olin laittanut väärelle palstalle joten pistän tänne jos tulee enempi vastauksia..
onko teillä ollut jotain sivuoireita?
ja kauanko kestänyt ennen kuin hiusten,ihon rasvoittuminen loppunut?
Sivuoireina (eka liuska melkein loppu),olen huomannut että ruokahalu mennyt..välillä ei vaan maistu mikään,myös rinnat jotenkin isontunut,ei se tietenkään haittaa mutta kun ne ovat kipeät,tai aristaa..
entä onko vaikuttanut mielialaan? minua on masentanut välillä(silleen mököttää),ja eilenkin liikuitun yhdestä tv-sarjasta,alkoi itkettää sikana,enkä voinut sille yhtään mitään..kyllä nauratti jälkeenpäin..
onko nämä sivuoireet vaan tässä alkuvaiheessa ennen kuin elimistö tottunut pillereihin vai pysyykö oireet koko käytön aikana?
onko teillä ollut jotain sivuoireita?
ja kauanko kestänyt ennen kuin hiusten,ihon rasvoittuminen loppunut?
Sivuoireina (eka liuska melkein loppu),olen huomannut että ruokahalu mennyt..välillä ei vaan maistu mikään,myös rinnat jotenkin isontunut,ei se tietenkään haittaa mutta kun ne ovat kipeät,tai aristaa..
entä onko vaikuttanut mielialaan? minua on masentanut välillä(silleen mököttää),ja eilenkin liikuitun yhdestä tv-sarjasta,alkoi itkettää sikana,enkä voinut sille yhtään mitään..kyllä nauratti jälkeenpäin..
onko nämä sivuoireet vaan tässä alkuvaiheessa ennen kuin elimistö tottunut pillereihin vai pysyykö oireet koko käytön aikana?
Vastaukset 2
Vanhimmat
ihan kaikille e-pillereille juuri noiden takia lopetin e-pillerien käytön sitäpaitsi e-pilsut on epävarmojaki
e-pillerit ovat kyllä aika luotettava ehkäisymenetelmä.
Itselleni e-pillereistä ei tullut kuin pieniä sivuvaikutuksia mielialaan ja nekin menivät ohi parissa kuukaudessa.