Ihmeen turhanpäiväiseksi mennyt tämän nykyinen musiikkimaailman laulun sanoitukset.
Kukaan ei tee lauluja politiikan mädännäisyydestä, luonnon tuhoutumisesta ym. nykyään ajankohtaisista, maailman menoa koskevista asioista ???
MIKSEI KUKAAN TEE ENÄÄ KANTAAOTTAVIALAULUJA ???
6
607
Vastaukset
- Retkuilija
massapaskaa tuottaville persoonattomille paskakasoille.
- xxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxcxx
Onhan meillä Timo Rautiainen, kuuntele sen sanoja. Jos niissä ei ole kantaaottavia niin missä sitten?
- Urkur Pete
samaa mieltä. Radio soittaa tätä paskaa joka päivä.
- Trepnuk
vaikka Kohu-63:n Korkeapaineistettu Hullujenhuone-lp.
- <<<<<
VOI JESTAS...PASI KAUNISTON JUURET ON LETKEÄ BIISI JA SELLAINEN JOTA VAIKKA LAULAISI KARAOKESSA
- Mazzi
Kyllä niitä kantaaottavia biisejä vieläkin tehdään. Ikävä kyllä radiokanavat eivät niitä juurikaan soittele. Pinnan alla kuitenkin muhii..Osoitteesta www.myspace.com/tapiotheband löytyy muutama kantaaottava ralli. Käy ihmeessä kuuntelemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013