seksitreffit

Lissu

Onko seksitreffeistä kokemusta? MUlla on ekat ensi viikolla ja jännittää. Olen myös jo kiihottunut treffeistä. Miten olette tavanneet seksideitin ja miten etenitte? Oletteko tavanneet toista kertaa? Olen netin kautta löytänyt kummpanin, jonka kanssa kokeilemme. Haluan kovasti tietää kokemuksia, millaista on ollut. Sen tiedän, että mies on isokaluinen (23 cm). Tuntuu, etten jaksa odottaa kun saan sitä....

26

20760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukee vanhoja Jalluja

      Laita vaan "Lissu" linkki suoraan profiiliisi, niin säästyy sultakin turhat juonenkehittelyt...

      • Dooriss

        Älä odottele paljoa tollaselta joka kaluaan mainostaa. Sellanen on tyhmä olio joka ei muuhun pysty kuin naista satuttamaan. Siitä on nautinto kaukana kun puoliveltolla sisään survoo. (isokaluisten vaiettu ominaisuus).


      • on aidosti..
        Dooriss kirjoitti:

        Älä odottele paljoa tollaselta joka kaluaan mainostaa. Sellanen on tyhmä olio joka ei muuhun pysty kuin naista satuttamaan. Siitä on nautinto kaukana kun puoliveltolla sisään survoo. (isokaluisten vaiettu ominaisuus).

        Aasi niin silloin se saakin tulla satutetuksi!


    • Älä odota liikoja

      Kai sentään tiedät miehestä muutakin kuin kalun koon (vai mainostatko omaa seksitreffien
      profiiliasi ja kaluasi?)?
      Voin sanoa, että pelkkä iso kalu ei pitkälle riitä, jos mies on muuten vastenmielinen,
      tyhmä, huonokäytöksinen tms. Moni kyllä mainostaa isoa kaluaan, mutta
      on sängyssä todellinen pettymys. Pelkkää surkeaa rynkytystä ilman naisen huomiointia.

      Pari kertaa olen mennyt treffeille seksihommat mielessä, mutta mies oli
      niin rivo ja ällö, että ei tehnyt enää yhtään mieli, vaikka oli kuulemma
      iso kalu. Uskomatonta kuinka jopa yli 30v miehet voivat olla käytökseltään
      kuin machoilevia teinipoikia. Yök!

      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://tier.loverevenue.com/tiny/2Glct Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • hfhjgkgd

      ...taas näitä,vilkkaan mielikuvituksen omaavia,kerro lisää!

    • ;=)

      ettet vaan ois Lauri ;=)

    • Se on valehdellu melansa pituuden aivan varmasti.
      Älä pety kun näät et siitä puuttuu vähintään 5 senttiä

    • On on ja on

      Kerran löytyi iskurista panokaveri ja se oli tosi nappijuttu joka suhteessa. Ei kyllä itseään erityisesti mainostanut ja oli kaikinpuolin fiksu. Mikään seukkailu ei vaan sopinut silloin kummallekaan. Tavattiin jokusen kerran ja kivaa oli.
      Jos haluaa hyvän fuckbuddyn, on viisainta tavata se ennen panosuunnitelmia ihan muuten vaan.Ei se kalun koko merkkaa vaan se onko kaveri muuten turn-on. Kunnon fb on fiksu ja sen kans viihtyy muutenkin sen lisäksi että tietää mitä tehdä seksissä.Sitoumuksia ei vaan tehdä.

      • nainen, 37v

        Olen harrastanut jonkun verran seksitreffejä. Joissakin tapauksessa mentiin suoraan sänkyyn, toisissa käytiin eka kahvilla.

        Vastassa saattaa ison munan lisäksi todellakin olla vastenmielinen tyyppi. Menetkö silti sen kanssa naimaan? Minä en. Pettymyksiä tulee vastaan, mutta niitä helmiäkin on todellakin liikenteessä. Itse pyydän aina kuvan, siis naamasta, ettei ole mörkö vastassa. Uskomattoman helposti ukkomiehet sen lähettävät...

        Jos tyyppi on ok oloinen, ei muutakuin nauttimaan. Seksi tuntemattoman kanssa on erittäin kiihottavaa.


      • hyvähyvä,
        nainen, 37v kirjoitti:

        Olen harrastanut jonkun verran seksitreffejä. Joissakin tapauksessa mentiin suoraan sänkyyn, toisissa käytiin eka kahvilla.

        Vastassa saattaa ison munan lisäksi todellakin olla vastenmielinen tyyppi. Menetkö silti sen kanssa naimaan? Minä en. Pettymyksiä tulee vastaan, mutta niitä helmiäkin on todellakin liikenteessä. Itse pyydän aina kuvan, siis naamasta, ettei ole mörkö vastassa. Uskomattoman helposti ukkomiehet sen lähettävät...

        Jos tyyppi on ok oloinen, ei muutakuin nauttimaan. Seksi tuntemattoman kanssa on erittäin kiihottavaa.

        tätä mieltä minä mies itsekin olen, seksi tuntemattoman kanssa on erittäin kiihottavaa..
        kaikkihan eivät pidä siitä, mutta onneksi joillekin käy..

        Sänkyyn on tullut itsekin usein mentyä heti tavatessa naisen kanssa, ja on ollut upeaa seksiä, täynnä eläimellistä kiihkoa ;) ujothan eivät tälläisestä saa mitään irti.
        Kahvia on juotu vasta seksin jälkeen, ei kai sitä malta odottaa hetkeäkään tavatessa :)

        Jotkut ne vaan viitsii kehua avioseksiä vuosien päästäkin paremmaksi kuin tuntemattoman kanssa, mutta, meitähän on moneksi..


      • niin vihellä poikki
        hyvähyvä, kirjoitti:

        tätä mieltä minä mies itsekin olen, seksi tuntemattoman kanssa on erittäin kiihottavaa..
        kaikkihan eivät pidä siitä, mutta onneksi joillekin käy..

        Sänkyyn on tullut itsekin usein mentyä heti tavatessa naisen kanssa, ja on ollut upeaa seksiä, täynnä eläimellistä kiihkoa ;) ujothan eivät tälläisestä saa mitään irti.
        Kahvia on juotu vasta seksin jälkeen, ei kai sitä malta odottaa hetkeäkään tavatessa :)

        Jotkut ne vaan viitsii kehua avioseksiä vuosien päästäkin paremmaksi kuin tuntemattoman kanssa, mutta, meitähän on moneksi..

        eli jos vastapuoli tuntuu yhtäkään "kummalta" niin sano nätisti kiitos ei.

        Tässäkin asiassa minä arvostan suuresti hyviä käytöstapoja: on fiksua lähettää viesti, että "ei kiinnostakaan" - eikä vain kadota bittiavaruuteen. Itse sanon ei, jos alkaa siltä tuntua. Eihän s-postissa kukaan tiedä, kuka siellä vastasi.

        Muutaman kivan tyypin olen tavannut - nytkin tapailen yhtä iskurittyyppiä. Upee. :)

        Mutta kova homma se on löytää: paljon tulee niitä "outoja" ja "kummia". Mutta mukana on fiksujakin: mäkin olen. ;-)


    • !!!!

      En lähtisi seksikokeiluun tuntemattoman kanssa. Tiedä vaikka saisit seksileikkien päälle vaikka TAPPAVAN TAUDIN. Tiedän tapauksia jotka ovat saaneet kuolettavan sukupuolitaudin. Ei seksi voi olla elämää tärkeämpää.

    • ormbook1

      Hei
      Varaudu anaaliseksiin, koska äijän kalu on noin pitkä vaginassa tulee takaseinä vastaan yllättävän äkkiä.

    • ijijoijoijojojoijoi

      Moi, Late. Kutsu se ens viikolla 50-vuotisjuhliis!

    • seksiäseksiä

      Olen käynyt muutamilla seksitreffeillä ja aina olen tavannut "kokelaan" ennen varsinaista koitosta :-)
      Ei se seksi onnnistu vastenmielisen ihmisen kanssa! Ja toisaalta myöskin miehellä voi olla ongelmia jos nainen (itse) en olekaan hänen mielestään kiihottava... yhden kanssa ei tavattu kuin sen kerran, muiden kanssa päästtin tositoimiin ja oli mukavaa!!

    • panopano

      Kyllä kokemusta löytyy paljonkin. Yleensä etsin seksiseuraa täältä --> http://www.seksikaveri.com

      Sovitaan treffit yleiselle paikalle, käydään yksillä ja jatketaan siitä sitten iltaa, jos kummastakin siltä tuntuu. Useimmiten ei ole jäänyt yhteen kertaan, vaan kummankin on tehnyt mieli uutta tapaamista.

    • Greystoke

      Panopano tuossa edellä spämmää. Kyseisellä sivustolla ainakin kaikki naiset ovat pelkkiä ylläpidon keksimiä feikkiprofiileja. Jo niiden nimistä näkee, että ne on koneellisesti generoituja kuten
      -seksikäsmayla23
      -kuumanica-30
      -nattililya-30
      -uskomatonpia-louse

      Ja muuta paskaa. Kun vierailet jonkun profiilissa niin saat samalla sekunnilla viestin, mutta lukeaksesi sen, pitää kaivaa luottokortti esille. Pysykää kaukana.

    • Guruq

      Ketä kiinnostaa kuinka pitkä sun deitilläs on

    • Hahaaa... oliko 23 cm? Tuskinpa.

    • iloa elämään

      nauti tosiaan nauti rakastelun iloa ja nauti täysin rinnoin

    • näin minä haluan

      yh 1v lapsen äidin runsaat dkupin rinnat pursuavat maitoa hnälkäisllle isille

    • Merja345

      www.seksiseura.info blogista löysin muutamia vinkkejä ja sitä kautta tein ilmaisen tilin myös DirtyAffairsin seuranhakupalveluun, mitä voin lämpimästi suositella kaikille

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      no mikä oli pituus kun sitä toitotit

      • Anonyymi

        Eipä ole tainnut tälle huoralle löytyä ketään, joka haluisi sitä nussia. Kun lukee huoran tekstiä, niin näkee heti ettei tällä ole pääkopassa kaikki muumit tallella. Tällä huoramla ei ole kuin nussiminen mielessä, ottaisit maksun nuista panoista niin olisit hyvin toimeen tuleva. Pistä vastaan otto pystyyn, ei tarvitse joka sivustolta pano seuraa etsiä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe