Raamatussa on kaikki tarpeellinen.

Timoriepu

Raamattu ilmoittaa kaiken olennaisen, mm. ihmisen alkuperän, ihmisen avuttomuuden pelastaa itse itsensä, Jumalan valmistaman pelastuksen Kristuksessa Jeesuksessa, kristityn vaelluksen ristiä kantaen, Jumalan uskollisen huolenpidon omaansa kohtaan ja Jeesuksen oman ihanan tulevaisuuden Kirkkaudessa.
Muuta ilmoitusta ei ihminen elämään ja jumalaisuuteen tarvitse. Ihmistekoiset oppaat ja opukset johtavat herkästi harhaan.
Raamatun arvovallan ja vaikutuksen väheksyminen on erittäin vaarallista ja kohtalokasta. Ihmisen iankaikkinen henki on kyseessä. Siksi on mieletöntä ottaa riskiä ja seurata ihmisoppeja Jeesuksen sijasta.

49

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hengellinen.

"Kirjain kuolettaa, mutta Henki eläväksi tekee."

"Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa."

"Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän."

Vasta Kristuksen henkilökohtainen kohtaaminen voi poistaa peitteen silmiltäsi.

• Asiile

Jumala voi silmät avata vasta, kun ihminen kääntyy sitä täydestä sydämestään, vilpittömästi anomaan.

Ja mitä sitten tapahtuu, kun Jumala alkaa silmiä avata.
        Kaikki muuttuu !

• Timoriepu

Tarkenna. Perustele. Missä kohtaa viestissäni näit ihmisopin. Onko sinulle Jeesus koko elämä? Minulle on.

• Ei pidä tyytyä pelkkään Raamatun sanaan vaan tavoitella sitä mistä Raamatun sana on lähtöisin, sitä lähdettä:

Johannes 4:13-14

Jeesus vastasi hänelle: joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano, mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä.

• sanohan sinä
        Hssu kirjoitti:

Ei pidä tyytyä pelkkään Raamatun sanaan vaan tavoitella sitä mistä Raamatun sana on lähtöisin, sitä lähdettä:

Johannes 4:13-14

Jeesus vastasi hänelle: joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano, mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä.

Jeesus itse on Jumalan sana. joh.1
        Sana on Jeesus.
        Jeesus on sanan lähde ja se itse.
        Lukemalla ja elämällä raamatun sana todeksi olet lähellä Jeesusta itseään.

• sanohan sinä kirjoitti:

Sana on Jeesus.

Lähellä, mutta Jeesus ei siten vielä ole MINUSSA.

• sanohan sinä
        Hssu kirjoitti:

Lähellä, mutta Jeesus ei siten vielä ole MINUSSA.

Jos luet Johanneksen evankeliumia, niin luehan alku tarkkaan. Sieltä voit löytää avaimen. Joh. 1:12

• sanohan sinä kirjoitti:

Jos luet Johanneksen evankeliumia, niin luehan alku tarkkaan. Sieltä voit löytää avaimen. Joh. 1:12

Johanne vastasi: Kukaan ei voi ottaa mitään, ellei sitä hänelle taivaasta anneta. Johannes 3:27

Vaikka sanotaan, kaikille jotka ottivat hänet vastaan, niin en minä voi itse ottaa Pyhää Henkeä itseeni vaan se annetaan. Tottakai minä sen vastaanotan sitten kun se annetaan.

• Veikko...
        sanohan sinä kirjoitti:

Sana on Jeesus.

Uteliaisuudesta kysyn, että mitäs raamattua apostolit lukivat, kun menivät kylästä kylään ja julistivat Sanaa?

• sanohan sinä
        Hssu kirjoitti:

Johanne vastasi: Kukaan ei voi ottaa mitään, ellei sitä hänelle taivaasta anneta. Johannes 3:27

Vaikka sanotaan, kaikille jotka ottivat hänet vastaan, niin en minä voi itse ottaa Pyhää Henkeä itseeni vaan se annetaan. Tottakai minä sen vastaanotan sitten kun se annetaan.

Eihän Jumala sinua väkisin pelasta. Anna olla sitten. Ole mieluummin perkeleen oma, jos niin paremmaksi näet. ;(

• hengellinen.
        Asiile kirjoitti:

Jumala voi silmät avata vasta, kun ihminen kääntyy sitä täydestä sydämestään, vilpittömästi anomaan.

Ja mitä sitten tapahtuu, kun Jumala alkaa silmiä avata.
        Kaikki muuttuu !

"Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän."

• sanohan sinä

Tiedätkö sinä psykologiasta mitään? Kauhistele mieluummin Teuvon psykologiaa ja ihmistenkäsittelymetodeja.

• sanohan sinä
        Veikko... kirjoitti:

Uteliaisuudesta kysyn, että mitäs raamattua apostolit lukivat, kun menivät kylästä kylään ja julistivat Sanaa?

Se oli VT. Sama, jota Jeesus luki ja josta hän julisti.

• Asiile
        hengellinen. kirjoitti:

minä olen matkalla kohti ahdasta porttia.

Oletko sinä jo ahtaasta portista sisälle päässyt, vai tuotko raamatunjakeita ilman omassa sydämessä asuvaa Pyhää Henkeä ?

• hengellinen.
        Asiile kirjoitti:

minä olen matkalla kohti ahdasta porttia.

Oletko sinä jo ahtaasta portista sisälle päässyt, vai tuotko raamatunjakeita ilman omassa sydämessä asuvaa Pyhää Henkeä ?

Kun et Jeesuksen oma ole, olet perkeleen oma.

• sanohan sinä

Siinä sitä "psykologiaa" on kerrakseen.

• Sinun seurakunnasta löydy minkäänlaista läpyskää, opusta mitä myös luette?

• Timoriepu

Luen Raamattua. Lue sinäkin. Se on varminta. Jumala puhuu Poikansa kautta.

• "taivastien" suurin salaisuus, joka antaa heille mahdollisuuden
        elää jatkuvasti synnissä. Heidän kolmen teesinsä toinen teesi:

"Jos teemme syntiä sen jälkeen kun olemme vastaanottaneet
        Jeesuksen, meidän täytyy välittömästi pyytää Jeesusta antamaan
        anteeksi syntimme ja kääntyä tuosta synnistä. Pyydä Jeesuksen apua,
        ettet tekisi sitä uudelleen."

Mutta koska helluntailaisten liha on heikko, niin seuraavan
        lankeemuksen jälkeen toistetaan kohta kaksi uudelleen jne...

• Luuk.5:31-32
        TeuvoSuni kirjoitti:

"taivastien" suurin salaisuus, joka antaa heille mahdollisuuden
        elää jatkuvasti synnissä. Heidän kolmen teesinsä toinen teesi:

"Jos teemme syntiä sen jälkeen kun olemme vastaanottaneet
        Jeesuksen, meidän täytyy välittömästi pyytää Jeesusta antamaan
        anteeksi syntimme ja kääntyä tuosta synnistä. Pyydä Jeesuksen apua,
        ettet tekisi sitä uudelleen."

Mutta koska helluntailaisten liha on heikko, niin seuraavan
        lankeemuksen jälkeen toistetaan kohta kaksi uudelleen jne...

Jeesus vastasi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.
        En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä, jotta he kääntyisivät."

• Luuk.5:31-32 kirjoitti:

Jeesus vastasi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.
        En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä, jotta he kääntyisivät."

ja upostuskastealtaassa pestyt siat alkavat aina uudelleen rypeä rapakossa.

Vain pari on tälläkin palstalla sieltä oksennuksilta
        ja rapakoista pois päässyt.

• katuva syntinen,
        TeuvoSuni kirjoitti:

kuin omahyväinen vanhurskas.

Sananlaskujen kirja 16:18-19

Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä.
        Parempi elää hiljaa köyhien parissa kuin jakaa saalista röyhkeiden kanssa.

• mutta ei ei enää auttanut
        katuva syntinen, kirjoitti:

kuin omahyväinen vanhurskas.

Sananlaskujen kirja 16:18-19

Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä.
        Parempi elää hiljaa köyhien parissa kuin jakaa saalista röyhkeiden kanssa.

---

• köyteen,
        mutta ei ei enää auttanut kirjoitti:

---

ei Jeesukseen Kristukseen; Hän esitti myös katumuksensa armottomille ihmisille joilta ei ymmärrystä liiennyt.

Matt.27:3-5

Kun Juudas, Jeesuksen kavaltaja, näki että Jeesus oli tuomittu kuolemaan, hän katui tekoaan. Hän vei saamansa kolmekymmentä hopearahaa takaisin ylipapeille ja vanhimmille
        ja sanoi: "Tein väärin, kun kavalsin viattoman veren." Mutta he vastasivat: "Mitä se meitä liikuttaa? Omapa on asiasi."

Silloin Juudas paiskasi rahat temppeliin, meni pois ja hirttäytyi.

• kenties?
        köyteen, kirjoitti:

ei Jeesukseen Kristukseen; Hän esitti myös katumuksensa armottomille ihmisille joilta ei ymmärrystä liiennyt.

Matt.27:3-5

Kun Juudas, Jeesuksen kavaltaja, näki että Jeesus oli tuomittu kuolemaan, hän katui tekoaan. Hän vei saamansa kolmekymmentä hopearahaa takaisin ylipapeille ja vanhimmille
        ja sanoi: "Tein väärin, kun kavalsin viattoman veren." Mutta he vastasivat: "Mitä se meitä liikuttaa? Omapa on asiasi."

Silloin Juudas paiskasi rahat temppeliin, meni pois ja hirttäytyi.

että Juudas esitti katumuksensa armottomille sunilaisille?

• Ihan ite
        TeuvoSuni kirjoitti:

Älä sitä muille tarjoa.

• rauhoitu
        Ihan ite kirjoitti:

Älä sitä muille tarjoa.

Älähän viitsi

• alex-kasi

Jumalan täydellisestä olemuksesta ..

Jumalan valtakunnan tulosta ..

Jumalan "kummallisesta" teosta kun hän poistaa kaiken pahuuden kaikkialta .. ja kuinka vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema . ja kuinka hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen ja että silloin kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut...

Muut kirjat vain sumentavat Raamatun Sanaa... koska ne eivät koskaan ole oikeassa kaikessa kuten Raamattu on..

• *Lekuri*

... löytyy siis lääketieteen, fysiikan, radiologian, biologian ja kemian viimeisimmät tiedot?

Kyllä uskova ihminen aina kehuu luottavansa Jeesuksen ja Jumalansa apuun, mutta kun maallinen sairaus iskee, niin kyllä meikäläisen apu näyttää kelpaavan.

Miksi ette sitten tosipaikassa tukeudu pelkästään siihen Vapahtajaanne, jos siellä kaikki tarpeellinen löytyy?

• alex-kasi

suuri suustasi etkä mikään lääkäri.

• *Lekuri*
        alex-kasi kirjoitti:

suuri suustasi etkä mikään lääkäri.

mutta radiologian erikoislääkäri on virkanimikkeeni.

Eksyin ihan sattumalta tälle palstalle.
        Selailin näitä uskontopalstoja juuri ihan sen vuoksi, että minua on alkanut todella ottamaan päähän uskovien mummojen asenne. Tuo otsikko "raamatusta löytyy kaikki" sattui silmään ihan erikoisesti.

Totuus joka tapauksessa on, että sairas ihminen on ihan samanlainen valittaja lääkärissä, olipa se sitten uskova tai ei-uskova.
        En ole koko pitkän urani ainana tavannut yhtään Jeesuksen parantamaa. Katsot varmaan rienaukseksi sen, jos sanon, että olen varmasti parantanut enemmän sairaita kuin se teidän Jeesuksenne.
        Kiitosta siitä työs meikäläinen harvoin vain saa!

• jonkun
        *Lekuri* kirjoitti:

Selailin näitä uskontopalstoja juuri ihan sen vuoksi, että minua on alkanut todella ottamaan päähän uskovien mummojen asenne. Tuo otsikko "raamatusta löytyy kaikki" sattui silmään ihan erikoisesti.

Totuus joka tapauksessa on, että sairas ihminen on ihan samanlainen valittaja lääkärissä, olipa se sitten uskova tai ei-uskova.
        En ole koko pitkän urani ainana tavannut yhtään Jeesuksen parantamaa. Katsot varmaan rienaukseksi sen, jos sanon, että olen varmasti parantanut enemmän sairaita kuin se teidän Jeesuksenne.

ihmisen parantuminen on? Vai Luojan, joka kättäsi liikuttaa?

Nimittäin höyhenenkeveä on sinunkin elämäsi henkäys, jos Herra sen yks kaks päättää ottaa pois. Jätä joutava korskeus.

• alex-kasi
        *Lekuri* kirjoitti:

että Raamatusta on kehitetty noin 1200 eri uskonsuuntaa - joten älä vedä samalla kammalla koko kristikunnan mummojen yli.

Muuten minun tyttärenikin on lääkäri joten tiedän oikein hyvin mitä lääkäri tekee.. eikä se että on lääkäri tarkoita että olisi jotenkin viisaampi kuin muut - se tarkoittaa vain että on saanut opiskella hyvän ammatin :) Muuten - "Lontoo terroristeistakin" oli 8 lääkäriä.. mutta ei vedetä kaikkia lääkäreitäkään samalla kammalla.. joten annetaan mummojen valittaa - .. saathan töitä..

Aloituksesta se, että Raamatusta löytyy kaikki se minkä ihminen tarvitsee tietää Jumalasta - sitähän tämä aloistukin tarkoittaa.. ei siihen tarvita mitään ns. seli-kirjoja joihin on Raamattu pantu vain liitteeksi..

• Elisama

Huomaan että olet lääkäri vain nimimerkissä.
        tiedätkö että Jumala on antanut ymmärryksen lääkärillekkin.
        Tiedätkö myös sen että lääkäritkin ylittää kerran kuoleman rajan ja ovat avuttomina Jumalan edessä kuulemassa viimeisen tuomionsa.
        Silloin näkyy ero sen jonka nimi on Jeesuksen elämänkirjassa ja sen jonka nimi ei ole.

• enemmän,
        *Lekuri* kirjoitti:

>>> että olen varmasti parantanut enemmän sairaita kuin se teidän Jeesuksenne.

• Timoriepu

Varmaan huomasit, jos tarkemmin luit, että käytin sanaa "olennaisen". Luettelin sitten sellaisia asioita, joilla on ns. ikuisuusmerkitystä. Jumalan huolenpito oli tosin ajallinen asia muiden joukossa.
        Raamattu ei tosiaan anna tietoa kaikista eri elämänalojen spesifisistä nyansseista. Se ilmoittaa kuitenkin asioita, jotka vaikuttavat sen sanoman vastaanottajissa uskoa, toivoa ja rakkautta, joilla on sen kaltaista merkitystä ja arvoa, joita en voi vähätellä. Yhteydessä Jeesukseen nämä asiat parhaimmillaan konkretisoituvat Jumalan armosta pienen ihmisen elämässä.

• Näinhän se pitäisi olla, mutta elämme eksytyksen aikaa, jossa jo valitutkin eksytetään.

• Pesko

ja kaikki ihmisten päättelyn tulosta. Raamatussa ei ole yhtään enempää tarpeellista tai hyödyllistä kun muissakaan suurissa uskonnoissa tai sen kaltaisissa järjestelmissä kuten vaikkapa Boddhalaiseuudessa.

• Elisama

Hyvä kirjoitus taaskin sinulta Timo.

• juuri niin!

Asiaa puhuit.

• juuri niin!

Asiaa puhuit.

• zekamelska

Siitä löytyy kaikki tarpeellinen. Kaikki mitä elämään ja jumlaisuuteen tarvitaan.

• Hyvin kirjoitit.

Sananpaikka Raamatusta:

Miika:
      6:8 Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä hyvä on; ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä oikein on, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä?

• myös:

San.3
        3. Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,
        4. niin saat armon ja hyvän ymmärryksen Jumalan ja ihmisten silmien edessä.
        5. Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.
        6. Tunne hänet kaikilla teilläsi, niin hän sinun polkusi tasoittaa.
        7. Älä ole viisas omissa silmissäsi. Pelkää Herraa ja karta pahaa.
        8. Se on terveellistä sinun ruumiillesi ja virkistävää sinun luillesi.

Näitä kun noudattaa, niin on vahvoilla.

• Laupeudesta vielä
        myös: kirjoitti:

San.3
        3. Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,
        4. niin saat armon ja hyvän ymmärryksen Jumalan ja ihmisten silmien edessä.
        5. Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.
        6. Tunne hänet kaikilla teilläsi, niin hän sinun polkusi tasoittaa.
        7. Älä ole viisas omissa silmissäsi. Pelkää Herraa ja karta pahaa.
        8. Se on terveellistä sinun ruumiillesi ja virkistävää sinun luillesi.

Näitä kun noudattaa, niin on vahvoilla.

Sananl. 19:22

Ihaninta ihmisessä on hänen laupeutensa, ja köyhä on parempi kuin valhettelija.

• korteni kekoon.
        Laupeudesta vielä kirjoitti:

Sananl. 19:22

Ihaninta ihmisessä on hänen laupeutensa, ja köyhä on parempi kuin valhettelija.

Tässä on kans hyvä sananpaikka:

Ps.103:8-14

Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

Ei hän aina riitele eikä pidä vihaa iankaikkisesti.

Ei hän tee meille syntiemme mukaan eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan.

Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.

Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme.

Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.

Sillä hän tietää, minkäkaltaista tekoa me olemme: hän muistaa meidät tomuksi.

• ÄnkyräVenkula

Hyviä ajatuksia sulla. Tällä palstalla vaan näkyy lojuvan jos jonkinlaista vääristelijää ja kieroilijaa. Sunilla esimerkiksi näkyy olevan aivan oma evankeliumi joka on suoraan syvyydestä. On täällä monta muuta hurahtanuttaa möykkääjää. En minä ole pahin enkä ainoa.

• Esther10

Kiitos tästä kirjotuksestasi!

Raamattu on Jumalan Sanaa, ja muuta ilmoitusta emme tarvitse.

Koen kirjoittaa näin: jos joku on laitettu Pyhän Hengen välityksellä esim. profeetan virkaan, niin se mitä hän ilmoittaa Herran Sanana, tulee olla raamatullista ja raamatusta katsottavissa, että onko ilmoitus Sanan mukaista.

Minulle esimerkki ihmistekoisesta oppaasta on jokin Jahuhsuaa Messiasta (Jeesusta Kristusta) tuntemattoman ortodoksijuutalaisen järjen päätelmä muokattuna kirjalliseen muotoon. Esim. sellaiset säädökset sabatin vietosta, joita ei löydy raamatusta - kuten, ettei saa käynnistää autoa tms. erikoista epäraamatullista ihmismielen lakia.
      Näitä fariseuksia Herramme sitten nuhteli, että he tekevät säädöksiä, joita he eivät itsekään pysty noudattamaan. Herramme suorastaan jylisi heille näin:

Johannes 8
      40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
      41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
      42 Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
      43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
      44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
      45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.

Messias ei todellakaan voinut sietää 'jumalattomia' omiaan, jotka tekivät Hänen Sanansa noudattamisesta epäaidon ja älyttömän ihmismielen syövereistä syntyneillä tavoillaan ja pakotteillaan, joista he sitten itsekin kiistelivät, ja yhä kiistelevät.
      Eräs sellainen säädös oli ja on vieläkin olemassa joissain juutalaisten fariseusten ääripiireissä, että ihmistä eikä eläintä ei saa sabattina nostaa pois kaivosta taikka jostain vesipaikasta, johon hän on pudonnut, vaan annetaan hukkua tai kuolla siihen loukkoon. Toki tämä laki ei koske kuin pientä osaa jotain ääriainesryhmää - mutta kuitenkin on järjettömyydessään kauhistus Herralle ja meille uskoville ihmisille.

Onkin tärkeää seurata Herraa ja Messiasta, ja pysyä Hänen Sanassaan. Hän on sabatinkin Herra, ja sabatti on takoitettu ihmistä varten lepopäiväksi ja Jumalan kunniaksi vietettäväksi päiväksi. Silloin on lupa tehdä hyvää.

• että on olemassa

juutalaisen ääripiirissä vielä säädös, että eläintä ei saa sapattina nostaa kaivosta!

Sapatti Israelissa on kuitenkin aika vaikuttava, koska melkein kaikki pysähtyy.
        Se on korville mannaa, kun ylimääräiset äänet hiljenee.
        Olisi se mahtavaa, kun Suomen kansakin kääntyisi pois pakanuudesta ja saisimme kaikki yhdessä viettää sapattia ja ylistää Herraa!
        Kääntymys toisi siunauksen Suomen kansalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2917
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2468
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      42
      2147
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2094
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1798
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1399
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      992
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      934
    Aihe