Judas Priest Nostradamus pettymys

356684125

Todellinen pettymys tää uus papin kiekko.
Angel of retribution hakkaa tän mennen tullen.
Ihan liian pitkä levy ja ihan liian huonoo tavaraa tarjolla.
Ei iske millään vaikka kuinka kuuntelis.

21

3549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevi-nainen

      Kato, sä huomasit että se on erillainen, niinhän sen piti ollakin.;))

      Mä rakastan sitäkin albumia.;)

      • Mhedari

        Mahtava levy!Erinlainen...niin kuin lupasivatkin!Moni odottaa et se olis kuin painkiller ym...mutta pettyy...se on niin kuin pitikin konsepti levy!!!Tarinaa nostradamuksen hengellä...mutta judas priest saa senkin rokkaamaan!!METAAALLL GODDSSSS


    • mankel9

      Niin et enää pety. Heavy nyt sattuu olemaan aina sitä samaa paskaa.

      • 555+111

        kuule mankeli pitkä paska! Tai siis, nuuhkaise sitä klassistasi.


    • jatikka

      Kylmää sanosin et kelvollinen levy. Siinä on vaan niin hirmusesti mittaa, että väkisinkin niitä aavistuksen tylsiä kohtiakin pukkaa mutta kokonaisuus on hyvä. Tunnelma kohillaan vaikka varsinaiset hittipalat toki puuttuu. Nostradamus on just niin tommosen ikääntyvän hevimellakan, kuten JP on, näkönen teos ettei paremmasta väliä.

      Myönnettäköön, että mieluummin olisin jotain "Painkillermäisempää" pläjäystä halunnut mutta kun sedät tahtoo tehdä oopperampaa niin sedät saa niin tehdä minun puolesta. Siinä on kuitenkin selkeä juutasmainen sävy koko hommassa.

      • 500

        Eilen ostin levyn ja jo introsta huomasi, että kovaa kamaa on tulossa. Todella hyvä levy, jo jokunen kerta kuunneltu läpi. Mielestäni "Visions"-biisi on levyn heikoin lenkki. Jos tähän päättyy Priestin levytysura, niin se päättyy kunniakkaasti.


      • jatikka
        500 kirjoitti:

        Eilen ostin levyn ja jo introsta huomasi, että kovaa kamaa on tulossa. Todella hyvä levy, jo jokunen kerta kuunneltu läpi. Mielestäni "Visions"-biisi on levyn heikoin lenkki. Jos tähän päättyy Priestin levytysura, niin se päättyy kunniakkaasti.

        Elä pelottele. Onhan se tietysti joskus loputtava Judaksenkin taru mutta ei kai nyt vielä sentään. Vai olikos tämä jotain tietoon viittaavaa?

        Eipä silti. Jos miettii, mitä tämän jälkeen. Uusi mahtiteosko. Kieltämättä hyvä paikka lopettaa...


      • Keikalla olin
        jatikka kirjoitti:

        Elä pelottele. Onhan se tietysti joskus loputtava Judaksenkin taru mutta ei kai nyt vielä sentään. Vai olikos tämä jotain tietoon viittaavaa?

        Eipä silti. Jos miettii, mitä tämän jälkeen. Uusi mahtiteosko. Kieltämättä hyvä paikka lopettaa...

        Veikatkaa tulee jp joskus vielä suomeen keikalle. Sen verran väsynyt yleisö oli hesassa et luulen/veikkaan et ei tule enään ikinä. Sääli olis.


      • Robin kamu
        Keikalla olin kirjoitti:

        Veikatkaa tulee jp joskus vielä suomeen keikalle. Sen verran väsynyt yleisö oli hesassa et luulen/veikkaan et ei tule enään ikinä. Sääli olis.

        Kyllä ne vielä...ainakin kerran tulee, koska K.K.Downingin kotisivujen tekijät/ylläpitäjät ovat suomalaisia. Ei ne kehtaa olla tulematta, sitä paitsi priisti on aina ollut paljon suositumpi pohjoismaiden ulkopuolella esim. etelä-amerikka, pohjois-amerikka, etelä-eurooppa, japani...


      • jatikka
        Keikalla olin kirjoitti:

        Veikatkaa tulee jp joskus vielä suomeen keikalle. Sen verran väsynyt yleisö oli hesassa et luulen/veikkaan et ei tule enään ikinä. Sääli olis.

        Väsynyt yleisö joo. En ole aiemmin millään keikalla nähnyt yhtä paljon ittensä ylikuntoon tenunneita vähän vanhempia ukkoja ja daameja. Harvemmin kyllä ittenkään ihan vesilinjalla ollut, nyt olin.


    • ..............

      Itse ppädyin ratkaisuun, jota ei varmaan moni hyväksy, mutta itse olen hyvin tyytyväinen. Editoin koko satsin yhdelle levylle mahtuvaksi ja poltin oman version.

      Noin sai tylsiä ja noloja kohti kivasti karsittua pois. Siirtymätkin ovat luontevia, kun näki hieman vaivaa. Sain alun pettymyksen muuttumaan täysin, nyt tuo on pyörinyt jo enemmänkin soitossa. 2 levyn setissä ei toista levyä tullut juurikaan kuunneltua. Voi kun olisivat jo studiossa ymmärtäneet vähän karsia...

    • metalunion

      huonoa biisiä !!

    • Rautaaaa!!!

      Mene sinä aloittaja vaan vetämään, sanonko mihin?!!

      TOI LEVY ROKKAA JA ON AIVAN PERKELEETSIN HYVÄ PLÄJÄYS METALLIN JUMALALTA: ROB HALSFORDILTA, ETTÄ TURPA VAIN KIINNI!

      NIIN JA MINÄ OLEN HETERO.

    • Metal Gods

      Levy pitää kuunnella kokonaisuutena läpi useamman kerran, ennen kuin se avautuu. Vaikea levy, mutta useamman kuuntelukerran jälkeen kuulostaa aina vain paremmalta. Mielestäni Nostradamus on hyvä levy. Vaikea levy kylläkin. Angel of Retributionilla olleet tarttuvat rallatukset on jätetty pois. Onhan siellä monipuolisia biisejä, mätöstä balladiin.

    • Mutha

      pojat on mennyt ihan Spinal tap-linjoille, hiukan on taantumusta ilmoilla.

      • ''''''

        Joo, samaa ajattelin itsekin aluksi... siis tuo spinal homma. Tai onhan se edelleen myönnettävä, että aika korni teemalevy spinal tap vivahteineen on kyseessä. Mutta silti alun pettymys on vaihtunut melko tyytyväiseen olotilaan levyn suhteen.

        Ei tuota levyä varmaan tule juurikaan kaveriporukassa kuunneltua tms., mutta esim. pitkällä automatkalla ja töitä tehdessä tuota on ollut helvetin hyvä kuunnella.


    • metalunion

      soiton myötä paranee. Teatterin lavalle wellcome mister Nostradamus.

      • ......

        1.Prophecy
        2.Persecution
        3.Pestilence And Plague
        4.Lost Love

        siinä parhaat biisit tästä levystä...

        Prophecy vanhaa kunnon judas kitara riffi,Persecution kitara soolo on levyn paras ja lost love mainio ballaadi,en kyllä ymmärrä miten se liitty tohon teeman...


      • metalunion
        ...... kirjoitti:

        1.Prophecy
        2.Persecution
        3.Pestilence And Plague
        4.Lost Love

        siinä parhaat biisit tästä levystä...

        Prophecy vanhaa kunnon judas kitara riffi,Persecution kitara soolo on levyn paras ja lost love mainio ballaadi,en kyllä ymmärrä miten se liitty tohon teeman...

        nyt noin 150 kertaa pyörittäneenä, aika synkkä. Ei bilemusaa, ehkä.


    • mäsiin mässijah

      aika mahtava levy . mun eka JP levy ! ikäni jo 50v !!!
      mutta kyllä tätä kelpaa kuunnella.
      täytyy kuunnella vaan pienempinä annoksina .
      KUKA ON SANONUT ETTÄ KOKO LEVY kuunnella samalla kerralla ?
      niin ....KUKA ? no one.

      valinnanvapaus on oikeutemme. rob on kunnon heviukko . hyvä kitaristi ja rumpali myös tässä bändissä. eikä basistikaan kalpene.

    • Caution

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe