*Aplodejen paikka*

Allekirjoittanut ja rouva cookos tekivät sen mistä te muut vain haaveilette.

Eli olimme pois palstalta kaksi vuorokautta.

Ja mitä kaikkea teimmekään tuona aikana...


"Ei tule mieleen mitään mainitsemisen arvoista"


MarttyyriMallari-TTt

44

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaan

      eikä sit muuta, ku paina puuta.

      • kirjoitusvirheitä sattuu parhaillekin.


        "Yksittäiset sanat eivät merkitse minulle mitään, ajattelen vain lauseita"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sirpamaikkarilta

      mistä puhutaan mut mä oon ollu poissa jo monta päivää. On ollu lomalla liikaa tekemistä ettei oo tänne ees ehtiny. Seuraavalla lomalla vuokraan mökin susirajalta ja lähen sinne. Eipä tarvii mennä muiden menojen mukana.

      "Löydän itsestäni erakonluonnetta"

      Vielä lomaileva suomalainen akka

      • ihmettelinkin jo missä olet ja tässä hommassa oli kyse siitä että yritin saada ihmiset pois palstalta vuorokauden ajaksi.


        "Vain yksi heistä kuuli kehoitukseni"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ihmettelinkin jo missä olet ja tässä hommassa oli kyse siitä että yritin saada ihmiset pois palstalta vuorokauden ajaksi.


        "Vain yksi heistä kuuli kehoitukseni"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mutta kun meillä on tämä luottavainen ja syvä intuitio välillämme niin osasin pysyä poissa kehoituksesta tietämättömänäkin. ;D Mutta hyvä kun Cookos edes sitten kunnioitti toivettasi.

        "Eilen vietin krapulapäivää ja keikkailtaa"

        Kohmelosta parantunut suomalainen akka


    • Aikänmaikka.

      "Aplodien"

      • tuo ei välttämättä pidä paikaansa ja vaikka pitäisikin niin ei se minua liikuta.


        "En aplodeeraa sinulle"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Tutkija.
      • sinäkö sitten määrittelet miten kirjoitetaan kieliopillisesti oikein.


        "No hyvä on tee se"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-Tt
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinäkö sitten määrittelet miten kirjoitetaan kieliopillisesti oikein.


        "No hyvä on tee se"


        MarttyyriMallari-TTt

        eihän yksinkertainen taapertaja kykene neroa ymmärtämään.

        "Oon on oikeassa heidän suhteen"


        MarttyyriMallari-Tt


      • MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        eihän yksinkertainen taapertaja kykene neroa ymmärtämään.

        "Oon on oikeassa heidän suhteen"


        MarttyyriMallari-Tt

        esimerkiksi tämä palsta on täynnä tylsimyksiä ja meidän tehtävämme on ajaa heidät pois.


        "Mietin miten me tekisimme sen ilman että saisimme sieluumme haavoja"


        MarttyyriMallari-TTt


    • cookos

      tässä minä olen ;-)...sinä muistit...kävin vielä tunnin päästä silloin lauantaina jättämässä jäähyvästit, eli lukasin vielä muuteman viestin.

      Ensiksi, oli yllättävän vaikeeta. Mun nettiriippuvuus testi antoi tulokseksi yli 70 pistettä, joten olen melkoisen nettiriippuvainen, pelotti jopa lukea niitä sivuja, missä puhuttiin hoitoon ohjaamisesta, paikkakunnittain hoitoa saa A-KLINIKOILLA,..siis minä, sinne juoppojen sekaan, ottamaan hoitoa vastaan, no vei ever. Pulttaan itteni kiinni vaikka eteisen seinään ennemmin.
      No vitsiä vaan, mutta nettiriippuvuus rinnastetaan peliriippuvuuteen, ett kai jotain sellaista on havaittavissa. Tekee mieli avata kone, jos vaan vähän vilkasen...

      Mut mua auttoi suuresti pois kotoa oleminen. Mutta silti, keskittyminen tekemiseen oli vaikeeta, piti piiskata itseensä, jotta sai aikaan jotain. Ja kaikenlainen puuhastelu selventi kyllä ajatuksia, on jotenkin viksumpi olo. Netti saa aikaa ärtyneen olon, ei ihme, että kirjoitukset on niin negatiivia toisinaan.

      Joten mulla on tehtäviä, jotka oli pakko tehdä, ei ollut vaihtoehtoja ja netti ei ollut lähelläkään..

      "Kamalaa..."

      • voisin sanoa melkein sanat ja olen yllättynyt siitä miten paljon tämä palsta vetää puoleensa tyhjyydestään huolimatta.

        Olin hieman huolissani siitä miten sinä pärjäät tämän tulikokeen aikana ja kun tulin tänään katsastamaan tilannetta, niin ilokseni huomasin että et ollut tehnyt yhtään aloitusta :)


        "Olen ylpeä saavutuksestamme"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voisin sanoa melkein sanat ja olen yllättynyt siitä miten paljon tämä palsta vetää puoleensa tyhjyydestään huolimatta.

        Olin hieman huolissani siitä miten sinä pärjäät tämän tulikokeen aikana ja kun tulin tänään katsastamaan tilannetta, niin ilokseni huomasin että et ollut tehnyt yhtään aloitusta :)


        "Olen ylpeä saavutuksestamme"


        MarttyyriMallari-TTt

        pidin kylmästi pääni,..en antanut periksi, vaikka kiusaus oli suunnaton, sormet suorastaan veti läppäriä kohti, mutta näppäsin heti sormille ;-)..ei saa, hyi sinä..

        Oikeesti, kamala riutuminen olisi ollut edessä, jos netti olis ollut saatavilla. Mutta..me teimme sen!!! Yhdessä ja erikseen ;)


      • cookos kirjoitti:

        pidin kylmästi pääni,..en antanut periksi, vaikka kiusaus oli suunnaton, sormet suorastaan veti läppäriä kohti, mutta näppäsin heti sormille ;-)..ei saa, hyi sinä..

        Oikeesti, kamala riutuminen olisi ollut edessä, jos netti olis ollut saatavilla. Mutta..me teimme sen!!! Yhdessä ja erikseen ;)

        me teimme sen erikseen, mutta kuitenkin yhdessä...

        Huomasitko muuten ettei kukaan onnitellut meitä.


        "Se johtuu kateudesta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        me teimme sen erikseen, mutta kuitenkin yhdessä...

        Huomasitko muuten ettei kukaan onnitellut meitä.


        "Se johtuu kateudesta"


        MarttyyriMallari-TTt

        tai sitten ne ei oo vielä huomanneet tätä tapahtumaa, mutta uskon suuren ennätyksen vielä leviävän suuren yleisön tietoisuuteen...

        Keh..tais mun jutut muuttua vaan entistä hourupäisemmäks, kyl se tasoittuu siitä...


      • cookos kirjoitti:

        tai sitten ne ei oo vielä huomanneet tätä tapahtumaa, mutta uskon suuren ennätyksen vielä leviävän suuren yleisön tietoisuuteen...

        Keh..tais mun jutut muuttua vaan entistä hourupäisemmäks, kyl se tasoittuu siitä...

        eli jos haemme huomiota itsellemme niin se ei tapahdu katoamistempuilla vaan järjettömillä aloituksilla :)


        "Voisiko mikään enää järkyttää heitä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eli jos haemme huomiota itsellemme niin se ei tapahdu katoamistempuilla vaan järjettömillä aloituksilla :)


        "Voisiko mikään enää järkyttää heitä"


        MarttyyriMallari-TTt

        valtavasta huomionkipeydestäni, en tarvitse sitä enää..no, ehkä joskus.

        Hmm..järkyttää? Kyllä kait, voisin laittaa kuvani galleriaan, mutta uskoisin sen järkyttävän kaikkein eniten itseäni...siis apua, olenko mennyt tekemään sellaista?

        Mut ei pelkoa, en tee sitä tai sitten vilauttasin vaan :)


      • cookos kirjoitti:

        valtavasta huomionkipeydestäni, en tarvitse sitä enää..no, ehkä joskus.

        Hmm..järkyttää? Kyllä kait, voisin laittaa kuvani galleriaan, mutta uskoisin sen järkyttävän kaikkein eniten itseäni...siis apua, olenko mennyt tekemään sellaista?

        Mut ei pelkoa, en tee sitä tai sitten vilauttasin vaan :)

        laita ihmeessä kuvasi näkyviin ja altistu sille vaaralle että sinusta tehtään "cookoksen ulkonäkö"-aloitus :)


        "Ja minua kiinnostaisi nähdä minkä näköinen on vastapelurini"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        laita ihmeessä kuvasi näkyviin ja altistu sille vaaralle että sinusta tehtään "cookoksen ulkonäkö"-aloitus :)


        "Ja minua kiinnostaisi nähdä minkä näköinen on vastapelurini"


        MarttyyriMallari-TTt

        en myönnä enkä kiellä. Mutta miksi? Sitten sais kuulla kaikenlaista skeidaa, sellanen ja tällänen...koska en onnistu kuvissa ikinä, ne ei tuo mun parhaita piirteitä esille...


      • cookos kirjoitti:

        en myönnä enkä kiellä. Mutta miksi? Sitten sais kuulla kaikenlaista skeidaa, sellanen ja tällänen...koska en onnistu kuvissa ikinä, ne ei tuo mun parhaita piirteitä esille...

        eihän se mikään pakko tietty ole, mutta pistäisit kovan kovaa vastaan ja jättäisit arvostelijoiden muminat omaan arvoonsa.


        "Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat elokuvaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        me teimme sen erikseen, mutta kuitenkin yhdessä...

        Huomasitko muuten ettei kukaan onnitellut meitä.


        "Se johtuu kateudesta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Eihän näin lyhytaikaisia tempauksia meinaa edes huomata, mutta olette voittaneet itsenne :)

        "Teitte sen poissaoloni aikana"


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eihän se mikään pakko tietty ole, mutta pistäisit kovan kovaa vastaan ja jättäisit arvostelijoiden muminat omaan arvoonsa.


        "Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat elokuvaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        ukko nappaili äsken kuvia, kun pyysin, mutta oon niin kriittinen, poistin kaikki..katsotaan sanoi putkonen!

        Siinä on vaan sellainen piirre, että tänne on helpompi kirjoittaa, kun naama ei oo galleriassa. Olen silloin vapaampi. Kuvan kanssa siihen tulee heti kriittisempi ote, mitä voin sanoa, minuna.
        En ole niin ruma, tämä ei siis johdu siitä, vaan vapauden tunteesta olla anonyymi. Kullä mun naamaa katsellaan ihan riittävästi, ainakin ukon mielestä :))


      • cookos
        suminagashi kirjoitti:

        Eihän näin lyhytaikaisia tempauksia meinaa edes huomata, mutta olette voittaneet itsenne :)

        "Teitte sen poissaoloni aikana"

        tää oli sellanen alkukoitos suurempaa koitosta varten...esiharjoitus, meinaan kesälomalla ei surffailla.


      • suminagashi kirjoitti:

        Eihän näin lyhytaikaisia tempauksia meinaa edes huomata, mutta olette voittaneet itsenne :)

        "Teitte sen poissaoloni aikana"

        kiitän onnitteluistasi.


        "Älykkäät ihmiset taitavat käytöstavat"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos kirjoitti:

        ukko nappaili äsken kuvia, kun pyysin, mutta oon niin kriittinen, poistin kaikki..katsotaan sanoi putkonen!

        Siinä on vaan sellainen piirre, että tänne on helpompi kirjoittaa, kun naama ei oo galleriassa. Olen silloin vapaampi. Kuvan kanssa siihen tulee heti kriittisempi ote, mitä voin sanoa, minuna.
        En ole niin ruma, tämä ei siis johdu siitä, vaan vapauden tunteesta olla anonyymi. Kullä mun naamaa katsellaan ihan riittävästi, ainakin ukon mielestä :))

        kaiken kuvan kanssa, niin on taatusti sen takana, minkä jättää sanomatta ;D


      • cookos
        suminagashi kirjoitti:

        kaiken kuvan kanssa, niin on taatusti sen takana, minkä jättää sanomatta ;D

        mutta silloin jättäsin sanomatta hyvin, hyvin paljon..en kirjoittas mitään ;)


      • cookos kirjoitti:

        mutta silloin jättäsin sanomatta hyvin, hyvin paljon..en kirjoittas mitään ;)

        se sua muuta mitenkään, olipa kuva tai ei?


      • cookos
        suminagashi kirjoitti:

        se sua muuta mitenkään, olipa kuva tai ei?

        mua jotenkin vaivaisi se, että sukulaiset, työkaverit ja ystävät bongais mut täältä. Haluan pitää netti-minäni ja normi-nimäni erillään, vaikka ne kovinkaan paljoo poikkee toisistaan..katsotaan sitten lomarusketuksen jälkeen...cookos ja rusketusraidat :))


      • cookos kirjoitti:

        mua jotenkin vaivaisi se, että sukulaiset, työkaverit ja ystävät bongais mut täältä. Haluan pitää netti-minäni ja normi-nimäni erillään, vaikka ne kovinkaan paljoo poikkee toisistaan..katsotaan sitten lomarusketuksen jälkeen...cookos ja rusketusraidat :))

        mietin tota samaa asiaa, mut sitten heitin pallon toiselle osapuolelle. Jos niillä ei ole edes pokkaa tulla asiasta mainitsemaan, niin ei se oikeesti niitä häiritse :)

        Saavatpa tuntea koko minun persoonani(valloittavan ristiriitaisen)...heh mehän ollaan heidän kanssa samaa verta, joten peiliin katsovat :D


    • ...

      Mukavaa, että kerroit tässä samalla minullekin nimimerkki "cookoksen" siviilisäädyn: minä kun katsos en sitä ole sattunut tietämään aiemmin, enkä varmasti olisi ymmärtänyt sitä kysyäkään.

      En kuitenkaan erityisesti epäile, etteikö juuri teillä olisi ollut mukavaa keskenänne.;) (Älä siis epäile minua turhanmoisen skeptisestä asenteesta).

      Mitäs muuten, jos lakkaisit kirjoittamasta pikkunokkelia sitaatteja? Olisko ideaa? Kato ei mitään muuta, mut kun sun ajatuksistas ei nykymallillas kauheen hirveesti tule "ahaa"-elämyksiä. Epäilemättä mitenkään lukio-arvosanojasi.

      -e.W

      • sinun pitäisi lukea kirjoituksia ajatuksella ja saisit selville asioita joista et itse osaa edes unelmoida.

        Ja mitä tule cookoksen ja minun yhdessä oloon niin se materialisoituu vain virtuaalisella tasolla.

        Kirjoitustyylistäni sen verran että tiedostan itsekin että argumenttini kuulostavat välillä traumaattisilta.


        "Et kenties ymmärrä sanomaani ja siksi epäröit"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinun pitäisi lukea kirjoituksia ajatuksella ja saisit selville asioita joista et itse osaa edes unelmoida.

        Ja mitä tule cookoksen ja minun yhdessä oloon niin se materialisoituu vain virtuaalisella tasolla.

        Kirjoitustyylistäni sen verran että tiedostan itsekin että argumenttini kuulostavat välillä traumaattisilta.


        "Et kenties ymmärrä sanomaani ja siksi epäröit"


        MarttyyriMallari-TTt

        "niin se materialisoituu vain virtuaalisella tasolla."

        Toi "materialisoitua"-sanan käyttö esimerkiksi herättää mussa usein epäilyksiä.:) Pahoittelen.

        "Et kenties ymmärrä sanomaani ja siksi epäröit"

        :D ... ? :

        "*Aplodejen paikka*
        Kirjoittanut: MarttyyriMallari-TTt 9.6.2008 klo 18.00

           Allekirjoittanut ja rouva cookos tekivät sen mistä te muut vain haaveilette.

        Eli olimme pois palstalta kaksi vuorokautta.

        Ja mitä kaikkea teimmekään tuona aikana...


        "Ei tule mieleen mitään mainitsemisen arvoista"

        MarttyyriMallari-TTt"    

        :D

        Ja: samaiseen mainittuun keskusteluyhteyteen liittyvänä vielä:

        "e.W.....
        MarttyyriMallari-TTt 9.6.2008 klo 20.45
           sinun pitäisi lukea kirjoituksia ajatuksella ja saisit selville asioita joista et itse osaa edes unelmoida."

        Mitä löydöksiä esimerkiksi tossa ylläolevassa on, josta en "itse osaa edes unelmoida"?

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        "niin se materialisoituu vain virtuaalisella tasolla."

        Toi "materialisoitua"-sanan käyttö esimerkiksi herättää mussa usein epäilyksiä.:) Pahoittelen.

        "Et kenties ymmärrä sanomaani ja siksi epäröit"

        :D ... ? :

        "*Aplodejen paikka*
        Kirjoittanut: MarttyyriMallari-TTt 9.6.2008 klo 18.00

           Allekirjoittanut ja rouva cookos tekivät sen mistä te muut vain haaveilette.

        Eli olimme pois palstalta kaksi vuorokautta.

        Ja mitä kaikkea teimmekään tuona aikana...


        "Ei tule mieleen mitään mainitsemisen arvoista"

        MarttyyriMallari-TTt"    

        :D

        Ja: samaiseen mainittuun keskusteluyhteyteen liittyvänä vielä:

        "e.W.....
        MarttyyriMallari-TTt 9.6.2008 klo 20.45
           sinun pitäisi lukea kirjoituksia ajatuksella ja saisit selville asioita joista et itse osaa edes unelmoida."

        Mitä löydöksiä esimerkiksi tossa ylläolevassa on, josta en "itse osaa edes unelmoida"?

        -e.W

        sinä pyrit ärsyttämään ja minä olen immuuni provoilulle.

        Varmasti tajuat mitä yritin sanoa...


        "Ja jos et sitten ymmärrä niin antaa olla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä pyrit ärsyttämään ja minä olen immuuni provoilulle.

        Varmasti tajuat mitä yritin sanoa...


        "Ja jos et sitten ymmärrä niin antaa olla"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..toi edeltävähän tasan kopsaili mua ilman mitään omia ajatuksia.

        Yhä odotan sinun kommenttiasi MarttyyriMallariTTt., viittaamaani.:)

        -e.W

        "En väitä sinun olevan tyhmä"


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä pyrit ärsyttämään ja minä olen immuuni provoilulle.

        Varmasti tajuat mitä yritin sanoa...


        "Ja jos et sitten ymmärrä niin antaa olla"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..siis ärsyttää keskustelu älyllisistä aiheista, vaikkakin samalla usein pyrit _korostamaan_ juuri em. asia-aluetta? (En viitsi laittaa niitä useampaa kymmentä olemassa olevaa viittausta, joissa jotenkin viittaat ihmisten älylliseen pääomaan tai sen rajallisuuteen).

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        ..toi edeltävähän tasan kopsaili mua ilman mitään omia ajatuksia.

        Yhä odotan sinun kommenttiasi MarttyyriMallariTTt., viittaamaani.:)

        -e.W

        "En väitä sinun olevan tyhmä"

        mihin asiaan sinä kaipaat kommentteja?


        "Älä ajaudu törmäyskurssille"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ... kirjoitti:

        ..siis ärsyttää keskustelu älyllisistä aiheista, vaikkakin samalla usein pyrit _korostamaan_ juuri em. asia-aluetta? (En viitsi laittaa niitä useampaa kymmentä olemassa olevaa viittausta, joissa jotenkin viittaat ihmisten älylliseen pääomaan tai sen rajallisuuteen).

        -e.W

        ärsyttää se ettet puhu selkokielellä!


        "En lähde arvuuttelemaan kenenkään ajatuksia"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ärsyttää se ettet puhu selkokielellä!


        "En lähde arvuuttelemaan kenenkään ajatuksia"


        MarttyyriMallari-TTt

        "No minua...
        MarttyyriMallari-TTt 9.6.2008 klo 23.05
           ärsyttää se ettet puhu selkokielellä!"

        Onks sul joskus käyny oikosulkuu silleen, et olis ollu seitsemän piuhaa, vaikka kuuskin riittäis?

        No, miten vain... Mut. Jokatapauksessa:

        On ehdottoman ikävää ilman sinulle ymmärrettävää selkokieltä. Olet ehdottoman oikeassa tuossa.:)

        Samaisesta asiasta kahvitunnilta...:

        Et koskaan ole joutunu piilottaan sitä yhtä punaista piuhaa joka ei matsaa, mut jonka muut jätkät luulee matsaavan?

        Mä ainakin luulen, et ajatusten piilottaminen on joskus hyväksi.;)

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        "No minua...
        MarttyyriMallari-TTt 9.6.2008 klo 23.05
           ärsyttää se ettet puhu selkokielellä!"

        Onks sul joskus käyny oikosulkuu silleen, et olis ollu seitsemän piuhaa, vaikka kuuskin riittäis?

        No, miten vain... Mut. Jokatapauksessa:

        On ehdottoman ikävää ilman sinulle ymmärrettävää selkokieltä. Olet ehdottoman oikeassa tuossa.:)

        Samaisesta asiasta kahvitunnilta...:

        Et koskaan ole joutunu piilottaan sitä yhtä punaista piuhaa joka ei matsaa, mut jonka muut jätkät luulee matsaavan?

        Mä ainakin luulen, et ajatusten piilottaminen on joskus hyväksi.;)

        -e.W

        mutta en edelleenkään ymmärrä mitä haluat sanoa.


        "Ja voi olla etten edes halua ymmärtää, mutta kokeile nyt kerran vielä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta en edelleenkään ymmärrä mitä haluat sanoa.


        "Ja voi olla etten edes halua ymmärtää, mutta kokeile nyt kerran vielä"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..vaikkapa siten, ettei kumpikaan keskustelun osapuolista halua tietää tästä keskustelusta enempää.:)

        Mielestäni hyvä niin, ainakin tämän asian kohdalla.

        "Ketjuista joskus poistellaankin viestejä, mikä voi,sivuhuomiona, joskus olla ärsyttävääkin"

        -e.W


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinun pitäisi lukea kirjoituksia ajatuksella ja saisit selville asioita joista et itse osaa edes unelmoida.

        Ja mitä tule cookoksen ja minun yhdessä oloon niin se materialisoituu vain virtuaalisella tasolla.

        Kirjoitustyylistäni sen verran että tiedostan itsekin että argumenttini kuulostavat välillä traumaattisilta.


        "Et kenties ymmärrä sanomaani ja siksi epäröit"


        MarttyyriMallari-TTt

        Jos jonkun argumentit kuulostivat traumaattisilta, olin se minä. Sun sitaateissassasi ei ole mitään vikaa ja ne sopivat tällaiselle palstalle mainiosti. Jos sen sijaan joku ei sopisi joukkoon, olisin se minä.:)

        Anteeksipyyntöni.

        -e.W


      • ...
        ... kirjoitti:

        Jos jonkun argumentit kuulostivat traumaattisilta, olin se minä. Sun sitaateissassasi ei ole mitään vikaa ja ne sopivat tällaiselle palstalle mainiosti. Jos sen sijaan joku ei sopisi joukkoon, olisin se minä.:)

        Anteeksipyyntöni.

        -e.W

        Niin. Nuo kommenttini.. oli..khm...noh.

        Kirjoittamattakin olisin voinut jättää. Ota toi "oikosulkukertomus" vaikkapa jonkinmoisena surrealistisena satuna.:/ Hmp.

        En perustele syitä tuolle ja muille tässä kirjoittamalleni enempää, mutta...

        No hard feelings, toivonmukaan.

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        Jos jonkun argumentit kuulostivat traumaattisilta, olin se minä. Sun sitaateissassasi ei ole mitään vikaa ja ne sopivat tällaiselle palstalle mainiosti. Jos sen sijaan joku ei sopisi joukkoon, olisin se minä.:)

        Anteeksipyyntöni.

        -e.W

        ei kannata pyytää anteeksi silloin kun on oikeassa :)


        "No hard feeling at all"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe