Espanjasta

naisten vaatteita

Olen suuntaamassa lomamatkalla Espanjan Barcelonaan. Tietääkö kukaan löytyykö sieltä miten NAISTEN isoja vaatteita ? Kokoni on noin 56-60.
C & A tuntuu löytyvän sieltäkin, mutta onko muita ketjuja vai löytyykö yleensä tavaratalojen naistenvaateosastolta isompia kokoja ?
Onko kellään kokemusta asiasta ?

7

2178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lontoon_trendit

Kysele El Corte Ingles'istä. Se on Espanjan suurin tavarataloketju.

• toiselta keskustelupalstalta

Kopsasin suoraan, kun en viitsinyt linkittää:

Matkusta Espanjaan.... El Corte Inglesillä on kokonainen osasto TYYLIKKÄITÄ eikä tanttamaisia vaatteita isoille naisille. Sitten on kauppaketju Punto di Roma, jossa on sama juttu. Koko KAUPPA ainoastaan isoille staileja vaatteita. Että on kiva shopata! Eikä hinnat huimaa päätä. Nuo molemmat löytyvät esim. Teneriffalta jo, jos et halua mennä vaikka Barcelonaan tms.

Espanjassa on myös lähes kaikissa vaateliikkeissä osasto "tallas grandes". Edullisia ja kivoja, ei tätimäisiä, vaatteita.
      El Corten valikoima oli minustakin paras, mutta siellä vaatteet olivat melko hinnakkaita. Joskin laadusta kannattaa hieman maksaakin.

Siksi kiinnosti, kun olen itsekin matkustamassa Barcelonaan syksyllä ja kokoni on 46 - 48.

• Missy*

Olin kaiketi kirjoittanut tuosta "Tallas Grandes" asiasta ja totta se on, Espanjasta saa isoja kokoja lähes kaikista kaupoista ja putiikeista!
        Rohkeasti vaan kauppaan kysymään " ay tajjas grandes?"

Olen itse kokoa 50-52-54, ja olen tuonut joka vuosi ison kasa todella kivoja ja laadukkaita vaatteita Espanjan reissuiltani.
        Se El Corte Ingles on suosikki, mutta vain ale-aikaan...=) Siellä on kauniita ja tyylikkäita, trendikkäitä vaatteita ja niitä kannattaa ainakin käydä katsomassa.
        Myös kengät on siellä edullisempia kuin kotimaassa ja kenkäfriikkinä sekoankin aina siellä...

• vastauksistanne !
        Missy* kirjoitti:

Olin kaiketi kirjoittanut tuosta "Tallas Grandes" asiasta ja totta se on, Espanjasta saa isoja kokoja lähes kaikista kaupoista ja putiikeista!
        Rohkeasti vaan kauppaan kysymään " ay tajjas grandes?"

Olen itse kokoa 50-52-54, ja olen tuonut joka vuosi ison kasa todella kivoja ja laadukkaita vaatteita Espanjan reissuiltani.
        Se El Corte Ingles on suosikki, mutta vain ale-aikaan...=) Siellä on kauniita ja tyylikkäita, trendikkäitä vaatteita ja niitä kannattaa ainakin käydä katsomassa.
        Myös kengät on siellä edullisempia kuin kotimaassa ja kenkäfriikkinä sekoankin aina siellä...

Yritin tutkailla El Corte Inglesin sivuja, mutta espanjaa taitamattomana en saanut juurikaan mitään irti. Kielenvaihto englanniksi onnistuu, mutta sivuilla jokin ongelma, kun ei muuta kaikkia sivuja...

• Missy*
        vastauksistanne ! kirjoitti:

Yritin tutkailla El Corte Inglesin sivuja, mutta espanjaa taitamattomana en saanut juurikaan mitään irti. Kielenvaihto englanniksi onnistuu, mutta sivuilla jokin ongelma, kun ei muuta kaikkia sivuja...

Kävin katsomassa sen El Corte Ingelsin sivut, ja eipä sieltä kovin montaa isoa vaatetta löydy.
        Kirjoitin sivun vasemmassa yläkulmassa olevaan hakuruutuun tuon Tallas grandes, ja painoin "buscar" näppäintä. Sieltä tuli sivu, jossa pääosin miesten isoja kokoja.
        Sitten etsin vielä naistenosastolta
        "moda"-> "mujer", muutei sielläkään ollut erillistä osastoa.
        Itse liikkeissä on aina se "Tallas Grandes" osasto.

• C & A :n
        Missy* kirjoitti:

Kävin katsomassa sen El Corte Ingelsin sivut, ja eipä sieltä kovin montaa isoa vaatetta löydy.
        Kirjoitin sivun vasemmassa yläkulmassa olevaan hakuruutuun tuon Tallas grandes, ja painoin "buscar" näppäintä. Sieltä tuli sivu, jossa pääosin miesten isoja kokoja.
        Sitten etsin vielä naistenosastolta
        "moda"-> "mujer", muutei sielläkään ollut erillistä osastoa.
        Itse liikkeissä on aina se "Tallas Grandes" osasto.

Barcelonasta näkyy löytyvän kaksikin C&A:n liikettä, joten shoppailtua tulee varmasti. Ulla Popkenin myymälöitä ei valitettavasti Barcelonasta löydy.
        Ainahan se on melkoista etsimistä, kun kokoa on hiukankin enemmän ;)

• itsekin jos aiemmin vastann...
        C & A :n kirjoitti:

Barcelonasta näkyy löytyvän kaksikin C&A:n liikettä, joten shoppailtua tulee varmasti. Ulla Popkenin myymälöitä ei valitettavasti Barcelonasta löydy.
        Ainahan se on melkoista etsimistä, kun kokoa on hiukankin enemmän ;)

Barcelonan matka on syyskuussa, harmi ettei alennusmyyntejä ole silloin, mutta loma on silloin kun se on.
        Siis El Corte Ingles ja C&A on käytävä, hinta ei aina ratkaise, paremmin laatu ja varsinkin istuvuus, niistä lähdetään. Odotan matkaa jo kovasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162