Hampurista autoa hakemaan

Kuka opastaisi7tulkkaisi si...

Autonhaku-reissu viikolla 24 Hampurista tai yleensäkin sieltä suunnalta,enintään 200 km.Travemündeen.Keneen välittäjään kannattaisi ottaa yhteyttä pohjois-saksan alueella.Ei samaa vakiovastausta,että katso netistä,sieltä löytyy välittäjiä/oppaita.

10

1895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netistä löytyy

netistä.

• Saksan seisoja

Auton voi ostaa Saksasta liikkeestä tai yksityiseltä ilman välittäjää tai opasta. Ihan samoin ne autokauppiaat toimivat siellä kuin Suomessakin. Miksi siis haluat välittäjän, joka rahastaa palvelustaan?
      Suosittelen, että katsot netistä sopivat autot ajattelemaltasi seudulta. Sitten ennen paikan päälle menoasi varmista vielä soittamalla, että halaumasi autot ovat vielä myymättä. Näin et turhaan aja liikkeeseen (tai yksityisen myyjän luo) ja totea, että auto on jo myyty.

• En osa kuin suomea.

KIITOS NEUVOSTASI,MUTTA EN OSAA KUIN SUOMEA JA PITÄÄHÄN NIITÄ JOTAIN ASOITA HOITAA SIELLÄ PAIKAN PÄÄLLÄKIN.JOS AUTO OLISI ESIM.100 KM.PÄÄSSÄ HAMPURISTA.NIIN TAKSIINKO MINÄ VAIN HYPPÄISIN JA MENISIN SITTEN MYYJÄN LUO JA KUN OLISI JOTAIN KYSYMISTÄ MYYJÄLTÄ;KUKA AUTTAISI PUHUMAAN MYYJÄN KANSSA?TÄMÄ JA MUIDENKIN ASIOIDEN TAKIA TARVITSISIN SYSTEEMIT JA ASIAT TUNTEVAN OPPAAN TAI MIKSI SITÄ SITTEN SANOTAANKIN.

• vaikka
        En osa kuin suomea. kirjoitti:

KIITOS NEUVOSTASI,MUTTA EN OSAA KUIN SUOMEA JA PITÄÄHÄN NIITÄ JOTAIN ASOITA HOITAA SIELLÄ PAIKAN PÄÄLLÄKIN.JOS AUTO OLISI ESIM.100 KM.PÄÄSSÄ HAMPURISTA.NIIN TAKSIINKO MINÄ VAIN HYPPÄISIN JA MENISIN SITTEN MYYJÄN LUO JA KUN OLISI JOTAIN KYSYMISTÄ MYYJÄLTÄ;KUKA AUTTAISI PUHUMAAN MYYJÄN KANSSA?TÄMÄ JA MUIDENKIN ASIOIDEN TAKIA TARVITSISIN SYSTEEMIT JA ASIAT TUNTEVAN OPPAAN TAI MIKSI SITÄ SITTEN SANOTAANKIN.

Graulin, toimii kai hampurissa !

• jepjepjep

Mitäs jos tuolla kokemuksella ja kielitaidolla hakisit ekaksi vaikkapa virosta mutta saksalaisesta liikkeestä:
        http://www.a2-automobilwelt.de/a2-2005/index.asp

Pärjää suomella ja säästyy välityspalkkiot.

• hakekoot tojotansa

rintajoupilta.

• reikäperä

Eihän kukaan itseään kunnioittava välittäjä jaksa katsoo yksityispokan ininöitä ja veivailuja. Ne keskittyy pelkästään myymään ammattiostajille.

• veey

kaverini tulee korvauksesta mukaan suomesta, tietää..on tarkka ja puhuu saksa-englanti , ruotsi ja ranskaa. ei huijari. haettu uusista -ka mersuista alkaen... ota yhteys. lento hamburiin 180€ hotellit 50€ yö, matkat baanalla n,100€ hamburi- travenmynde lautta -hkiin,, auto: ha/paku 50€-110€ korkea paku/pikku ka 230-250€ finnlines... palkka päälle.. hyttipaikka 230€ nuppi sis;; täys-sapuskoin saunoin.. Kysy lisää

• llllomaly

muistaakseni joku kuopion mies vaikutti
        luotettavalta kun olin häneen yht. jotain
        autobaana? en oon varma firmasta

• llllomaly kirjoitti:

muistaakseni joku kuopion mies vaikutti
        luotettavalta kun olin häneen yht. jotain
        autobaana? en oon varma firmasta

on vastuu aina kuulijalla. ne on niin mukavia ja äänekkäitä, lupsakoita yms..;;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      144
      1307
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      772
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      686
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      80
      597
    5. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      576
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      49
      537
    7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      530
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      520
    9. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      27
      518
    10. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      36
      512
    Aihe