En tiiä kuuluko tänne osastolle mut katotaan saadaanko keskusteluu aikaiseksi... :) siis etunimeä haetaan ja suomalaista
Mikä seksikkäin miehen etunimi
48
11229
Vastaukset
- suo23
Ei sen kummempaa syytä
- vänkyrä-nainen
joissa on r-kirjain joko keskellä tai alussa.
Esim. vaikka Roni.
Enkä tunne ketään Ronia vaan otin sen vain esimerkiksi. :)- DirtyDick
Richard. Richardien lempinimi on yleensä Dick.
Antiseksikäs on William eli Bill (suomeksi Pili) - DirtyDick
DirtyDick kirjoitti:
Antiseksikäs on William eli Bill (suomeksi Pili)Tunnetuin Pili on William "Bill" Gates, jolla on se pieni ja pehmeä (micrrosoft).
Bill on toki myös naisen nimi, tosin yleensä kai lempinimenä. Naisen nimenä Bill Gates olisi kiva, Piliportit, kunhan löytää avaimen molempiin reikiin. - sfgsfg
DirtyDick kirjoitti:
Antiseksikäs on William eli Bill (suomeksi Pili)Richard on vähän kuin dick hard eli kulli kovana
- viehättää..
kumman paljon Jare nimi. Musta se on seksikkään ihana nimi miehellä.
- Matin
on mun maailmani seksikkäimmän miehen nimi, vaikka sitä ei haettukaan.
- Sirpa-Kyllikki
Jorma on aika vetävä...
- Se on!
Niinpä! :D
- 346534786346
Jorma!? XD
- pitkätukka-68
"Naima-Rauha etsii Jormaaa. Yst. vast. tlk. nimim. Sopiiko?"
- IhQqq
Nimi joka saa viisarin värähtämään:Tauno
- sehän
tarkoittaa kreikaksi kyrpää...ja moneen se osuvasti sopiikin
- hee...
ah jestas,kylläpä hyvän pistit.meinaan pomoni nimi on....pitäiskö aamulla tervehtiä ja sanoa:huomenta K....!!!!
- Notota..
hee... kirjoitti:
ah jestas,kylläpä hyvän pistit.meinaan pomoni nimi on....pitäiskö aamulla tervehtiä ja sanoa:huomenta K....!!!!
Jani, Jarkko, Joni, Niko, Sami, Janne, Markus, Aleksi, Henry, Joona, Tuomas, Toni..
- aikuinen nainen
Jarkko ja Kari, saavat minulta 10 pistettä.
- nainen vaan
miehekkäitä ja kyllä kunnon miehen nimessä R pitää olla.
- MH
Miehekas mies !!
- Lyylial
Hauska kyssäri!
Puoleensavetäviä miehiä ovat olleet: Antti, Jyrki, Markku, Mika ja Sami. Ei noissa nimissä itsessään mitään hekumallista ole, mutta niiden takana on ollut mukavia heppuja. - Se on todella
miehekäs, mutta samalla sopivan poikamainen.
- aivan!
oon muuten minäki todennu että mikko jotenki viehättää, ja pari mukavaa mikkoa tiedänkin.. :)
Mut just se että se on sopivan poikamainen mutta kuitenkin miehekäs :D, vaikkei muuten mikään erikoinen nimi olekaan.
Mistähän vaan se oma Mikko löytyis ;)?
- se on lyömätön!
Vitun urpo!
Kaino-Erkki, Seppo ja Osmo
:P
mur- polkka
Timo, Kristian,
- Kalle!
heistähän on tehty joku lehtikin:)
- yksi..
pasi,pasi,pasi!!!pusuja
- Ihana nimi
Olin joskus ihastunutkin pari vuotta yhteen koulussa...
Sitten Tuomas on kans kiva. En kyllä tunne ketään sen nimistä. - remuesteri
Ihana nimi kirjoitti:
Olin joskus ihastunutkin pari vuotta yhteen koulussa...
Sitten Tuomas on kans kiva. En kyllä tunne ketään sen nimistä.No jopas mamma täällä on valinnut hyvät nimet pojilleen, kaikki naimaikäiset on listalla ja juniorikin munnoksena:)
- 29
remuesteri kirjoitti:
No jopas mamma täällä on valinnut hyvät nimet pojilleen, kaikki naimaikäiset on listalla ja juniorikin munnoksena:)
Mies
- Hahahakopo
29 kirjoitti:
Mies
Ilpo on aika kova..
- Pirkkaaaaaaaaaaa
1.9 Pirkan päivä! Pirkka on kunnon miehen nimi!
- martine
Tulee ekana mieleen Jarkko ja Juhani. Jos olisin vanhempaa ikäluokkaa niin varmasti Martti olisi aika hot.
- huolestuu
Noniin, tätä menoa deitti-ilmoituksissa alkaa olemaan nimivaatimuksia.
Riku ja Eero. Jarkkokin melko seksikäs. Ja Arto.
- 27
Kristian
Epäseksikkäimmät nimet ovat Seppo ja Nyyrikki.- hgjjmnhgmghmghmg
Mikael!
- rannrann
meinaan kuolla nauruun. Seppo ja nyyrikki. eihän kenenkään nimi ole nyyrikki. Just pääsin eroo seposta, on kyllä tyhmä nimi.
- Ahhhhhhh
Todellakin Eera!
- 8+8
Sebastian
- Jiriseni
Anaalikampela .. lyhyt, mutta ytimekäs
- 5e6j65jk
Minna
- ioyuyfdyufguihijjjjj
joona
mikael
niklas
miko
aaro
miika
Mun ehdottomat lempparit on Jesse ja Tuukka ♥ :3333
- hottisnimi
Jarmo, lempparina Jamo
Minun mielestä Riku, Roope tai Robert ovat hyviä nimiä. Myös Rauno ja Rami menettelevät.
- Antonia
Olen aina pitänyt Toni nimestä. Nykyajan trendinimet Veeti, Leevi ym ovat lällyjä ja epämiehekkäitä. A-loppuisia nimiä pidetään ulkomailla automaattisesti naisten niminä.
- pitkätukka-68
Lueskelin mielipiteitänne. Niistä tuli mieleen, että muotinimet Peetu ja Veeti (omia inhokkejani) eivät taida herättää seksuaalista mielenkiintoa.
Taitaa olla lällyjä. Suloisia ehkä jonkun mielestä, muttei miehekkäitä. - huh
Yrjö, lyö kaikki laudalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124299- 152155
- 1861981
- 1041413
- 701278
- 73927
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57922IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2859Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119797Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59707