Miksi mies ei vastaa?

Maijeliini

Miksi mies ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin? Tavattu alunperin Suomi24 -sivujen nettideiteillä, ja sen jälkeen livenä useampia kertoja. On puhuttu seurustelusta, ihastumisesta ja jopa rakastumisesta (siis mies on puhunut). Seksiäkin on harrastettu (eikä edes huonoa sellaista). On sovittu alustavasti uusi tapaaminen tai luvattu soitella. Tämän jälkeen mies vain katoaa! Ei vastaa puhelimeen sen enempää kuin tekstareihinkaan. Ja tämä samanlainen kuvio on toistunut kahden eri miehen kanssa, eli mistään yksittäisestä poikkeuksesta ei ole kysymys. Mikä mättää? Pitäisikö vain odotella että mies tekee aloitteen vai miten pitäisi jatkossa toimia?

47

12004

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietiN myös

puhutaan tulevasta ja kaikkea mitä yhdessä voidaan tehdä, sovitaan uusia tapaamisia, ollaan kaikinpuolin sen oloisia että juttua jatketaan yhdessä...
      ja sitten...
      ei vastata viesteihin tai puheluihin!!
      yht´äkkiä ollaankin "kadoksissa"...muutama päivä voi mennä ettei kuulu mitään, sitten taas yht´äkkiä heppu saattaakin itse ottaa yhteyttä ja kysellä muina miehinä kuulumisia ja kuinka ikävä on jne.
      pitäisi kai olla ajatusten lukija jotta tuollaisen tapauksen kanssa pärjää.
      en tiedä ymmärtävätkö itsekään miten epävarmaksi tuollainen toiminta teettää.
      omituista!!!
      sinulle ap. : kovasti haluaisin minäkin vastauksen tuohon miesten toiminta tyyliin!!! ja tsemppiä sinulle, kiva kuulla että on kanssasisaria tälläisella saralla!! (;

• Ei "heppu"

Jos noin nimittelisit mua...en soittaisi enää koskaan.:)) (no, siitä tuskin oli kysymys:))

• uup

.

• on miehiä

vähän joka lähtöön,itse olen mies ja samaa ihmettelen naisista,lähettää kuviaan yht.4kpl ja kerran käyty kahvilla ja sitten ei ole kuulunut viikkoon mitään.Itse sanoin yhden suhteen irti kun nainen muutaman tapaamisen ja yhdessä vietettyjen öiden jälkeen on jo ostamassa sormuksia,ei kiinnosta

• puuttuu jotakin

"Ei tää..."
      "Tää on aika kiva."
      "Pitäisikö vastata, mutta..."
      "Tää ei voi olla totta! Tälle vastaan!"

3.6: "Miksi mies ei vastaa?"

Älä turhaan odota, pelimiehet vain viilasivat sua taas...kirjaimellisesti.

• nettimiehet nopeita

vaihtamaan seuraavaan, kunhan pelleilevät niin kuin naisetkin

• sinisilmäistä.

Ne sai jo mitä halusivat,mitäs jaat tavaraasi niin halukkaasti!Parikymmentä treffiä ennenkuin mennään sänkyyn,siinä ajassa ehtii jo nähdä mikä on miehiään!

• nainen..

ja samaa mieltä olen kanssasi.
        Mikä kiire täällä on harrastaa seksiä heti kun tavataan mukavanoloinen, oli hän sitten mies tai nainen?
        Hehku häviää samantien, ei jää enään odotettavaa!!
        Suosittelen lämpimästi tutustumaan ensin toisen henkiseen puoleen ja sitten jos alkaa viehtymystä olla, fyysiseenkin..
        ..niin kestävä, kehittyvä suhde alkaa..

"hätäinen sydän tietää surua"

• CuddleBuddy
        nainen.. kirjoitti:

ja samaa mieltä olen kanssasi.
        Mikä kiire täällä on harrastaa seksiä heti kun tavataan mukavanoloinen, oli hän sitten mies tai nainen?
        Hehku häviää samantien, ei jää enään odotettavaa!!
        Suosittelen lämpimästi tutustumaan ensin toisen henkiseen puoleen ja sitten jos alkaa viehtymystä olla, fyysiseenkin..
        ..niin kestävä, kehittyvä suhde alkaa..

"hätäinen sydän tietää surua"

"...Hehku häviää samantien, ei jää enään odotettavaa!! "

Onko joillekin tuo hehku = seksi?

Vai ymmärsinkö väärin?

Minulle tuo "hehku" on aivan jotain muuta. Se tulee ihmisestä sisältä. Se saa haluamaan seksiä(kin) tuon ihmisen kanssa.
        Se saa haluamaan paljon muutakin tuon ihmisen kanssa.
        Se on juuri se joka saa odottamaan lisää kokemuksia tuon uuden ihmisen kanssa.

Mutta jos sitä (ihastumisen)hehkua ei ole, ja silti toinen vaikuttaa helpolta saaliilta... Kyllä pelimies (ja nainen) tuollaiseen kiinni iskee.
        Niin on tainnut käydä tässäkin (aloittajan) tapauksessa, epäilen.

Kyllä asioissa voi edetä nopeastikin, ei siitä haittaa ole. Pitää vain varmistua että molemmat on tosissaan..

• Amies

..jos pariKYMMENTÄ kertaa jaksaa paneskelematta tavata.

• Maijeliini
        CuddleBuddy kirjoitti:

"...Hehku häviää samantien, ei jää enään odotettavaa!! "

Onko joillekin tuo hehku = seksi?

Vai ymmärsinkö väärin?

Minulle tuo "hehku" on aivan jotain muuta. Se tulee ihmisestä sisältä. Se saa haluamaan seksiä(kin) tuon ihmisen kanssa.
        Se saa haluamaan paljon muutakin tuon ihmisen kanssa.
        Se on juuri se joka saa odottamaan lisää kokemuksia tuon uuden ihmisen kanssa.

Mutta jos sitä (ihastumisen)hehkua ei ole, ja silti toinen vaikuttaa helpolta saaliilta... Kyllä pelimies (ja nainen) tuollaiseen kiinni iskee.
        Niin on tainnut käydä tässäkin (aloittajan) tapauksessa, epäilen.

Kyllä asioissa voi edetä nopeastikin, ei siitä haittaa ole. Pitää vain varmistua että molemmat on tosissaan..

Osasitpa sanoa hienosti tuosta "hehkusta". Olen kanssasi aivan samaa mieltä.
        Tässä aloittajan tapauksessa on käynyt niin että minä kyllä olin ihastunut kumpaankin mieheen, ja hekin antoivat ymmärtää että heillä on samanlaisia tunteita minua kohtaan. Mutta vaikea se on etukäteen tietää kuka on pelimies ja kuka ei... Ja välttämättä vaikka ei ns. pelimies olisikaan, etukäteen on myös vaikea tietää onko henkilö "sitoutumiskammoinen".

• pöhpöh

hupaisaa, kun nainen täällä valittaa miehen katoamisesta vaikka seksi ei ollut edes huonoa. Anteeksi nyt vaan, mutta jos se mies katosi niin se seksi oli hänen kannaltaan parhaimmillaankin tusinakamaa. Kassintyhjennys ja se oli siinä.

• jo pillua

mitä hakikin sinulta. Ei siinä sen kummempaa.

• bamela.

Jos mies saa hyvää seksiä, haluaa se sitä uudestaan. Aivan saletti. Miehen mielestä et ollut kummoinen pano.

Nettitreffejä harrastaneena, kaikki miehet ovat pyytäneet uudestaan ja soitelleet liiankin kiihkeästi perään. Miksiköhän??

• oli todella
        bamela. kirjoitti:

Jos mies saa hyvää seksiä, haluaa se sitä uudestaan. Aivan saletti. Miehen mielestä et ollut kummoinen pano.

Nettitreffejä harrastaneena, kaikki miehet ovat pyytäneet uudestaan ja soitelleet liiankin kiihkeästi perään. Miksiköhän??

helppo pano. Miksipä ei soittaisi. Vanhan panon saaminen sänkyyn uudestaan on useimmiten helpompaa kuin löytää uusi.

• sulla taida olla huono tuuria. olet tekemisissä playereiden kanssa.

tutustuu kunnolla ennen kun edes harkitset sänkkyyn menemistä.

• Ollaankohan tavattu samoja miehiä? Olen todennut myös saman asian nyt muutamaan otteeseen ja tuollainen käytös on aivan tyrmistyttävää. Eihän kukaan normaali ihminen noin katoa? Tuo on mielestäni lapsellista ja typerää. Voisiko joku selittää mistä on kyse? Onko se vaan sitä että ihmiset eivät viitsi nähdä vaivaa?

• Maijeliini

Löytyipä tuohon alkuperäiseen kysymykseen vastaukset "Miksi mies ei vastaa?" Molemmissa tapauksissa kun miehet olivat kadonneet kuin tuhka tuuleen, syynä olivat henkilökohtaisessa elämässä tapahtuneet surulliset asiat. Olen siis molempien miesten kanssa puhunut asiasta pitkänkin ajan kuluttua tapahtuneesta. Toinen halusi vain olla yksin, ja toinen ei halunnut rasittaa minua omilla murheillaan, kun omassakin elämässäni oli silloin kaikenlaista meneillään. Hän olisi jopa halunnut jatkaa siitä mihin olimme jääneet.

Tosin olen sitä mieltä edelleen että asioista pitäisi sanoa suoraan, tai edes tekstiviestillä ilmoittaa jos ei puhumaan kykene. Mutta maailmaan mahtuu meitä kaikenlaisia!
        Haluan toivottaa tsemppiä kaikille nettideittaajille. Nyt tuntuu että minäkin olen vihdoin sen oikean löytänyt. Yhteistä aikaa on vietetty jo miltei neljä kuukautta. Kaikki miehet eivät siis suinkaan ole "törppöjä" :-)

• karita
        Maijeliini kirjoitti:

Löytyipä tuohon alkuperäiseen kysymykseen vastaukset "Miksi mies ei vastaa?" Molemmissa tapauksissa kun miehet olivat kadonneet kuin tuhka tuuleen, syynä olivat henkilökohtaisessa elämässä tapahtuneet surulliset asiat. Olen siis molempien miesten kanssa puhunut asiasta pitkänkin ajan kuluttua tapahtuneesta. Toinen halusi vain olla yksin, ja toinen ei halunnut rasittaa minua omilla murheillaan, kun omassakin elämässäni oli silloin kaikenlaista meneillään. Hän olisi jopa halunnut jatkaa siitä mihin olimme jääneet.

Tosin olen sitä mieltä edelleen että asioista pitäisi sanoa suoraan, tai edes tekstiviestillä ilmoittaa jos ei puhumaan kykene. Mutta maailmaan mahtuu meitä kaikenlaisia!
        Haluan toivottaa tsemppiä kaikille nettideittaajille. Nyt tuntuu että minäkin olen vihdoin sen oikean löytänyt. Yhteistä aikaa on vietetty jo miltei neljä kuukautta. Kaikki miehet eivät siis suinkaan ole "törppöjä" :-)

mulla on tullut nyt sama juttu vastaan että ollaan nähty noin kolme kertaa ja seksiäkin harrastettu ja kysyin mieheltä haluisko hän alkaa olee ni sanoo et joo kyl vois tykätäkki ja sit kuitekin ku laitan viestiä ni tulee takaisin harvoihin ja valittuihn ja sitten kun kysyy et miks hän ei vastaillu ni puhelin on autossa tai hän on nukkunut.silti hän kertoo itsestään ja töistään sun muista aika avoimesti,et oon miettinyt et mikä hän mahtaa olla miehiään ja sit kuiteki mä oon kertonut että tykkään hänestä ja haluaisin tapailla...ehkä olen ollut liian yliinnokas tämän suhteen.Tästä tosiaan tuli opittua se ettei todellakaan mene sänkyyn ekoilla treffeillä..Nyt täytyy vaan toivoa et kyseinen mies ottais itse yhteyttä,koska mulle tää ei oo vaa peliä.

• Pettynyt saara

Mies vain "katosi" yhtäkkiän keksen seurustelun. Ei vastaa vaikka kuinka yritän ottaa yhteyttä.

Mä päätin että unohdan koko miehen. Mistä siis tietää jos miehellä on monta rautaa tulessa.

• Pettynyt saara

Mun tapauksessa tapahtui niin, että mies ei vielä halunnut sexiä ja mainitsikin ettei sexi ole niin tärkeää, että sitä pitäisi heti harrastaa. Olin mä hänen luonaan yhteensä 2 yötä ja ei edes yrittänyt mitään.

Viimeisin puhelinsoitto oli niin ihanaa että se kesti melkin 2 tuntia ja sitten kaikki oli loppu.

Tälläkin miehellä oli suruaika ja mietinkin että onko syynä se, mutta lapsellista toimintaa ettei edes lähetä viestiä, että haluaa olla rauhassa jonkin aikaa.

• growing bad

Kannattaa olla varovainen näiden nettimiesten kanssa. Joukossa on vaikka
        kuinka paljon sellaisia, jotka eivät hae seurustelua/mitään vakavempaa,
        vaikka väittävätkin niin.

...liian hyväuskoinen nainen tarjoaa monelle pillunetsijöille helpon saaliin. He hakevat
        sitä täältä sillä aikaa kun etsivät jotain parempaa.

Miehen toimia kannattaa tarkkailla: esiintyykö hän varmasti omalla nimellään,
        kutsuuko kotiinsa, antaako kunnollisen puhelinnumeron, jättääkö vastaamatta
        puheluihin ja väittää että luuri oli autossa/hän ei ole puhelimen orja plaa plaa...

Seksiä ei ehkä kannata harrastaa ennen kuin joskus ännännellä kerralla, mikäli et
        sitä pelkästään hae.
        Älä kutsu oitis tuntematonta miestä luoksesi, se ei ole välttämättä hyväksi,
        ja naapuritkin rupeavat ihmettelemään :)

Älä ole varma nakki, äläkä edes helppo nakki.

Kun oikein vituttaa, älä nitistä ketään :)

• Pettynyt saara
        growing bad kirjoitti:

Kannattaa olla varovainen näiden nettimiesten kanssa. Joukossa on vaikka
        kuinka paljon sellaisia, jotka eivät hae seurustelua/mitään vakavempaa,
        vaikka väittävätkin niin.

...liian hyväuskoinen nainen tarjoaa monelle pillunetsijöille helpon saaliin. He hakevat
        sitä täältä sillä aikaa kun etsivät jotain parempaa.

Miehen toimia kannattaa tarkkailla: esiintyykö hän varmasti omalla nimellään,
        kutsuuko kotiinsa, antaako kunnollisen puhelinnumeron, jättääkö vastaamatta
        puheluihin ja väittää että luuri oli autossa/hän ei ole puhelimen orja plaa plaa...

Seksiä ei ehkä kannata harrastaa ennen kuin joskus ännännellä kerralla, mikäli et
        sitä pelkästään hae.
        Älä kutsu oitis tuntematonta miestä luoksesi, se ei ole välttämättä hyväksi,
        ja naapuritkin rupeavat ihmettelemään :)

Älä ole varma nakki, äläkä edes helppo nakki.

Kun oikein vituttaa, älä nitistä ketään :)

Mies asuu aika lähellä mua ja näen häntä varmasti usein. En tietenkään pyydä luokseni ketään nettituttua ja en yleensä harrasta sexiä heti kun tapaan jonkun miehen. Eikä me kerittykkään sextaa, kun mies pisti selväksi, että ensin katsotaan miten käy. Oltiin yhteydessä parisen kuukautta.

Toisaalta mulla oli sellainen epäilys, että hänellä ei toiminut penis ollekaan, koska vältti sexi-asiat ja siihen liittyvät huumorit. Naisten kanssa suhteet kaatuneet sexin takia, tiedä sitten nuista kun ei tarkemmin kerro.

• se bad joku..
        Pettynyt saara kirjoitti:

Mies asuu aika lähellä mua ja näen häntä varmasti usein. En tietenkään pyydä luokseni ketään nettituttua ja en yleensä harrasta sexiä heti kun tapaan jonkun miehen. Eikä me kerittykkään sextaa, kun mies pisti selväksi, että ensin katsotaan miten käy. Oltiin yhteydessä parisen kuukautta.

Toisaalta mulla oli sellainen epäilys, että hänellä ei toiminut penis ollekaan, koska vältti sexi-asiat ja siihen liittyvät huumorit. Naisten kanssa suhteet kaatuneet sexin takia, tiedä sitten nuista kun ei tarkemmin kerro.

Kysyit kuitenkin mistä tietää onko mies tosissaan, ja aloin siihen vastaamaan.
        Tuo kommentti taisi hiukan karata käsistä. Ihan asiaa silti on, en tarkoita että
        koskee juuri sinua.

No jos tosta on kyse, niin on varmaan aika arka aihe miehelle. Ehkä hän pelkäsi
        aloittaakaan mitään uutta enää, jos vanhatkin suhteet ovat ehkä kaatuneet seksiin?

Miten itse suhtaudut miehen seksiongelmiin? Oletteko puhuneet asiasta..

• Pettynyt saara
        se bad joku.. kirjoitti:

Kysyit kuitenkin mistä tietää onko mies tosissaan, ja aloin siihen vastaamaan.
        Tuo kommentti taisi hiukan karata käsistä. Ihan asiaa silti on, en tarkoita että
        koskee juuri sinua.

No jos tosta on kyse, niin on varmaan aika arka aihe miehelle. Ehkä hän pelkäsi
        aloittaakaan mitään uutta enää, jos vanhatkin suhteet ovat ehkä kaatuneet seksiin?

Miten itse suhtaudut miehen seksiongelmiin? Oletteko puhuneet asiasta..

Ihan niin tarkasti en sanonut " mistä tietää onko mies tosissaan", vaan "mistä tietää kuinka monta rautaa on tulessa" ;))

Hyvin vähän sain urkkia hänen sexiasioistaan.

En ole ollut vielä mitään mieltä hänen sexiongelmistaan, koska en tiedä koko totuutta. Olinhan mä yllättynyt, ettei hän edes vaatinut sexiä.

• bad toof

Ihan niin tarkasti en sanonut " mistä tietää onko mies tosissaan", vaan "mistä tietää kuinka monta rautaa on tulessa" ;))

Hyvin vähän sain urkkia hänen sexiasioistaan.

En ole ollut vielä mitään mieltä hänen sexiongelmistaan, koska en tiedä koko totuutta. Olinhan mä yllättynyt, ettei hän edes vaatinut sexiä.

Kai hän nyt sentään hengissä on vielä?

• Pettynyt saara
        bad toof kirjoitti:

Kai hän nyt sentään hengissä on vielä?

Lähetin vielä eilen hänelle viestin, mutta ei ole tullut vastausta. Kyllä hänestä oli eilen vielä merkkejä, että on vielä elossa. En vaan kehtaa mennä hänen oven taakse huutelemaan, jos tuo tosissaan haluaa olla erossa minusta.

• oonknytoikeestibad

Lähetin vielä eilen hänelle viestin, mutta ei ole tullut vastausta. Kyllä hänestä oli eilen vielä merkkejä, että on vielä elossa. En vaan kehtaa mennä hänen oven taakse huutelemaan, jos tuo tosissaan haluaa olla erossa minusta.

niin kysymällä asia selviää. Siis jos hän on sellainen että saa sanottua suoraan,
        eikä niitä tyyppejä, jotka sanovat yhtä ja tarkoittavat toista.

Tai sitten vaan antaa asian olla ja katsoo mitä hän tekee, vai tekeekö mitään.

Onhan se inhottavaa kuulla, että joku ei enää halua olla tekemisissä, mut sitten se
        on ainakin selvää. Eikä tarvi päätellä mistään vihjeistä.

• Pettynyt saara
        oonknytoikeestibad kirjoitti:

niin kysymällä asia selviää. Siis jos hän on sellainen että saa sanottua suoraan,
        eikä niitä tyyppejä, jotka sanovat yhtä ja tarkoittavat toista.

Tai sitten vaan antaa asian olla ja katsoo mitä hän tekee, vai tekeekö mitään.

Onhan se inhottavaa kuulla, että joku ei enää halua olla tekemisissä, mut sitten se
        on ainakin selvää. Eikä tarvi päätellä mistään vihjeistä.

Tänään meni viesti viimeinkin perille, joten elossa herra näyttäisi olevan.

Valitsen mieluummin sen, että annan asian olla ja lisäänpä vielä, että syvennyn muihin juttuihin, niin johan unohtuu koko tapaus. Harmi vaan että lomaa on vielä jäljellä monta päivää ja urakalla koetan unohtaa sen.

• bad => good?

Tänään meni viesti viimeinkin perille, joten elossa herra näyttäisi olevan.

Valitsen mieluummin sen, että annan asian olla ja lisäänpä vielä, että syvennyn muihin juttuihin, niin johan unohtuu koko tapaus. Harmi vaan että lomaa on vielä jäljellä monta päivää ja urakalla koetan unohtaa sen.

siitä. Mukavia lomia kaikesta huolimatta :)

• Pettynyt saara
        bad => good? kirjoitti:

siitä. Mukavia lomia kaikesta huolimatta :)

Kiitos kiitos, ihan hyvä oli keskustella sun kanssa ja toivonkin sulle hyvää loppuvuotta ja alkavaa uutta vuotta. ;)

• .......

vihjailevat, että eivät ole kiinnostuneita. Kyllähän teidän akkojen pitäisi ymmärtää vihjailua!?! Tehän vihjailette kaikesta, ettekä saa suutanne auki mistään asiasta.

• :::::::::::::::::::

Niin täällä kuin muuallakin. Et ehkä pidä siitä kuitenkaan....

• Pettynyt saara

Mies itse sanoi ja toivoi että me jatkettaisiin seurustelua, mutta itse kuitenkin katosi.

• ......

Mies itse sanoi ja toivoi että me jatkettaisiin seurustelua, mutta itse kuitenkin katosi.

vihjailee sinulle että ei ole kiinnostunut. Jos olisi kiinnostunut, niin olisi yhteydessä ja sillä hän vihjailee että on kiinnostunut.

Mikä tässä on epäselvää? Aivan samaan tapaan naisetkin menettelee... puhuu muuta, kuin tekee, tai ajattelee. Hölmö jää ihmettelemään moista ja viisas unohtaa ja siirtyy seuraavaan.

• ........
        ::::::::::::::::::: kirjoitti:

Niin täällä kuin muuallakin. Et ehkä pidä siitä kuitenkaan....

ja useat niin naiset, kuin miehetkin monesti vielä saa suunsa auki, vaikka eivät edes tarkoita sitä mitä ilmoille päästävät, eli valehtelevat.

Mitäs moisesta... unohtaa ja parempi onni seuraavalla kerralla.

• Pettynyt saara
        ...... kirjoitti:

vihjailee sinulle että ei ole kiinnostunut. Jos olisi kiinnostunut, niin olisi yhteydessä ja sillä hän vihjailee että on kiinnostunut.

Mikä tässä on epäselvää? Aivan samaan tapaan naisetkin menettelee... puhuu muuta, kuin tekee, tai ajattelee. Hölmö jää ihmettelemään moista ja viisas unohtaa ja siirtyy seuraavaan.

Tosta noin vaan unohtaa, ei ei.

Jos kerran parisen kuukautta oltiin yhteydessä, niin ihmettelen.... Mitään merkkejän suhteen lopettelemiseen ei ollut viimeeksi, kun juteltiin puhelimesssa ja suukot lähetettiin vielä.

• ........

Tosta noin vaan unohtaa, ei ei.

Jos kerran parisen kuukautta oltiin yhteydessä, niin ihmettelen.... Mitään merkkejän suhteen lopettelemiseen ei ollut viimeeksi, kun juteltiin puhelimesssa ja suukot lähetettiin vielä.

ei, mutta täytyy kuitenkin. Tai voithan jäädä tuota märehtimään vaikka lopuksi iäksesi mutta kannattaako? Yhtä hyvin voisit aloittaa unohtamisen vaikka heti.

Tapasitko muuten tuon miehen livenä kuinka monesti?

• PlanetEarth

Joo sille kuule kuullostaa että ei tule "kesää" tuollaisesta touhusta.
      ihan turhaan lyöt päätä seinään. Mä olen itse naisista oppinut että jollei sieltä suunnasta mitään
      kuulu niin turha jäädä ketään edes venaamaan.

Sama lienee sinullakin? Uutta hakua vaan päälle vaikka tiedän, että se on v*:maista puuhaa.

Sopivan kumppanin löytäminen on vittumaisin tehtävä jonka ihminen voi elämässään eteensä saada!

• Crishelle

Mä deittailin tyttövuosinani monia tyyppejä ennen nykyistäni ja nämä asiat olivat taattu:

- Sanottiin heti mitä haluttiin. Ihan suoraan. Aivan sama keneltä saa kunhan saadaan mitä halutaan.
        - Häivyttiin deiteiltä salakavalasti kertomatta mitään syytä mihinkään.
        - Oltiin epävarmoja siitä mitä haluttiin.
        - Tultiin tapaamiseen kahdeksi minuutiksi ja häivyttiin heti sen jälkeen kun kaverit ruinasivat baariin.
        Näitä riittää. ONNEKSI löysin omani sen pahemmin etsimättä! =)

• Minulla iso maha.

Olet säkki, siksi ei vastaa. Kirjeenvaihdossa valehtelit omat asiasi, ja mies vittuuntui.

• Mr.zx

Se on sitä kun suomalaiset ei osaa puhua asioista. Moni asia olisi ratkaistavissa puhumalla mutta äärettömän harva on keskustelutaitoinen. Ilmiö on sama ulkomaalaisissa jotka ovat "sopeutuneet hyvin" Suomeen tai ovat muuten vaan asuneet suht.pitkään Suomessa.
      Ryypätä, huutaa kännäissä, vaatia täydellisyyttä toiselta - sitä tässä maassa osataan, mutta puhua selvinpäin - ei missään nimessä.

• tyhmää

Tyhmää... Yks poika, tunnetaan toisemme, ja muuta,,, kysyin siltä facebookissa että saanko sen puhelinnumeron,, niin sit se ei vastannu ja vaan lähti... On ollu sen numero aikasemminkin mut hetini sen pois joskus...:)

• Lupauksiin pettynyt

Olen elänyt samanlaisen tarinan. Löysin naisen, jonka mies oli kuollut muutama vuosi sitten ja hän sanoi, että suruaika oli ohi ja hän on valmis uuteen suhteeseen. Tapasimme usein ja lopulta hänen charminsa vei minut mukanaan. Vietimme paljon aikaa yhdessä ja jopa perheeni tutustui häneen. Hän puhui suhteen jatkamisesta ja siihen miten häneen voi luottaa. Hän lupasi ottaa minuun yhteyttä.... ja sitten ei mitään vastausta viesteistäni huolimatta! Sitten hän otti yhteyttä sanoen ettei työkiireiltään ole kerinnyt! Uskon pikemminkin, että hän pelästyi kun näki, että minä olin tosissani suhteen takia ja eikä hän ole vielä tehnyt suruaikaansa. Koska minulla on tunteita häntä kohtaan, haluan katsoa mikä on suunta ja voiko siitä kehittyä jotain kestävämpää. Minulle on selvää, ettei se tule olemaan helppoa, mutta hän n yritykseon arvoinen.

• tsemppiä

Eiköhän ne yritykset ole yritetty, sori vaan kovasti inhorealismini. Toki kokeile ihmeessä kepillä jäätä, niin ei jää jossiteltavaa, mutta luovuta hyvä mies ajoissa. Sulla on ehkä 2% mahdollisuus.

Kun... jos toinen vaan pelästyy tunteita ja haluaa vähän tilaa ja rauhaa edetä hitaammin, niin se kyllä kertoo sen, ei katoa. Rakastunut pitää yhteyttä työkiireiden keskellä ja varmaan haluisi sulta tukea ja tsemppiä sen stressin keskellä...

Yritähän saada juttu jonkinnäköiseen päätökseen, niin pääset itsekin eteenpäin.

• hohoi

etköhän jo ittekin tiedä kysymättä mistä on kysymys? :)

• -----------------

------------------------

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      59
      3501
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2846
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2660
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2341
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2073
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      159
      1785
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1303
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1214
    Aihe