Kauneus laskeutuu ympärilleni
....
tumma sametti viilentää
ihoa..ajatuksia
Vain yölampun himmeä kajo
hiipii huoneeseen
Tyyny vierelläni on tyhjä
eikä partavetesi tuoksu
leijaile huoneessa enää
Lähdit
mutta muistosi elää
..
tässä huoneessa
yötaivaansinisessä
Yötaivaansininen
5
902
Vastaukset
Voisin kuvitella itseni
tähän runoosi-kokijana.
Lyhyt,ytimekäs,mutta
paljon tunteita puhuttava.
Esim..ero(lyhyt tai pitkä)
jopa kuolemakin käy.
Itse pidän tälläisistä,
vaikka itse niitä
suhteellisen vähän
teen.
Mukava vaihteeksi lukea
tekstejäsi Laudi.
Merkeistä- sen verran,mitä
Sinä tuot noilla merkeilläsi
esille.
Olet toinen jolle mainitsen
niistä,että tiedän vastaisuuden
varalle.
Kaunis kiehtova Nimi Runollesi
olet antanut...lemppari väri
meikäläiselle muuten.
Hyvää lauantaita Sinulle.
DOLAN- Minänoita
sininen kaunis huone..
Niinkuin runosikin! - lindalinda1
Surullisen kaunis, tunnelmallisen elävä runo.
- *MURUKULTA*
Yksinäisyyden hetkiä
Sydänyönä
Niin tyhjää
sinun mentyä
Vain muisto
Tässä -
meidän huoneessa
Koskettavan kauniisti kynäsi kirjoitti,Laudi!
Aurinkoista pvää Muru toivoo, että se lohduttaisi vaikka vähäkin! :) Armoton yönsinisenfani olen minä
ja myös runojesi.:)
Herkkä ja lämmin,
ihana!
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273395Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122519Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.972461Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072134Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261506Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1341245
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146