Hymyä

huulistoon

Verkkouutisista.

Lääkäreitä

Tohtori, auttakaa minua, kun minun on pakko varastaa koko ajan.
- Kokeilkaa näitä pillereitä, ja jos ne eivät auta, niin tarvitsisin uuden DVD-soittimen.

- Tohtori, minulla on ongelma. Puhun kadulla itsekseni ja ihmiset tuijottavat. Mitä teen?
- Ostakaa kännykkä.

- Tohtori, puhun koko ajan itsekseni.
- Ilmankos näytätte niin ikävystyneeltä.

Mitä lääkäri määräsi vanhalle kapellimestarille?
- Tahdistimen.

Mies asioi sairausvakuutustoimiston luukulla. Virkailija kysyi:
- Oletteko naimaton, naimisissa, eronnut vai leski?
- En tiedä vielä, vaimo meni aamulla sairaalaan.

Vuorineuvoksetar neuvotteli tohtorin kanssa keinoista alentaa painoa, ja tohtori ehdotti rasvaimua. Vuorineuvos kysyi, pitääkö tohtori sitä todella järkevänä ja tarpeellisena?
- Kyllä se on sekä tarpeellista että järkevää. Minulla on neljä lasta, joista kaksi on lukiossa ja kaksi aloittamassa opiskeluaan.

Lääkäri soitti potilaalle:
- Määräsin vahingossa masennuslääkettä ripuliinne.
-Joo ihmettelinkin, kun olen istunut 2 tuntia tavarat housussa, eikä potuta yhtään.


Vaimon päiväkirjasta

Lauantai-ilta. Mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme Stokkalla yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin, että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään.

Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin, että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän suostuikin, mutta pysyi kuitenkin hiljaa.

Kysyin häneltä, oliko hänellä murheita - hän vastasi: "Ei tässä mitään."

Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani.

Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään, enkä tiedä, miksi hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.

Kotona tunsin, kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.

Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta.

Päätin, etten kestä tätä enää, vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.

En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma, että miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.

MIEHEN PÄIVÄKIRJASTA

Lauantai-ilta. Jokerit hävisi. Perkele, että otti aivoon. Mutta sainpahan vaimolta "lohtua", heheh.


Ja muuta hauskaa

- Käytkö sinä koskaan vieraissa naisissa?
- En ehdi, kun on vaimo ja kaksi tyttöystävää.

Mitä saadaan jos risteytetään mormoni ja ateisti?
- Ihminen, joka soittaa ovikelloasi ilman mitään syytä.

Mistä tietää, että on ollut liian kauan naimisissa?
- Siitä, että naisessa ei ole muuta kiinteää kuin menot ja miehellä ei ole muuta jäykkää kuin asenne.

4

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olivat kaikki,mut toi vimppa kyllä räjäytti..:DD

      • ja meillä räjähti kaksi ovea melkein saranoiltaan tämän vuoksi;)


    • Tällä en tarkoita halveerata miehiä, tämä on vaan muuten niin hauska :).

      "Miehen aivoihin oli eksynyt yks aivosolu. Siellä se pimeessä ihmetteli ja kierteli...sitten sinne, ihme ja kumma, tuli toinenkin ja sanoi.. - Heeeii, mitä sä täällä yksinäs hiippailet? Tuu tonne alas, siellä me muutkin ollaan."

      Blondivitsit naurattaa aina. Ps. olen blondi :).

      "Blondi oli antiikkikaupassa ja tiputti maljakon. Myyjä ryntäsi paikalle.
      -Hyvä luoja. Tuo maljakko oli 150 vuotta vanha.
      -Luojan kiitos, blondi vastasi. - Minä jo pelästyin että se on aivan uusi.

      Blondi ajeli polkupyörällä syyspimeällä ilman valoja kun poliisi pysäytti hänet.
      -Teillä ei ole pyörässä valoja, poliisi sanoi.
      -Tiedän, blondi vastasi.
      -Mutta siinä tapauksessa teidän täytyy taluttaa pyörää, poliisi neuvoi.
      -Olen kyllä kokeillut sitäkin, mutta ei se mitään auta

      Miksi blondit tykkäävät lumilautailusta??
      -He saavat ylösnoustessaan kapulan haarojen väliin."

    • mira-ley

      Hah hah hoh hoh hih hih...;)))))

      Aika hyvin "heität hetulaa"....

      t:mira-ley :))

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe