Elikäs, olen 21vuotias, ~168cm nainen. Painoin vielä vuodenvaihteessa ~67kg, mutta muutin ruokailutottumuksia (ei herkkuja, ei sokeroituja juomia ja ruoat vähärasvaisia/vähähiilihydraattisia).
Noniin, eli nykyään paino on siinä 58-59kg kohdilla ja kun on tullut liikuttuakin, niin kroppa alkaa näyttää paremmalta.
Ainoa asia, mikä itsessä vielä miltei oksettaa on _reidet_. Muualta on kyllä kiinteydytty ihan hyvin, mutta reidet ovat järkyttävät löllöt. Ei siis niin, että olisi kunnon lihakset ja siksi isot vaan löysää löytyy vaikka kuinka.
Kävelen päivittäin helposti parikin tuntia, että luulisi sen edes vaikuttavan, mutta ei.
Mitä kaikkein tehokkaimpia liikkumismuotoja/jumppaliikkeitä on, jotka taatusti pistäisivät reisirasvat liikkeelle, että kehtaisi vielä loppukesästä käydä bikineissä rannalla?
Kiitos auttaville jo etukäteen!
huoh, reidet-
15
1176
Vastaukset
- Kinkkujalka
En tiedä miten niitä kiinteyttäisi, mutta jos näkisit mun reidet niin...kröhömps. Olen usein vitsaillu että näistä sais joulukinkut. :/
Itse laihdutan myös nyt, mutta en tiedä mitä näiden reisien kanssa tekisi myöhemmin. Tavoitteeseen on vielä parikymmentä kiloa niin on aikaa miettiä. - ei oikeen ole sellaista
Liikuntakin kun polttaa rasvaa tasaisesti jokapuolelta että ei sellaista lajia oikein ole joka erityisesti polttaisi rasvaa reisistä. Valitettavasti, itsellä ihan sama ongelma. Painoindeki on 19,5 mutta reisissä on ihan kunnon läskimuhkuraa vaikka ylävartalosta olen suhteellisen hoikka. Valitettavasti rasva ei jakaudu mun kropassa tasaisesti vaan kerääntyy reisiin ja jalkoihin ja sieltä sitten myös viimeisesti lähtee pois.
Ei taida auttaa kuin tiukka energiakontrolli, eli terveellinen kevyt ruokavalio ja urheilu yhdessä. Ja katsoo että sen verran vähemmän syö että muodostuu energiavajetta.
Tietty lihaksien treenaaminen auttaa parantamaan reisien ulkonäköä mutta itsellä ainakin on se ongelma, että housut puristaa reisistä (mutta eivät vyötäröltä) joten mun olisi nimenomaan saatava sitä ympärysmittaa tippumaan ja jos mä nyt alan bodaamaan ja lihasta kasvattamaan niin sehän ei pienene - saattaa jopa kasvaa. Ja sitä mä en halua. Yhdistelmä pieni takamus ja isot reidet naisella ei ole kovin naisellinen tai kaunis omasta mielestäni.- sama vika
Oon kans laihduttanut tässä noin kymmenen kiloa ja kuvittelin että pääsen noista kinkuista eroon, mutta ei.
Siinä ne on ja pysyy vaikka paino on jo normaalin alarajoilla. Mun reidet ei niinkään oo suhtettoman suuret mun muuhun kokoon nähden, mutta siis aivan järkyttävää löllöä läskiä lihaksien päällä:/ Plus tietenkin sitä äärimmäisen ihanaa selluliittia on vielä kans jäljellä...
Liikuntaa harrastan ja laihdutusta aion jatkaa kunnes reidetkin ovat laihtuneet:) Syön proteiinivoittoisesti ja harrastan ahkerasti kuivaharjausta ja juon paljon vettä... Saa nyt nähdä sitten onks näistä mitään hyötyä. - muotishortsit haaveena vain...
sama vika kirjoitti:
Oon kans laihduttanut tässä noin kymmenen kiloa ja kuvittelin että pääsen noista kinkuista eroon, mutta ei.
Siinä ne on ja pysyy vaikka paino on jo normaalin alarajoilla. Mun reidet ei niinkään oo suhtettoman suuret mun muuhun kokoon nähden, mutta siis aivan järkyttävää löllöä läskiä lihaksien päällä:/ Plus tietenkin sitä äärimmäisen ihanaa selluliittia on vielä kans jäljellä...
Liikuntaa harrastan ja laihdutusta aion jatkaa kunnes reidetkin ovat laihtuneet:) Syön proteiinivoittoisesti ja harrastan ahkerasti kuivaharjausta ja juon paljon vettä... Saa nyt nähdä sitten onks näistä mitään hyötyä.Reidet on todellakin varsinainen vitsaus. Nyt kun muotia ovat minihameet ja lyhyet shortsit niin joka paikassa näkee naisia, joilla on ihan tiukat kiinteät reidet! Haluan myös sellaiset! Kai se on ihan ruumiinrakenteesta kiinni, toisille kertyy reisiin ja/tai pyllyyn, toisilla mahaan, jne...Ne, joilla kertyy mahaan, ovat tänä kesänä onnellisessa asemassa että vaatekaupat pursuavat löysiä paitoja joilla mahan voi peittää mutta nämä minihameet ja shortsit paljastavat armotta selluliitit tai läskin tärähtelyn kävellessä.
Itsekin olen hoikka muualta vartalosta, käsivarret on ihan tikut ja vatsa litteä mutta reisissä on ehtaa läskiä. Pakko vaan laihduttaa että saa hyvännäköiset kintut :( - laihduttaminenkaan...
muotishortsit haaveena vain... kirjoitti:
Reidet on todellakin varsinainen vitsaus. Nyt kun muotia ovat minihameet ja lyhyet shortsit niin joka paikassa näkee naisia, joilla on ihan tiukat kiinteät reidet! Haluan myös sellaiset! Kai se on ihan ruumiinrakenteesta kiinni, toisille kertyy reisiin ja/tai pyllyyn, toisilla mahaan, jne...Ne, joilla kertyy mahaan, ovat tänä kesänä onnellisessa asemassa että vaatekaupat pursuavat löysiä paitoja joilla mahan voi peittää mutta nämä minihameet ja shortsit paljastavat armotta selluliitit tai läskin tärähtelyn kävellessä.
Itsekin olen hoikka muualta vartalosta, käsivarret on ihan tikut ja vatsa litteä mutta reisissä on ehtaa läskiä. Pakko vaan laihduttaa että saa hyvännäköiset kintut :(...aina auta, ei vaikka olisi kuinka laiha. Itse olen muuten hyvinkin hoikka, painoindeksi suunnilleen 18-19, mutta reidet ovat kuitenkin suhteettoman paksut. Läskiä tai mitään ylisuuria lihaksiakaan niissä ei juuri ole, mutta ne nyt vaan sattuvat olemaan muodoltaan sellaiset paksunpuoleiset.
Siksipä jätän mikrosortsit ja minihameet muille, ja pidän reiteni yksityisasianani, hameen tai löysien housujen alla :) Pukeudun sen sijaan vartalonmyötäiseen paitaan, jolloin kokonaisvaikutelma on hoikka. Joskus on vaan pakko hyväksyä omat heikot kohtansa, peitellä ne parhaalla mahdollisella tavalla, ja keskittyä niihin hyviin puoliin... - kyllähän ne jompaa kumpaa on
laihduttaminenkaan... kirjoitti:
...aina auta, ei vaikka olisi kuinka laiha. Itse olen muuten hyvinkin hoikka, painoindeksi suunnilleen 18-19, mutta reidet ovat kuitenkin suhteettoman paksut. Läskiä tai mitään ylisuuria lihaksiakaan niissä ei juuri ole, mutta ne nyt vaan sattuvat olemaan muodoltaan sellaiset paksunpuoleiset.
Siksipä jätän mikrosortsit ja minihameet muille, ja pidän reiteni yksityisasianani, hameen tai löysien housujen alla :) Pukeudun sen sijaan vartalonmyötäiseen paitaan, jolloin kokonaisvaikutelma on hoikka. Joskus on vaan pakko hyväksyä omat heikot kohtansa, peitellä ne parhaalla mahdollisella tavalla, ja keskittyä niihin hyviin puoliin...Kyllähän ne reidet aina jompaa kumpaa on:lihasta tai läskiä. Tai niiden yhdistelmää. Luut siellä alla on meillä kaikilla suurin piirtein yhtä paksut, joten ei kukaan ole luonnostaan mitenkään paksumpireitinen kuin toinen. Toisilla ihmisillä vaan on enemmän lihasmassaa reisissä, toisilla taas läski tuppaa kertymään niihin.
- edellinen
kyllähän ne jompaa kumpaa on kirjoitti:
Kyllähän ne reidet aina jompaa kumpaa on:lihasta tai läskiä. Tai niiden yhdistelmää. Luut siellä alla on meillä kaikilla suurin piirtein yhtä paksut, joten ei kukaan ole luonnostaan mitenkään paksumpireitinen kuin toinen. Toisilla ihmisillä vaan on enemmän lihasmassaa reisissä, toisilla taas läski tuppaa kertymään niihin.
...ne reidet lihasta tai läskiä ovat, ja hieman luuta siellä sisällä. Tarkoitin, kuten varmaan kirjoituksestani pystyi päättelemään, etten ole treenannut jalkojani mitenkään erityisen lihaksikkaiksi, eikä niissä ole myöskään ylimääräistä läskiä. Reisilihakseni nyt vaan ovat treenaamattominakin aika isot.
Ja olen kyllä eri mieltä siitä, etteivät reidet muka luonnostaan olisi toisilla isommat kuin toisilla. Onhan ihmisillä muutenkin ihan luonnostaan eri kokoiset jalat, kädet, päät, rinnat, lantiot jne. - niin ärsyttävää
edellinen kirjoitti:
...ne reidet lihasta tai läskiä ovat, ja hieman luuta siellä sisällä. Tarkoitin, kuten varmaan kirjoituksestani pystyi päättelemään, etten ole treenannut jalkojani mitenkään erityisen lihaksikkaiksi, eikä niissä ole myöskään ylimääräistä läskiä. Reisilihakseni nyt vaan ovat treenaamattominakin aika isot.
Ja olen kyllä eri mieltä siitä, etteivät reidet muka luonnostaan olisi toisilla isommat kuin toisilla. Onhan ihmisillä muutenkin ihan luonnostaan eri kokoiset jalat, kädet, päät, rinnat, lantiot jne.Kokemuksesta voin kertoa että harrastin kilpauintia ja treenasin 10 kertaa viikossa punttitreenit pari kertaa viikossa, joten olin tosi kovassa kunnossa ja siltikin reisissä oli ihan silkkaa rasvaa!
Ja nyt kun en enää harrasta niin voitte vaan kuvitella...Reisien rasva on sitä naisten pahanpäivän säästörasvaa, jonka kroppa haluaa välttämättä säästää jos vaikka sattuisis tulemaan raskaaksi...Miehillä siis ei tätä ongelmaa ole.
Sanotaan kyllä että treeni laihdutuksen yhteydessä kuluttaa enemmän rasvaa alakropasta, kun taas pelkästään vähäkalorisella ruokavaliolla laihduttaminen (eli ettei treenaa pahemmin) kuluttaa rasvaa vyötäröltä. - noin olla
laihduttaminenkaan... kirjoitti:
...aina auta, ei vaikka olisi kuinka laiha. Itse olen muuten hyvinkin hoikka, painoindeksi suunnilleen 18-19, mutta reidet ovat kuitenkin suhteettoman paksut. Läskiä tai mitään ylisuuria lihaksiakaan niissä ei juuri ole, mutta ne nyt vaan sattuvat olemaan muodoltaan sellaiset paksunpuoleiset.
Siksipä jätän mikrosortsit ja minihameet muille, ja pidän reiteni yksityisasianani, hameen tai löysien housujen alla :) Pukeudun sen sijaan vartalonmyötäiseen paitaan, jolloin kokonaisvaikutelma on hoikka. Joskus on vaan pakko hyväksyä omat heikot kohtansa, peitellä ne parhaalla mahdollisella tavalla, ja keskittyä niihin hyviin puoliin...>
Kyllä minä ainakin voisin mielelläni ujosti vilkuilla vähän muodokkaampia reisiä - olkoon sitten minihameessa tai mikroshortseissa.
>
Jospa kuvittelemasi heikko kohta onkin vahvuutesi. - edellinen
noin olla kirjoitti:
>
Kyllä minä ainakin voisin mielelläni ujosti vilkuilla vähän muodokkaampia reisiä - olkoon sitten minihameessa tai mikroshortseissa.
>
Jospa kuvittelemasi heikko kohta onkin vahvuutesi....kauniista sanoistasi. Lähempään kontaktiin päästessään (mikä ei välttämättä ole ihan helppoa ;), ja vaatteiden vähentyessä, miehet saavat tietenkin vapaasti tutustua reisiini. Itse en (sinun kannaltasi valitettavasti) kuitenkaan viihdy reidet paljaana julkisillä paikoilla :)
- welcome !
edellinen kirjoitti:
...kauniista sanoistasi. Lähempään kontaktiin päästessään (mikä ei välttämättä ole ihan helppoa ;), ja vaatteiden vähentyessä, miehet saavat tietenkin vapaasti tutustua reisiini. Itse en (sinun kannaltasi valitettavasti) kuitenkaan viihdy reidet paljaana julkisillä paikoilla :)
>
Tarkoitukseni olikin vaan rohkaista (ihan yleisesti), että, vaikkei nyt minihametta haluaisi käyttää, niin saa oikein mielellään pistää tyköistuvaa housua tms. päälle. On nimittäin varmasti paljon miehiä itseni lisäksi, jotka pitävät näkemästään. Ehkä Sinäkin huomaisit, että itse asiassa kuvittelemasi heikkous vaan vetää miehiä puoleensa - eikä sen jälkeen vähäsen lyhyempi hamekaan ehkä tunnu enää niin kamalalta ajatukselta (heh). - liittyy luustoon
edellinen kirjoitti:
Ja olen kyllä eri mieltä siitä, etteivät reidet muka luonnostaan olisi toisilla isommat kuin toisilla. Onhan ihmisillä muutenkin ihan luonnostaan eri kokoiset jalat, kädet, päät, rinnat, lantiot jne.joo toki kädet tai jalat tai pääkin voi olla eri kokoinen, mutta se johtuu luustosta. Jollain voi olla pidemmät sääriluut kuin toisella, jollain pitkä t sormet tai leveät hartiat tai leveä lantio. Mutta kun sääriluu ei ole kenelläkään kovin monen montaa senttiä paksu, niin ei niin sen perusteella kovin suurta eroa voi olla.
Luonnostaan toki toisilla on enemmän lihasta, tai kehittyy helpommin lihasta reisiin...tai kertyy läskiä. Mutta vaikka olisi taipumusta siihen että reisiin kertyy lihasta helposti, niin kyllä ne kapeat reidet voi saada. Anorektikoillakin on kaikilla jalat ihan pelkät tikut - olipa heidän luontainen taipumuksensa mikä tahansa. - edellinen
liittyy luustoon kirjoitti:
joo toki kädet tai jalat tai pääkin voi olla eri kokoinen, mutta se johtuu luustosta. Jollain voi olla pidemmät sääriluut kuin toisella, jollain pitkä t sormet tai leveät hartiat tai leveä lantio. Mutta kun sääriluu ei ole kenelläkään kovin monen montaa senttiä paksu, niin ei niin sen perusteella kovin suurta eroa voi olla.
Luonnostaan toki toisilla on enemmän lihasta, tai kehittyy helpommin lihasta reisiin...tai kertyy läskiä. Mutta vaikka olisi taipumusta siihen että reisiin kertyy lihasta helposti, niin kyllä ne kapeat reidet voi saada. Anorektikoillakin on kaikilla jalat ihan pelkät tikut - olipa heidän luontainen taipumuksensa mikä tahansa....tässä siis anorektikoksi yrittää ryhtyä? :D
- erkki esimerkki
edellinen kirjoitti:
...tässä siis anorektikoksi yrittää ryhtyä? :D
Se oli vaan esimerkki. Kun katsoo julkkiksia tai muita hoikkia (mutta ei anorektikkoja) niin harvoinpa heilläkään reidet tursuaa ja pullistelee, eli kyllä kai se kehonmuokkaus on mahdollista ihan kenelle tahansa. Itse ainakin tiedän ja luotan että kun saan ton 5cm läskikerroksen reiden päältä pois niin ongelma on ainakin puoliksi tiessään. Ja ikinä en aio ruveta treenaamaan samalla tavalla kuin joskus aikoinaan treenasin että reisilihakset kasvoi kunnon muhkuroiksi.
- diimpä
Minäkin saan vaan haaveilla piukeista ja trimmeistä reisistä. Mun reidet on paksut ja löysät. Olen ylipainoinen (bmi 28) mut ei kaikilla hoikillakaan ole timmit reidet, niillä vaan on vähemmän paksut löysät reidet :D
Saimi Hoyer sanoi jotenkin että istuessa reidet levii kun kananmuna pannulla :)
Hyvin tuo eräs kirjotti että pitää vaan hyväksyy se puute itsessä ja keskittyä ja korostaa parempia piirteitä! (tosin mulla on vatsaa ja reittä yhtäpaljon niin mitäs mie korostan?? eriparin rintoja vai paksuja pohkeita ;D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362124
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301799- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781205- 251145