Taas tuli kesä ja kuuma! Olen keski-ikäinen mies, umpi hetero. Ostin maastokuvioisan pitkän "gootti"-hameen ja olen käytellyt sitä nyt muutaman kerran julkisesti ja kylläpä kertakaikkiaan hame miehellä kesällä on muuten kivan tuntuinen, mutta kerää myös kurjia katseita. Mitä ajattelette tyylistä ja millaiset kengät olisi mageet? Kirjatkaahan mielipiteitä..
mies ja hame
7
1617
Vastaukset
- Denier
Mielestä ehkä jotkut tukevampi pohjaiset
kengät olis ihan ok. Tai jos pitää sandaaleita,
niin niissäkin voisi olla paksumpi pohja ja
väri tumma. Eikä sukkia sandaalien kanssa.
Harmi jos saat kurjia katseita. Toivotaan että
aikaa myöten suhtautuminen muuttuu. Sekin vois
auttaa jos niitä näkyis enemmänkin "vanhemmilla"
miehillä. Ei vaan minulla ainakaan vielä
rohkeus riitä, parveketta pidemmälle :(. - kesähametäti
Hyvä!
Kävele pää pystyssä vaan! Hame on ihanan vilpoinen kesäasuste. Joskus käy sääliksi miehiä heidän mustissa farkuissansa kun itsellä on kesähame.
Minusta ei ole lainkaan outoa, että miehellä on hame päällä. "Hamehan" on ollut osa miehen pukeutumista satoja vuosia ja on edelleen osa sitä muissa kulttuureissa. Mikä se nyt on, ettei saisi hametta pitää? Mukava, kätevä vaate?
On se hassua.
Vaikka mitä ihmeellisiä vaateviritelmiä kävelee kaupungilla vastaan, on niin paljastavaa ja niin uskaliasta ja niin persoonallista -
- vaan odotas kun joku vetää päällensä pitkän hameen!
Kamalaa!
Pittää olla piukeet farkut ja hiukset sinisenpunaisen kirjavina pystyssä. Se on nykyään aika tarkasti määriteltyä, miten tulee olla persoonallinen ja kapinallinen. Tulee kieroja katseita jos kapinoi konservatiivista kapinointiperinnettä vastaan.
Niin. Kengistä.
Kengät voisivat olla sellaiset vähän raskaammat sandaalit? Mustat.- Nimetön
kun vastasit kivasti -kiitos! Olinkin liikeellä viikonlopun helteissä hameessani ja ihan kävi kuten arvailin, naiset diggaa ja kannustaa, mut miehet katsoo vinoon ja esim,, ravintolaan en hame päällä päässytkään, sitten kyllä, kun vaihdoin housut!! että noin meillä Suomessa tasa-arvoa kunnioittavasti. Olisi mukavaa tavata heitä naisia, jotka hameen miehellä hyväksyvät, mitenkähän se kävisi päinsä? Kirjoitelkaahan jatkoa...
- grapefresh
Noi mulkoilevat katseet voi unohtaa, onhan Axl Rosekin esiintynyt hame päällään eikä sitä homoks oo haukuttu tai mitään. ;)
- hyvä et jollakin on pokkaa ...
Ittekin käyttäisin hametta mutku ei pokka riitä. ja kyl ne hameetkin sopii miehille elleiny jotain minihametta pistä.
Jotkut paksu pohjaset pitkävartiset maiharit esim. 30 reikäset, riippuu kyllä kuin pitkä hame on. Tai pitkän hameen kans sandaalit.
- FilthyVirusX
Lyhyt Vartiset New Rockit! Ne Pukee Gootti Hameita Tai Pitkä Vartiset! Hame se pitää olla! Ittekin Olen Ajatellut Hameen Ostamista ! :)
- JaaHannan
Siis hamehan on lämmin. Tuossa eräänä päivänä kirjaa lukiessani bokserit jalassa ja jalat pöydällä, alkoi tuntua jaloissa kylmältä. Kun olin yksin kotona, hain kaapista pitkän nilkkoihin ulottuvan paksun vakosamettihameen. Niin kodikas oli jaloille.
Pidän erittäin tasa-arvoisena miesten saada pukeutua vapaasti olemassa olevaan vaatetukseen. Ihailen suuresti miehiä nähdessäni heitä liikenteessä hama päällä. Itse asiassa olen kateellinen, kun he uskaltavat pukeutua mekkoon, hameeseen ja korkokenkiin, mutta minä en.
Kaapissani on yli kolmekymmentä mekkoa ja hametta, mutta niiden käyttämisen uskaltaminen julkisesti vaatii enemmän rohkeutta, kuin minulla on.
Jos te uskallatte, niin haluan ihailevasti tulla keskustelemaan kanssanne.
Hameet (myös kukkahameet) vapaiksi miehille - se piristää seksielämää naisemme kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822