Onko enää mistään saatavilla väritöntä kulmakarvageeliä? Tai väritöntä ripsaria? Millä saisi kulmakarvat ojennukseen? Olen etsinyt vaikka mistä! Minulla on ikivanha, siis suorastaan jo aivan kuvottavan vanha kirkas aivan väritön ripsiväri jota olen kulmiini laittanut. Sarja oli jo miljoona vuotta sitten jonnekkin hävinnyt Constance carrol. Nyt en löydä korvaavaa tuotetta mistään ja tuota töhnää ei enää kauaa viitsi käyttää....Auttakaa mistä löydän uuden?!?!?
Väritön kulmakarvageeli
8
1036
Vastaukset
- tip
siellä taitaa olla väritöntä.
- Nala
Vanha ja toimiva keino on suihkuttaa hiukan hiuslakkaa kulmaharjaan, ja sipaista harjalla kulmakarvat ojennukseen.
- -x-
Kyllähän niitä löytyy... Esim. Lumene (itselläni on sellainen), Maybelline ja sitten tuo aiemmin mainittu Body Shop.
- Missään?
Nolona tunnustan että kun vain jaksoin kunnolla katsella ympärilleni niin löysin kyllä etsimäni... Ostin Maybellinen Brow styling gelin. Lumenea katsoin ensin mutta kokeillessa havaitsin tuon paremmaksi.
- Äiti
Yves Rocherilla on hyvä ja eräs hyvä(käytän)konsti on laittaa hiusgeeliä puhtaaseen ripsiarjaan ja harjata se tasaisesti ja antaa kuivua.
- Yolanda
Yksi hyvä keino on myös laittaa väritöntä huulikiiltoa kulmiin.
- Sipuli
Eikös tuota merkkiä myydä tarjouistalossa?
Kaverilla oli sellai puuteeri... Ei ollu juu kovin laadukas... Oli maksanu jopa puoltoist egee.. - Heidi
Mulla on merkkiä maybelline. on saatavana myös ainakin ruskeaa väriä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136