Autonhaku-reissu viikolla 24 Hampurista tai yleensäkin sieltä suunnalta,enintään 200 km.Travemündeen.Keneen välittäjään kannattaisi ottaa yhteyttä pohjois-saksan alueella.Ei samaa vakiovastausta,että katso netistä,sieltä löytyy välittäjiä/oppaita.
Hampurista autoa hakemaan
10
1871
Vastaukset
- netistä löytyy
netistä.
- Saksan seisoja
Auton voi ostaa Saksasta liikkeestä tai yksityiseltä ilman välittäjää tai opasta. Ihan samoin ne autokauppiaat toimivat siellä kuin Suomessakin. Miksi siis haluat välittäjän, joka rahastaa palvelustaan?
Suosittelen, että katsot netistä sopivat autot ajattelemaltasi seudulta. Sitten ennen paikan päälle menoasi varmista vielä soittamalla, että halaumasi autot ovat vielä myymättä. Näin et turhaan aja liikkeeseen (tai yksityisen myyjän luo) ja totea, että auto on jo myyty.- En osa kuin suomea.
KIITOS NEUVOSTASI,MUTTA EN OSAA KUIN SUOMEA JA PITÄÄHÄN NIITÄ JOTAIN ASOITA HOITAA SIELLÄ PAIKAN PÄÄLLÄKIN.JOS AUTO OLISI ESIM.100 KM.PÄÄSSÄ HAMPURISTA.NIIN TAKSIINKO MINÄ VAIN HYPPÄISIN JA MENISIN SITTEN MYYJÄN LUO JA KUN OLISI JOTAIN KYSYMISTÄ MYYJÄLTÄ;KUKA AUTTAISI PUHUMAAN MYYJÄN KANSSA?TÄMÄ JA MUIDENKIN ASIOIDEN TAKIA TARVITSISIN SYSTEEMIT JA ASIAT TUNTEVAN OPPAAN TAI MIKSI SITÄ SITTEN SANOTAANKIN.
- vaikka
En osa kuin suomea. kirjoitti:
KIITOS NEUVOSTASI,MUTTA EN OSAA KUIN SUOMEA JA PITÄÄHÄN NIITÄ JOTAIN ASOITA HOITAA SIELLÄ PAIKAN PÄÄLLÄKIN.JOS AUTO OLISI ESIM.100 KM.PÄÄSSÄ HAMPURISTA.NIIN TAKSIINKO MINÄ VAIN HYPPÄISIN JA MENISIN SITTEN MYYJÄN LUO JA KUN OLISI JOTAIN KYSYMISTÄ MYYJÄLTÄ;KUKA AUTTAISI PUHUMAAN MYYJÄN KANSSA?TÄMÄ JA MUIDENKIN ASIOIDEN TAKIA TARVITSISIN SYSTEEMIT JA ASIAT TUNTEVAN OPPAAN TAI MIKSI SITÄ SITTEN SANOTAANKIN.
Graulin, toimii kai hampurissa !
- jepjepjep
Mitäs jos tuolla kokemuksella ja kielitaidolla hakisit ekaksi vaikkapa virosta mutta saksalaisesta liikkeestä:
http://www.a2-automobilwelt.de/a2-2005/index.asp
Pärjää suomella ja säästyy välityspalkkiot. - hakekoot tojotansa
rintajoupilta.
- reikäperä
Eihän kukaan itseään kunnioittava välittäjä jaksa katsoo yksityispokan ininöitä ja veivailuja. Ne keskittyy pelkästään myymään ammattiostajille.
- veey
kaverini tulee korvauksesta mukaan suomesta, tietää..on tarkka ja puhuu saksa-englanti , ruotsi ja ranskaa. ei huijari. haettu uusista -ka mersuista alkaen... ota yhteys. lento hamburiin 180€ hotellit 50€ yö, matkat baanalla n,100€ hamburi- travenmynde lautta -hkiin,, auto: ha/paku 50€-110€ korkea paku/pikku ka 230-250€ finnlines... palkka päälle.. hyttipaikka 230€ nuppi sis;; täys-sapuskoin saunoin.. Kysy lisää
- llllomaly
muistaakseni joku kuopion mies vaikutti
luotettavalta kun olin häneen yht. jotain
autobaana? en oon varma firmasta llllomaly kirjoitti:
muistaakseni joku kuopion mies vaikutti
luotettavalta kun olin häneen yht. jotain
autobaana? en oon varma firmastaon vastuu aina kuulijalla. ne on niin mukavia ja äänekkäitä, lupsakoita yms..;;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2596576Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2106138Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385630Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1444937Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi223738Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1823671Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313435HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333123Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3172730Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan272585