*Sie kommen*

Palstalla riehuva semi-rasismi ei ole mitenkään yllättävää, koska käyttäjäkunnan ydinosan muodostaa työtön valkoinen köyhälistö (white trash)

Nyt on kuitenkin niin että Suomen valtio on sitoutunut ottamaan maahamme vuosittain 750 kiintiöpakolaista ja on vain parasta hyväksyä se fakta että Suomesta tulee monikulttuurinen maa.

Alkuperäisväestön mielestä muukalaiset elävät meidän kustannuksella ja vaativat että heidän on tehtävä töitä.

Kuitenkin pakolaisen on vaikeaa saada töitä, koska työnantajat eivät mielellään palkkaa tummaihoista ja kielitaidotonta ihmistä.


http://www.youtube.com/watch?v=iLpejViDbN4



"Kuka määrittelee rajat"


MarttyyriMallari-TTt

18

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cdsax

      "Kuitenkin pakolaisen on vaikeaa saada töitä, koska työnantajat eivät mielellään palkkaa tummaihoista ja kielitaidotonta ihmistä."

      työnantajienkin ydinosan sitten muodostaa se työtön valkoinen köyhälistö (white trash)?

    • sillä,,

      viiden vuoden päästä todelliset muukalaiset (alienit) tekevät invaasion maapallolle. Ilmakehä muutetaan niille edulliseksi, jolloin kuolemme kaikki tukehtumalla.

      "Näin olen ennustanut"

    • palava.enkeli

      ymmärrän toki pointtisi, mutta miksi pyrit aina haastamaan riitaa? :D

      • MarttyyriMallari-Tt

        On ainoastaan esittänyt syvällistä analyysia. Sinä olet täällä ainoa, joka haastaa riitaa.

        "Varo! voit polttaa siipesi"

        MarttyyriMallari-Tt


      • MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        On ainoastaan esittänyt syvällistä analyysia. Sinä olet täällä ainoa, joka haastaa riitaa.

        "Varo! voit polttaa siipesi"

        MarttyyriMallari-Tt

        hän on ilmeisesti jo tulessa.


        "Olet kuulemma romanttisella tuulella"


        MarttyyriMallari-TTt


      • en pyri haastamaan riitaa koko porukan kanssa. Otan jonkun ryhmittymän tähtäimeen ja tällä kertaa ovat vuorossa köyhät rasistit.


        "Heikäläisistä ei tosin vastusta löydy"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Heil!

      Ja samalla tahdon sanoa että minun työni saa antaa pakolaisille. Vaadin itselle parempia hommia!

      • MarttyyriMallari-Tt

        olisi sinulle sitten sopivaa työtä?

        "kävisikö roskakuski?"

        MarttyyriMallari-Tt


      • ameriikan
        MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        olisi sinulle sitten sopivaa työtä?

        "kävisikö roskakuski?"

        MarttyyriMallari-Tt

        sotavoimat joskus maailmansotien aikaan laittoi tummat pojat tekemään tietä koskemattomaan korpeen, niin minun ammattikuntani laitettiin menemään noiden tummien kavereiden edessä.

        Siitä voinet päätellä että roskakuski olisi melkoinen ylennys.


      • MarttyyriMallari-Tt
        ameriikan kirjoitti:

        sotavoimat joskus maailmansotien aikaan laittoi tummat pojat tekemään tietä koskemattomaan korpeen, niin minun ammattikuntani laitettiin menemään noiden tummien kavereiden edessä.

        Siitä voinet päätellä että roskakuski olisi melkoinen ylennys.

        toimit siis kuorman vetäjänä.

        "Petteri punakuono"

        MarttyyriMallari-Tt


    • khfkh

      Kerrotko ystävällisesti oman toimenkuvasi?

      • työtön.

        se on.


      • MarttyyriMallari-Tt

        hieman avittaa, vaikka se lienee kaikille fiksuille ihmisille selvää.

        "Hän on johtaja, päällikkö"

        MarttyyriMallari-Tt


      • epäilemättä.
        MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        hieman avittaa, vaikka se lienee kaikille fiksuille ihmisille selvää.

        "Hän on johtaja, päällikkö"

        MarttyyriMallari-Tt

        Kantabaarin nurkkapöydän puheenjohtaja.


      • epäilemättä. kirjoitti:

        Kantabaarin nurkkapöydän puheenjohtaja.

        olen vakituisessa työsuhteessa, joten kaunista autoamme (Volvo S80) ei tulla näkemään sosiaalitoimiston parkkipaikalla.


        "Iskit kirveesi kiveen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Tyttö vaan
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen vakituisessa työsuhteessa, joten kaunista autoamme (Volvo S80) ei tulla näkemään sosiaalitoimiston parkkipaikalla.


        "Iskit kirveesi kiveen"


        MarttyyriMallari-TTt

        Lainaisitko sitä autoasi köyhälle tyttörukalle, että pääsisin käymään sossussa?!


      • Tyttö vaan kirjoitti:

        Lainaisitko sitä autoasi köyhälle tyttörukalle, että pääsisin käymään sossussa?!

        lainaa ja onhan köyhillä aikaa kävellä.


        "Kerjääminen kielletty"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Tyttö vaan
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        lainaa ja onhan köyhillä aikaa kävellä.


        "Kerjääminen kielletty"


        MarttyyriMallari-TTt

        ;'(

        heippa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe