tumma vai vaalea?

Greeekgirl

Hei!

Mä ajattelin teiltä miehiltä kysyä, että pidättekö enemmän näistä vaaleista skandeista eli yleistäen blondeista sinisillä silmillä vaiko tummista naisista tummilla hiuksilla ja ruskeilla silmillä? (:

40

2395

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tummaa tai vaaleata

      loppupelissä minulle merkitsee enemmän se että nainen on mukava ja että hänen seurassa viihtyy.

      mutta jos jotain näkökysymystä kysytään niin punaiset hiukset kiharalla, niin minua viedään.

      -m23-

    • Mahti-Uros

      Tämä on yksi ikuisuuskysymyksistä, joka tulee vaivaamaan mieliä varmaankin niin kauan kuin maailmassa on ihmisiä.

      Jotkut tykkää tummista, toiset vaaleista, jotkut taas punapäistä - mahdoton sanoa mitään suosituinta nais-tyyppiä.

      Muita ikuisuuskysymyksiä ovat:
      - kasvot vai kroppa?
      - tissit vai peppu?

    • from sandy to choco

      Olen brunette jolla on pähkinänruskeat hiukset.Aion tummentaa niitä koska suklaa kehystäisi kasvojani, ehkä otsiksella.

      Vaalea (vastaan naisen silmillä) on kuin neitsyt maaria-ikoni, leijonatar, vamppi, sexy, vaarallinen, jos Saksasta päin niin lisäksi arjalaisen viileä.

      Tumma on kuin Julia Roberts tai C. Zeta-Jones.Monet klassikkokaunottaret ovat tummia ja "tulisia". Tumma on korea ja näyttävä, tai hienostunut ja elegantti. Jos tummahiuksinen käyttää vaikkapa valkoista vaatetta lopputulos on ajattoman tyylikäs. Ole ylpeä kreikkalaisesta tummuudestasi!

      • Gentlemen prefers blondes*

        Vaaleus yhdistetään myös Lady-like tyyliin kuten Crace Kelly, viileään ja etäiseen. Siihen saavuttamattomaan prinsessaan.


      • from sandy to choco
        Gentlemen prefers blondes* kirjoitti:

        Vaaleus yhdistetään myös Lady-like tyyliin kuten Crace Kelly, viileään ja etäiseen. Siihen saavuttamattomaan prinsessaan.

        ..oli taas puolestaan tumma povipommi, Audrey Hepburn söpö prettyface, hänkin ruskeaverikkö.

        I don't need a gentile beau.


      • M -32
        Gentlemen prefers blondes* kirjoitti:

        Vaaleus yhdistetään myös Lady-like tyyliin kuten Crace Kelly, viileään ja etäiseen. Siihen saavuttamattomaan prinsessaan.

        Vaalea voi olla söpö, mutta kaunottaret on aina tummia.

        Vastaus ap. kysymykseen: suomalainen nainen, jolla tummat hiukset, ruskeat silmät ja vaalea iho.


      • <<<<
        Gentlemen prefers blondes* kirjoitti:

        Vaaleus yhdistetään myös Lady-like tyyliin kuten Crace Kelly, viileään ja etäiseen. Siihen saavuttamattomaan prinsessaan.

        VAALEAHIUKSINEN.VIHREÄ.SINI.RUSKEASILMÄINEN 173-190 CM KAUNOTAR JOLLA OLISI SINISET FARKUT JALASSA JA ILTALIIKENTEESSÄ SITTEN SININEN KOTELOMEKKO JA SITTEN FARKUT.VILLAPAITA.TOPPI JA SITTEN VIELÄ MUSTA BOLERO YHDEN RAVINTOLAILLAN JÄLKEEN JA TALVELLA MINKKITURKKI.STOOLA.KETTUTURKKI.NAHKATAKKI JA KESÄLLÄ ARMANIN NAHKATAKKI JA AURINKOLASIT JA SITTEN VIELÄ VIIDET AURINKOLASIT JA SITTEN VIELÄ NAHKAHAME JA VILLAPAITA KOIRANAYTTELYISSA JA SITTEN VIELÄ KESÄLLÄ T-PAITA JA VIHREÄT HOUSUT


      • mutta ei blondeista

        saa vaarallisia, seksikkäitä ja vamppeja millään ilveellä!
        Noi kaikki em. mielikuvat yhdistyvät täysin tummiin brunetteihin!

        Sanonta: "Tumma ja tulinen, vaalea ja hikinen" on aika osuva.


      • 0-2 3-5 teen
        from sandy to choco kirjoitti:

        ..oli taas puolestaan tumma povipommi, Audrey Hepburn söpö prettyface, hänkin ruskeaverikkö.

        I don't need a gentile beau.

        sellainen Kelpais ja Tällä sitten alfa romeo 164


    • ......

      otsikossahan se vastaus jo tulikin. tumma tukka ja ruskeat silmät, mikä olisikaan kauniimpaa. kun vielä iho sopivan päivettyneen värinen eikä kalman kalpea. vaaleus ja muut kuin ruskeat silmät on ns. turn off.

    • Suomalainen mies

      Itse pidän eniten ihan suomalaisen näköisistä naisista, joilla on siniset silmät. Tumma tai vaalea (noin suomalaisessa mielessä) käy sinällään yhtä hyvin.

      Jotenkin vain tuntuu ettei sydän voisi lämmetä kovin tummanoloiselle, ruskeasilmäiselle, kikkarapäälle tai aasialaiselle kirpulle.

      Olen myös pannut merkille mielenkiintoisen asian. Jos suomalainen mies eroaa tai löytää muuten kumppanin kaukomailla ollessaan, jostain kummasta se löytää taas toisen suomalaisen tai ainakin sen näköisen.

    • hgjgff

      Yksi sellainen mulle kiitos. :)

    • paras.

      Vaalea kaunotar jolla ylväs ryhti ja itsevarma, hillitty olemus. Vihreät hohtavat silmät, kaunis kuulas iho eikä liikaa meikkiä vaan raikas olemus.

      Tällaisen upean ilmestyksen tiedän ja tunnen eikä YKSIKÄÄN vaalea tai tumma ole kauniimpi ja seesteisempi.

      • HARJAVALTA-SILLINJÄRVI-UUSI...

        VAALEAHIUKSINEN.VIHREÄSILMÄINEN.HOIKKA JA KAUNIS SEKÄ VIELÄ MALLIMAINEN JA SITTEN VIELÄ VAALEAT PITKÄT HIUKSET JA VIHREÄT.SINISET SILMÄT JA SITTEN EI LIIKAA MEIKKIÄ VAAN VIHREÄT TAI SINISET TAIKKA RUSKEAT HIUKSET JA TUHKANVAALEAT TAIKKA PLATINANVAALEAT HIUKSET JA SITTEN VIELÄ SEURUSTELUAIKOINA TODELLA VAALEAT ELI PLATINAN VAALEAT HIUKSET JA TUHKANVAALEATHIUKSET JA SITTEN PUNAISET HIUKSET JA VAALEANRUSKEAT HIUKSET JA SITTEN VIELÄ PUNAISET KARMIININPUNAISET HIUKSET JA VAALEAT PLATINAN VAALEAT HIUKSET


      • <<<<
        HARJAVALTA-SILLINJÄRVI-UUSI... kirjoitti:

        VAALEAHIUKSINEN.VIHREÄSILMÄINEN.HOIKKA JA KAUNIS SEKÄ VIELÄ MALLIMAINEN JA SITTEN VIELÄ VAALEAT PITKÄT HIUKSET JA VIHREÄT.SINISET SILMÄT JA SITTEN EI LIIKAA MEIKKIÄ VAAN VIHREÄT TAI SINISET TAIKKA RUSKEAT HIUKSET JA TUHKANVAALEAT TAIKKA PLATINANVAALEAT HIUKSET JA SITTEN VIELÄ SEURUSTELUAIKOINA TODELLA VAALEAT ELI PLATINAN VAALEAT HIUKSET JA TUHKANVAALEATHIUKSET JA SITTEN PUNAISET HIUKSET JA VAALEANRUSKEAT HIUKSET JA SITTEN VIELÄ PUNAISET KARMIININPUNAISET HIUKSET JA VAALEAT PLATINAN VAALEAT HIUKSET

        SILMÄT


    • Miäs

      silmistä on että ruskeat silmät ei iske yhtään. Sellaset puusilmät tyyliin Julia Roberts on kyllä todella out. Ruskeissa silmissä ei näy äly tai tunne - ne on vaan sellaset puiset. Aina.

      Eli siniset tai vihreät tai jotkin niiden sekoitukset on kauniit ja tuikkivat.

      Hiusten värillä ei väliä.

      • Anonyymi

        Ihan täyttä paskaa kirjoitat. Ruskeat silmät ovat juuri ne kaikkein syvällisimmän, viisaimman, älykkäimmät, luotettavimman, lämpimimmän ja mystisimmän näköiset. Ne sisältävät kaikkein eniten tunnetta ja sielukkuutta, kun taas vaalea silmät voivat olla kolkot ja tyhjät kuin kalan silmät. Toki silmissä on niin paljon muuta kuin väri mikä vaikuttaa, ovathan ne sielun peili . Turha kenenkään väittää että pelkkä väri määrittelisi silmien olemuksen ja viehättävyyden.


    • vihreät

      silmät. Suomalainen nainen. Siinä paras.

      • greekgirlagain

        Itse tosiaan olen kreikkalainen ja omaan tumman ruskeat silmät sekä peppuun yltävät paksut mustanruskeat hiukset! kulmakarvatkin ovat sitä myöten lähes mustat! Olen asunut Suomessa 6 vuotta ja mielestäni suomalaiset ovat kauniita.


    • <<<<

      VAALEA JA VIHREÄT TAI SINISET SILMÄT

    • vaalea

      Itse tykkään vaaleista enemmän. Kuitenkin molemmat ovat hyvän näköisiä, eikä kyseinen piirre ole mitenkään kovin tärkeä. :)

    • kolahtaa enemmän

      tähän mieheen:)

      • -kreikassa asunut-

        oon asunu kreikassa puoli vuotta ja jännä oli huomata, miten suomalaisia naisia pidetään siellä niin kauniina. kun taas omasta mielestäni kreikkalaiset naiset ovat todella upeita ilmestyksiä. mutta vastakohdat viehättävät ;)


      • <<<
        -kreikassa asunut- kirjoitti:

        oon asunu kreikassa puoli vuotta ja jännä oli huomata, miten suomalaisia naisia pidetään siellä niin kauniina. kun taas omasta mielestäni kreikkalaiset naiset ovat todella upeita ilmestyksiä. mutta vastakohdat viehättävät ;)

        VAALEA


    • <<<<

      VAALEAHIUKSINEN JA VIHREÄ SILMÄINNEN JA SELLAINEN JOHON IHASTUISIVAT ÁIKA MONI

    • ruskeilla silmillä

      ovat kauneimpia ja sexyimpiä naisia ikinä!!!

    • ooon blondi

      suomi-pojat pitävät meitä blodeja ja sinisilmäisiä Suomalaisia naisia kauneimpina/seksikkäimpinä naisina maailmassa, TOTTAKAI:

      vaikka me blondit Suomalaiset naiset kuolaamme jokaisen tumma hiuksisen miehen perään joka maailmassa on.

      Ulkomaalaisuus ja tummatukkaisuus ja ulkomaan passi: siinä yhdistelmä jota me Suomi Blondit emme voi vastustaa....

      On niin ihanaa, kun joku tumma tukkainen ulkkis itsevarmasti pysäyttää kadulla ja sanoo "I want to marry you...."

      • sanat

        kauneimpina ja seksikkäimpinä voi muuttaa yhdeksi sanaksi: helpoimpina. ;-)


      • ooon blondi
        sanat kirjoitti:

        kauneimpina ja seksikkäimpinä voi muuttaa yhdeksi sanaksi: helpoimpina. ;-)

        Niinkö? No sitten me blontit ollaan helpoimpia.....mutta aah.... kuitenkin halutuimpia...."Blonds have more fun"


      • Anonyymi
        sanat kirjoitti:

        kauneimpina ja seksikkäimpinä voi muuttaa yhdeksi sanaksi: helpoimpina. ;-)

        Helpot naiset on ihania! Siksi tykkään blondeista.


    • mihkäs

      jäätiin me punahiuksiset, vihertäväsilmäiset luonnonlapset?

      Eikö kukaan uskalla tykätä meistä? :)

    • Tumma juristi

      Ruskea- ja tummatukkaisia on maailma pullollaan. Vaalea nainen on seksikkäin ja raikkain. Kaikista on kokemusta ;-)

      • pitävillä

        miehillä on muuten tosi huono maku. ;-)


    • tumma mies

      Tummat naiset on kauneimpia, näyttävimpiä. Suosin silti suomalaista tummaverikköä. (Välimeren naiset on usein aika hmm... k a r v a i s i a... :/ )

      • ooon blondi

        kuules.... kyll blonti on kaikista kaunein ja seksyin kysy keltä tahansa ulkkkismieheltäkii.

        Mulle ainakii on tosi tärkeetä mitä ulkkismiehet sanoo Suomesta ja meistä blonteista.

        Ootsää homppeli ku et tykkää blonteist vaikka oot tumma tukkanen ja kaikki?


    • hotmannnn

      Se riippuu naisesta. Joillekin ei sovi blondit.
      useimmiten kuitenkin tumma iskee. Tummat hiukset silmät. Nam

    • nojokkepekka...

      EHDOTTOMASTi! Hotteja! Ja viel päällä tummat silmät niin nam! mustat tai ruskeet. Kuten edellinen sano välimeren naiset tai sitten suomalainen tumma nainen! Erottuu joukosta lähes aina tyylikäs! glamour!

    • Anonyymi

      Olen heikkona vaaleisiin pillunkarvoihin.

    • Anonyymi

      Blondi mustaan nahkaan pukeutuneena, pitkillä hiuksilla ja voimakkaalla meikillä.

      Se on menoa meikäläiselle sellainen....

    • Anonyymi

      Kahvista tykkään tummana, mutta naiset on ehdottomasti ihanimpia vaaleina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe