1550 €/kk -> 2 820 €/kk viidessä vuodessa

Vinkuja...

Firma sama. Itse vinguttu toimitusjohtajalta. Lisäksi nyt on oma työhuone ja puhelin.

23

5813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anne maria

      Onnea puhelimesta! Pääset nyt soittelemaan!

    • Asiat tärkeysjärjestykseen

      Mullapas onkin ovenpielessä liikennevalot! Siinä palaa melkein aina punainen, kun oon niin megakiireinen!

    • cxzcxzzczx

      Itse tingattu korotukset. Puhelimen tinkasin myös. :) samassa työpaikassa.
      Seuraavan tinkauksen jälkeen palkka on kaksinkertaistunut.

    • .....................

      Tuli tuossa reilu palkankorotus, ei ihan vuotta vielä takana. Eiköhän nämä riipu jokseenkin koulutuksen ja tehtävän yhdistelmästä...

    • haalariduunari

      ..mutta on nousseet hinnatkin. Kesäkuussa 1999 palkkani oli 8141mk/kk. Kesäkuussa 2008 palkka 2972€/kk,elikkä yli kaksinkertainen. Sama työpaikka,samat duunit.

      • haalaritoimihenkilö

        - Kesäkuu 1998 7200 mk (1211 €)
        - Kesäkuu 2008 3190 €

        Sama työpaikka, samat duunit.


    • 3400 €/kk

      6 kuukaudessa ja tuli ihan pyytämättä, ei tarvinnut vinkua..

      hyvät bonarit päälle.

      • Ben Huur

        Oma brutto on 3100e kieppeillä palokunnassa. Töitä joka 4. vuorokausi ja ylitöitä tarjolla koko ajan tuplapalkalla. Töissä saa urheilla, grillata, nukkua, katsoa telkkaria ja muuta kivaa. Hyvä porukka - keikkaakin välillä tietty. Vapaapäivinä muita busineksia parin tonnin edestä. Brutto siis harvoin alle 5000e kuussa. En valita.


      • palomiehen palkat..
        Ben Huur kirjoitti:

        Oma brutto on 3100e kieppeillä palokunnassa. Töitä joka 4. vuorokausi ja ylitöitä tarjolla koko ajan tuplapalkalla. Töissä saa urheilla, grillata, nukkua, katsoa telkkaria ja muuta kivaa. Hyvä porukka - keikkaakin välillä tietty. Vapaapäivinä muita busineksia parin tonnin edestä. Brutto siis harvoin alle 5000e kuussa. En valita.

        pyörivät siinä 1500-1800 euron paikkeilla. Älä unta näe! :D


    • Hyväntekijäsi

      Älä huutele siitä tääl netissä, muuten ne kaikki tulee pyttäää lissee ppalkkoija...täl on päällikköne vähä kännis..

    • sadfsadf

      Itselläni palkka noussut 1800 eurosta 2250 egeen kahdessa vuodessa. 25% noussut siis, en valita vaikkei palkka (vielä) olekaan mikään erikoinen. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo..

    • vaihtaja..

      Kaksi kertaa vaihdettu firmaa, kaksi kertaa pyydetty palkankorotusta.

      • Laskentatoimen tradenomi

        Itse en valmis taloushallinnon Tradenomi. Eka duuni lokakuu 2006-->, 1800€/kk. Koeajan jälkeen(4kk)--> 2100€. Joulukuu 2007--> 2500€ ja nyt yrityksen vaihdon yhteydessä elokuusta 2008 alkaen 3000€ ~500 euron bonusjärjestelmä. Edelleenkään en ole siis valmis. Voisin sanoa että tuossa on täysin realistinen palkkakehitys osaavalle ihmiselle. Uskaltakaa pyytää, yksikään työpaikka ei kaadu palkkatoiveeseen ilman että työnantaja korkeasta palkkatoiveesta mitään mainitsee!


      • kehitystä
        Laskentatoimen tradenomi kirjoitti:

        Itse en valmis taloushallinnon Tradenomi. Eka duuni lokakuu 2006-->, 1800€/kk. Koeajan jälkeen(4kk)--> 2100€. Joulukuu 2007--> 2500€ ja nyt yrityksen vaihdon yhteydessä elokuusta 2008 alkaen 3000€ ~500 euron bonusjärjestelmä. Edelleenkään en ole siis valmis. Voisin sanoa että tuossa on täysin realistinen palkkakehitys osaavalle ihmiselle. Uskaltakaa pyytää, yksikään työpaikka ei kaadu palkkatoiveeseen ilman että työnantaja korkeasta palkkatoiveesta mitään mainitsee!

        Kokonaisuudessaan. Tuskinpa ketään kiinnostaa mutta ajattelinkin juuri kysäistä miten hyvin taloushallinnon puolelta tradenomien palkat voivat parhaimmillaan nousta mutta tässähän tulikin melkein mallitapaus, mikäli työntekijä on oikeasti pätevä mitä en epäile hetkeäkään.

        AMK:n puolelta taloushallinnon linja kiinnostaisi kovastikin juuri lukion päättäneenä, et sattuisi tietämään kuinka ruusuiset työmarkkinat taloushallinnon puolella on tradenomikoulutuksen suorittaneella vastavalmistuneella kaverilla? Tokihan paikkakuntakin ratkaisee ja itse asustelen n. 40 000 asukkaan pitäjässä.

        Pahoittelut off topicista :(


      • suosittelen
        kehitystä kirjoitti:

        Kokonaisuudessaan. Tuskinpa ketään kiinnostaa mutta ajattelinkin juuri kysäistä miten hyvin taloushallinnon puolelta tradenomien palkat voivat parhaimmillaan nousta mutta tässähän tulikin melkein mallitapaus, mikäli työntekijä on oikeasti pätevä mitä en epäile hetkeäkään.

        AMK:n puolelta taloushallinnon linja kiinnostaisi kovastikin juuri lukion päättäneenä, et sattuisi tietämään kuinka ruusuiset työmarkkinat taloushallinnon puolella on tradenomikoulutuksen suorittaneella vastavalmistuneella kaverilla? Tokihan paikkakuntakin ratkaisee ja itse asustelen n. 40 000 asukkaan pitäjässä.

        Pahoittelut off topicista :(

        Itse en ensimmäisellä kerralla päässyt kauppakorkeaan osaksi huonon lukiotodistuksen takia ja toiseksi en ole mikään opiskelijatyyppi. Tradenomin tutkinto oli hyvä ja tutkinnon käytännönläheisyys tarkoittaa sitä että siirtyminen työelämään on aika vaivatonta. Toki alussa tarvitaan onnea että saadaa heti "oikeaa" työkokemusta ja sitä kautta eteenpäin. Muistakaa että kova työ palkitaan aina. Ennakkoluulottomasti vain uusien tehtävien kimppuun ja sitä kautta luottamusta esimiehiltä ja työtovereilta. Osaaminen tulee siinä sivussa. Olen siis hlö joka kuvaili aikaisemmassa viestissä palkkakehitystäni ja suuressa roolissa siinä oli ensimmäinen pidempi työpaikka (josta nyt siis vaihdan pois). Yritys on pieni -->saat tehdä asioita laajalla rintamalla ja usein kehitettävää riittää enemmän kuin kenelläkään voimia.

        Tunnen toki monia joiden uran aloitus ei ole ollut läheskään näin ruusuinen, mutta en kutsuisi itseäni onnekkaaksi vaan paljon olen työlläni ansainnut. Viimeiseksi muistutus: Onni suosii rohkeaa!

        Työmarkkinat alkavat pikkuhiljaa aukeamaan Tradenomeille kun työnantajat huomaavat että usein amk puolelta tulee ne kovimmat "tekijämiehet". En väheksy ollenkaan KTM tutkintoa, mutta monelta opiskelijalta olen kuullut että tutkinto on kovin teoreettinen ja siirtyminen työelämään ei aina ole ihan helppoa.


      • asiallisesta vastauksesta
        suosittelen kirjoitti:

        Itse en ensimmäisellä kerralla päässyt kauppakorkeaan osaksi huonon lukiotodistuksen takia ja toiseksi en ole mikään opiskelijatyyppi. Tradenomin tutkinto oli hyvä ja tutkinnon käytännönläheisyys tarkoittaa sitä että siirtyminen työelämään on aika vaivatonta. Toki alussa tarvitaan onnea että saadaa heti "oikeaa" työkokemusta ja sitä kautta eteenpäin. Muistakaa että kova työ palkitaan aina. Ennakkoluulottomasti vain uusien tehtävien kimppuun ja sitä kautta luottamusta esimiehiltä ja työtovereilta. Osaaminen tulee siinä sivussa. Olen siis hlö joka kuvaili aikaisemmassa viestissä palkkakehitystäni ja suuressa roolissa siinä oli ensimmäinen pidempi työpaikka (josta nyt siis vaihdan pois). Yritys on pieni -->saat tehdä asioita laajalla rintamalla ja usein kehitettävää riittää enemmän kuin kenelläkään voimia.

        Tunnen toki monia joiden uran aloitus ei ole ollut läheskään näin ruusuinen, mutta en kutsuisi itseäni onnekkaaksi vaan paljon olen työlläni ansainnut. Viimeiseksi muistutus: Onni suosii rohkeaa!

        Työmarkkinat alkavat pikkuhiljaa aukeamaan Tradenomeille kun työnantajat huomaavat että usein amk puolelta tulee ne kovimmat "tekijämiehet". En väheksy ollenkaan KTM tutkintoa, mutta monelta opiskelijalta olen kuullut että tutkinto on kovin teoreettinen ja siirtyminen työelämään ei aina ole ihan helppoa.

        Tosiaan voisin kuvailla itseäni hiukan erilaiseksi opiskelijaksi. Teorian ja kirjojen pänttääminen kyllä lukiossa maistui kun vaan motivaatio oli kohdillaan mutta alan tosin arvostaa käytännön osaamista yhä enemmän ja enemmän. Liian usein huomasin, että enhän minä tule koskaan näitä asioita soveltamaan käytännön elämässä. Hyvänä esimerkkinä vaikkapa pitkän matematiikan mitä kummallisimmat laskutoimitukset :P

        Joskin ajattelin kokeilla riittäisivätkö rahkeeni yliopistoon mutta AMK:ta en silti pidä minään kakkosvaihtoehtona vaan vakavasti otettavana kouluna. E/M:n papereilla sen ei pitäisi olla mahdotonta mikäli valintakirjojen luku sujuu ensi keväänä. Tosin AMK:n ja yliopistonkin voi kahlata läpi mitä erilaisin numeroin ja työpanoksin. Se onkin itsestä kiinni viettääkö opiskelunsa enemmänkin nestemäisten viihdykkeiden parissa vai kovasti opisekellen tai harjoituspaikkoja etsiessä.

        Ilmeistä on, että juuri taloushallinnon puolelta työllistyy koulutusta vastaaviin hommiin? Käsittääkseni monilla tradenomeilla on ongelmana ollut se, että työ ei vastaakaan syystä tai toisesta koulutusta. Sekin voi joskus johtua ihan aikaansaamattomuudesta mutta kyllähän noita tradenomojakin valmistuu paljon ja tällöin "laiskottelijat" jäävät osaajien jalkoin, uskoisin näin ikävästi kärjistäen.


    • zifuå>IDf>IZfj

      4vuodessa vuosipalkka noussut 21 000/24 000 /27000 /31 000 /tänä vuonna tulee noin 33 000

    • Neiti-ex

      1600-> 2320 yhdessä vuodessa! :)

      Ei koulutusta, työkokemusta sitäkin enemmän.
      Halu oppia uuttaa ja edetä. Ihan hyvin menee.

      • Luvut

        Mulla on aivan samat luvut..
        Ja tykokemuksella kaikki opittu.
        Millä olalla olet?


    • tuottaja

      Työharjoittelijasta vakkariksi 15 kuukaudessa, 300e/kk -> 2750e/kk.

    • tarvitaan tuplaamiseen

      1800 -> 3500 ja tämä 2,5 v.

      Sis. yhden työpaikan vaihdon ja yhden ylennyksen.

    • sdfsdfsdfsfd

      Sama firma, 1800->2600€, 2,5 vuodessa. Eli palkka noussut reilut 40%. Hommat on edelleen 95% samat, tosin yksi ylennys mahtuu matkalle. Palkan päälle tuli oma toimisto ja ihana hiostava keinonahkainen tuoli, pkrle.. :o

      • asdfohsdfsd

        Aloitin vuonna 1997 (5000mk/kk) about 840€/kk
        tänään vielä samassa paikassa töissä palkka 1565€/kk


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe