IKIRAITIS/AINRAITIS

LÖYTYISKÖ TÄMÄN VÄLINEEN AVUIN MUITAKIN IKI-/AINRAITTIITA KANSALAISIA...VOITAIS TARINOIDA...TAVATA...TUUMATA MITEN MAAILMAA PARANTAISIMME

4

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apsulutisihti..hik.

Täällä löytyy ainakin yksi.
      Kyllä meitä suomenmaassa paljon löytyy joilla elämä kulkee ilman viinan hörppyjä.
      Tämä on elämän tapa ja hyvä sellainen,joskus vaan tuntuu ettei ympäristö aina sitä suopein silmin katso.
      Kokeileppas mennä vaikka kavereiden kanssa ravintolaan,kaikki menee siihen asti hyvin kun joku keksii huomata ettet juo viinaa,,syntyy ongelma koska sinut mielletään kyttääjäksi ja oudoksi tyypiksi jolla ei ole mitään oikeutta istua ottamatta viinaa.
      Voisin melkein sanoa että minä osaan nauttia elämästäni ilman turruttavia päihteitä ja osaan pitää hauskaa ihan selvinpäin,kun taas nuo turmiolan tommit osaavat vain iloita jos on päässä muutakin kuin kansalaisluottamusta..hehhee..

• tottakai

olen 43 vuotias mies enkä ole juonut viinaa enkä muita päihdyttäviä aineita seitsämään vuoteen ei ole tehnyt mieli.Työkaverit pitää kummallisena se ei ole kuulemma mies eikä mikään joka ei juo paria viinapulloa viikonloppuna.

• kiinan-kana

olis yksi. En ole tullut koskaan maistaneeksi ja kun olen ehtinyt tähän 50:n ikään niin en taida enää maistellakaan. En usko hävinneni mitään. Kaverit ovat pyydelleet mukaan kapakkaan vaikka edes kehville. Kerran jopa tarjoutuivat maksamaan sen kahvin, ja sitten tilasivat ison tuopin kahvia, oli siinä juomista kerrakseen.

• ...olen ollut koko ikäni alkoholin suhteen (-sisäisesti nautittavan alkoholin suhteen-); en ole vielä koskaan tähän päivään mennessä ottanut alkoholia ja OLEN YLPEÄ SIITÄ! Aion pärjätä myös loppuelämänikin ilman alkoholin sisäistä käyttöä, koska kyseinen aine on turha (tosin käsien desinfiointiin joudun työni puolesta käyttämään alkoholipohjaisia tuotteita, kun muunlaiset eivät ole yhtä tehokkaita)! Tupakkakin on yhtä inhotus minulle, en ole koskaan edes kokeillut tupakkaa; jo tupakan hajukin inhottaa minua (valitettavasti joskus olen joutunut ns. passiiviseksi tupakoijaksi jouduttuani tupakoivan/tupakoivien ihmisten seuraan).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe