prince albert & naiset

showmehowtolive

Heyy!

Haluisin tietää mitä naiset on siitä mieltä että miehellä on prince albert lävistys peniksessä.
Paljon olen yrittänyt eri foorumeilta ettiä tietoo tästä mut ei oo oikeen auennu toi että pitääkö naiset siitä.

Jossain demin & cosmopolitanin foorumeilla misten genitaali lävärit sai enemmän haukkuja kuin kehuja.

Omasta mielestä toi PA saa kyllä peniksen näyttämää paljon komeemmalta.

Auttakaa joku, pirusti himottas ottaa.
oon pari kymppinen jäbä eikä oo yhtä ainotta lävistystä mut jotenki on sellain olo etten saa unta ennenku tää asia on pois päiväjärjestyksestä!

25

14613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Naisten takiako aiot sen ottaa? Kaksi kertaa sitten miettisin onko sen kyynel- ja ulisemismäärän arvoista kun virtsaputkesta rusautetaan neulalla läpi. Kaverilla on ja kyllä siinä tulee nopeasti äitiä ikävä kivun määrästä. Hanki vaikka merkkiaurinkolasit tai muuta mukavaa. :) Itselläni on nännilävistykset ja otin nämä pelkästään itseäni varten. Kun harkitsin ottamista niin silloin muut ihmiset ei liittynyt niihin ajatuksiin millään lailla.

      • odelia88

        kehoitan enemmin ottamaan nännilävärit, sillä ne kiihottaa sata kertaa enemmän kuin runneltu penis..


      • p.a löytyy

        Joo ihmettelen suuresti tuota että se sattuisi ja joku itkisi kivusta sen aikana... se tuntuu itseasiassa vähemmän kuin vaikka huulilävistys kun se tehdään. Oma tyttöystävä ainaki sanoo että tuntuu seksin aikana hyvällä tavalla erilaiselta, sit ku oon viel lisää venyttäny ni paranee entisestään ;P suosittelen kaikille, se ei tosiaankaan satu.


    • Nainen.

      Jos otat ni ota siks ett itte haluat eikä naisia varten! Mie kyllä tykkään, mut oonkin jo vanhempi akka.

    • tykkään!

      ihmetyttää kun täällä kysellään että "etkai vain aio ottaa sitä naisten takia!!". kai siinä ny kannattaa ajatella sitäkin että kärsiikö seksielämä tosta lävistyksestä.

      mä ainakin tykkään jos miehellä on genitaalilävistys tai useempi, beadingeistä vielä enemmän! ja uskon että moni nainen joka sanoo ettei tykkää, niin tykkäis sit ku ois vähän tunnustellu elävässä elämässäkin, hähä.

      • showmehowtolive

        Tottakai mä otan sen lävistyksen sentakia että ite tykkään siitä, mun mielestä se saa kullin näyttämään jotenki todella komeelta :)

        Mutta ei se ois kivaa jos ei enää ikinä seksiä sen rinkulan takia saisi, siks kyselinki tääl et mitä naiset on mieltä miesten genitaaleista koska yllättävän moni suhtautuu niihin kielteisesti


    • jjau

      tykkään minä ainaki.

      • showmehowtolive

        18.6:tta on aika varattu "toimenpiteeseen" :)


      • tahtoo samanlaisen
        showmehowtolive kirjoitti:

        18.6:tta on aika varattu "toimenpiteeseen" :)

        millainen tapahtuma se lävistäminen on,kuin se tehdään.pitemmän aikaa ollut jo haaveena p-a läväri.


    • erikoisuudesta

      Varmaan tiedät itsekin, että lähes kaikki "laadukkaat" naiset tulevat karttamaan. Jos tätä et pidä haitallisena, niin omapahan on asiasi.

      • showmehowtolive

        suhteellisen kärjistetty kommentti :D


      • Ei niin "laadukas"

        Jaa, millä tavalla "laadukkaat" ? Mie ainankaan en karttais, päin vastoin...


      • ite sanoisin
        Ei niin "laadukas" kirjoitti:

        Jaa, millä tavalla "laadukkaat" ? Mie ainankaan en karttais, päin vastoin...

        Että omapa on asias,mutten ite haluas miehelleni PA:ta, koska se ei toisi tautintoa, vain päinvastoin. Tässä oli mun mielipie.


      • showmehowtolive
        ite sanoisin kirjoitti:

        Että omapa on asias,mutten ite haluas miehelleni PA:ta, koska se ei toisi tautintoa, vain päinvastoin. Tässä oli mun mielipie.

        Sehän on täysin mielipide asia. Onneks on tullu posiitivista kommenttia asiaan liittyen. Ja kenenkään ei kannattas lähtee suoralta kädeltä tuomitsemaa ennenku on saanu pa:lla varustettua penistä :P mutta kuten sanottu niin täysin mielipide :)


    • lollerooo

      Saat sitten tottua siihen että loppu elämäsi käyt kusella kuin naiset, istualteen. Ei kovin miehekästä kyykkiä puskissa kun on kavereiden kanssa pussikaljalla!

      • showmehowtolive

        Kyllähä sitä kuulemma oppii kuseemaan. Ainiki kaikki keiltä oon asian tiimoilta kyselly on sanonu että pari kertaa ku kusee kengille ni alkaa homma sujumaan :) enää 10 tuntia ^^


    • showmehowtolive

      Nyt on lävistys tehty :) prosessi etenee seuraavin vaihein

      1. Kalu puhdistetaan ja lävistäjä merkkaa kohdan
      2. "tanko" työnnetään virtsa putkeen
      3. Neula työnnetään virtsaputken läpi alakautta
      4. neula pois ja koru ruuvataan tilalle ja "pyöritetään" paikalleen

      Hetken aikaa tuntu siltä että taju lähtee :D kipua ei juurikaan ollut mutta tuntui todella vittumaiselta. Täytyy kyllä nyt sanoa että on tää ihan törkeen komee :) lävistys vaihe löytyy myös videona jos jotain kiinnostaa

      • tahtoo samanlaisen

        mistä se video löytyy kerro pian


      • löytyy

      • hardy

        aijotko venyttää isommaksi sit kun on parantunut


      • omistan

        toiset lävistäjät tekevät sen näin: Neula virtsaputken päästä sisään ja sitä kautta läpi, ihan yhtä toimiva menetelmä :P


    • rgr

      Empä tiiä paljon turhempaa ja epäkäytännöllisempää paikkaa lävistykselle. Tuottais elkkää hankaluutta.

    • käpälä

      Aivan turha tänne asiasta mitään tietämättömien on mitään kommentoida !!
      Itselläni ollut albert lävistys kohta 20 vuotta. Otin sen aivan itseäni varten, enkä ole katunut hetkeäkään. Se on osa minua, ja kaikki kaverini sen tietää. Keneltäkään ei ole moitteita tullut, useampaa se kiinnostaa ja asiallisesti on siitä keskusteltu. Tää on mun juttu, tatuoinnit ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Otitko aikoinaan? 😊

    • Anonyymi

      Ympärileikattu kalu ja P.A. -rengas saavat tytöt (naiset) täysin vallattomiksi . Kukaan ei ole moittinut . Pojat / miehet katselevat epäilevän kateellisina saunassa. Korun laitto ei satu , pieni kirpaisu on sekunnissa ohi .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe