Rintaliivini koko on 85D käytän ns palleatuellisia Triumph Doreen L pitkiä liivejä.
Ongelma on kuitenkin se, että iltapäivällä varsinkin lounaan jälkeen liivit alkavat puristaa ja ahdistaa joka puolelta ja joudun kesken päivän vaihtamaan numeroa suurempiin liiveihin eli 90C.
Seuraavana aamuna jälleen 85D, koska 90C tuntuu melkein pyörivän päällä.
Lounaaksi syön yleensä hyvin kevyttä ja vähäsuolaista ruokaa, joten mistään massasyömisestä ei voi olla kysymys.
Tykkään kyllä, että rintaliivit ovat juuri oikean kokoiset, mutta alituinen varaliivien kuskaaminen ja vaihtaminen on alkanut kyllästyttää.
Mainittakoon vielä, että pesen liivit joka ilta miedolla pesuaineella käsin.
En tunne muita joilla olisi sama ongelma, vai löytyisikö kuitenkin kohtalotovereita!
Palleatuellisista liiveistä en aijo luopua, sillä olen jäänyt niihin koukkuun jo ainakin viiden vuode ajaksi. Mikä neuvoksi?
Kahdet koot
6
859
Vastaukset
- vähän muuallekkin
Ehkä kuumuus työpaikallasi aiheuttaa lievää turvotusta. Minun ei ole tarviinut rintaliivejä vaihtaa, mutta pikkuhousuja kyllä. Syy, uudet nuoret miehet, nimittän kesäapulaiset, jotka ovat saapuneet jälleen. Eläköön kesä!
- Sama ongelma
Lisähakaset auttaisivat, jos kyse olisi tavallisista liiveistä. Silloin riittäisi, kun liivien ahdistaessa lisäisi vain nuo hakaset, niin ympärystään tulisi lisämittaa eikä liivejä tarvitsisi kokonaan vaihtaa.
Monetko hakaset tuossa Doreenissa on? Noita jatkopaloja on saatavilla ainakin 2 ja 3 hakasen liiveille, eli niitä vaan useamman kappaleen laittamalla saisi myös noihin palleatuettuihin liiveihin jatkopalan.
Jatkopaloja löytyy alusvaateliikkeistä sekä verkkokaupoista, kun etsit lisähakaset hakusanalla esimerkiksi googlesta.- Doreenissa
Liiveissäni on seitsämän hakasta. Olen yrittänyt löytää jatkopalaa, mutta huonolla menestyksellä.
Ainoaksi keinoksi on tullut kaksien liivien kuljettaminen, joka on vähän hankalaa varsinkin näin kesähelteellä kun mukana on vain pieni pussukka.
Palleatuellisia olen kuitenkin pitänyt ohuiden T-paitojenkin alla, vaikka se vähän tukalalta välillä tuntuukin näillä lämpötiloilla. - jhdkjad
Doreenissa kirjoitti:
Liiveissäni on seitsämän hakasta. Olen yrittänyt löytää jatkopalaa, mutta huonolla menestyksellä.
Ainoaksi keinoksi on tullut kaksien liivien kuljettaminen, joka on vähän hankalaa varsinkin näin kesähelteellä kun mukana on vain pieni pussukka.
Palleatuellisia olen kuitenkin pitänyt ohuiden T-paitojenkin alla, vaikka se vähän tukalalta välillä tuntuukin näillä lämpötiloilla.itse olen ostanut jatkopaloja lindexistä. eli jos liiveissäsi on 7 hakasta ostat monta jatkopalaa (yleensä 2-3 hakasta per jatkopala). jatkopaloja joissa olisi jo ennestään 7 hakasta tuskin löytyy.
- on ja pysyy
jhdkjad kirjoitti:
itse olen ostanut jatkopaloja lindexistä. eli jos liiveissäsi on 7 hakasta ostat monta jatkopalaa (yleensä 2-3 hakasta per jatkopala). jatkopaloja joissa olisi jo ennestään 7 hakasta tuskin löytyy.
Eipä juuri ole löytynyt 7-hakasen jatkopalaa, eikä noista kahden ja kolmen hakasen jatkopaloistakaan ole paljon iloa, sillä Triumphin Doreen L liivien hakaset ovat paljon järeämpää kokoa kuin yleensä tavallisten liivien. Jatkopaloilla joutuisi vaihtamaan sekä hakas, että lenkkipuolen. Muuten palat eivät oikein synkkaa yhteen.
Ongelmana on myös se, että ympärysmitan näin kasvaessa huomattavasti kupit eivät enään ole oikeissa paikoissaan ja rinnat pursuilevat kuppien reunijen yli. Niin mukavat ja ryhtiä ja selkää tukevat kuin palleatuelliset rintaliivit ovatkin, on niiden pitäminen helteisenä kesänä välillä työlästä, mutta kun on malliin mieltynyt ei siitä hevin luovukkaan.
Käytättekö te erilaisia liivejä kesällä ja talvella, eli siis lämpötilan mukaan? - kukka
on ja pysyy kirjoitti:
Eipä juuri ole löytynyt 7-hakasen jatkopalaa, eikä noista kahden ja kolmen hakasen jatkopaloistakaan ole paljon iloa, sillä Triumphin Doreen L liivien hakaset ovat paljon järeämpää kokoa kuin yleensä tavallisten liivien. Jatkopaloilla joutuisi vaihtamaan sekä hakas, että lenkkipuolen. Muuten palat eivät oikein synkkaa yhteen.
Ongelmana on myös se, että ympärysmitan näin kasvaessa huomattavasti kupit eivät enään ole oikeissa paikoissaan ja rinnat pursuilevat kuppien reunijen yli. Niin mukavat ja ryhtiä ja selkää tukevat kuin palleatuelliset rintaliivit ovatkin, on niiden pitäminen helteisenä kesänä välillä työlästä, mutta kun on malliin mieltynyt ei siitä hevin luovukkaan.
Käytättekö te erilaisia liivejä kesällä ja talvella, eli siis lämpötilan mukaan?Kierrä muutamalla kirpparilla jos löytäisit Doreenit tms. Lisähakaset voisi toki ommella niin, että napakoin kohta (kapeemmin kuin muista kohdista) tulee rintojen/ kaaritukien korkeudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3061262- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35737Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33662