rahoilla leveily?

+40

Mitä ihmettä mies ajaa takaa alkaessaan viesteissä vihjailla runsaista rahoistaan? Onko se hienovaraista tutkiskelua olisiko nainenkin kenties rikas vaiko halpa iskemisyritys?

Tämä siis koskien aikuisia, eronneita yms. Itseäni rahoilla leveily etoo. Tulee jotenkin ostettavana olo ja olo ettei miehellä sitten mitään muuta taida ollakaan tarjota.

En ole itse rikas, mutta koulutettu, kohtuuhyväpalkkainen ja omillani toimeentuleva. Omaisuuksia en ole perinyt enkä kerännyt.

Toki näitä "rahamiehiä" tulee vastaan livenäkin mutta erityisen tympeiltä ne mainoslauseet näyttävät luettuna, viesteissä....

29

3865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pistemies

      Ehkä muutama esimerkki olisi paikallaan. Toki rahoilla leveily varmasti ärsyttää monia niin kuin muillakin asioilla leveily. Yleensä kyllä lähinnä kateellisia. Eipä siitä kovin paljoa voi syyttää ihmisiä, koska moni noihin leveilyihin lankeaa. Tukko rahaa tekee kuitenkin vaikutuksen todella moneen.

      Olen huomannut, että kun kyse on rahasta niin ihan normaali rahasta puhuminenkin koetaan rehvasteluksi, vaikka jostain muusta asiasta samaan sävyyn keskustelemista ei sellaiseksi luettaisi. Raha on kuitenkin asia, joka joskus tulee puheeksi. Miksi sitä pitäisi alkaa valehtelemaan jos sitä rahaa sattuu löytymään poikkeuksellisen paljon?

      • Dottis

        Treffeillä rahasta puhuminen nyt vain on moukkamaista. Jos ihminen heti aluksi korostaa varakkuuttaan hän ikään kuin nojaa siihen. Siis aivan kuin hänen itsetuntonsa ja käsitys itsestään määrittyisi sitä kautta.
        Raha ei kuitenkaan kerro muusta kuin että sitä on hankittu tai peritty. Se ei kerro pystyykö mies tyydyttämään minut henkisesti tai fyysisesti. Se ei kerro siitä onko hän väkivaltainen tai alistava. Se ei kerro mitään huumorintajusta. Se ei kerro onko mies uskollinen. Se ei kerro, onko meillä yhteisiä viihtymisen aiheita ja harrastuksia jaettavana.
        Alkuaikoina haetaan yhteisiä kiinnostuksen aiheita ja tsekkaillaan mahtaisiko luonteet sopia yhteen.

        Raha tekee toki vaikutuksen. Ikävä kyllä eniten niihin, joiden toimeentulo on riippuvainen ulkopuolisista tai jotka haluavat hyötyä toisista.


    • vasta typeää

      onkin. Parempi tuoda ylesifaktatviestissä esiin. Onko rikas, työtön vai mitä on. Loppu ratkaistaan sitten kemialla.

      • on se...

        on se kyllä aika tylsää tuo rahasta puhuminen..itsekin tapasin erään miehen, joka leveili lukuisista asunnoista ulkomailla ym ym. Sitten kun itse mainitsin hänelle, että arvostan enemmän tavallista, onnellista elämää niin johan muuttui ääni kellossa. Sen jälkeen hän olikin omien sanojensa mukaan vain ihan keskiluokan kansalainen...


      • Anonyymi
        on se... kirjoitti:

        on se kyllä aika tylsää tuo rahasta puhuminen..itsekin tapasin erään miehen, joka leveili lukuisista asunnoista ulkomailla ym ym. Sitten kun itse mainitsin hänelle, että arvostan enemmän tavallista, onnellista elämää niin johan muuttui ääni kellossa. Sen jälkeen hän olikin omien sanojensa mukaan vain ihan keskiluokan kansalainen...

        No, annoitko pillua?


      • Anonyymi
        on se... kirjoitti:

        on se kyllä aika tylsää tuo rahasta puhuminen..itsekin tapasin erään miehen, joka leveili lukuisista asunnoista ulkomailla ym ym. Sitten kun itse mainitsin hänelle, että arvostan enemmän tavallista, onnellista elämää niin johan muuttui ääni kellossa. Sen jälkeen hän olikin omien sanojensa mukaan vain ihan keskiluokan kansalainen...

        No, annoitko pillua!


      • Anonyymi
        on se... kirjoitti:

        on se kyllä aika tylsää tuo rahasta puhuminen..itsekin tapasin erään miehen, joka leveili lukuisista asunnoista ulkomailla ym ym. Sitten kun itse mainitsin hänelle, että arvostan enemmän tavallista, onnellista elämää niin johan muuttui ääni kellossa. Sen jälkeen hän olikin omien sanojensa mukaan vain ihan keskiluokan kansalainen...

        No, annoitko pillua!


    • varakas mies

      En ole koskaan mainostanut olevani varakas ja elän melko yksinkertaisesti. Ei vaan ole tarvetta pöyhkeillä eikä myöskään nuukailla.

      Jos alkaisin levitellä rahaa tai mainostaa, varmaan löytäisin paljon kiinnostuneita naisia. Tai paljon miehiäkin, jotka mielellään auttaisivat "sijoittamaan" ne rahat "tuottavasti".
      Nykyisin tilanteen tietää lähinnä Ålandsbankenin johtaja joka lähettelee yhtenään mainoksia tavoista joilla pääsisin rahoistani näppärästi eroon.

      • rahalla leveillä

        suoraan. Se pitää tehdä epäsuorasti.

        Mies kertoo ostaneensa uuden ja helvetin kalliin, mutta tyylikkaan auton **VÄÄRIN***

        Mies ei puhu mitään rahasta, mutta tulee hakemaan naisen uudella ja helvetin kalliilla ja tyylikkäällä autollaan. **OIKEIN** Kyllä nainen tunnistaa ruostuvan Toyota Corollan ja uudenkarhean Audi A6:sen eron, vaikka autoista ja tekniikasta ei mitään tietäisikään.

        Mies vie naisen kalliiseen ravintolaan ja kertoo että tämä on kaupungin hienoin ja kallein ja että nainen on sen arvoinen **VÄÄRIN**. Nainen ei halua tuntea että hänet ostetaan.

        Mies vie naisen kaupungin kalleimpaan ja hienoimpaan ravintolaan eikä tee asiasta numeroa. **OIKEIN** Nainen näkee itsekin eron McDonaldsin ja kunnon ravintolan välillä


        Rahasta ei pidä puhua, eikä sillä pidä leveillä, mutta varallisuuden pitää näkyä jotenkin.


      • varakas mies
        rahalla leveillä kirjoitti:

        suoraan. Se pitää tehdä epäsuorasti.

        Mies kertoo ostaneensa uuden ja helvetin kalliin, mutta tyylikkaan auton **VÄÄRIN***

        Mies ei puhu mitään rahasta, mutta tulee hakemaan naisen uudella ja helvetin kalliilla ja tyylikkäällä autollaan. **OIKEIN** Kyllä nainen tunnistaa ruostuvan Toyota Corollan ja uudenkarhean Audi A6:sen eron, vaikka autoista ja tekniikasta ei mitään tietäisikään.

        Mies vie naisen kalliiseen ravintolaan ja kertoo että tämä on kaupungin hienoin ja kallein ja että nainen on sen arvoinen **VÄÄRIN**. Nainen ei halua tuntea että hänet ostetaan.

        Mies vie naisen kaupungin kalleimpaan ja hienoimpaan ravintolaan eikä tee asiasta numeroa. **OIKEIN** Nainen näkee itsekin eron McDonaldsin ja kunnon ravintolan välillä


        Rahasta ei pidä puhua, eikä sillä pidä leveillä, mutta varallisuuden pitää näkyä jotenkin.

        Tai siis melkein kaikki.

        Itselläni on 20 vuotta vanha auto jossa jo hieman on ruostetta. Naapurini joka on tosi rikas ajaa skodalla.

        Ravintolat ovat yliarvostettuja, itse osaan kokata paremmin. Poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta kustannuksien vuokai useimmissa ravintoloissa kastikkeet tulevat purkeista ja uudet perunatkin on esikeitetty keskuskeittiössä.

        Ainoa asia missä varakkuus näkyy on asunto, pystyy asumaan keskellä kaupunkia meren rannalla omakotitalossa. Jos rahaa on riittävästi (itselläni ei vielä) niin saa tontin vaikka keskeltä kauppatoria.

        Mutta eivät nuo jutut ole ongelmia. Jotkut naiset vaan tykkäävät juosta rahan perässä, usein onnistuvat ja saavat ihan sen mitä halusivat. Paljon hienoja tavaroita ja luottokorttivelat. *LOL*


      • varakas nainen
        varakas mies kirjoitti:

        Tai siis melkein kaikki.

        Itselläni on 20 vuotta vanha auto jossa jo hieman on ruostetta. Naapurini joka on tosi rikas ajaa skodalla.

        Ravintolat ovat yliarvostettuja, itse osaan kokata paremmin. Poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta kustannuksien vuokai useimmissa ravintoloissa kastikkeet tulevat purkeista ja uudet perunatkin on esikeitetty keskuskeittiössä.

        Ainoa asia missä varakkuus näkyy on asunto, pystyy asumaan keskellä kaupunkia meren rannalla omakotitalossa. Jos rahaa on riittävästi (itselläni ei vielä) niin saa tontin vaikka keskeltä kauppatoria.

        Mutta eivät nuo jutut ole ongelmia. Jotkut naiset vaan tykkäävät juosta rahan perässä, usein onnistuvat ja saavat ihan sen mitä halusivat. Paljon hienoja tavaroita ja luottokorttivelat. *LOL*

        En voinut olla kiinnittämättä huomiota tähän:
        "Ravintolat ovat yliarvostettuja, itse osaan kokata paremmin. Poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta kustannuksien vuokai useimmissa ravintoloissa kastikkeet tulevat purkeista ja uudet perunatkin on esikeitetty keskuskeittiössä. "

        Käy, hyvä mies, oikeasti hienossa ravintolassa kokeilemassa fine diningia. Michelinin tähtiä ei anneta purkkiruoalle, eikä hienossa ravintolassa ole "keskuskeittiötä". Etkä taatusti kokkaa itse paremmin.

        Kukin tietysti tyylillään, mutta taidat nyt sekoittaa työmaaruokalan/Rosson ravintolaan.


      • varakas mies
        varakas nainen kirjoitti:

        En voinut olla kiinnittämättä huomiota tähän:
        "Ravintolat ovat yliarvostettuja, itse osaan kokata paremmin. Poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta kustannuksien vuokai useimmissa ravintoloissa kastikkeet tulevat purkeista ja uudet perunatkin on esikeitetty keskuskeittiössä. "

        Käy, hyvä mies, oikeasti hienossa ravintolassa kokeilemassa fine diningia. Michelinin tähtiä ei anneta purkkiruoalle, eikä hienossa ravintolassa ole "keskuskeittiötä". Etkä taatusti kokkaa itse paremmin.

        Kukin tietysti tyylillään, mutta taidat nyt sekoittaa työmaaruokalan/Rosson ravintolaan.

        Täällä Helsingissä lähes kaikki käyttävät purkkikastikkeita ja valmiseineksiä. Maakunnissa tietenkin vielä enemmän. Minkäs voivat kun kustannusrakenne on mitä on.

        Tietenkin joku svenska klubben osaa kokata riekonrinnat lievästi paremmin kuin minä, Lyonin kanssa olen tasoissa tai lievästi voitolla.

        Ja olen minä ulkomaillakin syönyt, Bordeaux on aika kiva, etenkin se joku l'auberge joen toisella puolella. Pariisissa on kivoja paikkoja myös.

        Cagliarissa quattro mori on aivan uskomattoman hyvä, kunhan malttaa olla syömättä itseään täyteen alkupaloista joita tarjoillaan ahkerasti ja jotka ovat halpoja.

        Kokeile nyt vaikka kokata korvasieniä Valromeyn tapaan, ovat kauden ruokaa. Resepti löytyy Eva Mannerheim-Sparren keittokirjasta. Sopii lihan tai rapeaksi keitetyn parsan kanssa. Ja ero ravintolasapuskaan on tosi iso.


      • varakas nainen
        varakas mies kirjoitti:

        Täällä Helsingissä lähes kaikki käyttävät purkkikastikkeita ja valmiseineksiä. Maakunnissa tietenkin vielä enemmän. Minkäs voivat kun kustannusrakenne on mitä on.

        Tietenkin joku svenska klubben osaa kokata riekonrinnat lievästi paremmin kuin minä, Lyonin kanssa olen tasoissa tai lievästi voitolla.

        Ja olen minä ulkomaillakin syönyt, Bordeaux on aika kiva, etenkin se joku l'auberge joen toisella puolella. Pariisissa on kivoja paikkoja myös.

        Cagliarissa quattro mori on aivan uskomattoman hyvä, kunhan malttaa olla syömättä itseään täyteen alkupaloista joita tarjoillaan ahkerasti ja jotka ovat halpoja.

        Kokeile nyt vaikka kokata korvasieniä Valromeyn tapaan, ovat kauden ruokaa. Resepti löytyy Eva Mannerheim-Sparren keittokirjasta. Sopii lihan tai rapeaksi keitetyn parsan kanssa. Ja ero ravintolasapuskaan on tosi iso.

        Anteeksi, en tarkoita olla töykeä, mutta ilmeisesti sinulla ei ole hajuakaan hyvästä/hyvistä ravintoloista. Kun kerran olet täällä Helsingissä, kokeilepa jotain näistä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Michelin-tähdet#Suomalaiset_Michelin-ravintolat

        Suomessa Michelinin luokittelemat ravintolat sijaitsevat Helsingissä. Vuonna 2006 Chez Dominiquella oli kaksi tähteä ja G.W. Sundmans ja George olivat molemmat yhden tähden ravintoloita. Helsingin Michelin-kokit ovat Markus Aremo (George), Hans Välimäki (Chez Dominique) ja Jarmo Vähä-Savo (G.W. Sundmans).

        Vuonna 2007 ravintola Demolle myönnettiin yksi tähti. Lisäksi ravintola George menetti tähtensä.[1]

        Vuonna 2008 G.W. Sundmans menetti tähtensä. Uudet tähdet saivat Markus Aremon ravintola Carma sekä Vesa Parviaisen ja Samuli Wirgentiuksen jälkiruokiin erikoistuva Postres.[2]

        Vuonna 2008 Suomen Michelin-ravintolat ovat siis Chez Dominique, Demo, Carma ja Postres.

        Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Michelin-tähdet#Suomalaiset_Michelin-ravintolat


      • Elämäni "Arvot"

        Tuota arvostan. Rahalla leveilevä mies on kuvottavat. Yleensä kyseessä on aika narsistinen persoonallisuus, joka useimmiten esineellistää myös naisen. Sellaisen kanssa tuskin pääsee koskaan tasapainoiseen tasa-arvoiseen suhteeseen. Toki niitäkin naisia on, joita sellainen tyydyttää. Toivoisin vain, että jokainen löytäisi kaltaisensa.


      • +40
        Elämäni "Arvot" kirjoitti:

        Tuota arvostan. Rahalla leveilevä mies on kuvottavat. Yleensä kyseessä on aika narsistinen persoonallisuus, joka useimmiten esineellistää myös naisen. Sellaisen kanssa tuskin pääsee koskaan tasapainoiseen tasa-arvoiseen suhteeseen. Toki niitäkin naisia on, joita sellainen tyydyttää. Toivoisin vain, että jokainen löytäisi kaltaisensa.

        Voi hallelujaa, miten "syvällisiä" keskusteluja varakkaat ihmiset saavat aikaan aiheesta "rahoilla leveily"...

        Tämän keskustelun taso antoi viimesilauksen sille, että todellakin: annan pakit tälle mielessäni olleelle, rahoilla leveilevälle miehelle. (joka alkuun vaikutti ihan mukavalta, mutta sai aikaan aikamoisen turn offin alkaessaan jauhaa rahajuttujaan)

        Fine dining -paikoissa saan syödä työn puolesta ilmaiseksi, omillani tulen toimeen nyt ja aina - mutta PARIsuhteelta kaipaan todellakin jotain muuta kuin pörsseistä ja kastikkeista puhumista. Viisas ystäväni sanoi kerran, että jokainen osaa tehdä rahaa, jos todella on siitä kiinnostunut. Kaikki eivät ole.


      • varakas mies
        varakas nainen kirjoitti:

        Anteeksi, en tarkoita olla töykeä, mutta ilmeisesti sinulla ei ole hajuakaan hyvästä/hyvistä ravintoloista. Kun kerran olet täällä Helsingissä, kokeilepa jotain näistä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Michelin-tähdet#Suomalaiset_Michelin-ravintolat

        Suomessa Michelinin luokittelemat ravintolat sijaitsevat Helsingissä. Vuonna 2006 Chez Dominiquella oli kaksi tähteä ja G.W. Sundmans ja George olivat molemmat yhden tähden ravintoloita. Helsingin Michelin-kokit ovat Markus Aremo (George), Hans Välimäki (Chez Dominique) ja Jarmo Vähä-Savo (G.W. Sundmans).

        Vuonna 2007 ravintola Demolle myönnettiin yksi tähti. Lisäksi ravintola George menetti tähtensä.[1]

        Vuonna 2008 G.W. Sundmans menetti tähtensä. Uudet tähdet saivat Markus Aremon ravintola Carma sekä Vesa Parviaisen ja Samuli Wirgentiuksen jälkiruokiin erikoistuva Postres.[2]

        Vuonna 2008 Suomen Michelin-ravintolat ovat siis Chez Dominique, Demo, Carma ja Postres.

        Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Michelin-tähdet#Suomalaiset_Michelin-ravintolat

        Mitenkään noita michelin-tähtiä väheksymättä, se on vain yksi laji. Vähän turhan taiteellista minulle.

        Itse pidän vähän paikallisemmasta sapuskasta, jos matkustan johonkin vieraaseen maahan niin etsin paikan joka on täpötäynnä paikallisia ihmisiä.

        Hyvin on löytynytkin, viimeksi Thessalonikissa löytyi Thanasis (eli miraculous smyrn) jossa paikallinen pääministeri tykkäsi käydä. Ja
        Bolognasta löytyi Berlusconin kantapaikka.

        Eikä tuo ristorante 4 mori Sardiniassa myöskään kovin huono ollut, sijaitsee korttelin päässä kirkkoisä Augustinuksen haudasta joka on vähän nolosti keskellä jalkakäytävää.


      • varakas mies
        Elämäni "Arvot" kirjoitti:

        Tuota arvostan. Rahalla leveilevä mies on kuvottavat. Yleensä kyseessä on aika narsistinen persoonallisuus, joka useimmiten esineellistää myös naisen. Sellaisen kanssa tuskin pääsee koskaan tasapainoiseen tasa-arvoiseen suhteeseen. Toki niitäkin naisia on, joita sellainen tyydyttää. Toivoisin vain, että jokainen löytäisi kaltaisensa.

        Oikeastaan kyse on siitä että sitten kun on rahaa (omaa tai perittyä) niin ennen pitkää huomaa että omat tarpeet ovat varsin vaatimattomat.

        Muutosvaiheessa moni menee ostelemaan lamborghineja ja lentokoneita kuten Rytsölät. Ja kamalinmpia ovat sellaiset jotka saavat yhtäkkiä perinnön ja siitä on kiire päästä eroon.

        Itse selvisin melko vähällä, koska omaisuus oli itse tienattua ja kertyi vähitellen.


      • varakas mies
        +40 kirjoitti:

        Voi hallelujaa, miten "syvällisiä" keskusteluja varakkaat ihmiset saavat aikaan aiheesta "rahoilla leveily"...

        Tämän keskustelun taso antoi viimesilauksen sille, että todellakin: annan pakit tälle mielessäni olleelle, rahoilla leveilevälle miehelle. (joka alkuun vaikutti ihan mukavalta, mutta sai aikaan aikamoisen turn offin alkaessaan jauhaa rahajuttujaan)

        Fine dining -paikoissa saan syödä työn puolesta ilmaiseksi, omillani tulen toimeen nyt ja aina - mutta PARIsuhteelta kaipaan todellakin jotain muuta kuin pörsseistä ja kastikkeista puhumista. Viisas ystäväni sanoi kerran, että jokainen osaa tehdä rahaa, jos todella on siitä kiinnostunut. Kaikki eivät ole.

        Harva ihminen osaa tehdä rahaa, etenkään tässä maassa.

        Vielä harvempi osaa tasapainotella rahanteon, perheen ja akateemisen uran välillä. On pirun vaikeaa.


      • Mitä järkeä?
        varakas mies kirjoitti:

        Tai siis melkein kaikki.

        Itselläni on 20 vuotta vanha auto jossa jo hieman on ruostetta. Naapurini joka on tosi rikas ajaa skodalla.

        Ravintolat ovat yliarvostettuja, itse osaan kokata paremmin. Poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta kustannuksien vuokai useimmissa ravintoloissa kastikkeet tulevat purkeista ja uudet perunatkin on esikeitetty keskuskeittiössä.

        Ainoa asia missä varakkuus näkyy on asunto, pystyy asumaan keskellä kaupunkia meren rannalla omakotitalossa. Jos rahaa on riittävästi (itselläni ei vielä) niin saa tontin vaikka keskeltä kauppatoria.

        Mutta eivät nuo jutut ole ongelmia. Jotkut naiset vaan tykkäävät juosta rahan perässä, usein onnistuvat ja saavat ihan sen mitä halusivat. Paljon hienoja tavaroita ja luottokorttivelat. *LOL*

        Jos on varaa, niin mitä järkeä on vapaaehtoisesti köyhäillä (paitsi asunnon shteen)? Itse ajan kyllä mielummin uudella kuin vanhalla autolla. Toki jos varaa olisi, niin semmoinen joku vanha hieno auto voisi olla ihan kiva kesäauto.

        Ja ravintolassa käymisen idea ei ainakaan ole se että siellä tehtäisiin sellaista ruokaa jota normipetteri ei osaisi ikinä tehdä, vaan helppous ja eroavaisuus arjesta.


      • Anonyymi
        rahalla leveillä kirjoitti:

        suoraan. Se pitää tehdä epäsuorasti.

        Mies kertoo ostaneensa uuden ja helvetin kalliin, mutta tyylikkaan auton **VÄÄRIN***

        Mies ei puhu mitään rahasta, mutta tulee hakemaan naisen uudella ja helvetin kalliilla ja tyylikkäällä autollaan. **OIKEIN** Kyllä nainen tunnistaa ruostuvan Toyota Corollan ja uudenkarhean Audi A6:sen eron, vaikka autoista ja tekniikasta ei mitään tietäisikään.

        Mies vie naisen kalliiseen ravintolaan ja kertoo että tämä on kaupungin hienoin ja kallein ja että nainen on sen arvoinen **VÄÄRIN**. Nainen ei halua tuntea että hänet ostetaan.

        Mies vie naisen kaupungin kalleimpaan ja hienoimpaan ravintolaan eikä tee asiasta numeroa. **OIKEIN** Nainen näkee itsekin eron McDonaldsin ja kunnon ravintolan välillä


        Rahasta ei pidä puhua, eikä sillä pidä leveillä, mutta varallisuuden pitää näkyä jotenkin.

        Se on oikein!


    • kokemus........

      kannattaa bannata heti kättelyssä ja niitä pisaa jos ei tykkää itsepintaisista ukoista.Mua ne etoo kanssa.kehuskelu.. autot jne.mitä onnea ne tuo loppupelissä..ei mitään.Jos elämästä puuttuu perusasiat sitä ei rahalla pitkälllekkään korvata, raha on asia mitä on hyvä olla ees sen verran että toimeen tulee.Nyt on vallalla itsekkyys ja ahneus ja arvot joita en ainakaan itse arvosta, pysyn kaukana *pukupelleistä* vaikka itsekkin edustan keskitasoa.Miten jaksaisi jotain kýynistä työstään vaan höpisevää äijää..no ei mitenkään.........
      Mieti itse mitä haluat ja toimi sen mukaan, kivaa kesää:-)

      • +40

        Ai että tarpeet on vaatimattomat? Totta kai kun kaikki energia menee siihen, että kokoaa ja kasaa sitä rahaa, määrittää itsensä varakkuuden mukaan yms. Eihän sitä kuluttaakaan sovi, kun on kasaan saatava.

        Voisitko varakas mies selvittää, miten nänmä vaatimattomilla tarpeilla uskovat tämän rahakiinnostuksen olevan omillaan toimeentulevasta, akateemisesta, hyvännäköisestä, aikuisesta naisesta jotenkin puoleensavetävää?

        Minä etsin kumppania, en mitään pankkineuvojaa. Lisäksi olen tässä maailmassa vain tämän yhden ainoan kerran, enkä todellakaan aio tuhlata sitä johonkin hamsteriin, jota kiinnostaa vain se, mitä ei hautaan saa.

        "tasapainotella rahanteon, perheen ja akateemisen uran välillä" - heh. On se, joo. Varmaan vaikeaa, mutta ei kyllä yhtään seksuaalisesti kiinnostavaa. Sorry vaan.


      • varakas mies
        +40 kirjoitti:

        Ai että tarpeet on vaatimattomat? Totta kai kun kaikki energia menee siihen, että kokoaa ja kasaa sitä rahaa, määrittää itsensä varakkuuden mukaan yms. Eihän sitä kuluttaakaan sovi, kun on kasaan saatava.

        Voisitko varakas mies selvittää, miten nänmä vaatimattomilla tarpeilla uskovat tämän rahakiinnostuksen olevan omillaan toimeentulevasta, akateemisesta, hyvännäköisestä, aikuisesta naisesta jotenkin puoleensavetävää?

        Minä etsin kumppania, en mitään pankkineuvojaa. Lisäksi olen tässä maailmassa vain tämän yhden ainoan kerran, enkä todellakaan aio tuhlata sitä johonkin hamsteriin, jota kiinnostaa vain se, mitä ei hautaan saa.

        "tasapainotella rahanteon, perheen ja akateemisen uran välillä" - heh. On se, joo. Varmaan vaikeaa, mutta ei kyllä yhtään seksuaalisesti kiinnostavaa. Sorry vaan.

        Ilmeisesti olit tarkoittanut tuon viestin minulle.

        Ei rahan hankkiminen ole vaikeaa tai aikaavievää sen jälkeen kun on saanut sen ensimmäisen miljoonan kasaan, olkoon vaikka markkamiljoona.
        Sen jälkeen kaikki sujuu itsestään.

        Enkä minä naisia ala pankkineuvomaan, naisten kanssa harrastetaan ihan muuta. Mieluiten kymmenen vuotta sinua nuorempien. :-)

        Yritä nyt ymmärtää että raha ei ole ongelma jos sitä on, raha on ongelma vain jos sitä ei ole.

        Ja minun kai pitäisi jotenkin yrittää keksiä syy sille miksi netti on täynnä 40-60-vuotiaita naisia jotka haluavat sitoutua. Se aika kun meni vähintään parikymmentä vuotta sitten.


      • +40
        varakas mies kirjoitti:

        Ilmeisesti olit tarkoittanut tuon viestin minulle.

        Ei rahan hankkiminen ole vaikeaa tai aikaavievää sen jälkeen kun on saanut sen ensimmäisen miljoonan kasaan, olkoon vaikka markkamiljoona.
        Sen jälkeen kaikki sujuu itsestään.

        Enkä minä naisia ala pankkineuvomaan, naisten kanssa harrastetaan ihan muuta. Mieluiten kymmenen vuotta sinua nuorempien. :-)

        Yritä nyt ymmärtää että raha ei ole ongelma jos sitä on, raha on ongelma vain jos sitä ei ole.

        Ja minun kai pitäisi jotenkin yrittää keksiä syy sille miksi netti on täynnä 40-60-vuotiaita naisia jotka haluavat sitoutua. Se aika kun meni vähintään parikymmentä vuotta sitten.

        raha ole ongelma, vaan siitä puhuminen.

        Puhut muuten aika ristiriitaisa, alkuun rahan tekeminen oli vaikeaa, nyt se ei sitä olekaan.

        Mutta erinomaisen hyvää ja antoisaa kesää, ehkä parhaassa mahdollisessa maailmassa 20-30-vuotiaisiin naisiin rahapuheet saattavatkin jopa tehota, kun on vielä opiskelijabudjetit tai entisen kotimaan palkkataso hyvässä muistissa!


      • Machoilijoille tyttösiä
        +40 kirjoitti:

        raha ole ongelma, vaan siitä puhuminen.

        Puhut muuten aika ristiriitaisa, alkuun rahan tekeminen oli vaikeaa, nyt se ei sitä olekaan.

        Mutta erinomaisen hyvää ja antoisaa kesää, ehkä parhaassa mahdollisessa maailmassa 20-30-vuotiaisiin naisiin rahapuheet saattavatkin jopa tehota, kun on vielä opiskelijabudjetit tai entisen kotimaan palkkataso hyvässä muistissa!

        Olen samaa mieltä: satun olemaan varakas, ja minusta se on maailman merkityksettömin asia. Toimeen pitää toki tulla, mutta kaikki sen ylimenevä on melkoisen yhdentekevää--. En pröystäile tipantippaa rahoillani, mutta seurusteluvaiheessa saattaa tulla eteen tilanne, jossa on tunnustettava varallisuutensa. Siinä tilanteessa toivon, että se on toisellekin melkoisen yhdentekevä asia. Raha ei tuo minulle siis mitään lisäarvoa vastakkaisen sukupuolen silmissä, enkä sitä todentotta kaipaakaan!!!

        Mies tekee itsestään maailman oksettavimman olion rahoilla kehuskellessaan, ja voi sitä naispoloa, joka hänen pauloihinsa joutuu... Onni kun sattuu löytymään perin yksinkertaisista, ilmaisista asioista, ei mistään sellaisesta, mitä mammonalla tulee IKINÄ saamaan =) Mutta onnea vain rahoilleen kehuskeleville =) (Omista varoistani kerroin ihan vain näkökulmaeroavaisuuden takia, jokunen naikkonen saattaa niitä varakkaan äijän rahojakin kaivata)..

        ILOISTA KESÄÄ JOKA TAPAUKSESSA IHAN JOKAISELLE!!


      • kokemus....
        Machoilijoille tyttösiä kirjoitti:

        Olen samaa mieltä: satun olemaan varakas, ja minusta se on maailman merkityksettömin asia. Toimeen pitää toki tulla, mutta kaikki sen ylimenevä on melkoisen yhdentekevää--. En pröystäile tipantippaa rahoillani, mutta seurusteluvaiheessa saattaa tulla eteen tilanne, jossa on tunnustettava varallisuutensa. Siinä tilanteessa toivon, että se on toisellekin melkoisen yhdentekevä asia. Raha ei tuo minulle siis mitään lisäarvoa vastakkaisen sukupuolen silmissä, enkä sitä todentotta kaipaakaan!!!

        Mies tekee itsestään maailman oksettavimman olion rahoilla kehuskellessaan, ja voi sitä naispoloa, joka hänen pauloihinsa joutuu... Onni kun sattuu löytymään perin yksinkertaisista, ilmaisista asioista, ei mistään sellaisesta, mitä mammonalla tulee IKINÄ saamaan =) Mutta onnea vain rahoilleen kehuskeleville =) (Omista varoistani kerroin ihan vain näkökulmaeroavaisuuden takia, jokunen naikkonen saattaa niitä varakkaan äijän rahojakin kaivata)..

        ILOISTA KESÄÄ JOKA TAPAUKSESSA IHAN JOKAISELLE!!

        raha se välttämätön paha ja sillä toimeen tulee.Sitä tarvitsee mutta kehus en vaikka miljoonan saisin..ehkä antasin siitä osan jollekkin tarvitsevalle.
        Tämä ihmisen elämä on lyhyt eikä raha ole yksin se asia mikä onnelliseksi tekee.


    • nainen (kuvaton)

      Olen tottunut rahalla leveilijöihin niin live-elämässä kuin nettiympyröissäkin.

      Jossain vaiheessa ymmärsin poistaa kuvat profiilistani. Siihen loppui rahalla kehuskelijat. ;) Nämä miehet kuvittelevat, että voivat "ostaa" kauniin naisen mammonallaan. Kuvottavaa. Minä tulen vallan mainiosti toimeen omalla palkallani, en tarvitse mitään elättäjää. Moni muuten mielenkiintoisen oloinen mies on pilasi mahdollisuutensa kun aloittivat rahalla leveilyn. Se on todellakin turn off. :/

      • Anonyymi

        Kun ostaa jotain, on syytä ottaa säkki päästä ja palvoa itseänsä tärkeämpää?


    • Anonyymi

      Harvoilla on rahaa kai tiedät sen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      118
      7369
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      66
      3442
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      72
      1725
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1359
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1283
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1057
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1057
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      972
    9. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      934
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      55
      907
    Aihe