Autonhaku-reissu viikolla 24 Hampurista tai yleensäkin sieltä suunnalta,enintään 200 km.Travemündeen.Keneen välittäjään kannattaisi ottaa yhteyttä pohjois-saksan alueella.Ei samaa vakiovastausta,että katso netistä,sieltä löytyy välittäjiä/oppaita.
Hampurista autoa hakemaan
10
1886
Vastaukset
- netistä löytyy
netistä.
- Saksan seisoja
Auton voi ostaa Saksasta liikkeestä tai yksityiseltä ilman välittäjää tai opasta. Ihan samoin ne autokauppiaat toimivat siellä kuin Suomessakin. Miksi siis haluat välittäjän, joka rahastaa palvelustaan?
Suosittelen, että katsot netistä sopivat autot ajattelemaltasi seudulta. Sitten ennen paikan päälle menoasi varmista vielä soittamalla, että halaumasi autot ovat vielä myymättä. Näin et turhaan aja liikkeeseen (tai yksityisen myyjän luo) ja totea, että auto on jo myyty.- En osa kuin suomea.
KIITOS NEUVOSTASI,MUTTA EN OSAA KUIN SUOMEA JA PITÄÄHÄN NIITÄ JOTAIN ASOITA HOITAA SIELLÄ PAIKAN PÄÄLLÄKIN.JOS AUTO OLISI ESIM.100 KM.PÄÄSSÄ HAMPURISTA.NIIN TAKSIINKO MINÄ VAIN HYPPÄISIN JA MENISIN SITTEN MYYJÄN LUO JA KUN OLISI JOTAIN KYSYMISTÄ MYYJÄLTÄ;KUKA AUTTAISI PUHUMAAN MYYJÄN KANSSA?TÄMÄ JA MUIDENKIN ASIOIDEN TAKIA TARVITSISIN SYSTEEMIT JA ASIAT TUNTEVAN OPPAAN TAI MIKSI SITÄ SITTEN SANOTAANKIN.
- vaikka
En osa kuin suomea. kirjoitti:
KIITOS NEUVOSTASI,MUTTA EN OSAA KUIN SUOMEA JA PITÄÄHÄN NIITÄ JOTAIN ASOITA HOITAA SIELLÄ PAIKAN PÄÄLLÄKIN.JOS AUTO OLISI ESIM.100 KM.PÄÄSSÄ HAMPURISTA.NIIN TAKSIINKO MINÄ VAIN HYPPÄISIN JA MENISIN SITTEN MYYJÄN LUO JA KUN OLISI JOTAIN KYSYMISTÄ MYYJÄLTÄ;KUKA AUTTAISI PUHUMAAN MYYJÄN KANSSA?TÄMÄ JA MUIDENKIN ASIOIDEN TAKIA TARVITSISIN SYSTEEMIT JA ASIAT TUNTEVAN OPPAAN TAI MIKSI SITÄ SITTEN SANOTAANKIN.
Graulin, toimii kai hampurissa !
- jepjepjep
Mitäs jos tuolla kokemuksella ja kielitaidolla hakisit ekaksi vaikkapa virosta mutta saksalaisesta liikkeestä:
http://www.a2-automobilwelt.de/a2-2005/index.asp
Pärjää suomella ja säästyy välityspalkkiot. - hakekoot tojotansa
rintajoupilta.
- reikäperä
Eihän kukaan itseään kunnioittava välittäjä jaksa katsoo yksityispokan ininöitä ja veivailuja. Ne keskittyy pelkästään myymään ammattiostajille.
- veey
kaverini tulee korvauksesta mukaan suomesta, tietää..on tarkka ja puhuu saksa-englanti , ruotsi ja ranskaa. ei huijari. haettu uusista -ka mersuista alkaen... ota yhteys. lento hamburiin 180€ hotellit 50€ yö, matkat baanalla n,100€ hamburi- travenmynde lautta -hkiin,, auto: ha/paku 50€-110€ korkea paku/pikku ka 230-250€ finnlines... palkka päälle.. hyttipaikka 230€ nuppi sis;; täys-sapuskoin saunoin.. Kysy lisää
- llllomaly
muistaakseni joku kuopion mies vaikutti
luotettavalta kun olin häneen yht. jotain
autobaana? en oon varma firmasta llllomaly kirjoitti:
muistaakseni joku kuopion mies vaikutti
luotettavalta kun olin häneen yht. jotain
autobaana? en oon varma firmastaon vastuu aina kuulijalla. ne on niin mukavia ja äänekkäitä, lupsakoita yms..;;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky174901Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444794Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2163988Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty553699Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1233624Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm733144Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1172071Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121100Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63937- 93832