Naiset-Minkälaisia pyksyjä?

Mies-23

Hei naiset
Minkälaisia pöksyjä käytät?
Ikä,siviitilanne,hetero,bi,homo?
Jos varattu minkälaisia housuja partnerisi haluis että käytät?/haluasit itse käyttä?
Ja viimeiseksi;minkälaisia sulle on nyt päällä?

25

3374

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaiset

      ylle vedettävät.

    • nuori nainen

      19, sinkku, bi.

      Normaalina arkena käytän melko nwutraaleja alusvaatteita. Useimmiten mustia, hieman pitsiä tms. Yleensä ei aivan stringit muttei hipsteritkään, siltä väliltä. "Erikois tilaisuuksissa" yms. minulla on paremmat, laadukkaat alusvaatteet. Kaunnita materiaaleja ja leikkauksia. Pitsiä,narua, läpinäkyvää. Väreinä usein punainen tai musta.

      Nyt on päällä tummansiniset pöksyt joissa on jotain kiinalaistyylisiä kukkia suunnilleen toisen lantioluun kohdalla.

      • viritykset

        Omistat,pysytkö sä ajantasalla noiden kanssa?


    • selvää

      Housuliivejä. Pitkälahkeisia.
      Tuskimpa, mies-23, tiedät mitkä ne ovat?

    • minna 33v

      moi!

      mikä kysymys!Mut vastataan jotain!

      Minkälaisia pöksyjä käytät? stringit,hipstersit ja hotpantsit
      Ikä,siviitilanne,hetero,bi,homo? 33v ja hetero
      Jos varattu minkälaisia housuja partnerisi haluis että käytät?/haluasit itse käyttä? varmaan sama kunhan seksikkäät
      Ja viimeiseksi;minkälaisia sulle on nyt päällä? Odota pakko kurkata housuihin....siniset slogin stringit...läpikuultavat!

      • jo pitäis

        Jalas olla hieman "säyteämmät",vai eti vielä Läpinäkyvät.Läpi läpi.Hyvää Läpinäkyvää Kesää.


      • pitää olla

        Siniset,oletko muten huomannut...naiset jotka käyttävät samanvärisiä pikkareita "niissä on jotakin"samaan luonteenpiirrettä,tai jotakin.jatkuu...Tuota täytyin analisoida hiemen kattavammalla "otannalla",mitä minulla on.


    • laura29

      MOIKKA
      Pakkohan tämmöiseen kysymykseen on vastata kun poikia kiinnostaa millaisia pikkareita käytetään!

      Minkälaisia pöksyjä käytät? stringejä yleensä paitsi menkka aikoina
      Ikä,siviitilanne,hetero,bi,homo? 29 ja hetero
      Jos varattu minkälaisia housuja partnerisi haluis että käytät?/haluasit itse käyttä? varmaan ei mitään, mutta stringejä
      Ja viimeiseksi;minkälaisia sulle on nyt päällä? pienen pienet narustringit ja tietty etumus läpinäkyvää kangasta

    • Sringit

      Minkälaisia pöksyjä käytät? Stringejä (tuntuu miellyttävimmiltä ja ovat hyvännäköiset)

      Ikä,siviitilanne,hetero,bi,homo? 24v., varattu, bi

      Jos varattu minkälaisia housuja partnerisi haluis että käytät?/haluasit itse käyttää? Partnerilla aika sama maku kuin itsellä; seksikkäitä, niukkoja stringejä. Paitsi kesällä ei mitään ;)

      Ja viimeiseksi;minkälaisia sulle on nyt päällä? Violetit hieman kiiltävää materiaalia olevat stingit.

      • pökät jalkaan ja menoks

        Olen 21v heterosinkku. Yleensä käytän stringejä. En voi sietää sitä kun tavallisten pikkuhousujen rajat näkyvät joistain housuista. Käytän kyllä myös joskus tavallisia ja hipster-mallisia. Vaikka sinkku olenkin eikä minun alusvaatteitani kukaan koskaan näekään niin pidän silti seksikkäistä ja hyvännäköisistä, mitään napaan asti yltäviä mammapöksyjä en pidä. Vähän saa olla pitsiä ja kirjailua, aika monet housut ovat vähän läpinäkyviä. Nekin punaiset hipsterit jotka nyt on päällä.


      • pökät jalkaan ja menoks
        pökät jalkaan ja menoks kirjoitti:

        Olen 21v heterosinkku. Yleensä käytän stringejä. En voi sietää sitä kun tavallisten pikkuhousujen rajat näkyvät joistain housuista. Käytän kyllä myös joskus tavallisia ja hipster-mallisia. Vaikka sinkku olenkin eikä minun alusvaatteitani kukaan koskaan näekään niin pidän silti seksikkäistä ja hyvännäköisistä, mitään napaan asti yltäviä mammapöksyjä en pidä. Vähän saa olla pitsiä ja kirjailua, aika monet housut ovat vähän läpinäkyviä. Nekin punaiset hipsterit jotka nyt on päällä.

        Katos mokomaa! Kurkkasin äsken housuihin ja sieltähän löytyikin perusmalliset, valkoiset kukkakirjaillut pikkupöksyt. Ei ollutkaan punaiset kehissä tänään. Pakkohan tämä oli korjata.


      • Nimetön
        pökät jalkaan ja menoks kirjoitti:

        Olen 21v heterosinkku. Yleensä käytän stringejä. En voi sietää sitä kun tavallisten pikkuhousujen rajat näkyvät joistain housuista. Käytän kyllä myös joskus tavallisia ja hipster-mallisia. Vaikka sinkku olenkin eikä minun alusvaatteitani kukaan koskaan näekään niin pidän silti seksikkäistä ja hyvännäköisistä, mitään napaan asti yltäviä mammapöksyjä en pidä. Vähän saa olla pitsiä ja kirjailua, aika monet housut ovat vähän läpinäkyviä. Nekin punaiset hipsterit jotka nyt on päällä.

        Läpinäkyvyydellä?.Onko kuitenkin jos joku näkis taka-alalla?.


      • pökät jalkaan ja menoks?
        Nimetön kirjoitti:

        Läpinäkyvyydellä?.Onko kuitenkin jos joku näkis taka-alalla?.

        En minä ainakaan varta vasten juuri läpinäkyviä etsi, yleensä vain juuri ne kaikista kauneimmat mihin silmä osuu kaupassa sattuvat olemaan usein vähän läpinäkyvät. Eivät kaikki kuitenkaan. Minun alusvaatteitani ei kukaan yleensä missään näe, joten en todellakaan ostele niitä pervoudet mielessä.


      • Yksinäinen mummeli
        pökät jalkaan ja menoks? kirjoitti:

        En minä ainakaan varta vasten juuri läpinäkyviä etsi, yleensä vain juuri ne kaikista kauneimmat mihin silmä osuu kaupassa sattuvat olemaan usein vähän läpinäkyvät. Eivät kaikki kuitenkaan. Minun alusvaatteitani ei kukaan yleensä missään näe, joten en todellakaan ostele niitä pervoudet mielessä.

        Käytän semmosia puoleensääreen asti olevia vaaleenpunasia flanelli alushousuja.Kesällä ne on kyllä vähän kuumat ja voi jopa vilkkua koltun alta vähän. talvella laitan sitten vielä semmoset villahousut sihen päälle.


      • eihän siinä
        Yksinäinen mummeli kirjoitti:

        Käytän semmosia puoleensääreen asti olevia vaaleenpunasia flanelli alushousuja.Kesällä ne on kyllä vähän kuumat ja voi jopa vilkkua koltun alta vähän. talvella laitan sitten vielä semmoset villahousut sihen päälle.

        Mitään voi vilahtaa,ei sitten hiukankaan?.


      • Saumat nami
        pökät jalkaan ja menoks kirjoitti:

        Olen 21v heterosinkku. Yleensä käytän stringejä. En voi sietää sitä kun tavallisten pikkuhousujen rajat näkyvät joistain housuista. Käytän kyllä myös joskus tavallisia ja hipster-mallisia. Vaikka sinkku olenkin eikä minun alusvaatteitani kukaan koskaan näekään niin pidän silti seksikkäistä ja hyvännäköisistä, mitään napaan asti yltäviä mammapöksyjä en pidä. Vähän saa olla pitsiä ja kirjailua, aika monet housut ovat vähän läpinäkyviä. Nekin punaiset hipsterit jotka nyt on päällä.

        Jos ei kukaan koskaan "näe"se on elämän helmi kun naisten housunsaumat näkyy... heh heh
        JK.katsos se täydentää "seksikkyyttä"
        JKK.olen hölmö(vanha)mies...jatkuu


      • satiinin kannattaja

        seksikkäät :)


    • hips'hei

      Minkälaisia pöksyjä käytät? Stringit ei näytä mun päällä hyvältä. Ihan perus hiptersit ym. mitä niitä nimiä on. Pääasia on että matala vyötärö, joskus lahkeita, muuten aika niukat. Nätit mieluiten, pitsi ok, joskus arkisin puuvillaakin, yleensä tuollaista kiiltävää materiaalia mitä mikrokuitujuttua mahtaa olla.

      Ikä,siviitilanne,hetero,bi,homo? 27 v. nainen. hetero

      Jos varattu minkälaisia housuja partnerisi haluis että käytät?/haluasit itse käyttä?
      Lahkeellisia muotikalsareita, kireitä, joko valk. tai mustat, ei mitään erityisen värikkäitä. Puhtaat!
      Satiini bokserit esim. aku ankka kuviolla on aika hot.

      Ja viimeiseksi;minkälaisia sulle on nyt päällä?
      Tällä hetkellä päällä victoria's secretin pikkuhousut. Punaiset hiptersit ja leopardikuviolla.

      • ............

        "Jos varattu minkälaisia housuja partnerisi haluis että käytät?/haluasit itse käyttä?
        Lahkeellisia muotikalsareita, kireitä, joko valk. tai mustat, ei mitään erityisen värikkäitä. Puhtaat!
        Satiini bokserit esim. aku ankka kuviolla on aika hot. "

        Sori siis tuo oli mitä haluaisin kumppanin käyttävän.

        Mies vähät välittää mitä puen päälleni, joku joskus toivoi stringejä, mut jos ei ne näytä hyvältä niin... hmmm..


      • gianne 34
        ............ kirjoitti:

        "Jos varattu minkälaisia housuja partnerisi haluis että käytät?/haluasit itse käyttä?
        Lahkeellisia muotikalsareita, kireitä, joko valk. tai mustat, ei mitään erityisen värikkäitä. Puhtaat!
        Satiini bokserit esim. aku ankka kuviolla on aika hot. "

        Sori siis tuo oli mitä haluaisin kumppanin käyttävän.

        Mies vähät välittää mitä puen päälleni, joku joskus toivoi stringejä, mut jos ei ne näytä hyvältä niin... hmmm..

        34 v nainen ja hetero, valkoiset on lempivärini ja pitsiä usein, nyt on jalassa valkoiset pitsihipsterit, myöskin housuliivejä käytän kun ne on napakat ja tiukentaa pepun.


      • Minttu 36 v
        gianne 34 kirjoitti:

        34 v nainen ja hetero, valkoiset on lempivärini ja pitsiä usein, nyt on jalassa valkoiset pitsihipsterit, myöskin housuliivejä käytän kun ne on napakat ja tiukentaa pepun.

        36v ja sinkku, pikkuhousuvalikoimani on laaja, stringejä en käytä ne ei tunnu kivalta, ihan perusalkkareita, lempiväri valkoinen, myöskin löytyy sinisiä pitsipöksyjä ja parit punaiset pitsiunelmat.
        Nyt jalassa ihan perus sloggit valkoiset.


    • pettynyt nyky miehee

      mun mummo käytti sellasia jätti boksereita.jotka se pesi aina kerran viikoon.se kuoli muistaakseni 90v. voihan tostakin asiasta joku miehinen mies ottaa vähän pukeutumis vinkkiä.

      • Anonyymi

        Nykyajan naisilla takit polviin asti niin mitään saumoja ei näy vaikka mitkä olis päällä tai ei mitään,ihan tyhmää tuommonen ajattelutapa että jotian näkyy,jos näkyy mitä sitte??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3326
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      436
      3115
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2849
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2202
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2050
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1200
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe