivotan kaikille onnea siihen mitä haettekin, tuuripeliä tämä paljolti tuntuu olevan!


      • -sinkkumies-
        onnellinen n n kirjoitti:

        Saman tapainen ongelma minulla. Kun ei löytynyt sopivaa seurustelukaveria, ajattelin että etsisin sitten edes seksikumppanin. Sänkykaverin olisi pitänyt olla riittävän älykäs, sillä en koe yksinkertaisia miehiä millään tavalla seksikkäiksi. Miehen olisi pitänyt tuntua mukavalta eli siltä että ymmärrämme toisiamme. Samoin miehen olisi pitänyt olla siistin ja miellyttävän näköinen. Jos mies olisi ollut sellainen, että olisin halunnut hänet seksikumppaniksi, hän olisi samalla täyttänyt myös seurustelukaveriksi sopivan miehen kriteerit, mutta kun sellaista ei löytynyt, niin sain olla ilman mitään:o

        Onneksi löysin syksyllä omani, niin saan sekä seksiä että seurustelua tällä hetkellä. Toivotan kaikille onnea siihen mitä haettekin, tuuripeliä tämä paljolti tuntuu olevan!

        Onnea teille sinne jonnekin, toivottavasti kestää paranee vain suhteenne. Ehkä minäkin vielä joskus onneni löydän vaikken kovin hanakka olekaan etsimään, luotan ehkä liikaa kohtaloon. Harmi vaan että vaikuttaa siltä että kohtaloni vaikuttaisi olevan olla yksin vaikken todellakaan ole pahimmasta päästä miehiä ja aika hyvännäköinenkin.

        Taidan vielä jonkin aikaa mennä niin että jos sattuu tuurillaan oikea kohdalleen niin sitten sekä sekstaillaan että seurustellaan. Minua ainakin harmittaisi sitten sen oikean kohdatessaan alkaa hankkiutumaan satunnaisista eroon, johonkuhun kuitenkin sattuisi.


      • javalto
        ap. kirjoitti:

        Joo, olen kyllä chatissa käynyt, ja "joka" mies aloittaa keskustelun että "annapa mittasi". Jotenkin vähän niinkuin v... tuo. ;-)

        Ja - takuulla pääkaupunkiseudulla chateista seuraa saakin, mutta ... harvoin sinne taitaa täältä meiltäpäin kukaan eksyä. Ja tosiaan, en etsi yhdenyöpanoa, enkä ketää, joka kerran vuodessa kävisi sieltä pääkaupunkiseudulta minua panemassa. :)

        ÄLÄ MUUTA VISERRÄ,HESA ON YLIARVOSTETTU PAIKKA.ITSE TURUSTA JA TIEDÄTKÖ MITÄ ? TÄMÄ ON ISO JA NÄTTI PAIKKA.TULE TÄNNE NIIN NÄET.T:[email protected]


    • kriteereihisi

      kuulu se, että miehen pitää heti ilmoittaessasi hypätä pukille?

      Meillä miehilläkin on elämää punkkasi ulkopuolella.

      • niin... onhan teille muutakin

        käyttöä ;) Lämmintä kesää!


      • ja iso

        Ei vainkaan, johan tuossa kommentoin, että minua pitäisi tavata vähintään 2x kuukaudessa. Enempikin on sallittu, mutta... minusta ei ole oikein järkeä, jos ei koskaan halua tavatakaan.

        Kai nyt miestä edes 2x kuukaudessa panettaa? Ja se voidaan toki sopia vaikka kuukausi etukäteen....


    • löytyy

      vaan naisena täytyy sanoa, että uskallusta puuttuu, tosian varattuna olen. Vaan on ollut tarjokkaita ja en ole uskaltanut, miksi? Kait se johtuu siitä puolisosta. Mutta kovasti on pistänyt ajattelemaan, kiinnosta kovasti.

      Luulen, että pelkään ihmissuhdesotkuja, että tilanne karkaa käsistä.

    • mitää pelätä

      Ei yksinkertaisesti kiinnosta. Höh! Ei se tämän monimutkaisempaa tartte olla.

      • saap valita onneksi

        Joo, eihän kaikkia miehiä naiset tietenkään innosta. Ihan luonnollista.


    • olla

      että me sinkkumiehet suuntaamme katseemme itään eli Venäjälle.

      Omasta kokemuksestani voin kertoa että venäläinen nainen on sata kertaa niin elegantti, huomaavainen ja seksuaalinen kuin suometar.

      Anteeksi vain.

      • Suominainen

        Anteeksi vain. Venäläinen nainen saa erilaisen kasvatuksen, heidät opetetaan
        palvomaan miestä. Jo äiti alkaa neuvoa ajoissa. Venäläinen nainen keskittyy hoitamaan itseään miestä varten. Suomi nainen yrittää muutakin saada aikaiseksi, kuten hankkia elantonsa. Suomi nainen ei ala palvelijaksi pelkästään.
        Usein suomimies maksaa venäläisen naisen!


    • tänne

      Etelä-pohjanmaan peräkylille niin eiköhän ala löytyä :D

      • ................

        Molemmissa olen toki ollut - E-P:n peräkylissä ja Hki - mutta en enää aikoihin.

        Väärä ajoitus. :)


      • ....::A:SDAS
        ................ kirjoitti:

        Molemmissa olen toki ollut - E-P:n peräkylissä ja Hki - mutta en enää aikoihin.

        Väärä ajoitus. :)

        et oo syynänny tarpeeks tarkasti


      • ..............................
        ....::A:SDAS kirjoitti:

        et oo syynänny tarpeeks tarkasti

        syynätty on, mutta vika on siinä, notta ootta liika kuakana

        mua pitääs nähärä ihan elävältä tarpehiksi useen, ja se ei onnistu ku on välimatkaa

        mää en näistä kuivaseksiistä (paperit, lehetet, vireot) tai konehen kautta teheryystä (puhelin, veppi ja muut vempaamet) perusta

        tartten kunnon lihaa tämän tästä :)


      • lähikontakti hukas
        .............................. kirjoitti:

        syynätty on, mutta vika on siinä, notta ootta liika kuakana

        mua pitääs nähärä ihan elävältä tarpehiksi useen, ja se ei onnistu ku on välimatkaa

        mää en näistä kuivaseksiistä (paperit, lehetet, vireot) tai konehen kautta teheryystä (puhelin, veppi ja muut vempaamet) perusta

        tartten kunnon lihaa tämän tästä :)

        kaukana

        leheret

        Näköhön ottaa... oliko se seksin puute joka senki aiheutti?


    • Nimetön
      • mutta.

        en ole durustakaan .... ja etsin itseni ikäistä... ;-) Ei ole vielä tuo 50-kriisi iskenyt, jossa otetaan "kehdosta". Kiitos vain. :)


    • Vaikuttaa siltä että sinkkunaistenkin suhteen on sama ongelma. Jos löydät jostain asiallisen aikuisen sinkun on tilanne verrattavissa kohtalaiseen lottovoittoon. Eronneita ja karanneita kyllä löytyy, mutta ne kun ovat kaikki jollain tavalla kolhiutuneita. Kapakoista ei kannata yrittää. Joku harrastepiiri saattaisi olla täyttä asiaa. Toivoa ei saa menettää. Se oikea saattaa seisoa vaikka marketin kassajonossa. Tsemppiä. Toivottaa: Seppo

      • Missä vika ??

        En ymmärrä, missä vika. Mulla on ollut profiili noin puoli vuotta, mutta miehet tuntuvat katoavan ekan meilin jälkeen. Ei ole paino ongelmia, käyn töissä, talous ok, en ole mikään yli ihminen vaan ihan TAVALLINEN sinkku äiti, jonka elämään mahtuu sekä iloja että suruja. En haikaile menneitä vaan elän tätä päivää, siinä on ihan riittävästi enkä ole kolhiintunut käyttökelvottomaksi (vrt edellinen kirjoitus).
        Johtuuko tämä siis siitä että mulla on lapsia, olenko liian ruma, liian tyhmä, liian vanha vai jotain muuta ?? En polta ja alkoholia käytän vähän. Jotain parannettavaa siis on, mutta missä ?


    • naiset 45-60

      Siis.

      Sama koskee sinkkunaisia tai yh-naisia iältään 45-60v joita ainakin itse etsin vain sx-mielessä.

      Ai niin..olenkin kyllä varattu..siitäkö se johtuu?Mies 31v

    • jomppa77

      luin tekstin ja kuulostaa hyvältä.et ilmeisesti halua seurustella vaan haluat harrstaa¨seksiä.oli jokunen vuosi sitten mielessä sam homma kunnes nainen vei minut mukanani,nyt olen sinkku ja etsin vain vakio panoa ja vaiko seura ystävää jonku kanssa tehdä kivoja asioita.miten olis tai haluasitko mennä treffeile ja katsoa tilanne kanssani,mutta ensin on tiedettävä kaupunki missä asut.en ole mikään hyvä kirjoittamaan,en osaa oikeita sanoja kirjoittaa mitä sulle olisi pitänyt kirjottaa,ei muuta kun mailia mulle.niin keskustellaan ja katsotaa ollaanko me yhtään saman kaupungin läheltä tai kaukaa.

    • sänkypelin maailmanmestari

      Jos oot todella hyvännäköinen niin vien sut vaikka pariisiin. Nautitaan pariisin ja toistemme nähtävyyksistä nammmmm. Mutta sun pitää oikeasti olla hyvännäköinen eli sun pitää olla yhtä kaunis kuin minä komea ;)

      • on piippaus

        taskussani. Tynnyn alla. Missä vain. Mutta fyysisesti aina yhtä näkymätön.


    • just_a_lonley_girl

      vakipanon? hän ei ole sinkku mutta saa sinut tyytymään juuri siihen mitä hän antaa..
      (ja hänellä on iso) pistä s.postia tulee jos kiinnostaa

      • 123321

        Moi

        Miksei ukkomies käy? Olen itse ukkomies ja käyn kerran-pari kuukaudessa hoitelemassa erästä muodokasta eronnutta rouvaa. Hän saa kuulemma sen minkä haluaa eikä hänen tarvitse sohlata muiden miesten kanssa.


      • seinoutulaku
        123321 kirjoitti:

        Moi

        Miksei ukkomies käy? Olen itse ukkomies ja käyn kerran-pari kuukaudessa hoitelemassa erästä muodokasta eronnutta rouvaa. Hän saa kuulemma sen minkä haluaa eikä hänen tarvitse sohlata muiden miesten kanssa.

        Tällekkin sinkulle hyvä seksi kelpais.Tosin ainoastaan suomalaisten naisten kans.


    • Yualle

      Selitys on yksinkertainen ja helppo.

      Sinkkumiehet arvostavat itseään ja tiedostavat, että tollaissa naikkosissa piilee suojauksista huolimatta ilmeinen tautivaara :)

    • sleepertar

      Niin totta niin totta... Varattuja on tarjolla vaikka kuinka mutta siihen en lähde. Eikä mulle käy mikään pikapano-seura, vaadin mieheltä vähän muutakin kuin panemista. Mutta perinteistä suhdetta en halua. Yhden miehen kanssa oli jo viritys meneillään, mutta hän oli vakuuttunut siitä että nainen kuitenkin rakastuu aina ja oli aivan vainoharhainen sen asian suhteen. Yhden kanssa oli hyvä vakipanosuhde yli vuoden mutta se katkesi muuton vuoksi. Nyt en ole uutta löytänyt tilalle. Netissä mulla oli ilmoitus mutta ilmeisesti miehet eivät lainkaan lue ilmoitusta ennen vastaamista koska vain muutama vastaus kuvasi lainkaan sitä mitä haen. Ja sain vastauksia kymmeniä.

    • haluun sut

      käviskö web seksi mesessä kulta?? ainakin näin alkuun ;)

      [email protected]

      tossa on toi mese mut ei kannata välittää tosta nikistä kun toi on tosi tosi vanha ja mulla on niitä mesejä niin paljon etten jaksa laittaa kaikkia uusiks jos tekisin uuden mesen. mut kyllä un mese mahtuis sinne vanhaankin viä kulta ;)

      • 45v Nainen

        Toki kunnon suhde olisi kiva, mutta en oikein ehdi paneutua mieheen nyt. Vapaa vakipano kävis mullekin. Ikää on 45 vuotta. Vähän pullukka, mutta muuten aika OK. Varattuihin en koske tikullakaan.

        Ei taida löytyä...??


      • AnttiRikhartti
        45v Nainen kirjoitti:

        Toki kunnon suhde olisi kiva, mutta en oikein ehdi paneutua mieheen nyt. Vapaa vakipano kävis mullekin. Ikää on 45 vuotta. Vähän pullukka, mutta muuten aika OK. Varattuihin en koske tikullakaan.

        Ei taida löytyä...??

        Mikä siinä varatussa on, ettei uskalla tikullakaan?? Asiathan menee niinkuin ne sovitaan, eikö vaan.
        Etsin myös vakipanoa. Minulle on aivan sama, oletko varattu vai vapaa. Itse olen parisuhteessa, jota en halua rikkoa, mutta seksi saa villiksi ja sitä ei kotona saa riittävästi.
        Maksullisia en halua, vaikka mielessä on useinkin ollut sellainen. Vakipanon kanssa olisin valmis muutakin harrastamaan, esim. yhteisiä matkoja, lomia, illallisia, yms., jos vaan synkkaa ko ihmisen kanssa.


      • patu-71
        45v Nainen kirjoitti:

        Toki kunnon suhde olisi kiva, mutta en oikein ehdi paneutua mieheen nyt. Vapaa vakipano kävis mullekin. Ikää on 45 vuotta. Vähän pullukka, mutta muuten aika OK. Varattuihin en koske tikullakaan.

        Ei taida löytyä...??

        on tuota tullut ilmoiteltua taas ..et vakkarinaisen paikka olis hakusessa!Mutta ei niitä naisia löydy...mutta mikäs sen parempaa kuin kerranviikossa tapahtuva kunnon rakastelu..nam...se uutta potkua elämään ja työhön!En jaksa pitkiä lässytyksiä...vaan kunnon panoa...niin että nainen huutaa orgasmin tullessa


      • 45 nainen
        AnttiRikhartti kirjoitti:

        Mikä siinä varatussa on, ettei uskalla tikullakaan?? Asiathan menee niinkuin ne sovitaan, eikö vaan.
        Etsin myös vakipanoa. Minulle on aivan sama, oletko varattu vai vapaa. Itse olen parisuhteessa, jota en halua rikkoa, mutta seksi saa villiksi ja sitä ei kotona saa riittävästi.
        Maksullisia en halua, vaikka mielessä on useinkin ollut sellainen. Vakipanon kanssa olisin valmis muutakin harrastamaan, esim. yhteisiä matkoja, lomia, illallisia, yms., jos vaan synkkaa ko ihmisen kanssa.

        Ei kysymys ole siitä, ettei uskaltaisi. Olen itse eronnut ja aikanaan tullut petetyksi. En ikinä haluaisi toisen naisen tajuavan, että mies käy vieraissa vain seksin vuoksi. 16 vuoden avioliitto päättyi miehen pettämiseen.

        Jos toinen on sinkku, niin silloin ei loukata ketään. Tyydytetään vaan tarpeet. Siitä mulla on kyse.

        Inhoan miehiä, jotka parisuhteessa ollessaan vonkaavat seksiä. Hankkikaa elämä!!


      • Vapaa-45v.
        patu-71 kirjoitti:

        on tuota tullut ilmoiteltua taas ..et vakkarinaisen paikka olis hakusessa!Mutta ei niitä naisia löydy...mutta mikäs sen parempaa kuin kerranviikossa tapahtuva kunnon rakastelu..nam...se uutta potkua elämään ja työhön!En jaksa pitkiä lässytyksiä...vaan kunnon panoa...niin että nainen huutaa orgasmin tullessa

        Ootko vapaa?


      • patu-71
        Vapaa-45v. kirjoitti:

        Ootko vapaa?

        olen ja vapaa ja etsin vakkarinaista seksiin!


      • purrpurr
        patu-71 kirjoitti:

        olen ja vapaa ja etsin vakkarinaista seksiin!

        niin, onhan se kyllä suhteellisen vaikeata. itseäni vanhemmat naiset ovat ilmaisseet halunsa ja himonsa mutta kuitenkin heillä on mennyt pupu pöksyyn lopuksi, harmillisesti.

        eikä se kiinnostus vieläkään ole mihinkään kadonnut, vaan yrittää täytyy jotta saisi mitä kaipaa.
        olen 30 hujakoilla oleva miehenroikale.

        mailia voi laittaa osoitteeseen [email protected]


      • gostagrenfors
        45v Nainen kirjoitti:

        Toki kunnon suhde olisi kiva, mutta en oikein ehdi paneutua mieheen nyt. Vapaa vakipano kävis mullekin. Ikää on 45 vuotta. Vähän pullukka, mutta muuten aika OK. Varattuihin en koske tikullakaan.

        Ei taida löytyä...??

        Mistäpäin mahdat olla jos edelleen on kiinnostusta niin laita meiliä tulee.


      • pm
        patu-71 kirjoitti:

        olen ja vapaa ja etsin vakkarinaista seksiin!

        olen vapaa nainen ja ihmettelen itekin samaa asiaa että ei tahdo vapaista miehistä saada vakipanoa.
        Vähän aikaa kyllä kiinnostaa mutta sitten lopahtaa.Miksi?


      • nopea-poju
        45v Nainen kirjoitti:

        Toki kunnon suhde olisi kiva, mutta en oikein ehdi paneutua mieheen nyt. Vapaa vakipano kävis mullekin. Ikää on 45 vuotta. Vähän pullukka, mutta muuten aika OK. Varattuihin en koske tikullakaan.

        Ei taida löytyä...??

        Nyt ois vapaa kunnon pitkä mies ja en hae seksiä vaan suhde asun tre ja nyt mun mökillä lapualla 197 94 43v sinisimmu yhden naisen mies oon.T.kai


    • Helppoa
    • snkkuna

      Laita vaan yhteys tietosi ja oletko ok. nainen? tulen luo...

    • Äläkä tule mulle väittää, etten osais. Toisaalta nykyajan naimisiinmenokin on liian helppoa, kun ne vaan menee: Mennäänkö naimisiin ensikuussa? No hyvä on. Erotaanko sitten vuodenpäästä? Sovittu. Sen siitä saa, kun ei ajattele.

    • Panovakio

      Naisia sitä sitten vasta onkin vaikeata löytää vakipanoksi.

    • JAnfkjnfenkefwffe

      Mua estää ainakin suorituspaineet ja pelko epäonnistumisesta, eli siis jos nainen haluaisi seksisuhteen kanssani niin mun pitäis antaa rauhassa päästä "asiaan" ja tottua siihen systeemiin. Muuten sellainen järjestely olisi ihan hyvä.

      Haluan seksiä eikä minulla ole tarvetta seurustelulle mutta seksin käytännön suorittaminen ja yleensäkin naisen kanssa lähekkäin oleminen on nykyään niin vierasta että luultavasti pari ensimmäistä kertaa olisi pettymys ja voisi johtaa ahdistumiseen asian kanssa. Jos nainen ei ymmärtäisi tätä ja jeesaisi ja antaisi mun olla minä en koskaan saisi edes tilaisuutta olla se puoleni joka on loistava rakastelemaan. (Olen sitä kunhan tunnen itseni turvatuksi henkisesti, en ole elänyt seksittä...)

      Haluan olla reaali-ihminen siis panosuhteessakin. Se tuntuu naisten mielipiteitä luettuani olevan suurikin ongelma, ennemminkin panosuhteeseen halutaan suorittaja-mies. Väittäisin että tämä on pohjimmiltaan monen muukin sinkkumiehen ajatus, mutta naiset pitää ja odottaa meistä "sonnikarjaa".

      Uskon enemmän että pelkän panosuhteen sijasta tää friends-with-benefits systeemi on paljon parempi. Ystävyyden kautta tuntee toisen ja jos siihen liittää sovitun seksin on siinä enemmän ihmistä kuin panosuhteessa jossa se suhde on vain kulissi ei-satunnaiselle seksille.

    • joopasen joo

      vanhoollinen mutta kumminki nuori. mikä kaikkia nykyää vaivaa? etitään jotaki 100% hollywood rakkaustarina kautta seksisuhetta.
      on se kumma... itse en ittiäni minnekkää jakele. joka muija joka mun ovesta sisälle tullee nii saa tulla kunnolla eikä vaa seksin takia. minä en huoraamaan rupia.
      on monet kerrat kaikki vittuillu mulle asiasta että oo mies jne... plaa plaa plaa pskt
      vaa on se ku nyky ajan ihimisillä ei oo minkäänlaista kunniaa saatika periaatetta.
      ja perhana jos panettaa nii palio nii osta itelle dildo ja värkkää yksinäs kyllä jokupäivä sattuu semmone ukko kohalle jonka kans jaksat.
      ja kyllä siitä palkkasa saa jos yhen illan juttuja tai seksisuhetta hakkee. kohta on klamydiat ja muut tauvit mitkä ei pysy kaukana vaikka käyttäs kumia.
      sitte mietittää jäläkeenpäin et miks kaverit ja muut pittää mua jonaki *uorana tai Gikolona.

    • Minä ole aina lemmenkipeä. Ilmankos pysyn sinkkuna.

    • vakipano mulle

      Täällähän on sinkku mies ja en mä pelkää. Semmonen vakipano kelpais mulle
      vaikka heti. Olen satakunnasta

    • Joka viikko pano

      Sinkku mies 38v ei juo, tupakka yök, naimaan mieli Pohjois-karjala. Auto on pääsee minne vaan. [email protected]
      Kuka uskaltaa ilmottautuu

    • pelinhenki

      missä ja milloin vaan

      aina on aikaa käydä panolla

    • yksin aina

      Mä en pelkää mitään mut naiset kun ei rumaa miestä huoli.

    • Bentso Nogales

      Jos ei täysin pomminlyömä ole, niin oman kokemukseni mukaan naisia kiinnostaa hyvä itseluottamus ja vastaavat ominaisuudet ulkonäkö enemmän. Itsestä se lopulta on kiinni. Tsemppiä!

    • 46v....Nainen

      Olipa vanha keskusteluketju. Lueskelin läpi. On siis moni muukin nainen miettinyt samaan kuin minä.

      Haluais vakipanon, mutta ei oikein löydä. Ei ole aikaa eikä halua vakisuhteeseen nyt. ilta silloin tällöin. Ruokaa, viiniä, sauna, seksiä.... Miksei joskus pelkät seksitreffit...

      Miehen pitäisi olla vapaa ja sellainen, että se sytyttää.

      • Haku: seksiä kaipaava leskeksi jäänyt44


    • Totuus On

      Niin, jos kyse on abauttiaralla 50 vuotiaista, niin ei niitä ole enään edes hengissä, ovat ryypänneet itsensä hengiltä tai ovat sellaisessa kunnossa, että niihin ei kosketa pitkällä kepilläkään.

      Ja toisaalta, tuolaisella 50 kymppisellä miehellä, jolla on asiat kunnossa ja ihmisten tavat, on siksi paljon vientiä, ettei niitä kauaa markkinoilla roiku. Näin se vain menee.

      • 2+16

        Onhan meitä elämässä menestyneitä, tosin nyt jo työelämän taakse jättäneitä vapaita, naista arvostavia miehiä pilvin pimein. On hoidettu itsemme, niin hampaat, kuin käyty parturissa, pukeudumme tilanteen mukaan, eli voi sanoa hyvin, joskus haalareihin, toisinaan prässihousuihin, ei alkoholiongelmaa, savuttomia myös, huolto suoritettu, joten varttuneemmille naisille hyvää seuraa moneen menoon. Niin kun tapaisi itsestään huolehtivan vyötärön omaavan naisellisen naisen. Sitä odotellessa.


    • Sinkkumies 24v.

      Vastaus löytyy peilistä: katso itseäsi, ulkoisesti ja sisäisesti. Ukkomies on tottunut kuuntelemaan, joten luonne on heille aivan sama, kuhan piparia saa. He kykenevät, samasta syystä, myös unohtamaan ulkopuoliset puutteet, kunhan ei liikaa muistuta vaimoaan.

      Sinkkumies ei kuuntele lässytystä pitkään ja miksi he tyytyiswivät keskivertoon, jos toisaalla odottaa priimaa. Sinkkumies myös tietää, ettei samaa tule laittaa liian usein, jos haluaa pysyä sinkkuna.

    • nuorimiesKPO:sta

      kyllä voin todeta että naisia on vaikea löytää joka haluaa vaan ja pelkästään seksiä vakituisesti. Etsinyt sieltä täältä omasta mielestä hyviä ilmoituksia laitellu mut ei oikein tärppää. baareissa ei jouda joka viikonloppu juoksemaan sen takia koitan löytää vaki seksiseuraa deitti sivuilta. esim luulis vanhemman naisen haluavan nuorempaa lihaa..

      Gentleman savosta

    • JJ

      VAI NIIN

    • Inkilämies

      Vai ei löydy! ? Ei voi olla totta. Minulla on sähköposti ,puhelin ja tietsikka. oon sinkku,joskin jo ikäihminen,mutta kaikenlainen vipinä on vielä lihasmuistissa. Mutta vaikka on nuo vempeleet,ja niillä yritän suhteita luoda,ei vaan naista näy.Enpä juokse karkuun,jos haaviin joku leidi tarttuu. Niinpä jään väijymään ja tilaisuuden tullen isken,talteen otan jonkun naisen!

    • jhbkjbi

      Minä olen 27 vuotias sinkkumies, (hyvännäköiseksi kehuttu) eikä minua ole vaikea löytää vakipanoksi.
      Voin luvata etten missään vaiheessa ala jänistämään.
      Ota siis yhteyttä AP tai kyllä joku muukin nainen saa ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa. Annan mielelläni itsestäni lisätietoja.
      Asun Helsingissä. Sinun asuinpaikallasi ei periaatteessa ole väliä. Mutta tietysti mitä kauempana asut, sitä vaikeampaa tapaamista on tietysti järjestää.
      Tässä vielä osoitteeni: [email protected]

    • Haku: seksiä kaipaava!? leskeksi jäänyt40

    • ei-toimi-ei

      Ketä kiinnostaa olla jonkun vakipano tai panna vakkaria, siis panna ja kotia?

      Menee varmaan kerta, kaks mutta sitten alkaa tunteettomuus ärsyttämään. Ihmisissä on se vika ettei ne osaa pistää tunteita mukaan omimatta ketään kokonaan ja taas ilman tunteita ei kiinnosta. Monitahoinen ongelma.

    • erkki

      Täältä löytyy

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe