Jos jotain kiinnostaa . p. 02 8250923
sähk.post. [email protected]
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=80364952
KLASSISE musiikin helmet
5
505
Vastaukset
- aleksi-78
Minua itseäni ei hirveästi innostanut ja kerronpa samantien syynkin:
kuka on teoksien säveltäjä/säveltäjät, kuka esittää ja minkälaisella kokoonpanolla? Ne teoksien nimet eivät ihan ensi alkuun kuulostaneet kovin tutuilta, tosin en ole klassisen musiikin aivan parhaimpia tietäjiä.
Luulen, että moni muukin arvostaisi noita tietoja ilmoituksessasi. Ei muuta kuin myyntionnea!Siis kukaan ei ole kiinnostunut ..Siis ei kopioduista ja itse poltetuista ,, Älkää vaivautuko , enää on vain 5 kpl jäljellä 50 uudesta KLSSISISTA levyistä ,,..Saan jäljellä olevat helpolla myydyksi 7 e kpl ..T:Keijo
Uuusia levyjä kaikki ..Kansiosta tietää kaikki tiedot ..
http://www.findit.fi/fin/search/31648.htm#topofpage- Fia
Minusta David Grimal on klassisen musiikin helmiä. Hänen Stradovariuksen soitto herättää kuolleetkin.
www.davidgrimal.comDavidilla ihan hyvää musiikkia pitää paikkansa ..mutta mitä minä olen myymässä niin on ostettu kovallarahalla eikä poltettu .. Ja ei ole kopsattu mistään muualta . Olis kiva tietää onko jollain muulla myös tällasta vastoa 48 kpl varastoo ihan uutta ((KLASSISEN musiikin helmet)) alkuperäisiä ja siihen on minulla myös kirja erikseen kaikista on joku pätkä kerrottu sen alkuperais kappaleeseen liittyvää T:Keijo Iltanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697