porche

carreragt

on oikea herkkupala, oih! tässä ihan kostuu kun jyllää alla..

4

927

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itäauto

porsse on?

• finlandissa

toki possujonon perä jo häämöttää.

• dsgdsg

pöh, typerä provo kun ei osaa auton merkkiä oikein kirjoittaa. Joko Porschea ei ole kuin mielikuvissa tai sitten se menee hukkaan, se on asian harrastajan auto.

• <<<<

jaa..a en tosta porschesta Nyt INNOSTU < MUTTA VOLGA M24.VAZ 2103.VAZ 2106.VAZ 2106 JA VAZ 2102 JA RATTIVAIHTEELLA 1300S 21011 JA 1500S 2103 SININEN VOISIVAT OLLA AIKA KOVIA PELEJÄ SUOMEN TALVESSA JA VOLGA FARMARI VIHREÄ < JA KGB-NAHKATAKKI JA AURINKOLASIT MALLIA 70-LUKU JA VIHREÄT HOUSUT < JA SITTEN VOLGASSA < M24 FARMARI OLISI VIELÄ INDOR-DIESEL JA NEUVOSTOLIITTOLAISVALMISTEINEN RADIO < JA SITTEN VIELÄ SELLAINEN VANHA TAKSIKUSKINAHKATAKKI.AURINKOLASIT JA KGB-MALLINEN RADIO < JA SITTEN VOLGA M24SESSA MATKAISI VIELÄ KOIRIAKIN JA MM KULTAINEN NOUTAJA LOLA JA SITTEN TYTTÖJÄ < MM JA KUN MENISIN SITTEN HUOLTAMOILLE NIIN VANHAT PAPAT IHAILISIVAT AUTOJANI JA SITTEN VIELÄ IKÄRYHMÄT 66-72.53-70 < JA AKSELIVÄLILLÄ EURAJOKI-PARKANO JOPA KUNNANVALTUUSTON VASEMMISTOVALTUUTETUT MOIKKAISIVAT JA ÄITINKIN MATKAISI VOLGASSANI JA LADASSANI 1600SL 2106 MUUTAMAN KERRAN JA NUORENA AVIOMIEHENÄ < PERHEELLÄ OLISI VOLGA M21 JA M24 TALLISSA JA LADA 1300S 2103 JA 1500S 2103 JA WARTBURG 353 JA WARTBURG 353 JA FORDIN KUUTOSKONEELLA VARUSTETTU VOLGA JA SITTEN VOLGAN RADIONA OLISI BLAUPUNKT JA CLARION JA NEUVOSTOLIITTOLAISVALMISTEINEN RADIO JA SITTEN SKODASSANI OLISI BARUMIN RENKAAT JA 110 SKODASSANI BLAUPUNKTIN RADIO JA VOLGASSANI VALKOSIVURENKAAT JA MIEHELLÄ OLISI TAAS 70-L NAHKATAKKI PITKÄ SELLAINEN < VM 1966-1972 JA RATTIVAIHTEELLA OLEVA 1300S 21011 VOISI OLLA MYÖS AIKA KLASSIKKO STADIN RANTABULEVARDEILLA VENÄLÄIS-NEUVOSTOLIITTOLAISELLA LUXUKSELLA HÖYSTETTYNÄ JA FIAT 124SESTA KOPIOITU LADA 1200 COMBI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe