tämä mahtaa olla kun ei kyseisestä yrityksestä löydy mistään mitään tietoa???
Nimittäin ovat lähetelleet toisen ihmisen auton veroista laskuja jokatoinen kuukausi ja olivat jotenkin onnistuneet tekemään suoraveloituksenkin tililtä. Yrityksellä on toimipiste Helsingissä ja puhelinnumero tiedetään ja on asian tiimoilta soiteltu ja he ovat ihan ihmeissään kuukaudesta toiseen, lupaavat selvittää asiaa mutta eivät kuitenkaan saa asiaa selvitettyä. Nyt olivat palauttaneet puolet yhdestä saamastaan maksusummasta, meinasin revetä nauruun kuin luin mukana olleen viestin: PALAUTUS ylimääräisestä perinnästä.
Auton ja omistajan tiedot sain rekisterinumeron perusteella joka oli yhdessä laskussa mainittu. Varmaan sit seuraavaksi täytyy ottaa auton omistajaan yhteyttä, jos ei muu auta. Naurettavaa touhua sanon minä...
Suomen autovakuutus Oy
mikähän ihme firma
2
2279
Vastaukset
- vai autovakuutus
Olisko kyseessä kuitenkin Suomen Autovakuus Oy, joka toiminta ei kuitenkaan liity vakuutuksiin vaan rahoitukseen.
Tarkista vielä laskusta löytyvä Y-tunnus ja haet sitä sitten www.ytk.fi palvelusta, niin selviää firman tiedot. Jos YTJ.stä ei ko tunnusta löydy tai laskussa ei ole Y-numeroa, lienee kyseessä huijaus.
Joka tapauksessa kannattaa olla vielä yhteydessä ko firmaan - Toinen äimistynyt
Suomen Autovakuutus Oy on lakannut yritys jo vuonna 2005. Se on sulautunut yritykseen nimeltä SAV-Rahoitus Oyj, jonka Y-tunnus on Y-tunnus: 1945493-4.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307