Hajuveden käyttö

Ihmettelenpä vain

Naiset, miten te laitatte hajuvettä? Suihkautatteko kaulalle, decolteelle vai ranteisiin? Kuivattavatko hajuvedet jotenkin herkkää kaulaa ja decolteetä?

8

3837

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkä typykkä

      Hajuvesi voi helpostikin kuivattaa ihoa (sieltä ranteistakin), mutta pahempaa on se ihon kutina tai päänsärky, jonka hajuste saa aikaan... Luonnonhajuste voi kuitenkin toimia, nimittäin siis ne, joissa ei ole kemiallisesti valmistettua tuoksua.

      Ärsyttämättömiä hajuvesiä voi tehdä itsekin. Itse olen kerran kuivattanut ruusuja ja laittanut sitä veteen, ja tuli ihanan yksinkertainen ja romanttinen tuoksu. Oli siinä valmistuksessa jotain koukeroitakin, mutten muista enää tarkasti. Eiköhän ohjeet löydy netistä.

    • hajuvettä

      Suihkautan esim. nilkkoihin ja ristiselkään, koska minulla on arat silmät.

    • Avon-Vippari

      alkoholipitoista niin niskaan, ranteisiin tai vaatteisiin. Ite suihkautan yleensä ranteisiin hajuvettä.

      • yjuyjyfgj

        Itse laitan yleensä yhden suihkauksen niskaan ja sitten yhden molempiin kyynärtaipeisiin ja se on siinä. Minulle ei aiheuta mitään reaktioita ihossa.


      • omenat
        yjuyjyfgj kirjoitti:

        Itse laitan yleensä yhden suihkauksen niskaan ja sitten yhden molempiin kyynärtaipeisiin ja se on siinä. Minulle ei aiheuta mitään reaktioita ihossa.

        on hyvä laittaa hiuksiin, ei ärsytä ollenkaan ihoa. Suihkaus vaikka pään yläpuolella ja sit vaan annetaan laskeutua hiuksiin. Lähtee sit pestessä pois ja tuulen mukana tuoksuu ihanasti.


    • Pysyy pidempään

      Minä suihkautan hiusten latvoihin, sillä olen sen kuullut siellä pysyvän kauemmin, tuoksu siis pysyy kauemmin. Tai sitten kerran suihkautan eteen ilmaan ja kävelen läpi.... yksinkertaista...

    • yleensä

      Kaulaan ja sitte vaatteisiin rintojen ja vatsan kohdalle ja joskus selän kohalle...

    • KosmetologiMK

      Hajuveden oikea oppinen käyttö on suihkautus ranteeseen, ranteitten yhteen hierominen ja sen jälkeen hierotaan ranteilla korvien taakse tai alapuolelle.

      Näissä paikoissa on paljon imusolmukkeita jossa iho hengittää hyvin, joten parfyymin laittaminen näihin kohtiin on oivallinen.

      Tuoksua ei kannata läträtä ympäri kroppaa, hiuksiin ja vaatteiden päälle. Ja varmasti decolletta parfyymi kuivattaa jos siihen suoraan suihkutetaan, koska tuotteet sisältävät usein miten alkoholia ja liuottimia.

      Saattaa tuntua siltä että pari suihkausta tai yksi ei riitä, että parfyymi ei ollenkaan vaikuta tai tuoksu, mutta yleensähän se onkin niin että kantaja ei tuoksuaan haista, vaan toinen läsnäolia.

      Mutta on tietysti eroja parfyymeissäkin, toilette on kevyempi ja parfym täyteläisempi ja se määrää miten kannattaa päivän mittaan sitä käyttää. Toilettea saa lisätä pari kertaa päivässä ja parfyymi tuoksuu koko päivän tuoden sydäntuoksun haihtuessaan, eli tuoksu muuttuu hieman, siitä tulee pehmeämpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe