BIISI joka saa MASENTUMAAN ?

KÖYSISTÄ PARHAIN

Kuulin radiosta kipaleen ja mulle tuli ihan älyttömän paha olo.
Onneks se loppu.
ja esittäjä oli:

SUVI TERÄSNISKA ... huh..mikänimi...

mutta ei nimi ole se pahin asia.

vaan tuo kappale: HENTO KUISKAUS .

SIIS MITEN SANAT ON TÄYSIN ERI ASIAA KERTOVA KUN SÄVEL......YMMÄRRÄTKÖ MITÄ AJAN TAKAA?
SÄVEL ON KUIN ITSEMURHAA HAUTOVAN TEKEMÄ!!!!
EIKÖ TUOSSA KERROTA IHANASTA HETKESTÄ RAKKAAN KANSSA JA SÄVEL ON KUIN HAUTAJAISISTA!!!

ONGELMA ON SIINÄ ETTÄ EN YMMÄRRÄ MITEN TUNNELMA SOPII YHTEEN KUN SANAT ON PÄINVASTAINEN TARKOITUS KUN MITÄ SOINTUKULKU ANTAA YMMÄRTÄÄ.

vai saatko tästä piisistä hyvän olon?

minun tekee mieli rasvata köysi ja vetää kurkihirteen itsensä roikkumaan kun tuo piisi tulee radiosta. olen kuullut kolmesti ja aina sama SYNKKÄÄKIN SYNKEMPI FIILIS.

11

3198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molliko vaikuttaa?

Rakkaudestahan tuo kertoo. Yleensä moolivoittoiset kappaleet saavat ihmisen jopa itkemään, jos tunteet ovat pinnalla, mutta ei toivottavasti itsetuhoajatuksia. Olet tärkeä ihminen omana itsenäsi.

• on henkilökohtainen

ongelmasi, jos koet kappaleen noin ahdistavana. Ja piisillä tarkoitit varmaan biisiä.
        Ei kannata alkaa kovin syvällisesti kappaleita analysoimaan ilman alan koulutusta. Metsään meni!

• voi tuntua synkältä

Kaunis on kappale ja kaunis ääni Suvilla, SINÄ taas voit lähteä rasvaamaan sitä köyttä vai unohtuiko sulta se vihreä pilleri ??

• KÖYSISTÄ PARHAIN

Mene sinä vaan sinne paskaduuniin minä lomailen heh heh hee. aika vanha vitsi tuo pillerin ottaminen.
        Minua iloisempaa ihmistä saa etsiä.

Vain tuo "hento raiskaus" saa surulliseksi.

• se köysityypin
        KÖYSISTÄ PARHAIN kirjoitti:

Mene sinä vaan sinne paskaduuniin minä lomailen heh heh hee. aika vanha vitsi tuo pillerin ottaminen.

oikea luonto alkaakin pikkuhiljaa paljastua. Hyvä niin, tuollaiset tyypit viesteinen voidaan huoletta jättää omaan arvoonsa.

• Rentokuiskaus
        KÖYSISTÄ PARHAIN kirjoitti:

Iloinen vai maaninen luonne hmmm..... Mutta kuule älä kuuntele sitä kappaletta jos tulet surulliseksi, ymmärrätkö sinun ei tarvitse kuunnella sitä, radiossa on on/off kytkin jos et tiennyt. Enkä vitsiksi heittänyt tuota pillerin ottamista, apua saat vaikka ensiksi arvauskeskukseta.

• kukonmunaukko 878765767hhhhh
      • remuesteri

Celine Dionin biisit masentaa...Enkä kadehdi hänen ääntään tms. Mutta osaan kyllä vaihtaa kanavaa

• masentavaa...

... musaa on koko iron maidenin tuotanto...

• kolahtaa kohdalle

minun mielestäni yksi maailman kauneimmista kappaleista. Kolahtaa kohdalleni kuin olisi omista ajatuksista. Yksinkertaisesti aivan ihana kappale

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      20
      2664
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1291
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      947
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      925
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      881
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      842
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      795
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      165
      776
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe