Suvi Teräsniska Hento kuiskaus

Roosa-Marie

Kuka tietää sanat Suvi Teräsniskan kappaleelle Hento kuiskaus?
Olisin kiitollinen jos saisin!! :)

Kiitos!

26

14186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvin myspace

      sivuilta. Siellä on kuunneltavana myös tuo kyseinen kappale ja lyrics kohdasta klikkaamalla avautuu sanat uuten ikkunaan. Suvin eka pitkäsoitto tuli eilen kauppoihin ja tuo Hento kuiskaus on myös levyllä mukana.

      • Pitää odotella

        Ensi viikolla lupasivat. Odottavan aika on pitkä.


      • Joku ei taas ole ymmärtänyt

        musiikista yhtään mitään. Tuollaisten tyyppien pitäis hommata pehmustettu huone itselleen, niin ei tule vain mistään suru puseroon.
        Suvi on raikas ja puhdasääninen uusi tulokas iskelmätaivaalle.


      • Tunne tärkeä
        Joku ei taas ole ymmärtänyt kirjoitti:

        musiikista yhtään mitään. Tuollaisten tyyppien pitäis hommata pehmustettu huone itselleen, niin ei tule vain mistään suru puseroon.
        Suvi on raikas ja puhdasääninen uusi tulokas iskelmätaivaalle.

        Niin, jokainen kokee kappaleet omalla tavallaa. Riippuu missä tunnetilassa tai elämäntilanteessa on. Toisille on aivan sama mitä soitetaan. Suvin ääni ja laulut ovat koskettavia. Suomalainen musiikki ja musiikkimaku vaan on niin mollivoittoista.


      • lautaniska
        Joku ei taas ole ymmärtänyt kirjoitti:

        musiikista yhtään mitään. Tuollaisten tyyppien pitäis hommata pehmustettu huone itselleen, niin ei tule vain mistään suru puseroon.
        Suvi on raikas ja puhdasääninen uusi tulokas iskelmätaivaalle.

        SINÄ SE OLET JOKA EI YMMÄRRÄ MUSIIKISTA MITÄÄN , KAKARA TAIDAT OLLA.
        minulla on kymmenien vuosien kokemus alalta.

        en ole väittänyt Suvia huonoksi laulajaksi.
        LUE TEKSTI NIIN ETTÄ YMMÄRRÄT!!!!!!.
        kyse oli siitä että sanat ja sävel EI SOVI YHTEEN.
        terveisiä vaan SANOTTAJALLE JA SÄVELTÄJÄLLE että mikähän on tarkoitus tällasella sekahedelmäsotkulla??
        tiedän että Suvi ei ole tehnyt kappaletta
        SUVI on erinomainen laulaja ja hyvin tuntuu menestyvän.........
        lukisitte niin että ymmärtäisitte tekstin!
        KOEN HYVIN MASENTAVANA TÄMÄN KAPPALEEN; etkä SINÄ voi sille mitään mitä minä TUNNEN....


      • olen hyvinkin
        lautaniska kirjoitti:

        SINÄ SE OLET JOKA EI YMMÄRRÄ MUSIIKISTA MITÄÄN , KAKARA TAIDAT OLLA.
        minulla on kymmenien vuosien kokemus alalta.

        en ole väittänyt Suvia huonoksi laulajaksi.
        LUE TEKSTI NIIN ETTÄ YMMÄRRÄT!!!!!!.
        kyse oli siitä että sanat ja sävel EI SOVI YHTEEN.
        terveisiä vaan SANOTTAJALLE JA SÄVELTÄJÄLLE että mikähän on tarkoitus tällasella sekahedelmäsotkulla??
        tiedän että Suvi ei ole tehnyt kappaletta
        SUVI on erinomainen laulaja ja hyvin tuntuu menestyvän.........
        lukisitte niin että ymmärtäisitte tekstin!
        KOEN HYVIN MASENTAVANA TÄMÄN KAPPALEEN; etkä SINÄ voi sille mitään mitä minä TUNNEN....

        minäkin, sen vuoksi en analysointiasi oikein ymmärräkään. Lukutaidossanikaan ei ole mitään vikaa. Asiallisestikin voi asiansa esittää, silloin voi ja on oikeus odottaa asiallista vastausta...


      • vielä että
        lautaniska kirjoitti:

        SINÄ SE OLET JOKA EI YMMÄRRÄ MUSIIKISTA MITÄÄN , KAKARA TAIDAT OLLA.
        minulla on kymmenien vuosien kokemus alalta.

        en ole väittänyt Suvia huonoksi laulajaksi.
        LUE TEKSTI NIIN ETTÄ YMMÄRRÄT!!!!!!.
        kyse oli siitä että sanat ja sävel EI SOVI YHTEEN.
        terveisiä vaan SANOTTAJALLE JA SÄVELTÄJÄLLE että mikähän on tarkoitus tällasella sekahedelmäsotkulla??
        tiedän että Suvi ei ole tehnyt kappaletta
        SUVI on erinomainen laulaja ja hyvin tuntuu menestyvän.........
        lukisitte niin että ymmärtäisitte tekstin!
        KOEN HYVIN MASENTAVANA TÄMÄN KAPPALEEN; etkä SINÄ voi sille mitään mitä minä TUNNEN....

        minkäköhänlainen alan ammattilainen arvostelee laulajan nimeä? Aika ala-arvoista, eikä sillä ole kyllä musiikin kanssa mitään tekemistä. Sattuu vielä olemaan kyseessä erikoinen suojattu sukunimi, mitä et varmaankaan tiennyt.
        Valitettavasti "rautainen" ammattitaitosi ei vakuuttanut minua...tuskin ketään muutakaan.


      • lautaniska
        vielä että kirjoitti:

        minkäköhänlainen alan ammattilainen arvostelee laulajan nimeä? Aika ala-arvoista, eikä sillä ole kyllä musiikin kanssa mitään tekemistä. Sattuu vielä olemaan kyseessä erikoinen suojattu sukunimi, mitä et varmaankaan tiennyt.
        Valitettavasti "rautainen" ammattitaitosi ei vakuuttanut minua...tuskin ketään muutakaan.

        Voi kun on HIENOA ku on ihan SUOJATTU sukunimi, valioyksilö ja valkokauluskansaa koko suku, great!

        TYPERÄÄ naiselle laittaa taiteilijanimeksi joku TERÄS- alkuinen sukunimi, viittaa tehdastyöläiseen jossain konepajassa tai sitten niska on tuettu teräslevyllä kun pää ei pysy pystyssä.
        synkkää musaa ,sitä samaa iskelmää jota sadat kotimaiset naiset hoilaa,ei mitään persoonallista, menee hyvät laulunlahjat hukkaan, Suvin kannattas alkaa oopperalaulajaksi, olis se hienompaa kun on suojattu nimikin,hih!


      • osaa olla julmia
        lautaniska kirjoitti:

        Voi kun on HIENOA ku on ihan SUOJATTU sukunimi, valioyksilö ja valkokauluskansaa koko suku, great!

        TYPERÄÄ naiselle laittaa taiteilijanimeksi joku TERÄS- alkuinen sukunimi, viittaa tehdastyöläiseen jossain konepajassa tai sitten niska on tuettu teräslevyllä kun pää ei pysy pystyssä.
        synkkää musaa ,sitä samaa iskelmää jota sadat kotimaiset naiset hoilaa,ei mitään persoonallista, menee hyvät laulunlahjat hukkaan, Suvin kannattas alkaa oopperalaulajaksi, olis se hienompaa kun on suojattu nimikin,hih!

        Siinä sitä taas annetaan nuorille esimerkkiä. Minkälainen ihminen tuomitsee toisen sukunimen perusteella, olipa se sitten mikä hyvänsä.
        Ihan mahtavaa, että olemme saaneet raikkaan, JALAT MAASSA oleva nuoren laulajan. Hienoja kappaleita ja erittäin selvästi artikuloitu. Sanoista saa todella selvää, eikä tarvi arvailla, kuten nykyään niin monien artistien kohdalla joutuu tekemään.
        Arvostan myös Suvissa sitä, että hän keskittyy vain olennaiseen, eli musiikin tekemiseen. Eiköhän anneta lahjakkaalle laulajalle työrauha!


      • alan miespä hyvinkin
        lautaniska kirjoitti:

        Voi kun on HIENOA ku on ihan SUOJATTU sukunimi, valioyksilö ja valkokauluskansaa koko suku, great!

        TYPERÄÄ naiselle laittaa taiteilijanimeksi joku TERÄS- alkuinen sukunimi, viittaa tehdastyöläiseen jossain konepajassa tai sitten niska on tuettu teräslevyllä kun pää ei pysy pystyssä.
        synkkää musaa ,sitä samaa iskelmää jota sadat kotimaiset naiset hoilaa,ei mitään persoonallista, menee hyvät laulunlahjat hukkaan, Suvin kannattas alkaa oopperalaulajaksi, olis se hienompaa kun on suojattu nimikin,hih!

        leikkimätieteitten maisteri korkeintaan....


      • lautaniska
        alan miespä hyvinkin kirjoitti:

        leikkimätieteitten maisteri korkeintaan....

        ihan vaan työtön tupaneuvos, kuuntelen 1500kpl levykokoelmaani johon ei teräs- alkuiset mahdu, paitsi eka teräsbetoni .


      • lautaniska
        lautaniska kirjoitti:

        ihan vaan työtön tupaneuvos, kuuntelen 1500kpl levykokoelmaani johon ei teräs- alkuiset mahdu, paitsi eka teräsbetoni .

        onks mun pakko tykätä kun sä pidät siitä? onks pakko pakko pakko?

        kuuntele sinäkin CCR,Chicago,Kotiteollisuus,ACDC laatukamaa


      • Elämä on
        lautaniska kirjoitti:

        SINÄ SE OLET JOKA EI YMMÄRRÄ MUSIIKISTA MITÄÄN , KAKARA TAIDAT OLLA.
        minulla on kymmenien vuosien kokemus alalta.

        en ole väittänyt Suvia huonoksi laulajaksi.
        LUE TEKSTI NIIN ETTÄ YMMÄRRÄT!!!!!!.
        kyse oli siitä että sanat ja sävel EI SOVI YHTEEN.
        terveisiä vaan SANOTTAJALLE JA SÄVELTÄJÄLLE että mikähän on tarkoitus tällasella sekahedelmäsotkulla??
        tiedän että Suvi ei ole tehnyt kappaletta
        SUVI on erinomainen laulaja ja hyvin tuntuu menestyvän.........
        lukisitte niin että ymmärtäisitte tekstin!
        KOEN HYVIN MASENTAVANA TÄMÄN KAPPALEEN; etkä SINÄ voi sille mitään mitä minä TUNNEN....

        Elämä on täynnä iloja ja suruja joiden kanssa on elettävä ja mentävä eteenpäin, vaikka ei aina jaksaisikaan. Minä taas koen Hento kuiskaus- kappaletta kuunnellessani iloa siitä, että vierelläni on juuri se henkilö joka nyt on. Millä tavoin sinä koet tämän kappaleen, kun sanot, että masentaa? Joka tapauksessa levy on mielestäni oikein onnistunut. Suvin ääni on niin valovoimainen ja kaunis Levyn nimihän on särkyneiden sydänten tie, joten se on surumielinenkin. Viimeisen laulun sanoissa on kuitenkin toivoa antavat viimeiset sanat:" Kuitenkin uskon niin, joku kyyneleeni poistaa".


      • pakko tykätä
        lautaniska kirjoitti:

        onks mun pakko tykätä kun sä pidät siitä? onks pakko pakko pakko?

        kuuntele sinäkin CCR,Chicago,Kotiteollisuus,ACDC laatukamaa

        sitä en ole vaatinutkaan. Asiallinen kritiikki on aina paikallaan ja siitä voi oppia. Lautaniskalle rakentavan palautteen antaminen tuntuu vain olevan ylivoimainen tehtävä.


      • se, niin ollaan
        lautaniska kirjoitti:

        ihan vaan työtön tupaneuvos, kuuntelen 1500kpl levykokoelmaani johon ei teräs- alkuiset mahdu, paitsi eka teräsbetoni .

        kaikki paremmalla mielellä sitten.


      • MOi moi vain
        lautaniska kirjoitti:

        onks mun pakko tykätä kun sä pidät siitä? onks pakko pakko pakko?

        kuuntele sinäkin CCR,Chicago,Kotiteollisuus,ACDC laatukamaa

        Onhan noita mainitsemiasi jo kuultu liikaakin, ei jaksa enää... Siksi kuuntelenkin nyt Suvia ja uusia herkkiä biisejä.


      • girl.
        lautaniska kirjoitti:

        SINÄ SE OLET JOKA EI YMMÄRRÄ MUSIIKISTA MITÄÄN , KAKARA TAIDAT OLLA.
        minulla on kymmenien vuosien kokemus alalta.

        en ole väittänyt Suvia huonoksi laulajaksi.
        LUE TEKSTI NIIN ETTÄ YMMÄRRÄT!!!!!!.
        kyse oli siitä että sanat ja sävel EI SOVI YHTEEN.
        terveisiä vaan SANOTTAJALLE JA SÄVELTÄJÄLLE että mikähän on tarkoitus tällasella sekahedelmäsotkulla??
        tiedän että Suvi ei ole tehnyt kappaletta
        SUVI on erinomainen laulaja ja hyvin tuntuu menestyvän.........
        lukisitte niin että ymmärtäisitte tekstin!
        KOEN HYVIN MASENTAVANA TÄMÄN KAPPALEEN; etkä SINÄ voi sille mitään mitä minä TUNNEN....

        tästä ämmästä ei oo kuulunu mitään julkisuudessa :P


      • roikkuminen
        girl. kirjoitti:

        tästä ämmästä ei oo kuulunu mitään julkisuudessa :P

        ja menestyminen ovat kaksi täysin eri asiaa.


      • Ja toiseks Kävisit vaikka S...
        girl. kirjoitti:

        tästä ämmästä ei oo kuulunu mitään julkisuudessa :P

        niin huomaisit sen ja huomaisit myös et taidat ite olla jonkinsortin TikkuPaskassaUkkeli/Akkeli

        Ja en mä sit tiedä sun telkun kattelusta ja lukutaidosta mut Mä ainaski oon lukenu Suvista jo useemmasta lehestä nähny sen telkussaki muutaman kerran ja lisää haastatteluja löytyy netistä ja Olihan Suvi Yö-yhtyeen kanssa kiertueella että eiköhän siinä ole jo ihan tarpeeksi vähälle aikaa Turhat julkkikset hyppii lehtien sivuilla joka päivä!


    • ...

      käyppä katsomassa liramassa, sieltä löytyy :)

      • ihmettelevä kuulija

        Onko se niin vaikeaa tehdä kunnon taustoja ?
        Teknologia ei korvaa aitoja soittimia, saundit kuulostaa välillä todella halvalta. niin!


      • Bushmeister
        ihmettelevä kuulija kirjoitti:

        Onko se niin vaikeaa tehdä kunnon taustoja ?
        Teknologia ei korvaa aitoja soittimia, saundit kuulostaa välillä todella halvalta. niin!

        Tiedoksi vaan: se että taustat kuulostaa usein halvalta johtuu mm. siitä että levy-yhtiöt eivät enää ole valmiita maksamaan kallista träkkihintaa, joka on edellytys sille että live-soittajia voidaan runsaasti käyttää raidoilla. Menee konehommaks.Toinen syy on usein tuottajan/sovittajan ammattitaito, jossa ilmenee puutteita. Kaikki on kiinni rahasta.


      • Näin se menee
        Bushmeister kirjoitti:

        Tiedoksi vaan: se että taustat kuulostaa usein halvalta johtuu mm. siitä että levy-yhtiöt eivät enää ole valmiita maksamaan kallista träkkihintaa, joka on edellytys sille että live-soittajia voidaan runsaasti käyttää raidoilla. Menee konehommaks.Toinen syy on usein tuottajan/sovittajan ammattitaito, jossa ilmenee puutteita. Kaikki on kiinni rahasta.

        Konemaiselta kuulostava tausta ei useinkaan johdu siitä, että olisi käytetty pelkästään syntikkasaundeja. Lähinnä radioiden tarpeesta / vaatimuksesta johtuen nyanssitasot eivät saa vaihdella, joten äänitteen teossa tehdään kompressointia ja limitointia, joka tasaa huiput. Samalla se ikävä kyllä vähentää elävyyttä, vaikka olisikin käytetty pääasiassa vain aitoja soittimia, myös akustisia. Kuulija ei yleensä tätä asiaa "aisti" muuten kuin, että hän tulkitsee kuullun konemaiseksi.- Siis suunnatkaamme protestimme ensisijaisesti radioille. Itse olen samaa mieltä, että limitointi on useimmiten liian rajua ja se syö elävyyttä ja tuotteen kuuntelu alkaa kyllästyttää aiemmin. Mutta se saa kuulijan etsimään uutta musaa ja kauppa käy. Näin se menee.


    • hanna

      minä tiedän

    • ööröm.

      aivan turhan päiväinen``laulaja``,ei mitään järkeä .huonoja piisuja rimpula äänellä laulettuna...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe