heips,miten kannattaa aloittaa tuollanen puhdistuskuuri.itsellä olis halua kokeilla.kertokaapas te joilla on kokemusta niin jotain?kiitos!
puhdistuskuuri
2
2162
Vastaukset
- Crystal06
Ortis MethodDraine Detox -litkulla teen neljästi vuodessa. Näitä saa myös tablettina, mutta itse en halua, koska ideana on nimenomaan juoda paljon ja juon mielumminhyvänmakuista (kyllä, tykkään noista) litkuista. Jos oikein kunnolla haluaa puhdistautua niin kahvia, alkoholia, maitotuotteita ja punaista lihaa kannattaisi välttää. Itse en tee tuotakaan (no alkoholia en juo juuri koskaan), koska en varsinaisesti aio paastota tms. Toki lisään kuurin aikana kuituja reilulla kädellä ja katson mitä syön. Enemmän kasviksia ja hedelmiä, sehän on paras.
https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3082/Ortis-MethodDraine-Detox
Tsekkaa tuolta lisätietoja. Tuotetta myy nettikaupat, Sokos, luontaistuotekaupat, Stockmann.. eli useasta paikasta saa. Makuja on erilaisia, oma suosikkini on persikka-sitruuna.
Joku sanoo, että on psykologista ja ettei oikeaa tehoa ole, mutta ei väliä jos itse koen toimivaksi. Jos toimii omalla uskomuksellani niin toimikoot! Tuleepahan ainakin pari kolme viikkoa tehostettua ja oltua tarkempi syömisten suhteen. Sisäsistä savea 2-3 viikkoa aamulla tyhjään mahaan.
Lasi täyteen vettä.
Argitalin aurinkokuivattua savea 1/2 tl.
Anna saven valua pohjalle ja juo vain vesi, tyhjään mahaan.
Muuta ei tarvita.
Savi on homeopaattinen, joten löytää hoitotarpeen, mm. hoitaa kaikkia sisäelimiä.
Poistaa antibioottikuurien haitalliset jäämät, auttaa alentamaan verenpainetta/tai nostamaan sitä jos siihen tarve, auttaa ravinnosta saadun raudan imeytymistä yms.
Katso maahantuojan sivuilta lisää www.delleco.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171