Mittautin hauikseni ympärysmitan ja tulokseksi tuli 32 cm. En halua mitenkään ylpeillä tällä asialla, mutta tästä voitte päätellä sen että teen jotain muutakin kuin kirjoittelen typeriä viestejä tänne.
http://www.youtube.com/watch?v=k7nGUy-OkPo
"En voi olla ihailematta itseäni"
MarttyyriMallari-TTt
Äly ja voima
12
878
Vastaukset
Meitsi tyttö käy salilla ja hauikseni ympärysmitta on 35 cm!!! :D
Mitäs sanot?sanoisin sellaista että kärsit harhoista...ei naisella voi olla niin voimakkaita käsivarsia.
Mutta, jos puhut totta niin ihan ok.
"Ja mitä vielä"
MarttyyriMallari-TTt- noita voi
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sanoisin sellaista että kärsit harhoista...ei naisella voi olla niin voimakkaita käsivarsia.
Mutta, jos puhut totta niin ihan ok.
"Ja mitä vielä"
MarttyyriMallari-TTtoikein verrata, kun suomalaisilla naisilla tuppaa olemaan aika turpeat käsivarret jännittämättöminäkin.
- sirpamaikkarilta
toi lukema on. Olen nyt kovin pettynyt pituusmittoihisi.
"Onko hauis verrannollinen jalan pituuteen?"
Peliä seuraava suomalainen akka- hyvä sirpa..
että kerroit, mutta eka puoliaika on jo pelattu.
- sirpamaikkarilta
hyvä sirpa.. kirjoitti:
että kerroit, mutta eka puoliaika on jo pelattu.
jännä matsi ollu. Joten et oo paljoakaan menettäny. Pääasia että Espanja johtaa.
- on että
sirpamaikkarilta kirjoitti:
jännä matsi ollu. Joten et oo paljoakaan menettäny. Pääasia että Espanja johtaa.
hollanti voitti eilen.. :D..
hähhä! sittenhän tuntemasi tytöt ovat isonkokoisia ja ilmeisesti myös aika voimakkaita.
"Oikeita amatsoneja kenties"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sittenhän tuntemasi tytöt ovat isonkokoisia ja ilmeisesti myös aika voimakkaita.
"Oikeita amatsoneja kenties"
MarttyyriMallari-TTtamistytöt ihan heti tuulessa heiluta. Etkö katso jalkapalloa kun täällä pyörit nettiaddiktiossasi?
"Tosin aika tylsä peli ollut"
Espanjaa kannattava suomalainen akka - sirpamaikkarilta
on että kirjoitti:
hollanti voitti eilen.. :D..
hähhä!olemaan pahamieli Italian puolesta. Mutta kyllä se häviö hyvää tekee niille. Illan pelissä vois Ruotsi voittaa.
Minäkin tunnen ylipainoisia ihmisiä, joilla on vielä suurempi hauiksen ympärys kuin sinulla. ;-)
- ympärysmitta
helix-mittauksella on jotakuinkin 70cm.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437
