Ajatuksia kanssakirjailijoista

Mitä teistä voisi sanoa...no, ei ainakaan mitään kovin positiivista ja esimerkikisi tulee mieleen että miten helvetissä teillä voi olla koko päivä aikaa luuhata täällä ja mikä teikäläisiä ajaa tänne.

Nettiaddiktio ei voi olla ainoa syy ja jotain muutakin on ihmisessä vialla jos hän jaksaa lukea näitä toivottoman typeriä juttuja päivästä toiseen.


"Hankkikaa itsellenne työpaikka"


MarttyyriMallari-TTt

34

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mallari..

      istuu valvomossa foliohattu päässä?

      • kyllä valvomossa, mutta ilman foliohattua.


        "Löytyykö lisää typeriä kysymyksiä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • kivaa?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kyllä valvomossa, mutta ilman foliohattua.


        "Löytyykö lisää typeriä kysymyksiä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Minä siemailen olutta kotona lämpimässä :D


    • on helpointa, kun kirjautuu palstalle, leikkikavereita kyllä riittää :)

    • cookos

      olisiko parempi, tulisko enemmän terää peliin..?

    • dayum

      Eikö se nyt ole ihan se ja sama miten ihminen kuluttaa aikaansa. Edellyttäen tietenkin että pitää esimerkiksi juuri tänne kirjoittelun ajankuluna eikä jätä muita asioita hoitamatta, tai eristäydy koko yhteiskunnasta. Tuskin tämä on sen huonompi vaihtoehto ajankulutukseen kuin telkkarin katsominen tai raamatun lukeminen ylösalaisin. Päinvastoin, täällähän on jopa vuorovaikutuksessa toisten kirjoittelijoiden kanssa.

    • sirpamaikkarilta

      Hollanti voitti!!! Mä oon aivan innoissani vaikka Italia onki mun suosikkijoukkueeni heti Englannin jälkeen.

      En pysty nyt miettimään mikä tänne ajaa ja laittaa kirjottelemaan. Mutta nyt oon energiaa niin täynnä että miten tässä voi käydä nukkumaan? Ei mitenkään!

      "Älä murehdi kanssaihmisten netin käyttöä turhaan"

      Innostunut suomalainen akka

      • jotku kisat menossa?


      • sirpamaikkarilta
        suminagashi kirjoitti:

        jotku kisat menossa?

        Nyt menet jo liian feminiiniksi. Taikka sitte feikkaat.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Nyt menet jo liian feminiiniksi. Taikka sitte feikkaat.

        kisat kerkeävät aina alkaa, ennen kuin tiedän. Urheilu kuuluu suosikkeihini, mutta ei penkkiurheilu.


      • sirpamaikkarilta
        suminagashi kirjoitti:

        kisat kerkeävät aina alkaa, ennen kuin tiedän. Urheilu kuuluu suosikkeihini, mutta ei penkkiurheilu.

        oikeesti seuraa ku fudiksen arvokisoja sekä Mestareiden Liigaa. Ja yleisurheliua tulee kateltua aina ohimennen. Enkä sillonkaan istu nenä kiinni telkussa.

        Mut edelleen mä oon niin innostunu Hollannin 3-0 voitosta Italiaa vastaan. Ja Italialla oli kumminki kunnolla yritystä toisella puoliajalla.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        oikeesti seuraa ku fudiksen arvokisoja sekä Mestareiden Liigaa. Ja yleisurheliua tulee kateltua aina ohimennen. Enkä sillonkaan istu nenä kiinni telkussa.

        Mut edelleen mä oon niin innostunu Hollannin 3-0 voitosta Italiaa vastaan. Ja Italialla oli kumminki kunnolla yritystä toisella puoliajalla.

        miettinyt sitä jalkapalloa, et miten ne miehet viitsii juosta alushousut jalassa yhden pallon perässä ;)

        Se on jännä ilmiö, kun itse on koko ikänsä pelannut jäkistä, niin ei kerrassaan kiinnosta tippaakaan seurata sitä sivusta :)


      • En murehdi muiden ongelmia, mutta olen itse liukumassa nettihulluuden syövereihin :)


        "En halua olla riippuvainen mistään ulkoisesta tekijästä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        En murehdi muiden ongelmia, mutta olen itse liukumassa nettihulluuden syövereihin :)


        "En halua olla riippuvainen mistään ulkoisesta tekijästä"


        MarttyyriMallari-TTt

        maalle. Kunnolla korpeen. Mä olen täysin riippuvainen mun puhelimesta ja itkua väännän jos se ei toimi muutamaan minuuttiin. Maalla unohtuu puhelinkin aivan totaalisesti. Saattaa mennä koko päivä ilman että edes vilkasen sitä.

        "Parempi keskustelupalstariippuvuus kuin alkoholismi"

        Puhumisesta riippuvainen suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta
        suminagashi kirjoitti:

        miettinyt sitä jalkapalloa, et miten ne miehet viitsii juosta alushousut jalassa yhden pallon perässä ;)

        Se on jännä ilmiö, kun itse on koko ikänsä pelannut jäkistä, niin ei kerrassaan kiinnosta tippaakaan seurata sitä sivusta :)

        sähköpostia missä on video miks naiset oikeesti kattoo jalkapalloa. Elikkä siinä näkyy se miehinen elin sieltä alushousuista. Harmi kun en osaa linkittää sitä tänne. Oisin laittanu ihasteltavaksi yleisesti.

        Ja ainahan miehet jonku asian perässä juoksevat. Sama se onko se sitten ruohokentällä oleva nahkapallo. Vaikka reilumpaahan olisi antaa kaikille oma pallo.

        Mä en taas ymmärrä miten joku voi tykätä jääkiekosta, saati sitte formulasta. Joten en seuraa minäkään jääkiekkoa. Jalkapalloa olen pelannu pikkutyttönä.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        sähköpostia missä on video miks naiset oikeesti kattoo jalkapalloa. Elikkä siinä näkyy se miehinen elin sieltä alushousuista. Harmi kun en osaa linkittää sitä tänne. Oisin laittanu ihasteltavaksi yleisesti.

        Ja ainahan miehet jonku asian perässä juoksevat. Sama se onko se sitten ruohokentällä oleva nahkapallo. Vaikka reilumpaahan olisi antaa kaikille oma pallo.

        Mä en taas ymmärrä miten joku voi tykätä jääkiekosta, saati sitte formulasta. Joten en seuraa minäkään jääkiekkoa. Jalkapalloa olen pelannu pikkutyttönä.

        jota joskus seuraan, on polkupyöräily ja sekin aika menee siihen, et lasken kampikierroksia ja katson lantion paikoillaan pysymistä, satulan korkeutta ym. eli tekniikan tarkasteluun :D Ammattilaisilta oppii paljon :)


      • sirpamaikkarilta
        suminagashi kirjoitti:

        jota joskus seuraan, on polkupyöräily ja sekin aika menee siihen, et lasken kampikierroksia ja katson lantion paikoillaan pysymistä, satulan korkeutta ym. eli tekniikan tarkasteluun :D Ammattilaisilta oppii paljon :)

        Pakkomielteitäkin löytyy monenlaisia...

        Pyöräilyä... Ei sitten tennis tai golf kiinnosta? Voishan niissäkin laskea vaikka askelia taikka mailan heilahduskia. =D


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Pakkomielteitäkin löytyy monenlaisia...

        Pyöräilyä... Ei sitten tennis tai golf kiinnosta? Voishan niissäkin laskea vaikka askelia taikka mailan heilahduskia. =D

        vois kiinnostaa, mut pyöräilytekniikka on nyt sattuneesta syystä intressilistallani :)

        Kaikki luulee, et pyöräily on helppoa, mut ei hemmetti sentään ole, mikäli mielii pitää polvet kunnossa ja saada kelattua mutamalla sadalla watilla viiskymppiä lasiin ;D

        ...sä taisit vähän vinoilla sirpa :D


      • sirpamaikkarilta
        suminagashi kirjoitti:

        vois kiinnostaa, mut pyöräilytekniikka on nyt sattuneesta syystä intressilistallani :)

        Kaikki luulee, et pyöräily on helppoa, mut ei hemmetti sentään ole, mikäli mielii pitää polvet kunnossa ja saada kelattua mutamalla sadalla watilla viiskymppiä lasiin ;D

        ...sä taisit vähän vinoilla sirpa :D

        pikkase. Mut kuullostaa tooooooooosi mielenkiintoselta toi pyöräily.

        "Tai sit ei"

        =D


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        pikkase. Mut kuullostaa tooooooooosi mielenkiintoselta toi pyöräily.

        "Tai sit ei"

        =D

        olekaan koskaan pyöräilly silleen kunnolla :)


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        pikkase. Mut kuullostaa tooooooooosi mielenkiintoselta toi pyöräily.

        "Tai sit ei"

        =D

        runontajalta asiasta :)


      • sirpamaikkarilta
        suminagashi kirjoitti:

        runontajalta asiasta :)

        satutaan Runontajan kanssa seuraavan kerran samaan aikaan niin mä kysäsen pyöräilystä.

        Sen siitä tiiän ainki että persus tulee niin perkeleen kipeeks. Mut oon kyllä miettiny pinkin Jopon hankkimista. Siinä ois tyyliä.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        satutaan Runontajan kanssa seuraavan kerran samaan aikaan niin mä kysäsen pyöräilystä.

        Sen siitä tiiän ainki että persus tulee niin perkeleen kipeeks. Mut oon kyllä miettiny pinkin Jopon hankkimista. Siinä ois tyyliä.

        sanoi, et saa jopa orkkuja pyöräillessä, joten ei se välttämättä huono harrastus ole :)

        PS. Tuttava on nainen.


      • sirpamaikkarilta
        suminagashi kirjoitti:

        sanoi, et saa jopa orkkuja pyöräillessä, joten ei se välttämättä huono harrastus ole :)

        PS. Tuttava on nainen.

        no sen takia mä suosinki täriseviä busseja. Kuukausilippuki maksettu aina etukäteen, niin minä tyttö otan kaiken hyödyn irti.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        no sen takia mä suosinki täriseviä busseja. Kuukausilippuki maksettu aina etukäteen, niin minä tyttö otan kaiken hyödyn irti.

        kiellettyä :)

        ...tärisevä bussi...toi oli mullekin uutta ;D...

        Virkamies Jarno Andersson Fortum Oyj:ltä tykkää matkustaa vieressäsi ja katsella ulos "ikkunasta" :)


      • sirpamaikkarilta
        suminagashi kirjoitti:

        kiellettyä :)

        ...tärisevä bussi...toi oli mullekin uutta ;D...

        Virkamies Jarno Andersson Fortum Oyj:ltä tykkää matkustaa vieressäsi ja katsella ulos "ikkunasta" :)

        vieressä on aina se paras ja suosituin paikka. Mut onhan sen Jarnonki kivempi istua hymyilevän naisen vieressä.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vieressä on aina se paras ja suosituin paikka. Mut onhan sen Jarnonki kivempi istua hymyilevän naisen vieressä.

        tasainen tärinä lähinnä nukuttamaan ja saan makoisat unet :)


      • sirpamaikkarilta
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vieressä on aina se paras ja suosituin paikka. Mut onhan sen Jarnonki kivempi istua hymyilevän naisen vieressä.

        se tärinä vaikutta eritavalla eripaikoissa. Käy muaki henkilöautossa nukuttamaan. Se onki oltava jo isompaa tärinää ennen ku hymyilyttämään alkaa.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vieressä on aina se paras ja suosituin paikka. Mut onhan sen Jarnonki kivempi istua hymyilevän naisen vieressä.

        ajattelen, et sua hymyilyttää siinä tärinässä vain se, et kestääköhän tää laatikko perille asti :)


      • sirpamaikkarilta
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vieressä on aina se paras ja suosituin paikka. Mut onhan sen Jarnonki kivempi istua hymyilevän naisen vieressä.

        Sä et nyt vaan tiiä minkälaisia tuntemuksia sitä voi naisena tuntea.


    • Serpico

      Odotellaan tuloslaskentaa viime kuukauden postauksista. Kukas täällä oikein urakoi?

      • cookos

        ei mua sitten kyllä yhtään kiinnosta, muuten vaan kyselen (",)


      • Serpico
        cookos kirjoitti:

        ei mua sitten kyllä yhtään kiinnosta, muuten vaan kyselen (",)

        Piti vain sanoa jotain kun tuo tuplaturbomartti on niin hädissään. Täällä oli jossain vaiheessa se virallinen laskija.


    • rakennusalalla on työvoimapula.
      Ainakaan MOL.fi sivut ei sitä tietoa tue.

      Kouluavustajiakin haetaan enemmän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe