jos menee töihin v-vapaalla tai viikkolepopvänä? mitä palkkaa saa?
kaupan-ala
4
4465
Vastaukset
- Maria-
ihan normaalin tuntipalkan saat ellet itse vaadi muuta.
- höpöhöpö...
Jos menet töihin vuorovapaalla niin ensimmäiset 8 tuntia 50% korotetulla palkalla (siitä seuraavat 100% korotetulla), kun se lasketaan viikkoylityöksi.
Jos viikkolepopäivänä niin saat myöskin tuon 50% korotetun palkan(olettaen, että samana päivänä et ole töissä ollut ja ylityötunteja ei vielä sillä viikolla ole ollut) viikkolepokorvauksen 8 tunnin osalta KTA:n mukaan laskettuna. - viikkolepokorvaus
höpöhöpö... kirjoitti:
Jos menet töihin vuorovapaalla niin ensimmäiset 8 tuntia 50% korotetulla palkalla (siitä seuraavat 100% korotetulla), kun se lasketaan viikkoylityöksi.
Jos viikkolepopäivänä niin saat myöskin tuon 50% korotetun palkan(olettaen, että samana päivänä et ole töissä ollut ja ylityötunteja ei vielä sillä viikolla ole ollut) viikkolepokorvauksen 8 tunnin osalta KTA:n mukaan laskettuna.mikä se korvaus siis sit on??
- palkanlaskija
viikkolepokorvaus kirjoitti:
mikä se korvaus siis sit on??
Viikkolepokorvaus maksetaan silloin, kun olet 7 päivää viikossa töissä.
Saat sunnuntaikorvauksen, viikkolepokorvauksen (100 %) perustunnit ja mahdolliset ylityöt...eli hyvin siinä tienaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351