Brasilialaiset miehet

ketään (ollut) suhteessa?

Onko jollain kokemusta millaisia brasilialaiset miehet ovat suhteessa? Nyt kun olemme "pelkkiä ystäviä" niin kaikki tuntuu sujuvan kuin tanssi. Hän on huomaavainen, hellä jne kaikkea ihanaa! Mutta kuulin kerrottavan että brasilialaisten miesten hurmaavuus loppuu kun aletaan seurustelemaan tai mennään naimisiin kun he ikään kuin varmistuvat siitä että nainen on heidän..? Onko vain joku urbaani legenda, pötypuhetta? Toivottavasti. No, kellään kuitenkaan niitä kokemuksia suhteesta brasilialaisen miehen kanssa?

KIITOS!

28

6980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu....

      Kaikki brasilialaiset miehet on niin ihquja että päähän sattuu, ja niin edelleen.

      • ap.

        Kaipaisin kiitos asiallisia vastauksia eikä mitään pelleilyjä.


      • Mies Riosta
        ap. kirjoitti:

        Kaipaisin kiitos asiallisia vastauksia eikä mitään pelleilyjä.

        Olen asunut taalla Brasiliassa jo muutamia vuosia ja uskon etta jotain osaisin vastata.

        Vastaus kysymykseesi sisaltaa ensinnakin kysymyksen siita mika on miehen taloudellinen tilanne. Tama siksi etta taalla varakkaammat tuppaavat olemaan sivistyneempia. Jos mies on kovinkin koyhista oloista, voit odottaa ihan mita tahansa.

        Sitten maan tapoihin. Taalla miehet ovat erittain machoja eli mentaliteetti on se etta mies vie ja nainen vikisee. Samoin flirttailu on ihan arkipaivaa seka irtosuhteet. Valilla tuntuu etta kaikki sekaantuu kaikkiin, ikaan, sukupuoleen ja uskontoon katsomatta. Sen lisaksi etta kansa on erittain flirttaavaa on joka kylassa ja kaupungissa valtavia maaria prostituoituja ja huorataloja. EI ole miesta joka ei olisi noissa taloissa kaynyt.
        Varsinkin miehet jotka matkustavat maan sisalla paljon harrastavat paljon avioliiton ulkopuolista seksia. Naisille moinen ei ole sallittua, mutta kylla hekin sita tekevat.
        Jos jaksaa sietaa nuo faktat on mahdollista etta loytaa hyvan ja kunnioittavan miehen taalta. Heitakin on, mutta erittain harvassa.
        Onnea.


      • ...
        Mies Riosta kirjoitti:

        Olen asunut taalla Brasiliassa jo muutamia vuosia ja uskon etta jotain osaisin vastata.

        Vastaus kysymykseesi sisaltaa ensinnakin kysymyksen siita mika on miehen taloudellinen tilanne. Tama siksi etta taalla varakkaammat tuppaavat olemaan sivistyneempia. Jos mies on kovinkin koyhista oloista, voit odottaa ihan mita tahansa.

        Sitten maan tapoihin. Taalla miehet ovat erittain machoja eli mentaliteetti on se etta mies vie ja nainen vikisee. Samoin flirttailu on ihan arkipaivaa seka irtosuhteet. Valilla tuntuu etta kaikki sekaantuu kaikkiin, ikaan, sukupuoleen ja uskontoon katsomatta. Sen lisaksi etta kansa on erittain flirttaavaa on joka kylassa ja kaupungissa valtavia maaria prostituoituja ja huorataloja. EI ole miesta joka ei olisi noissa taloissa kaynyt.
        Varsinkin miehet jotka matkustavat maan sisalla paljon harrastavat paljon avioliiton ulkopuolista seksia. Naisille moinen ei ole sallittua, mutta kylla hekin sita tekevat.
        Jos jaksaa sietaa nuo faktat on mahdollista etta loytaa hyvan ja kunnioittavan miehen taalta. Heitakin on, mutta erittain harvassa.
        Onnea.

        totta.


      • PuuTee
        Mies Riosta kirjoitti:

        Olen asunut taalla Brasiliassa jo muutamia vuosia ja uskon etta jotain osaisin vastata.

        Vastaus kysymykseesi sisaltaa ensinnakin kysymyksen siita mika on miehen taloudellinen tilanne. Tama siksi etta taalla varakkaammat tuppaavat olemaan sivistyneempia. Jos mies on kovinkin koyhista oloista, voit odottaa ihan mita tahansa.

        Sitten maan tapoihin. Taalla miehet ovat erittain machoja eli mentaliteetti on se etta mies vie ja nainen vikisee. Samoin flirttailu on ihan arkipaivaa seka irtosuhteet. Valilla tuntuu etta kaikki sekaantuu kaikkiin, ikaan, sukupuoleen ja uskontoon katsomatta. Sen lisaksi etta kansa on erittain flirttaavaa on joka kylassa ja kaupungissa valtavia maaria prostituoituja ja huorataloja. EI ole miesta joka ei olisi noissa taloissa kaynyt.
        Varsinkin miehet jotka matkustavat maan sisalla paljon harrastavat paljon avioliiton ulkopuolista seksia. Naisille moinen ei ole sallittua, mutta kylla hekin sita tekevat.
        Jos jaksaa sietaa nuo faktat on mahdollista etta loytaa hyvan ja kunnioittavan miehen taalta. Heitakin on, mutta erittain harvassa.
        Onnea.

        Itse asun myös Brasiliassa. Tässä kulttuurissa mies on selkeä perheenpää. Erona noihin suomalaisten vierassakäynti sekoiluihin on että brassi macho ei jätä perhettään, vaan käy höyryjä päästelemässä yökerho/bordelleissa, ja that is it. Oma vaimo on se jonka luo aina palataan. Arki-iltoina on maksullisilla naisilla kiirettä kun ukkomiehet käy töiden jälkeen naisissa, viikonloppuna ukkomiehet viettää aikaa perheen kanssa. Uskomatonta mutta totta... Näin se menee täällä.
        Tämä sääntö pätee ns. hyvin toimeentulevaan ryhmittymään.


      • fköhsa
        PuuTee kirjoitti:

        Itse asun myös Brasiliassa. Tässä kulttuurissa mies on selkeä perheenpää. Erona noihin suomalaisten vierassakäynti sekoiluihin on että brassi macho ei jätä perhettään, vaan käy höyryjä päästelemässä yökerho/bordelleissa, ja that is it. Oma vaimo on se jonka luo aina palataan. Arki-iltoina on maksullisilla naisilla kiirettä kun ukkomiehet käy töiden jälkeen naisissa, viikonloppuna ukkomiehet viettää aikaa perheen kanssa. Uskomatonta mutta totta... Näin se menee täällä.
        Tämä sääntö pätee ns. hyvin toimeentulevaan ryhmittymään.

        suomimiestenkin meininkiä: todistaa että tuollainen mies polveutuu koirasta. Ovat tunteettomia ja sairaita.


      • sovinistisia ?

        Mitä olen ymmärtänyt, ne on sovinisteja.


    • vain yhden...

      Seurustelin muutama vuosi sitten brasilialaisen kanssa. Se oli valtavan intohimoinen ja hillittömän hauska suhde. Me erosimme ilman että koskaan varsinaisesti erosimme. Hän asui jenkeissä, kävi Euroopassa työmatkoilla, jolloin olimme yhdessä. Sitten nämä työmatkat loppuivat ja hän pyysi minua muuttamaan luokseen jenkkeihin. En silloin ollut siihen valmis. Parin vuoden aikana suhde vain hiipui pois. Välillä oli vaikeaa, kun olin ilmeisesti sinkku, mutta en ollut siitä ihan varma!

      Hän oli oikein suloinen kaveri ja oikea perheenisätyyppi. Hän on nykyään amerikkalaisen naisen kanssa naimisissa ja ovat oikein onnellinen pikkuperhe. Me emme pidä yhteyttä, sillä hänen mukaansa yhteydenpito exän kanssa saattaisi loukata vaimoa. Minusta hieno ele ja kuvaa hyvin tätä loistotyyppiä. En kaipaa häntä, mutta joskus kurkkaan netistä mitä hänelle kuuluu, hänellä kun on urheiluun liittyvä kotisivu, missä on paljon päivitettyjä kuvia.

      Kai heitä on joka lähtöön, mutta tämä mies oli kaikin puolin valioyksilö.

    • Kürberi

      Meinaatko että on joku yleinen brasilialainen mies? No joo, ainoa mitä tiedän on että latinopokessa laitetaan poikkeuksetta kakkoseen.

    • ööööööööääääääääää

      jos molemmat olette nuoria ja menestyneitä ja muutenkin samalla tasolla niin et taida pärjätä brassinaisille kun siellä päin miehet on sovinisteja.

      Jos taas kyseessä on elintasopakolainen niin sitten kyllä menee ainakin jonkin aikaa hyvin.

    • tarjollla

      en ole siis kaynytkaan Brasiliassa enka seurustelen brassin kanssa, mutta ystavapiiriini kuuluu monia alkuperaisihmisia kyseisesta maasta ja sen naapurimaista.

      Kokemusteni perusteella yhdyn Mies Riosta-nimimerkin mielipiteisiin tai paremminkin tietamykseen. Eli mies vie ja nainen vikisee. "Eurooppalaistuneet" brassit ovat todennakoisesti kuitenkin lievempia versioita.

    • maaaaaari88

      Hei, seurustelen itse brasiliaisen miehen kanssa, jenkeissä tapasimme yli vuosi sitten, nyt muutti suomeen 1,5kk sitten. Kihloissa olemme olleet jo jonkun aikaa ja häistä on puhuttu. Enkä kyllä ainakaan voi sanoa tuohon hurmaavuuden loppumiseen suhteen muuttuessa vakamaksi, suhde on vain vakavoitunut yhteenmuuton jälkeen. Tarkoituksena olisi seuraavaksi oleskelupien hommaaminen, jotta yhteinen elämä voisi kunnolla alkaa.
      Mikäli haluat jutella lisää ja mese löytyy niin tai mailia haluat pistää: [email protected]
      Täällä kuitenkin harvemmin löytyy ihmisiä jotka seurustelevat brasiliaisten kanssa.

    • tämä.

      tuntemani mies on minua kohtaan ihan mukava ja sopivan etäinen, on siis mieheni ystävä. Ja naisystävä hänellä on ja toinen nainen kuuluu asiaan.

      • Karoliina Es

        Myös brasilialainen nainen haluaa macho miehen. Ja machoja ovatkin. Sitten, kun mennään naimisiin, naiset haluaisivat machoilun loppuvan, mutta se ei yleensä lopu ja sota avioliitossa on valmis. Ollaan istuttu kymmeniä kertoja São Paulon kahviloissa tyttöjen kanssa purkamassa miesten idioottimachoilusekoilua. Välillä ne esittää niin kovaa miestä, mutta monesti se jää puheisiin.
        Itse en päätynyt täällä Brasiliassa brasilialaiseen mieheen vaan tapasin saksalaisen. Meillä on sentään kulttuuriset tavat aika pitkälti samanlaisia.


    • tattoo_marie88

      Erosin noin vuosi sitten brasiliaisesta poikaystävästäni. Yhdessä ehdittiin olemaan pari vuoden ajan ja saman katon alla asuttiin vuoden päivät.
      Eikä omasta mielestä se hellyyden osoitus yms loppunut suhteen alettua vaan kesti kyllä ihan koko ajan. Yhdessä olo aika oli ihanaa niin kauan kun sitä kesti.Tosin tässä tapauksessa mies petti joten ero tuli.

    • vinu87

      olen seurustellut jo pidemmän aikaa brasiliaisen miehen kanssa, avoliitossa tällä hetkellä. voin kertoa sen verran että ainakin oma mieheni ja kaikki hänen ystävänsä joihin olen tutustunut ovat aivan tavattoman helliä, herkkiä, tulisia ja aitoja tyyppejä. asioista keskustellaan suoraan ja miehen tehtävä on tarjota naiselle ravintolassa ruoka. olkoon machoja, oman mieheni machous on suhteellemme siunaus, estääpähän oman pirttihirmuuteni... en ole ikinä ollut näin onnellisessa suhteessa, joten kyllä rakkaus pienet kultturierot kestää.

    • BoiteBoite

      ...ovat kokoajan kärttämässä persepanoa... aika monella on kokemusta myös miestenvälisestä..

      • cock-a-doodle-doo

        cock-a-doodle-doo


      • Analdinho
        cock-a-doodle-doo kirjoitti:

        cock-a-doodle-doo

        juuri niin.. pippeli pyörähtää pyllyssä.. Cock a cacca-poo-poo!!


      • cock-a-doodle-dooo
        Analdinho kirjoitti:

        juuri niin.. pippeli pyörähtää pyllyssä.. Cock a cacca-poo-poo!!

        Ai sulla pyörii sellainen kakkalaarissasi? Kuin on noin päässyt tapahtumaan?


      • Anonyymi
        cock-a-doodle-doo kirjoitti:

        cock-a-doodle-doo

        Yöäk


      • Anonyymi
        Analdinho kirjoitti:

        juuri niin.. pippeli pyörähtää pyllyssä.. Cock a cacca-poo-poo!!

        Hyi...


    • AnnikaGrr

      Mä en ymmärrä kyllä näitä juttuja. Okei, olen tavannut yhden brassimiehen, joka oli poikkeuksellinen monellakin tapaa ihan suomalaisiinkin miehiin verrattuna, mutta hän oli erittäin kiltti ja ujo, ei todellakaan mikään machoilija. Huomaavainen, lempeä ja fiksu ja usein keskusteltiin naisten asemasta ja hän oli kanssani samaa mieltä tasa-arvosta, parisuhteesta jne.

      Myös kaikki muut, jotka tunsivat ko. tyypin, ovat kanssani samaa mieltä, että hän ei muistuttanut lainkaan tyypillistä latinomachokliseetä.

      Ylipäätään olen tavannut muutamia lattarimiehiä ja huomannut heidän jakaantuvan kahteen ryhmään. Toisessa päässä ovat typerät machoilijat, jotka yrittävät iskeä naisia jatkuvasti ja suhtautuvat muutenkin naisiin suhteellisen sovinistisesti. Omaa miehisyyttä korostetaan typerillä vitseillä ja naisia yritetään iskeä lirkuttelulla, joka suomalaisiin naisiin ei uppoa.

      Mutta olen myös tavannut muutamia lattaripoikia, jotka ovat olleet herkkiä ja ujoja, mielöttömiä miehiä. Heidän kanssaan olen käynyt monia hyviä keskusteluja ja he ovat seurustellessaan olleet 100 % uskollisia tyttöystävilleen ja kohdelleet naisia kunnioittavasti, ts. käyttäytyneet kuin tavalliset ihmiset.

      En ole käynyt Brasiliassa/lattareissa koskaan, muttta Suomessa olen siis heidän kanssaan paljon hengaillut ja solminut myös ystävyyssuhteita. Minun mielestäni yksi lattarikulttuurin ja suomalaisen kulttuurin merkittävä ero on , että tytöt ja pojat koskettelevat toisiaan ihan eri tavalla ja se, mikä Suomessa tulkittaisiin automaattisesti kiinnostukseksi (esim. sylikkäin istuminen, käsikkäin kävely) saattaa Brasseissa/lattareissa olla normaalia ystävienkin välillä, oli se sitten tarkoitettu flirtiksi tai ei. Tästä puhuin myös ko. pojan kanssa ja hän sanoi sen aiheuttaneen Suomessa väärinkäsityksiä.

      Täytyy ottaa myös huomioon, että suuriosa minun tapaamistani lattaripojista on ollut korkeasti koulutetuista ja hyvin toimeentulevasta keskiluokkaisista perheistä - ei heillä muuten olisi ollut varaa tänne edes tulla.

      • ....................

        Voivoi, itselläni aika päinvastaiset kokemukset tuon "herkkiä ja ujoja = mielettömiä miehiä" kanssa. Tosin ei sen parempia kokemuksia niistä machommistakaan, molemmat yhtä kusipäisiä pettäjiä ja naisten huijaajia.

        Onneksi minua eivät latinot kiinnosta tippaakaan, sillä olen todistanut sivusta niin niiden machojen kuin herkkien ja ujojen nörttilatinoidenkin suhteen tasan yhtä asiaa: vaikka oltaisiin naimisissa olevia perheenisiä, koitetaan lähestyä muita naisia, vaikka olisi oma tyttöystävä Brasiliassa, niin koitetaan lähestyä muita naisia.

        En siis ole luojan kiitos koskaan latinon kanssa ollut, mutta yhteen herkkään ja ujoon brassimieheen menin luottamaan ystävänä liikaa, koska kaiken sen ajan kun hänet tunsin hän vaikutti luotettavalta jolle voi purkaa tuntojaan menneisyydestä.

        Kaiken aikaa hän rohkaisi, lohdutti ja tuki minua pitkiäkin aikoja, sanoi vieläpä yhtenä iltana ollessani hänen ja hänen brassikaverinsa kanssa ulkona: "mä pidän susta paljon ja haluaisin niin suudella sinua, mutta kunnioitan sinua koska sinulla on poikaystävä."

        Kaikki minkä hän sanoi, mitä teki tai miten näytti tunteitaan vaikutti tasan aidolta OSANOTOLTA.

        Varsinkin kun hän mm. pelasti minut parin muun miehen ahdistelulta muttei ikinä itse koittanut kaikkien noiden kuukausien aikana käydä suoranaisesti minua suutelemaan yms., vaan sanoi vain haluavansa olla kanssani yms. ja että minun pitäisi erota poikaystävästäni, mutta ilman sitä gigoloille tyypillistä päällekäyvyyttä tai asiasta jankkaamista.

        Mutta vasta nyt vuosi hänen lähdöstään sain kuulla kaveriltani brasilialaisesta tyttöystävästä, sekä siitä että tyyppi oli kertonut nuo raskaat asiat, joita en ollut KOSKAAN uskaltanut aiemmin uskoa kellekään miehelle, eteenpäin sille kaverilleen ja tämä kaveri taas ystävälleni, lisäksi tyyppi oli naureskellut mulle selkäni takana kaverinsa kanssa.

        Ja tuo herkkisbrassi oli nimenomaan noita mainitsemiasi rikkaita ja koulutettuja, joten eipä paljoa tunnu auttavan. Latino on latino vaikka voissa paistaisi, uskollisuus heille pelkkä vitsi.

        Mutta yksi asia tuossa luottamuksen rikkomisessa sentään lohduttaa: eipäs saanut minua kiinnostumaan itsestään kaveruutta enempää!


      • Anonyymi

        No. Huh.. Tuntemani. Ihminen täysin.... Patalaiska....


    • noorinha

      Annika, aivan kuin puhuisit minun poikaystävästäni :)

      Olen seurustellut parin vuoden ajan brasilialaisen miehen kanssa, ja voin yhtyä moniin edellisen kirjoittajan kommentteihin. Asun tällä hetkellä mieheni kotikaupungissa Etelä-Brasiliassa, missä asiat (Brasilia on iso maa johon mahtuu monenlaista kulttuuria ja ihmisiä monenlaisista taustoista) ovat hieman erilailla kuin Riossa. Täällä tuntuu enemmänkin olevan vallalla eurooppalainen perhejärjestys, kyllä naiset ovat kovia pomottamaan ja näistä tuntemistani perheen miehistä ei kyllä ole juuri machoilemaan tätä naisvaltaa vastaan. Äiti, mummo, tädit ja siskot ovat ne, jotka päättävät perheen asioista ja miehet hymistelevät tupakka huulessa taustalla. Lisähuomautuksena muuten, että Brasiliahan on eteläisen Amerikan ainoa maa joka ei ole latinokulttuuri sanan varsinaisessa merkityksessä.

      Oma mieheni on korkeasti koulutettu ja keskiluokkaisesta perheestä. Työntekoa ja itsensä kehittämistä hän arvostaa paljon enemmän kuin ulkona hillumista ja kaljan juomista. Hän on rauhallinen, ujohko ja puolisona erittäin huomaavainen ja rakastava. Välillä ihmettelen, mitä olen tehnyt oikein löytääkseni noinkin pitkäpinnaisen ja välittävän miehen. Meidän suhteemme on ollut alusta saakka hyvin tasa-arvoinen, tosin välillä tuntuu siltä, että hän jopa odottaa minun ottavan ohjat käsiini ja tekevän päätöksiä ja konkreettisia toimenpiteitä meidän yhteisiin asioihin liittyen. Tämä kyseinen on ensimmäinen suhteeni ulkomaalaiseen mieheen, ja voin sanoa, että vaikka minulla on ollut kunnia seurustella myös ihanien suomalaispoikien kanssa, en vaihtaisi tätä onnea enää yhtään mihinkään.

      Valitettavasti opiskelupaikkakunnallani tapasin myös muunlaisia brasilialaisia, jotka kohtelivat suomalaisia hyväuskoisia tyttöjä hieman huonommin.

      Mitä tulee toisen sukupuolen kosketteluun tässä kulttuurissa, on totta että sitä tapahtuu huomattavasti enemmän kuin Suomessa. Täällä en koe siitä mustasukkaisuutta, sillä kaikki koskettelevat toisiaan, miehet minua ja naiset poikaystävääni. Suomessa asuneena poikaystäväni ymmärtää kulttuurin erilaisuuden, ja kun vietämme aikoja siellä, on hänen käytöksensä sen mukaista.

      Aloittajalle siis sanoisin, että ei ole mitään yhtä brasilialaista tyyppiä. Etelä-Brasiliassa ihmiset ovat temperamentiltaan eurooppalaisempia (eurooppalaisten jälkeläisiä kun ovat) kuin Riossa tai jopa Sao Paulossa. Kun taas mennään Koillis-Brasiliaan, tulee mukaan afrikkalaisten kulttuurien vaikutus ja nämä ihmiset ovat jälleen hyvin erilaisia ja erilaisessa kulttuurissa kasvaneita.

      Kannattaa tutustua tyyppiin paremmin, sillähän asia selviää :-)

    • Brassifani

      Ma oon nyt muutaman kuukauden seurustellu Brassimiehen kanssa, asun lahella Rioa ja monenlaisia miehia on tullu nahtya taalla asumisen aikana. Jotkut miehet on aivan alyttoman flirtteja, siis klubeilla suorastaan vakisin suutelee, olin aivan liian humalassa yhtena iltana ja yks poikaystavani kavereista paatti tunkea kielensa suuhuni, itse en muista tapahtuneesta juuri mitaan. Tasta paasin nakemaan miten mustasukkaisia Brassimiehet voi olla, taman jalkeen poikaystavani ei ole paastanyt minua yksin ulos taikka edes hetkeksi pois nakopiirista kun menemme yhdessa ulos. Kuulema Pohjois-Eurooppalaisilla (eniten ruotsalaisilla) naisilla on taalla "avoin" maine seksia kohtaan, ja poikaystavani on saanut kommentteja etta oletpa onnekas kun loysit suomalaisen tyton niin saat seksia helpommin! Itse olen osoittanut taman kyseenalaisen stereotyypin erittain vaaraksi :) Olen taalla toissa ja tyopaikallakin on tullut treffikutsuja. Samalla taas oma poikaystavani on jossain maarin eurooppalainen, varakkaasta perheesta ja korkeasti koulutettu, joten kaytostapoja loytyy. Han ei todellakaan ole mikaan macho, vaikka avaakin ovia ja tarjoaa heti vaatteitaan jos minulla on kylma jne tarkeita pikkueleita. Kun palaan Eurooppaan, han tarjosi maksavansa minulle lennot takaisin tanne ja sanoi etta jos loydan parempi toita esim Sao Paulosta, han lentaa sinne joka viikonloppu minua tapaamaan. Sanoisin etta Brassimiehia on moneen lahtoon, mutta yleisesti ne ovat hellempia ja tunteellisempia kuin suomalaiset vastaavat :) Suosittelen kokeilemaan jos tilaisuus tulee!

      • Anonyymi

        Olin perjantaina tutustunut yhteen brassimieheen deitti-apissa. Dumppasin hänet tänä aamuna sosiaalisessa mediassa, kun tuntui, että meidän arvot olivat liian erilaisia ja kun jouduin loppujen lopuksi sanomaan, että ollaan erilaisia ja että hänen elämäntyylinsä ei houkuttaisi itseäni lainkaan. Tämä kävi ilmi jo alle 5 lauseen jälkeen.

        Hän ei meinannut millään uskoa jo ensimmäisenä iltana, että meillä ei ole mitään yhteistä. Hälytyskellojen 3. soittokerralla, kun hän päätti, että meille tulee olemaan oma tarinamme, estin hänet 2 kaksi tuntia myöhemmin ja päätin, että tämä psyko ei elämääni kuulu. Imartelevaa, että periksi ei anneta, mutta kaikella rajansa.

        Moni mainitsi täällä irtosuhteet. Kuinka yleistä on, että irtosuhteissa ei käytetä kumia?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe