Kokemuksia Nutrilettista?

|Carrie|

Olen etsiskellyt netistä tietoa Nutrilettista, sillä ajattelin kokeilla tuotteita. Onko kellään kokemuksia näistä tuotteista, hyviä tai pahoja? Ajattelin kokeilla tuota Nutrilett Quick Start –pakettia, tosin se taitaa olla aika hintava.. Ilmeisesti näitä tuotteita myydään ihan tavarataloissa? Sitten jos kaikki menee hyvin, ajattelin jatkaa tuon viiden päivän kuurin jälkeen Nutrilett Intense tuotteilla..

Ovatko tuotteet tehokkaita, jos ylipainoa ei ole paljon? Nutrilett-tuotteiden lisäksi saa ilmeisesti syödä myös vihanneksia, jos oikein tajusin – pitää vielä tutusta pakkauksiin kaupassa.

Mutta kertokaa kokemuksianne, onko kannattavaa syödä Nutrilett-tuotteita?

7

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

9 viikkoa, painoa tipahti 16 kg, kaksi ekaa viikkoa söin Quick Startteja (patukat jätin kyllä joka pv. pois), loppuajan sitten Intensive-tuotteilla. Sallitut vihannekset. Ei se kalliiksi tule, siinähän on sitten kaikki päivän ruoat, kyllä minulla tavalliseen ruokaan menee huom. enemmän kuin meni noihin. Toki ostan paljon tuoreita vihanneksia (onneksi hinnat nyt suht alhaalla), tuor.kalaa ym.
      Painoa on tiputettavana vielä sellaiset 15 kg.

• chons

itse olen nyt pari päivää Nutrilettillä. Syön aamuisin suklaapirtelön, lounaaksi patukan ja porkkanan ja illalla pirtelön, ei ole illalla enää nälkä mutta pirtelön voisi juoda vielä silloinkin. Kauhean makuisia, mutta niihin tottuu... itse laitan pirtelön hetkeksi pakastimeen niin on "paljon" parempaa vaikka juon sen silloinkin nenästä kiinni pitäen ykkösellä... :/
        Kaikkea sitä tekee laihtuakseen! :)

Sen voin sanoa että olo on kokoajan tosi kylläinen ja reipas,m eikä normaalin lounaan jälkeistä väsähdystä tule! eikä makeaakaan tee mieli

• ne patukat
        chons kirjoitti:

itse olen nyt pari päivää Nutrilettillä. Syön aamuisin suklaapirtelön, lounaaksi patukan ja porkkanan ja illalla pirtelön, ei ole illalla enää nälkä mutta pirtelön voisi juoda vielä silloinkin. Kauhean makuisia, mutta niihin tottuu... itse laitan pirtelön hetkeksi pakastimeen niin on "paljon" parempaa vaikka juon sen silloinkin nenästä kiinni pitäen ykkösellä... :/
        Kaikkea sitä tekee laihtuakseen! :)

Sen voin sanoa että olo on kokoajan tosi kylläinen ja reipas,m eikä normaalin lounaan jälkeistä väsähdystä tule! eikä makeaakaan tee mieli

muuten hyviä? Olen harkinnut niiden ostamista, mutta ensin haluaisin tietää, ovatko ihan syötäviä?

• Ihan samaan tulokseen pääset syömällä vastaavan energiamäärän omia herkkujasi. Ja elämänlaatu on paljon parempaa;-)

Nutrilett on kallista ja ennenkaikkea niin pahaa ettei niitä syö Erkkikään.

• mieltä vailla..

ei mitään järkeä, saman saavuttaa normaalilla koti ruualla,ei mene jakeluun toisilla, mut jos liikaa rahaa niin antaa palaa vaan.

itse pudotin 20kg ilman hömpötyksiä.
        onhan ne tuotteet varmaan hyviä,mutta miksi maksaa kun samaan tulokseen pääsee muutenkin...

• idea:

Niin siis siinä ajatuksena on se, että kalorit on todella alhaalla ja jos syö noin vähän "normaaliruokaa", ei voi saada riittävästi tärkeitä ravinneaineita. Nuo ravinteet (kivennäiset, vitamiinit) ovat esim. Nutrilettin tuotteissa suunniteltu niin, että niitä tulee riittävästi. Ne ovat siis jotakuinkin terveellinen tapa vetää kalorit äärimmäisen pieneksi.

• kannata

Unohda ne. Itse ostin koko paketin (n. 20 €) ja sain niistä vain yhden alas! Siis vain yhden pussin. Yksi paketti sisältää 15 pussia. Loput meni siis roskiin. Ihan turhia ovat, ja kaikenlisäksi maistuu todella pahalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      6992
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6523
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6313
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4122
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2502
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2419
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      59
      2183
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1509
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1502
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1240
    Aihe